In dat geval doe ik de groetjes aan Pascal, mijn geliefde verkoper van de MacHouse.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Rock-shocker het volgende:
Groetjes aan Remzz die op het laatste moment nog een wannabe TVP postte in het vorige topic
Goedendag, dat klinkt pas 1805. Als ze met de VOC slaven oppikten zeiden ze tegen iedere slaaf; 'goedendag'. Heb je er weer zin an, lulman?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat een kutwoord is dat trouwens. Groetjes. Klinkt echt zo enorm 1912.
Gefeliciteerd Furious, je hebt zojuist mijn dag weer geredquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Goedendag, dat klinkt pas 1805. Als ze met de VOC slaven oppikten zeiden ze tegen iedere slaaf; 'goedendag'. Heb je er weer zin an, lulman? [afbeelding]
Gelukkig, kan iemand mijn Powerbookdag dan nog maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Furious, je hebt zojuist mijn dag weer gered
Ik hoop het voor je, jong.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Gelukkig, kan iemand mijn Powerbookdag dan nog maken?![]()
gevoelig puntquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver Furious, je PB nog steeds niet terug?
Het zegt me zo niks, maar ik zal eens door m'n berg floppies graaienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef XL het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Tijn heb jij dat spel dat je een astronaut bent, een hele bolle en dat je van kamer naar kamer moet door puzzels op te lossen. Ik weet dat een ST niet voor games is, maar dat spel had ik vroeger.... was te ruig! Tegen het einde liep het altijd vast met van die bommetjes in het scherm![]()
De naam ligt op het puntje van mijn tong, maar ik krijg het er niet af.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zegt me zo niks, maar ik zal eens door m'n berg floppies graaien
Ik ken je van de ranzige seks op een metro-stationquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx en Tijn persoonlijk trouwens. En da's ook gewoon van hier.
Daar stinkt het altijd naar piesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken je van de ranzige seks op een metro-station
We hebben het wel over de MacHouse he.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver Furious, je PB nog steeds niet terug?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Furious het volgende:
HOERENLOPERSWINKEL!!!!!!!!!!!!!!1:R;r;r;r:R;r;r
Ik zal even een lijstje maken:
23 januari: PB teruggebracht; het zou 2 a 3 dagen duren.
26 januari: Gebeld om te kijken wat eraan scheelde, SD was nog niet binnen
27 januari: De SD was 25 januari al binnen gekomen! (:?)
28 januari: Volgende week bouwen we de SD in!
30 januari: Hij is misschien morgen klaar!
(net gebeld) 31 januari: Vandaag hebben we de SD binnengekregen, en misschien is-ie morgen dan klaar!
WAT? WAT LIEGEN JULLIE ALLEMAAL STEL NERDS, GA JE WERK GOED DOEN IN PLAATS VAN MIJ IEDERE KEER IETS ANDERS VOOR LIEGEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Herinner jij je verjaardagen dan nog waar je veel zoop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx, van een verjaardag waar we Brouwmeester dronken.
Ik was ook eens op een verjaardag met Brouwmeester.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx, van een verjaardag waar we Brouwmeester dronken.
same here, maar ik blijf lekker van je afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef Furious het volgende:
Ik ken hier niemand persoonlijk, wil iemand mij aanraken?
Ik ben ook wel eens in NOORD-HOLLAND op verjaarsdagfeestjes geweest, daarvan durf ik het biermerk niet meer te garanderen. Het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
In NOORD-HOLLAND XL?
Wel in andere dorpen zonder bestaansrechtquote:
Een nieuwe user hier in de slowchatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Dementor het volgende:
Wie is die neppe TS?
Wie zegt dat ik veel zoop? Bij Brouwmeester heb je aan 3 bier genoeg voor een gegarandeerde kater.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Herinner jij je verjaardagen dan nog waar je veel zoop?
Wat saai!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik veel zoop? Bij Brouwmeester heb je aan 3 bier genoeg voor een gegarandeerde kater.
wat wil je... met MSN čn ICQ!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken Tijn, Nietzman, Au3, Angel_of_Dth en het zusje van Slarioux.
Who wants to touch me?
quote:I'll close, as always, on a note about the future. We've seen that today, Intel already has the performance per watt crown with the Core Duo, and they also have the power advantage, consuming a third less power than a similarly clocked G5. Yet the first Intel based Macs are nothing more than the G5 versions with a different motherboard and cooling. You tend to not over design your chassis when you are Apple, you design them to be as sleek and as minimal as possible. With the Core Duo based iMac consistently consuming 20 - 30W less than the G5 version, you can expect that the truly exciting Intel based Macs are the ones that don't look like these. It's those that I would personally wait for.
Die staat aan het begin van m'n oprit, links van mn garage voor m'n Hummersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef iDex het volgende:
nergens een straatnaambordje
was wel ff zoeken
Jij bent al helemaal niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een nieuwe user hier in de slowchat
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die staat aan het begin van m'n oprit, links van mn garage voor m'n Hummers
Teveel informatiequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga even in mijn eigen nest schijten. Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Ik moet nu mijn baarmoeder laten nakijken, maar ik hoor straks graag wat jullie vinden.
Dat viel mij ook al op. Meestal reageer ik op de eerste nuttige post bij wijze van TVP, maar nu is er eigenlijk geen te vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga even in mijn eigen nest schijten. Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Zodra Furious zijn Powerbook terug heeft, zal het aantal posts in deze reeks vanzelf wel drastisch afnemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:01 schreef broer het volgende:
[..]
Zodra Furious zijn Powerbook terug heeft, zal het aantal posts in deze reeks vanzelf wel drastisch afnemen.
Liegen? Dat noemen we een Reality Distortion Fieldquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
volgens mij stond Steve te liegen bij zijn Keynote![]()
Wat een beroerd engels zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kwam deze link tegen waar een filmpje staat van de nieuwe intel iMac waar Photoshop CS2 wordt gerund. Gaat niet echt bijzonder rap; volgens mij stond Steve te liegen bij zijn Keynote![]()
Oh goodiequote:Op woensdag 1 februari 2006 10:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met mijn baarmoeder + inhoud is overigens alles prima..
Nee. Ik had een inwendige echo, als je het perse wil weten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:40 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Oh goodie
Even weer een lekkere eendenbek naar binnen gehad meid
Ik zag je net inderdaad, maar ik was aan het proggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mja, ik gebruik Snak nu in een evaluatieversie die zichzelf na 15 minuten afsluit.. Win ik de IRC-schoonheidsprijs ook niet echt mee. Moet nog maar een keer op zoek naar een goeie.
Trouwens, diegene die me ToDo aanraadde een tijdje terug. Dank, en ik heb een veel plezier van. De evaluatieperiode is afgelopen nu, en ik heb de hele tijd zo'n irritante notice overal die zegt dat ik m moet reggen en betalen enzo. Blijft die continue staan of gaat ie vanzelf weg op een gegeven moment ?
quote:[10:49:44] * Au3 (iAudrey@) Quit (Quit: Snak 5.0.3 ongeregistreerde versie. Evaluatieperiode is voorbij. Het programma word afgesloten. Dank u voor het gebruiken van Snak.)
[10:56:07] <Slarioux> die quit
Daar gaat m'n streetcredibility.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef Slarioux het volgende:
Ik zag je net inderdaad, maar ik was aan het proggen
Jah wel hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Hij heeft nooit gezegd dat het razend snel zou gaan hoor.
Niet? Dat is dan ook alleen voor de Pro-lijn hequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:02 schreef skiczukie het volgende:
Als de FireWire wordt afgeschaft, hoe kan je dan nog DV capturen?
Ow, okee. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet? Dat is dan ook alleen voor de Pro-lijn he
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok dat de pro-lijn nog wel een tijdje firewire gaat hebben, en dat het bij de thuisgebruikers langzaam uitgefaseerd word.
IRC client: colloquyquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mja, ik gebruik Snak nu in een evaluatieversie die zichzelf na 15 minuten afsluit.. Win ik de IRC-schoonheidsprijs ook niet echt mee. Moet nog maar een keer op zoek naar een goeie.
Trouwens, diegene die me ToDo aanraadde een tijdje terug. Dank, en ik heb een veel plezier van. De evaluatieperiode is afgelopen nu, en ik heb de hele tijd zo'n irritante notice overal die zegt dat ik m moet reggen en betalen enzo. Blijft die continue staan of gaat ie vanzelf weg op een gegeven moment ?
Ehm. Nee. Hij heeft gezegd dat het voor de thuisgebruiker die af en toe een beetje shopt snel genoeg zou gaan. Hij heeft expliciet gezegd dat het voor de Pro's toch echt wachten wordt op de UB's.quote:
Prima.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
IRC client: colloquy
Oh, en graag gedaan, maar ik heb geen idee hoe het met die registratie zit, sorry...
Die is er nog niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:53 schreef iDex het volgende:
wat is het irc kanaal?
Dat jij de berichten niet begrijpt is een 2e.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.
je bent zwanger?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we anders gewoon de blijde boodschap gaan verspreiden in #dig ?
Ik denk persoonlijk dat dat het handigst is. Dan zit je iig niet met twee halve kanalen waarin af en toe wat gezegd wordt maar gewoon één gezellig hoopje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan straks iemand trouwens de wiki updaten met het kanaal zodra het besloten is ? Dan weet ik het vanavond ook snel te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
quote:
Defineer 'zinnig'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Zinnige dingen melden is ook een kunst.
.
Dit soort loze opmerkingen mag je op IRC zoveel je wil naar mijn hoofd slingeren, het is alleen een beetje overbodig om ze hier te maken.
Hij is 20quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Zinnige dingen melden is ook een kunst.
.
Dit soort loze opmerkingen mag je op IRC zoveel je wil naar mijn hoofd slingeren, het is alleen een beetje overbodig om ze hier te maken.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat jij de berichten niet begrijpt is een 2e. [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.
Ik ook.quote:
Ik bijnaquote:
Helemaal mee eens. Terug naar Apple. Wanneer zou de Rev B MacBook Pro uitkomen?quote:Oh en over het definieren van zinnig: bijvoorbeeld het achterwege laten van het op de man spelen van en door diverse personen. Geen gezanik meer over EXIFdata, KANKERKANKERuitbarstingen, kleedjes in het bos, dat soort dingen.
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok dat de pro-lijn nog wel een tijdje firewire gaat hebben, en dat het bij de thuisgebruikers langzaam uitgefaseerd word.
Ik help je. Ik mag die Steve toch niet zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.
De kans bestaat wel hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.
En iMovie de nek omdraaien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:19 schreef PowerBook15 het volgende:
De kans bestaat wel hoor...
Is ook weer zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
En iMovie de nek omdraaien?
Neaaah.
Dat ze Firewire 800 droppen alá, ik heb daar nog nooit een apparaat voor gezien, maar ik denk dat ze nog wel eventjes aan FW400 vastzitten. Dat dropt Steve echt niet, tenminste niet zolang hij iets om zijn gezondheid geeft.
Zal ik eens wat vertellen? De built in iSight in de iMac zit al op een USB 2.0 bus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:19 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
De kans bestaat wel hoor...
Brengen ze vast ook een iSight USB uit
serieusquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Zal ik eens wat vertellen? De built in iSight in de iMac zit al op een USB 2.0 bus...
Rev B = Revision B / Revisie B.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef Slarioux het volgende:
Wat is de Rev B? Nieuwe model?
En komen er dan ook meteen nieuwe modellen?
FW800 droppen ze ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
En iMovie de nek omdraaien?
Neaaah.
Dat ze Firewire 800 droppen alá, ik heb daar nog nooit een apparaat voor gezien, maar ik denk dat ze nog wel eventjes aan FW400 vastzitten. Dat dropt Steve echt niet, tenminste niet zolang hij iets om zijn gezondheid geeft.
Eigenlijk is die benaming fout, want 'Revision' geeft al aan dat het om een tweede versie van iets gaat. Rev A zou dus de tweede versie moeten zien, waarbij de eerste versie het origineel is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rev B = Revision B / Revisie B.
Dat gaat het 2e model worden
quote:I'll close, as always, on a note about the future. We've seen that today, Intel already has the performance per watt crown with the Core Duo, and they also have the power advantage, consuming a third less power than a similarly clocked G5. Yet the first Intel based Macs are nothing more than the G5 versions with a different motherboard and cooling. You tend to not over design your chassis when you are Apple, you design them to be as sleek and as minimal as possible. With the Core Duo based iMac consistently consuming 20 - 30W less than the G5 version, you can expect that the truly exciting Intel based Macs are the ones that don't look like these. It's those that I would personally wait for.
ja hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
Eey iDex alles goed?
Mijn god..... Een bijna vier jaar oude username, 10 posts per dag gemiddeld en dat niet wetenquote:
In NN hebben ze toch alleen TamTam? kunnen ze daar wel internetten dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik was op bezoek bij een Fok!ster. Daar ontmoette ik ook Angel_of_Dth voordat hij op Fok! kwam. Toen hij zich hier had aangemeld 3 jaar later ofzo was het wel even raar kijken toen we elkaar herkende
Je bent weer zwanger?
Vooral dat 'quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn god..... Een bijna vier jaar oude username, 10 posts per dag gemiddeld en dat niet weten![]()
Dankje, newbiequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vooral dat '' maakt je post wel érg zielig.
Ach, die mag je best af en toe dissen.quote:
Noem je kind wel Steve he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
In NN hebben ze toch alleen TamTam? kunnen ze daar wel internetten dan?![]()
Ik hoop weer zwanger te zijn, maar dat weet ik over een weekje pas. (net ivf gehad)
Windowsquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ach, die mag je best af en toe dissen.
Zijn twee windows-gebruikers die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Om te internetten moeten ze naar het grote, gezellige Schagen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
In NN hebben ze toch alleen TamTam? kunnen ze daar wel internetten dan?![]()
Ik hoop weer zwanger te zijn, maar dat weet ik over een weekje pas. (net ivf gehad)
Ik moest echt even zoeken, maar je hebt het over de iPod reclame dingesen op de achtergrond?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:42 schreef MaRySe het volgende:
In mijn fotoboek staat verkapte apple spam
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ach, die mag je best af en toe dissen.
Zijn twee windows-gebruikers die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Die gozer is ook nérgens goed in heh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Skietsoekie is wel een newbee natuurlijk.
En oh Ski, ik heb van Gerke gewonnen in het wedstrijdje "wie het eerst een intel iMac aanraakt."
Ik zie maar 1 ding op de foto dat mogelijk iets met Apple te maken heeft, volgens mij bedoel jij datzelfde. Ook al herken ik het niet, wat zou het anders zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik moest echt even zoeken, maar je hebt het over de iPod reclame dingesen op de achtergrond?
Beat thisquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Skietsoekie is wel een newbee natuurlijk.
En oh Ski, ik heb van Gerke gewonnen in het wedstrijdje "wie het eerst een intel iMac aanraakt."
Oja dat zijn die kaartjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zag fel gekleurde vakken met zwarte vlekken erin. in combinatie met verkapte Apple spam kan dat maar een ding zijn
Krijg ik nu de hoofdprijs?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Ben jij dat? Je leek wel een vent!.
Ik weet niet wat ik vroeger wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Baby's zijn altijd heel onduidelijk heur
Goed ik ga iets zinvols doen denk ik. Veel plezier mensen
Een poepiequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vroeger was [afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig herzien mensen hier hun uitspraak sneller dan Berlusconi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat we het hier weer over Apple zouden hebben?
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ben ik dan die sick fuck die MaRySe naakt visualiseert?
ikvonnumgrappigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, sorry, die opmerking over BHFH ging net even te ver. Dat gun je niemand.
Trekschuit. Ze hadden echter wind tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt de post in Limburg nog per paard vervoerd? Vandaag ook al geen Second skin. Nou ja, ook geen cd, die ik eigenlijk wel verwachtte. Eigenlijk maar verdomd weing post.
Lol...geen idee eigenlijk. Ik heb hem op het secretariaat gelegd maar onze secretaresses melden zich met enige regelmaat ziek. Dan is ie waarschijnlijk vandaag weggegaan; ik zal morgen ff checken want dan ben ik weer op de uni. Dan laat ik wel ff wat weten via mail; een dreun aan de Schroevers dames is zo gegevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt de post in Limburg nog per paard vervoerd? Vandaag ook al geen Second skin. Nou ja, ook geen cd, die ik eigenlijk wel verwachtte. Eigenlijk maar verdomd weing post.
Hehe, ok, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol...geen idee eigenlijk. Ik heb hem op het secretariaat gelegd maar onze secretaresses melden zich met enige regelmaat ziek. Dan is ie waarschijnlijk vandaag weggegaan; ik zal morgen ff checken want dan ben ik weer op de uni. Dan laat ik wel ff wat weten via mail; een dreun aan de Schroevers dames is zo gegeven![]()
Sorry, je naam kwam niet echt bekend voor in de inmiddels-voor-mij-wel-bekende-lijst-van-Apple-slowchattersquote:
Ik wel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Sorry, je naam kwam niet echt bekend voor in de inmiddels-voor-mij-wel-bekende-lijst-van-Apple-slowchatters
Post is inderdaad pas gisteren weggegaan dus die zal hopelijk vandaag of morgen aankomen. Sorry voor de vertraging; ik heb de secretaresse inmiddels al gehoektquote:
Wie zijn we? Jouw PB?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef nietzman het volgende:
Wij hebben net de hard drive in een 12" alu PB vervangen.
Je hebt er toch geen 3.5" HDD ingeproptquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef nietzman het volgende:
We zijn nog eventjes aan het hartverzakkeren, aangezien OsX niet meer lekker wil installeren.
Neah, die van G.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef skiczukie het volgende:
Wie zijn we? Jouw PB?
Een nieuwe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef skiczukie het volgende:
Waarom? Wat heeft hij er nu in?
Ik heb Frontrow op mijn iMac en PB. Via Salling Clicker en Bluetooth heb ik van mijn P900 een afstandsbediening gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft er allemaal Frontrow? En hebben die mensen ook een AirClick USB van Griffin?
Ik heb frontrow op mijn iBook en heb met behulp van Salling Clicker en Bluetooth van mijn Nokia 6670 een afstandsbediening gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb Frontrow op mijn iMac en PB. Via Salling Clicker en Bluetooth heb ik van mijn P900 een afstandsbediening gemaakt.
Salling Clicker werkt met mijn telefoon nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb Frontrow op mijn iMac en PB. Via Salling Clicker en Bluetooth heb ik van mijn P900 een afstandsbediening gemaakt.
Verbaast me nietsquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef PowerBook15 het volgende:
Iemand uit m'n nieuwe projectgroepje heeft net besloten z'n 2 weken oude Acer laptop op internet te gooien en een MacBook Pro te halen na mij vandaag aan het werk gezien te hebben op m'n PB'tje![]()
Dat zijn wel twee extremen.... van Acer naar Apple.quote:
Hij had er nog nooit mee gewerkt en heeft eigenlijk altijd iets tegen Mac gehad zei hij. Maar we hebben vandaag de hele dag naast elkaar gezeten en hij verbaasde zich gewoon over de werkbaarhgeid van dat ding. Aantekeningen maken, wat UML, wat java programmeren, Office apps, met VEEL vensters tegelijk open werken, docjes zoeken (spotlightquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:48 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee extremen.... van Acer naar Apple.
Volgens mij is de enige zwaardere stap van Packard Bell naar Apple.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Furious het volgende:
PowerBook terug.
Aperture ingestalleerd.
Kwijl.![]()
Pizza besteld.![]()
Sommige mensen acht ik niet in staat tot switchen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Hij had er nog nooit mee gewerkt en heeft eigenlijk altijd iets tegen Mac gehad zei hij.
Ik heb een map rommel. En backuppen!! die ook volstaat met rommel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:05 schreef PowerBook15 het volgende:
ik heb zegmaar een map op m'n desktop genaamd DUMP, maar het probleem is dat daar inmiddels dump-in-dump-in-dump-in-dump is ontstaan, dus ik zoek nog wel eens wat
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:05 schreef PowerBook15 het volgende:
ik heb zegmaar een map op m'n desktop genaamd DUMP, maar het probleem is dat daar inmiddels dump-in-dump-in-dump-in-dump is ontstaan, dus ik zoek nog wel eens wat
Alleen de psychologische wachttijd van Spotlight is kut.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef super-muffin het volgende:
Spotlight is ech hendig.
Vind ik. Ik gebruik het veel, gaotische slet als ik ben.
Mijn map meuk heet Dinges....quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb een map rommel. En backuppen!! die ook volstaat met rommel.
Ik zou je Apple maar wegflikkeren. Anderhalve seconde.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:09 schreef XL het volgende:
[..]
Alleen de psychologische wachttijd van Spotlight is kut.
Als ik typ wil ik het tegelijk openen... Dat gaat niet, eerst moet hij 1,5 sec zoeken. Die anderhalve seconde zit ik dan te wachten. Niet half de illusie hebbende dat ik het zelf sneller zou vinden, maar ik zit wel te wachten en dat is not-done.
en dan overstappen op windows en 7 sec wachten tot die domme hond het gevonden heeftquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zou je Apple maar wegflikkeren. Anderhalve seconde.Belachelijk.
Nah ik heb hem ook redelijk wat toegelicht hoor, ik denk wel dat hij er ontzettend blij mee zal zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:06 schreef XL het volgende:
[..]
Sommige mensen acht ik niet in staat tot switchen.
Bijvoorbeeld wanneer je zonder onderbouwing of vanuit onwetendheid iets tegen Mac hebt. Dat hij daarbij een Acer heeft (wat toch specificatie-geil betekent) en zich na 1 middag bedenkt maakt heel oppervlakkig (en ik realiseer me terdege dat ik dat nu zeker ben) hem voor mij zo'n switcher.
Als het al bij 7 seconde blijft jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
en dan overstappen op windows en 7 sec wachten tot die domme hond het gevonden heeft![]()
Als ik achter zo'n domme pc ga zitten is de hond de eerste die ik afschietquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:12 schreef XL het volgende:
[..]
en dan overstappen op windows en 7 sec wachten tot die domme hond het gevonden heeft![]()
Waar zoek je normaal gesproken mee dan? Je hebt geen Macquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik achter zo'n domme pc ga zitten is de hond de eerste die ik afschiet
Loopt Aperture een beetje op je Powerbook?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:10 schreef Furious het volgende:
Clean Install uiteraard, en alles ingericht naar wens.
Aperture.
Dat zal aanzienlijk gaan schelen in verkoopcijfers als de opvolger van de PowerMac er in juli al is en alleen de video-editors + andere niet Photoshoppende power users hem dan aanschaffen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Adobe komt mogelijk pas in 2007 met Intel binaries
Niet dat ik ze nodig heb, maar dit is toch best kut voor de pro'sen dus voor Apple...
Niet echt; ik had volgens mij al eerder in dit Deel een linkje gepost dat dat allemaal niet zo snel gaat. Zelfs de review op Anandtech zegt dat je misschien beter kunt wachten met de aanschaf van een Intel Mac.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Ja ik las het net.
Jammer heur, maar Photoshop loopt toch ook wel onder rosetta?
Total commander of de classic search.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Waar zoek je normaal gesproken mee dan? Je hebt geen Mac
Volgens mij sliep je gewoon en droomde je dat je in Windows zatquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, hoe ik het voor elkaar gekregen heb, is me een raadsel, maar OSX stond daarnet compleet vast. Het begon met Mail die vastliep, dus force quit. Toen Mail nog eens gestart (je wilt immers wel mailen), weer hetzelfde. Voor de zekerheid de server maar even geleegd, zodat Mail niet hoefde te doen, maar nog een vastloper.
Toen begon iCal vast te lopen. Force quit. Terminal ging ze achterna, Force quit. Reboot maar even, dacht ik toen, en toen gebeurde er helemaal niks meer. Met ctrl+alt+f7 (volgens mij) kwam ik in het inlogscherm, 2 seconden later kon ik daar ook niet meer klikken. Met de powerknop kreeg ik de vraag of ik wilde rebooten, afsluiten of slapen, ook daar na 2 seconden niks meer.
ctrl+appeltje+powerknop deed mijn iBook rebooten. En nu durf ik niet meer te mailen.
Ik ga op zoek naar relevante logfiles.
Volgens mij is dat het probleem. Dat staat ongeveer 200 keer in /var/log/system.log vanaf het moment dat het gelazer begon. Wat het betekent? Dat moest ik Google maar eens vragen, ik snap er in ieder geval geen donder van.quote:Feb 2 21:45:09 alex-martinius-ibook-g4 kernel[0]: nfs server automount -nsl [193]: not responding
Hallo, Fireface 800. Die zou wel mooi staan aan m'n MacBook andersquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat ze Firewire 800 droppen alá, ik heb daar nog nooit een apparaat voor gezien
Ik heb in de winkel al gevraagd om een vervangende iBook. Dat kon op zich wel, maar alle uitleen-modellen zijn al in gebruik :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
Waar kunnen we alvast doneren voor een tijdelijke Mac Mini?
"The requested URL /usericons/12221/tijn_fok_icon.gif was not found on this server."quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hier zijn het de avatars die niks doen
Ja, hij is zojuist bezorgd. Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het leeft!
Dth: 2nd skin al binnen???
FW800 express card kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hallo, Fireface 800. Die zou wel mooi staan aan m\'n MacBook anders
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hij is zojuist bezorgd. Ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:43 schreef Slarioux het volgende:
Oh gawd G, je hebt toch niet een of andere uberlelijke ipod protector gekocht?
Als je iWeb hebt, zit \'ie daarin.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:42 schreef Furious het volgende:
Heeft iemand even dat \\\\\\\'(appeltje) Made on a Mac\\\\\\\' afbeeldinkje in .PNG of .GIF?
Ah, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je iWeb hebt, zit \\\'ie daarin.
Och, zo is het iig veilig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef Tijn het volgende:
Oh Slari, zeg even tegen Breuls dat \'ie stripslashes() weer terug in het forumscript mag stoppen
Die vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent hier zeker mee in de war:
[afbeelding]
Hilarisch die duffe iSkins
Je koopt je iPod 50% voor het design en dan ga je hem verpesten door er niet op zijn minst een screenprotector op te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die vind ik wel mooi
Maar ik zou er ook nooit een skin omheen doen. Je koopt een iPod 50% voor het design dan ga je er niet iets omheen doen![]()
Helaas heeft ook dat geen ondertiteling-support, iets wat ik in het QuickTime Codec Pack ook nog mis..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:05 schreef PowerBook15 het volgende:
Mediacentral --> http://www.equinux.com/us/products/mediacentral/index.html
Een app zoals FrontRow maar dan met alle codecs en nog meer extra\'s. Bekijk het eens
Jawel, de .png-file zit gewoon in ergens in de inhoud van het iWeb.app package. Beetje rondbladeren en je hebt 'em zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef Furious het volgende:
Hmm, zoiets kan ik alleen niet kopieeren/plakken, want ik maak m\\\'n site gewoon met Dreamweaver.
Ja okee, maar al is mijn iPod bekrast ik vind hem dan nog mooier dan in een hoesjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je koopt je iPod 50% voor het design en dan ga je hem verpesten door er niet op zijn minst een screenprotector op te doen
Je hebt ook echt wat aan \"50% voor het design\" als je iPod helemaal bekrast is.
Je moet 'em opnieuw uploaden, ze zijn allemaal wegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil mijn icoontje terug.Hij stond nog in de cache, maar nu niet meer.
Wie heeft er een site gemaakt met iWeb?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, de .png-file zit gewoon in ergens in de inhoud van het iWeb.app package. Beetje rondbladeren en je hebt \'em zo.
Maar als dat te ingewikkeld voor je is, kun je ook even een site met iWeb maken waarin je dat plaatje hangt. Das ook makkelijk
Ik heb 'm niet. Nou ja, ik zoek wel een leuke cd hoes.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet \'em opnieuw uploaden, ze zijn allemaal weg
Hee Tijn, zit jij in Hilversum ? Zo ja, zin om wat te drinken ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet \'em opnieuw uploaden, ze zijn allemaal weg
http://hugo.1k.nlquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie heeft er een site gemaakt met iWeb?![]()
![]()
Hee, da's slim.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:06 schreef iDex het volgende:
ik heb een sony MD zakje om mijn ipod zitten, die kan ik tenminste nog met de touwtjes aantrekken, zodat hij er niet uit kan vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |