Wat een toffe peer ben je toch ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Slarioux het volgende:
Wat jammer dat je net voor mijn neus weghaalde dat je een kloon bent. Moet ik weer bij Breuls om edithistorie zeuren.
Niet fucken mat Slarioux okee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Wat een toffe peer ben je toch ook![]()
Het gaat om de posts om 13:50 en 13:54quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Slarioux het volgende:
Wat jammer dat je net voor mijn neus weghaalde dat je een kloon bent. Moet ik weer bij Breuls om edithistorie zeuren.
Ik vind het eerder kinderachtig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet fucken mat Slarioux okee.Slar is okee ole ole
Gek heej, dat ik vlak na dat gedoe met ispy nogal kritisch ben tegen mensen die perfecte woonkamers vol met Apple spullen posten. Helemaal als hun username PowerBook15 is en ze zich "speciaal" voor de Apple reeks registreren.quote:Op dinsdag januari 2006 14:44 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Wat een toffe peer ben je toch ook![]()
Het is echt mijn kamer (check de exifquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gek heej, dat ik vlak na dat gedoe met ispy nogal kritisch ben tegen mensen die perfecte woonkamers vol met Apple spullen posten. Helemaal als hun username PowerBook15 is en ze zich "speciaal" voor de Apple reeks registreren.
Ach, laat hem lekker. Hij post toch gezellig mee?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Slarioux het volgende:
Ja, zo ken ik nog wel een paar dooddoeners. Ik ben kritisch, en PB15 mag dat weten. Ik heb geen zin om kritiek onder stoelen of banken te steken, positief of negatief.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach, laat hem lekker. Hij post toch gezellig mee?
hij zei dat hij een 17 inch Powerbook had, terwijl het een 15 inch was. En ergens anders weer een 15 inch. Hij had er ook een 12 inch bij gekocht, geimporteerd uit Amerika.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Het is echt mijn kamer (check de exif) en de username is ook niet gekozen met i-spy in het achterhoofd, hij had namelijk een PB 17.
Ik heb ook totaal niet de intentie om weer reuring in die zaak te brengen als je dat soms denkt![]()
Omdat we op Macs postenquote:
Je had het laatst over het ontbreken van iLife en OmniGraffle enz. bij je PB12 eh?quote:
Ik loog, ik zit op mijn werk nu vanaf een Compaq Evo te postenquote:
Mja, maar het enige wat ik doe met die PC is muziekprogramma's gebruikenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maak van je Windows pc gewoon dual boot met Ubuntu. Als je dan je muziekprogramma's wilt gebruiken, moet je wel even rebooten.
Ja, ik wil gaarne een rel.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
Jemig, moeten we daar weer over beginnen?
Dat was jouw Powerbook ook, toch kocht je 'm.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Een rel in ONZ is van te lage kwaliteit.
Steek onder de riem. -1quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was jouw Powerbook ook, toch kocht je 'm.

quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet fucken mat Slarioux okee.Slar is okee ole ole
Een steek onder water of een hart onder de riem. Maar ik neem aan dat "Onder de gordel" hier is wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Steek onder de riem. -1 [afbeelding][afbeelding]
Klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Steek onder de riem. -1 [afbeelding][afbeelding]
Duidelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef Furious het volgende:
En om er toch even terug op te komen; wat is er lage kwaliteit dan aan mijn Powerbook precies?
de SuperDrive
Whehe, ik heb je wel anders horen piepen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef Furious het volgende:
En om er toch even terug op te komen; wat is er lage kwaliteit dan aan mijn Powerbook precies? Wat is er anders aan mijn Powerbook dan enig andere afgezien van de SuperDrive (wat overigens met elke *book kan gebeuren)? Leg mij dat eens uit.
Vertel maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Whehe, ik heb je wel anders horen piepen.
Ik zit het liefst overal tussen in.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een steek onder water of een hart onder de riem. Maar ik neem aan dat "Onder de gordel" hier is wat je bedoelt.
En als je dan ook nog even de 2e zin helemaal quote. Bijvoorbaat dank.quote:
Dat je 'zo boos'quote:
Ik knip het natuurlijk niet zonder reden weg. En dan nog, als je zoiets in de winkel koopt, is dat niet iets dat bij elke powerbook kan gebeuren. Ik denk dat de meeste gewoon werkend de winkel verlaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:28 schreef Furious het volgende:
[..]
En als je dan ook nog even de 2e zin helemaal quote. Bijvoorbaat dank.
Maar wil dat zeggen dat zoiets niet met een echte brand-spanking nieuwe kan gebeuren? Alleen omdat niemand het hier in dit SC topic heeft meegemaakt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik knip het natuurlijk niet zonder reden weg. En dan nog, als je zoiets in de winkel koopt, is dat niet iets dat bij elke powerbook kan gebeuren. Ik denk dat de meeste gewoon werkend de winkel verlaten.
Neemt niet weg dat ik het vervelend voor je vind, maar ik moest 'm gewoon even inkoppen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef Furious het volgende:
En om er toch even terug op te komen; wat is er lage kwaliteit dan aan mijn Powerbook precies? Wat is er anders aan mijn Powerbook dan enig andere afgezien van de SuperDrive (wat overigens met elke *book kan gebeuren)? Leg mij dat eens uit.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat je 'zo boos'was dat je je Powerbook wel door het raam kon gooien en dat je de hele dag in bed hebt moeten huilen. Ik heb je nog getroost door te zeggen, 'Ach, je Powerbook doet niet voor welke Powerbook dan ook'. Weet je nog wel.
En bovendien, wat doet het af van de kwaliteit als de SuperDrive (1 onderdeel) kapot is, van het geheel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat je 'zo boos'was dat je je Powerbook wel door het raam kon gooien en dat je de hele dag in bed hebt moeten huilen. Ik heb je nog getroost door te zeggen, 'Ach, je Powerbook doet niet voor welke Powerbook dan ook'. Weet je nog wel.
Anders ga je even serieus doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, jij?
Ik streep even door wat niet van toepassing is.
[..]
En bovendien, wat doet het af van de kwaliteit als de SuperDrive (1 onderdeel) kapot is, van het geheel?
Ik vat het zeer persoonlijk op.quote:
Weet ik veel. Ik heb niet eens een Apple.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Furious het volgende:
En bovendien, wat doet het af van de kwaliteit als de SuperDrive (1 onderdeel) kapot is, van het geheel?
Volgens mij wacht Antraxx erop.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef snoopy het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van een fotoboek via iPhoto? Hoe is de kwaliteit enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |