Wat een toffe peer ben je toch ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Slarioux het volgende:
Wat jammer dat je net voor mijn neus weghaalde dat je een kloon bent. Moet ik weer bij Breuls om edithistorie zeuren.
Niet fucken mat Slarioux okee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Wat een toffe peer ben je toch ook![]()
Het gaat om de posts om 13:50 en 13:54quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Slarioux het volgende:
Wat jammer dat je net voor mijn neus weghaalde dat je een kloon bent. Moet ik weer bij Breuls om edithistorie zeuren.
Ik vind het eerder kinderachtig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet fucken mat Slarioux okee.Slar is okee ole ole
Gek heej, dat ik vlak na dat gedoe met ispy nogal kritisch ben tegen mensen die perfecte woonkamers vol met Apple spullen posten. Helemaal als hun username PowerBook15 is en ze zich "speciaal" voor de Apple reeks registreren.quote:Op dinsdag januari 2006 14:44 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Wat een toffe peer ben je toch ook![]()
Het is echt mijn kamer (check de exifquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gek heej, dat ik vlak na dat gedoe met ispy nogal kritisch ben tegen mensen die perfecte woonkamers vol met Apple spullen posten. Helemaal als hun username PowerBook15 is en ze zich "speciaal" voor de Apple reeks registreren.
Ach, laat hem lekker. Hij post toch gezellig mee?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:42 schreef Slarioux het volgende:
Ja, zo ken ik nog wel een paar dooddoeners. Ik ben kritisch, en PB15 mag dat weten. Ik heb geen zin om kritiek onder stoelen of banken te steken, positief of negatief.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach, laat hem lekker. Hij post toch gezellig mee?
hij zei dat hij een 17 inch Powerbook had, terwijl het een 15 inch was. En ergens anders weer een 15 inch. Hij had er ook een 12 inch bij gekocht, geimporteerd uit Amerika.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:48 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Het is echt mijn kamer (check de exif) en de username is ook niet gekozen met i-spy in het achterhoofd, hij had namelijk een PB 17.
Ik heb ook totaal niet de intentie om weer reuring in die zaak te brengen als je dat soms denkt![]()
Omdat we op Macs postenquote:
Je had het laatst over het ontbreken van iLife en OmniGraffle enz. bij je PB12 eh?quote:
Ik loog, ik zit op mijn werk nu vanaf een Compaq Evo te postenquote:
Mja, maar het enige wat ik doe met die PC is muziekprogramma's gebruikenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maak van je Windows pc gewoon dual boot met Ubuntu. Als je dan je muziekprogramma's wilt gebruiken, moet je wel even rebooten.
Ja, ik wil gaarne een rel.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
Jemig, moeten we daar weer over beginnen?
Dat was jouw Powerbook ook, toch kocht je 'm.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Een rel in ONZ is van te lage kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |