Trusten Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
Iedereen..ik ga naar bedje, woensdag avond he
![]()
Slaap lekker Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Volgens kunnen er best meer gasten in het hotel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii Rooje... mooi zo. Het is druk genoeg zie ik.
Hij was toen nog blond en onbedorven. Maar toen vond ik er al niks aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik zie nu eindelijk weer voor me wie hij speelde in GTST![]()
Slaap lekker Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.
Ohquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef elskreeft het volgende:
Dat is Dario
Slaap lekker Isadora Paradijsvogelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Op de caps lijkt hij leuker dan op de streams. Z'n haar mag wel een beetje geknipt wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was toen nog blond en onbedorven. Maar toen vond ik er al niks aan.
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
Cuall en ik bieden aan om de kapper voor hem te betalen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op de caps lijkt hij leuker dan op de streams. Z'n haar mag wel een beetje geknipt worden![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.
Wordt tijd voor een Poll![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |