Oooww..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef Furious het volgende:
Oh, 10x raden overigens. Juist! Je hebt het goed geraden! Mijn Powerbook is vandaag toch niet klaar!
Hoerenwinkel hi ha ho! Wie wil met mij mee die winkel (en personeel) aan gort slaan?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, want ik kreeg wel een werkende Apple mee.
Hoeveel foto's? En wat heeft het totaal gekost?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Tijn het volgende:
Mijn moeder belde net dat het iPhotoboek was binnen gekomen. Ze was tevreden met de kwaliteit en de kleuren zagen er goed uit, maar we hebben er wel een goeie 3 weken op moeten wachten en er kwam ongeveer 15 euro aan kosten bovenop de basisprijs vanwege bezorging en belasting.
Ik ga dit weekend eens kijken wat ik er zelf van vind
Ben ik ook benieuwd naar ja. En ik wacht even op jouw oordeel over de kwaliteit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef skiczukie het volgende:
Hoeveel foto's? En wat heeft het totaal gekost?
Nee, maar wel een toffere bezoeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:38 schreef Furious het volgende:
[..].
Je was zeker de 10.000ste bezoeker! Dat je een werkende mee hebt gekregen!
Geen idee hoeveel foto's. Aardig wat. Het boek bestaat uit 20 pagina's van ongeveer A4-formaat (iets korter, maar iets breder) en op elke pagina staan minstens 2 en maximaal 6 foto's. De basisprijs van een groot hardcover boek is 25 euro. Maar er kwam dus bijna 15 euro bovenop vanwege verzending en BTW, waardoor het totaal op iets minder van 40 euro uitkwam.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoeveel foto's? En wat heeft het totaal gekost?
Ja, ik neem namelijk niet aan dat jij je daar opwond als een kokende giraffe die met een moker op de toonbank stond te rammen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel een toffere bezoeker.
Niet echt duur als je kijkt naar wat een fotoboek bij bijvoorbeeld de V&D kost.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel foto's. Aardig wat. Het boek bestaat uit 20 pagina's van ongeveer A4-formaat (iets korter, maar iets breder) en op elke pagina staan minstens 2 en maximaal 6 foto's. De basisprijs van een groot hardcover boek is 25 euro. Maar er kwam dus bijna 15 euro bovenop vanwege verzending en BTW, waardoor het totaal op iets minder van 40 euro uitkwam.
En het hele systeem is gewoon tof, dat je vanuit de software zo'n boek in elkaar kan zettenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet echt duur als je kijkt naar wat een fotoboek bij bijvoorbeeld de V&D kost.
Inderdaad, valt best mee. Ik heb eens een kalender laten maken bij albumprinter.nl ofzo, 13 pagina's (voorblad en de maanden dus) met elk 1 foto. Verder weinig bijzonders. Goede kwaliteit, dat zeker, snel bezorgd ook, mar wel 20 of 25 euro.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet echt duur als je kijkt naar wat een fotoboek bij bijvoorbeeld de V&D kost.
Ik ga zometeen eens wat foto's op mijn iBook zetten en ermee spelen. Even een map met foto's via het netwerk sharen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
En het hele systeem is gewoon tof, dat je vanuit de software zo'n boek in elkaar kan zettenJe kan net genoeg zelf kiezen om er iets leuks van te maken en er is net genoeg al voor je gekozen zodat het er altijd tof uitziet.
Oh dan moet je iPhoto afsluiten, je iPhoto Library naar je externe harddisk verplaatsen en dan iPhoto weer opstarten. Dan zegt 'ie "Hey, waar is m'n Library nou?", geef je aan dat 'ie op je externe harddisk staat en dan werkt iPhoto voortaan daar vandaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef snoopy het volgende:
ja maar dan staan ze dus weer op de harde schijf van m'n ibook. Ik wil ze eigenlijk op mijn externe harddisk laten staan en dan bijvoorbeeld een fotoboek maken in iPhoto.
Die heb ik ook! Tijn heb jij dat spel dat je een astronaut bent, een hele bolle en dat je van kamer naar kamer moet door puzzels op te lossen. Ik weet dat een ST niet voor games is, maar dat spel had ik vroeger.... was te ruig! Tegen het einde liep het altijd vast met van die bommetjes in het schermquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:10 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gelukkig m'n Atari ST1040STfm nog, anders zou het Windows-only zijn op het moment
[afbeelding]
Had jij mijn post nou gelezen over het ontbreken van iLife en OmniGraffle enz.?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Furious het volgende:
Houd je vast, ik onsteek binnen 5 minuten in blinde woede!
Dat is weinig nieuws. Blijf je nu een keer van je capslock af?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Furious het volgende:
Houd je vast, ik onsteek binnen 5 minuten in blinde woede!
Gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is weinig nieuws. Blijf je nu een keer van je capslock af?
Ja, sorry.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Had jij mijn post nou gelezen over het ontbreken van iLife en OmniGraffle enz.?
Ben reeds gegaan maar ik probeer mij zo kalm mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef XL het volgende:
Nog 1 minuut en Furious gaat los....
Mighty Mouse en een Crumpler tas voor nada vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Furious het volgende:
HOERENLOPERSWINKEL!!!!!!!!!!!!!!1:R;r;r;r:R;r;r
Ik zal even een lijstje maken:
23 januari: PB teruggebracht; het zou 2 a 3 dagen duren.
26 januari: Gebeld om te kijken wat eraan scheelde, SD was nog niet binnen
27 januari: De SD was 25 januari al binnen gekomen! (:?)
28 januari: Volgende week bouwen we de SD in!
30 januari: Hij is misschien morgen klaar!
(net gebeld) 31 januari: Vandaag hebben we de SD binnengekregen, en misschien is-ie morgen dan klaar!
WAT? WAT LIEGEN JULLIE ALLEMAAL STEL NERDS, GA JE WERK GOED DOEN IN PLAATS VAN MIJ IEDERE KEER IETS ANDERS VOOR LIEGEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Minimaal 1.25GB RAM en een Mighty Mouse + iCurve + Soundsticks II, die lui zitten mij echt tot 'hier'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Mighty Mouse en een Crumpler tas voor nada vragen
Oh, dat heeft geen zin hoor, we hebben al met het hoofd van verkoop gepraat, die liegt net zo hard. (ook over de afkomst van de PB)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:29 schreef PowerBook15 het volgende:
Je mag toch serieus wel eventjes met ze aankaarten waarom ze je voor blijven liegen om je een beetje zoet te houden![]()
Dat is goed nieuws, zeg! Je zult wel blij zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Furious het volgende:
misschien is-ie morgen dan klaar!
Ontzettend. Echter, 'morgen' betekend bij hen; 'ik weet het niet'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:30 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, zeg! Je zult wel blij zijn.
Hebben ze geen hoofdkantoor?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Oh, dat heeft geen zin hoor, we hebben al met het hoofd van verkoop gepraat, die liegt net zo hard. (ook over de afkomst van de PB)
MacHouse is een 'dekmantel' (quote:
En dan? Voor 1100 kan ik niet ergens anders zo'n nieuwe PB halen. Zoals gewoonlijk zit ik weer ergens tussen in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zou zo onderhand mijn geld terug gevraagd hebben en een gedacht a la stik d'r maar in geformuleerd hebben.
Wat een lijers...

Dus? Zo'n baggere service verdient niet beter dan dat dat ding niet verkocht wordt. Dan maar liever nog even zonder Macje zitten en er eentje kopen bij de Apple Store of een fatsoenlijke Apple Centre.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef Furious het volgende:
[..]
En dan? Voor 1100 kan ik niet ergens anders zo'n nieuwe PB halen. Zoals gewoonlijk zit ik weer ergens tussen in. [afbeelding]
het zijn iig wel liefhebbers van gaypr0nquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:36 schreef iDex het volgende:
[..]
of een oude van de aivd, met de geheimen er nog op![]()
Ik ook, warm zaad, PowerBook stylequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:39 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar ja dat ben ik dan, en ik heb een WEL werkende Mac op mijn schoot momenteel
Warm zaad, pik omlaag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:41 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Ik ook, warm zaad, PowerBook style
Die van mij werkt nog. Balen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:43 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat jij niet lang genoeg een PowerBook in bezit gehad hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |