Ik ook, want bij het zakje van Henk moest ik altijd denken aan een stomazakje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
Ik las ergens dat Chiel af wil van de benaming "het zakje van Henk"
Ik ben nu al grote fan van Chiel![]()
volledig mee eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
nee luister toch hoe hij zingt....hij kan gewoon geen hoge tonen halen! gewoon vals.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal hij ook nooit meer krijgen.
Hij kon zanger worden omdat zijn schoonouders rijk waren.
Maar is nooit wat geworden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht ut niet he, achter aan sluiten jij. Newbie![]()
Ook leukquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Dora30 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lees hier al sinds BB1..telt dat niet een beetje?![]()
die heb ik eerder gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ook, want bij het zakje van Henk moest ik altijd denken aan een stomazakje.
Welkom bij de regie van HBBquote:
GTST volg ik al hééél lang niet meer. Ik ken hem dus echt niet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef elskreeft het volgende:
tssskkkk dat heeft DRIES weer!!! eindelijk lang een camera op 'm gericht, vinden ze de tuin weer interessanter
Ze oefenen even met het block knopje, mocht er aanleiding zijn voor censuurquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef elskreeft het volgende:
tssskkkk dat heeft DRIES weer!!! eindelijk lang een camera op 'm gericht, vinden ze de tuin weer interessanter
Het is ook al héél lang geleden. Want ik kan hem me nog herinneren en ik kijk echt al eeuwen niet meer naar GTST.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
GTST volg ik al hééél lang niet meer. Ik ken hem dus echt niet.
Het is wel een lekker dingquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
edit
Hij was het niet eens met die benaming, hij vond het niet passend.Ik vind dat wel typerend trouwens dat Henk daar zelf geen andere benaming aan heeft gegeven..hij wilde toch alles chique, nou dat was de benaming zakje van Henk zeker niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef cuall het volgende:
het was ook lang geleden dat hij erin zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
GTST volg ik al hééél lang niet meer. Ik ken hem dus echt niet.
nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is wel een lekker dingmaja dat valt jullie mannen niet op
![]()
Die indruk had ik voordat ze het huis inging! Maar inmiddels helemaal niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef witste het volgende:
Vind Monique wel een beetje sletterig hoor.... Ik het begin was het wel leuk, maar het begint nu te vervelen...
Er gaat ergens een belletje rinkelen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is ook al héél lang geleden. Want ik kan hem me nog herinneren en ik kijk echt al eeuwen niet meer naar GTST.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
Henk Jansen had niet gezegd dat hij ook ging!![]()
[afbeelding]
Hij was met Anita. Dendermonde?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er gaat ergens een belletje rinkelen...
Ja had ik ook. Goed om dit los te koppellen van Henkquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ook, want bij het zakje van Henk moest ik altijd denken aan een stomazakje.
Voor jou is het je straf voor de overdaad aan Lieske capsquote:
Dan zet je toch je streams uit dan hoef je er ook niet naar te kijken zit toch een STOP knopje opquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef witste het volgende:
Vind Monique wel een beetje sletterig hoor.... Ik het begin was het wel leuk, maar het begint nu te vervelen...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor jou is het je straf voor de overdaad aan Lieske caps![]()
Belt rinkelt al harder. Ik denk dat ik het me herinnerquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was met Anita. Dendermonde?
Wat sielug. Hij probeert toch al jaren aan de bak te komen in Amerika? En het lukt niet echt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry heeft last van zijn Jetlag hoor ik
Klopt dat kan erg irrie zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry heeft last van zijn Jetlag hoor ik
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)quote:
Valt wel mee hoor, met een week is het over. Ik had tot vorige zomer ook nog nooit buiten Europa gevlogen. Ik zou 't er een volgende keer zeker niet voor laten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)
Als je naar Zuid-Afrika vliegt is in de zomermaanden geen tijdsverschil.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nog nooit ervaren (heb wel gevlogen maar dan alleen binnen Europa)
Volgens mij is de eerste keer het ergst daarna had ik er veel minder last van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, met een week is het over. Ik had tot vorige zomer ook nog nooit buiten Europa gevlogen. Ik zou 't er een volgende keer zeker niet voor laten.
Hai FBquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
BEWquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ferry vertelde net wel leuk verhaaltje dat een kennis van hem (?) werd aangehouden wegens wildplassen, nu heette die persoon toevallig "Plasmans", en die agent geloofde dat dus niet![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
Hey lieverdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hallo allemaal BEW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |