In dat geval doe ik de groetjes aan Pascal, mijn geliefde verkoper van de MacHouse.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:50 schreef Rock-shocker het volgende:
Groetjes aan Remzz die op het laatste moment nog een wannabe TVP postte in het vorige topic
Goedendag, dat klinkt pas 1805. Als ze met de VOC slaven oppikten zeiden ze tegen iedere slaaf; 'goedendag'. Heb je er weer zin an, lulman?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat een kutwoord is dat trouwens. Groetjes. Klinkt echt zo enorm 1912.
Gefeliciteerd Furious, je hebt zojuist mijn dag weer geredquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Goedendag, dat klinkt pas 1805. Als ze met de VOC slaven oppikten zeiden ze tegen iedere slaaf; 'goedendag'. Heb je er weer zin an, lulman? [afbeelding]
Gelukkig, kan iemand mijn Powerbookdag dan nog maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Furious, je hebt zojuist mijn dag weer gered
Ik hoop het voor je, jong.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:58 schreef Furious het volgende:
[..]
Gelukkig, kan iemand mijn Powerbookdag dan nog maken?![]()
gevoelig puntquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver Furious, je PB nog steeds niet terug?
Het zegt me zo niks, maar ik zal eens door m'n berg floppies graaienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:18 schreef XL het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Tijn heb jij dat spel dat je een astronaut bent, een hele bolle en dat je van kamer naar kamer moet door puzzels op te lossen. Ik weet dat een ST niet voor games is, maar dat spel had ik vroeger.... was te ruig! Tegen het einde liep het altijd vast met van die bommetjes in het scherm![]()
De naam ligt op het puntje van mijn tong, maar ik krijg het er niet af.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zegt me zo niks, maar ik zal eens door m'n berg floppies graaien
Ik ken je van de ranzige seks op een metro-stationquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx en Tijn persoonlijk trouwens. En da's ook gewoon van hier.
Daar stinkt het altijd naar piesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken je van de ranzige seks op een metro-station
We hebben het wel over de MacHouse he.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver Furious, je PB nog steeds niet terug?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Furious het volgende:
HOERENLOPERSWINKEL!!!!!!!!!!!!!!1:R;r;r;r:R;r;r
Ik zal even een lijstje maken:
23 januari: PB teruggebracht; het zou 2 a 3 dagen duren.
26 januari: Gebeld om te kijken wat eraan scheelde, SD was nog niet binnen
27 januari: De SD was 25 januari al binnen gekomen! (:?)
28 januari: Volgende week bouwen we de SD in!
30 januari: Hij is misschien morgen klaar!
(net gebeld) 31 januari: Vandaag hebben we de SD binnengekregen, en misschien is-ie morgen dan klaar!
WAT? WAT LIEGEN JULLIE ALLEMAAL STEL NERDS, GA JE WERK GOED DOEN IN PLAATS VAN MIJ IEDERE KEER IETS ANDERS VOOR LIEGEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Herinner jij je verjaardagen dan nog waar je veel zoop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx, van een verjaardag waar we Brouwmeester dronken.
Ik was ook eens op een verjaardag met Brouwmeester.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx, van een verjaardag waar we Brouwmeester dronken.
same here, maar ik blijf lekker van je afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef Furious het volgende:
Ik ken hier niemand persoonlijk, wil iemand mij aanraken?
Ik ben ook wel eens in NOORD-HOLLAND op verjaarsdagfeestjes geweest, daarvan durf ik het biermerk niet meer te garanderen. Het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
In NOORD-HOLLAND XL?
Wel in andere dorpen zonder bestaansrechtquote:
Een nieuwe user hier in de slowchatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Dementor het volgende:
Wie is die neppe TS?
Wie zegt dat ik veel zoop? Bij Brouwmeester heb je aan 3 bier genoeg voor een gegarandeerde kater.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Herinner jij je verjaardagen dan nog waar je veel zoop?
Wat saai!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik veel zoop? Bij Brouwmeester heb je aan 3 bier genoeg voor een gegarandeerde kater.
wat wil je... met MSN èn ICQ!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken Tijn, Nietzman, Au3, Angel_of_Dth en het zusje van Slarioux.
Who wants to touch me?
quote:I'll close, as always, on a note about the future. We've seen that today, Intel already has the performance per watt crown with the Core Duo, and they also have the power advantage, consuming a third less power than a similarly clocked G5. Yet the first Intel based Macs are nothing more than the G5 versions with a different motherboard and cooling. You tend to not over design your chassis when you are Apple, you design them to be as sleek and as minimal as possible. With the Core Duo based iMac consistently consuming 20 - 30W less than the G5 version, you can expect that the truly exciting Intel based Macs are the ones that don't look like these. It's those that I would personally wait for.
Die staat aan het begin van m'n oprit, links van mn garage voor m'n Hummersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef iDex het volgende:
nergens een straatnaambordje
was wel ff zoeken
Jij bent al helemaal niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een nieuwe user hier in de slowchat
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die staat aan het begin van m'n oprit, links van mn garage voor m'n Hummers
Teveel informatiequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga even in mijn eigen nest schijten. Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Ik moet nu mijn baarmoeder laten nakijken, maar ik hoor straks graag wat jullie vinden.
Dat viel mij ook al op. Meestal reageer ik op de eerste nuttige post bij wijze van TVP, maar nu is er eigenlijk geen te vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga even in mijn eigen nest schijten. Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Zodra Furious zijn Powerbook terug heeft, zal het aantal posts in deze reeks vanzelf wel drastisch afnemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:01 schreef broer het volgende:
[..]
Zodra Furious zijn Powerbook terug heeft, zal het aantal posts in deze reeks vanzelf wel drastisch afnemen.
Liegen? Dat noemen we een Reality Distortion Fieldquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
volgens mij stond Steve te liegen bij zijn Keynote![]()
Wat een beroerd engels zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kwam deze link tegen waar een filmpje staat van de nieuwe intel iMac waar Photoshop CS2 wordt gerund. Gaat niet echt bijzonder rap; volgens mij stond Steve te liegen bij zijn Keynote![]()
Oh goodiequote:Op woensdag 1 februari 2006 10:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met mijn baarmoeder + inhoud is overigens alles prima..
Nee. Ik had een inwendige echo, als je het perse wil weten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:40 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Oh goodie
Even weer een lekkere eendenbek naar binnen gehad meid
Ik zag je net inderdaad, maar ik was aan het proggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mja, ik gebruik Snak nu in een evaluatieversie die zichzelf na 15 minuten afsluit.. Win ik de IRC-schoonheidsprijs ook niet echt mee. Moet nog maar een keer op zoek naar een goeie.
Trouwens, diegene die me ToDo aanraadde een tijdje terug. Dank, en ik heb een veel plezier van. De evaluatieperiode is afgelopen nu, en ik heb de hele tijd zo'n irritante notice overal die zegt dat ik m moet reggen en betalen enzo. Blijft die continue staan of gaat ie vanzelf weg op een gegeven moment ?
quote:[10:49:44] * Au3 (iAudrey@) Quit (Quit: Snak 5.0.3 ongeregistreerde versie. Evaluatieperiode is voorbij. Het programma word afgesloten. Dank u voor het gebruiken van Snak.)
[10:56:07] <Slarioux> die quit
Daar gaat m'n streetcredibility.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:57 schreef Slarioux het volgende:
Ik zag je net inderdaad, maar ik was aan het proggen
Jah wel hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Hij heeft nooit gezegd dat het razend snel zou gaan hoor.
Niet? Dat is dan ook alleen voor de Pro-lijn hequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:02 schreef skiczukie het volgende:
Als de FireWire wordt afgeschaft, hoe kan je dan nog DV capturen?
Ow, okee. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet? Dat is dan ook alleen voor de Pro-lijn he
Dat is goed nieuws.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok dat de pro-lijn nog wel een tijdje firewire gaat hebben, en dat het bij de thuisgebruikers langzaam uitgefaseerd word.
IRC client: colloquyquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mja, ik gebruik Snak nu in een evaluatieversie die zichzelf na 15 minuten afsluit.. Win ik de IRC-schoonheidsprijs ook niet echt mee. Moet nog maar een keer op zoek naar een goeie.
Trouwens, diegene die me ToDo aanraadde een tijdje terug. Dank, en ik heb een veel plezier van. De evaluatieperiode is afgelopen nu, en ik heb de hele tijd zo'n irritante notice overal die zegt dat ik m moet reggen en betalen enzo. Blijft die continue staan of gaat ie vanzelf weg op een gegeven moment ?
Ehm. Nee. Hij heeft gezegd dat het voor de thuisgebruiker die af en toe een beetje shopt snel genoeg zou gaan. Hij heeft expliciet gezegd dat het voor de Pro's toch echt wachten wordt op de UB's.quote:
Prima.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
IRC client: colloquy
Oh, en graag gedaan, maar ik heb geen idee hoe het met die registratie zit, sorry...
Die is er nog niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:53 schreef iDex het volgende:
wat is het irc kanaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |