Die staat aan het begin van m'n oprit, links van mn garage voor m'n Hummersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef iDex het volgende:
nergens een straatnaambordje
was wel ff zoeken
Jij bent al helemaal niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een nieuwe user hier in de slowchat
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die staat aan het begin van m'n oprit, links van mn garage voor m'n Hummers
Teveel informatiequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga even in mijn eigen nest schijten. Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Ik moet nu mijn baarmoeder laten nakijken, maar ik hoor straks graag wat jullie vinden.
Dat viel mij ook al op. Meestal reageer ik op de eerste nuttige post bij wijze van TVP, maar nu is er eigenlijk geen te vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ga even in mijn eigen nest schijten. Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Zodra Furious zijn Powerbook terug heeft, zal het aantal posts in deze reeks vanzelf wel drastisch afnemen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ligt het nou aan mij dat we de laatste tijd veel meer baggeren in deze reeks in vergelijking tot een maand of twee terug ?
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:01 schreef broer het volgende:
[..]
Zodra Furious zijn Powerbook terug heeft, zal het aantal posts in deze reeks vanzelf wel drastisch afnemen.
Liegen? Dat noemen we een Reality Distortion Fieldquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
volgens mij stond Steve te liegen bij zijn Keynote![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |