Trusten Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
Iedereen..ik ga naar bedje, woensdag avond he
![]()
Slaap lekker Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Volgens kunnen er best meer gasten in het hotel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii Rooje... mooi zo. Het is druk genoeg zie ik.
Hij was toen nog blond en onbedorven. Maar toen vond ik er al niks aan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik zie nu eindelijk weer voor me wie hij speelde in GTST![]()
Slaap lekker Doraquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.
Ohquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef elskreeft het volgende:
Dat is Dario
Slaap lekker Isadora Paradijsvogelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:10 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Op de caps lijkt hij leuker dan op de streams. Z'n haar mag wel een beetje geknipt wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was toen nog blond en onbedorven. Maar toen vond ik er al niks aan.
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja die Ferry is populair bij de meiden begrijp ik ja.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
Cuall en ik bieden aan om de kapper voor hem te betalen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Op de caps lijkt hij leuker dan op de streams. Z'n haar mag wel een beetje geknipt worden![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.
Wordt tijd voor een Poll![]()
Dankjulliewel hij staat weer op zijn plek bij de andere in het Viola topic.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef essie05 het volgende:
[..]
![]()
Geweldig MissJ je hebt jezelf weer overtroffen
![]()
Nou ja, dan heb je een beetje, ik zeg een béétje, een idee hoe wij tobden met jouw onuitputtelijke Lieske-capsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is heel erg en al die caps die we gaan krijgen.
Wordt tijd voor een Poll![]()
Zal ie zeker van opknapenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cuall en ik bieden aan om de kapper voor hem te betalen.
Hij zal wel geen cent over hebben na zijn mislukte avontuur in Amerika![]()
Hier is het primaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
De streams zijn trouwens bar slecht van kwaliteit nog vind ik. Heel korrelig.
quote:
Als het door de censuurcomissie komt wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ. Je moet de hele serie naar Viooltje mailen, die zal er blij mee zijn![]()
Je wordt steeds beter![]()
inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je een beetje, ik zeg een béétje, een idee hoe wij tobden met jouw onuitputtelijke Lieske-caps![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Cuall en ik bieden aan om de kapper voor hem te betalen.
Hij zal wel geen cent over hebben na zijn mislukte avontuur in Amerika![]()
Die komt toch niet door de selectie heen waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
MissJ. Je moet de hele serie naar Viooltje mailen, die zal er blij mee zijn![]()
Je wordt steeds beter![]()
Hmm...tis natuurlijk wel zo hoe meer mensen op de stream hoe vager het beeld natuurlijkquote:
quote:
inderdaad als er goed na kijkt dan zijn de beelden niet erg strak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
De streams zijn trouwens bar slecht van kwaliteit nog vind ik. Heel korrelig.
Hmm...ik kijk toch heel goed, maar hier is het prima, mss heeft het te maken met de hardware acceleratie?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad als er goed na kijkt dan zijn de beelden niet erg strak.
Ja ... charmant hequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef elskreeft het volgende:
lekker ritmisch tiepje in het publiek met oranje jasje en speldjes bovenop d'r hoofd...(leuk ook op die leeftijd!))
Hier geen korrel te zienquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad als er goed na kijkt dan zijn de beelden niet erg strak.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik kijk toch heel goed, maar hier is het prima, mss heeft het te maken met de hardware acceleratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |