Daar stinkt het altijd naar piesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ken je van de ranzige seks op een metro-station
We hebben het wel over de MacHouse he.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver Furious, je PB nog steeds niet terug?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:21 schreef Furious het volgende:
HOERENLOPERSWINKEL!!!!!!!!!!!!!!1:R;r;r;r:R;r;r
Ik zal even een lijstje maken:
23 januari: PB teruggebracht; het zou 2 a 3 dagen duren.
26 januari: Gebeld om te kijken wat eraan scheelde, SD was nog niet binnen
27 januari: De SD was 25 januari al binnen gekomen! (:?)
28 januari: Volgende week bouwen we de SD in!
30 januari: Hij is misschien morgen klaar!
(net gebeld) 31 januari: Vandaag hebben we de SD binnengekregen, en misschien is-ie morgen dan klaar!
WAT? WAT LIEGEN JULLIE ALLEMAAL STEL NERDS, GA JE WERK GOED DOEN IN PLAATS VAN MIJ IEDERE KEER IETS ANDERS VOOR LIEGEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Herinner jij je verjaardagen dan nog waar je veel zoop?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx, van een verjaardag waar we Brouwmeester dronken.
Ik was ook eens op een verjaardag met Brouwmeester.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken alleen Anthraxx, van een verjaardag waar we Brouwmeester dronken.
same here, maar ik blijf lekker van je afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef Furious het volgende:
Ik ken hier niemand persoonlijk, wil iemand mij aanraken?
Ik ben ook wel eens in NOORD-HOLLAND op verjaarsdagfeestjes geweest, daarvan durf ik het biermerk niet meer te garanderen. Het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
In NOORD-HOLLAND XL?
Wel in andere dorpen zonder bestaansrechtquote:
Een nieuwe user hier in de slowchatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Dementor het volgende:
Wie is die neppe TS?
Wie zegt dat ik veel zoop? Bij Brouwmeester heb je aan 3 bier genoeg voor een gegarandeerde kater.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:56 schreef Furious het volgende:
[..]
Herinner jij je verjaardagen dan nog waar je veel zoop?
Wat saai!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik veel zoop? Bij Brouwmeester heb je aan 3 bier genoeg voor een gegarandeerde kater.
wat wil je... met MSN èn ICQ!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken Tijn, Nietzman, Au3, Angel_of_Dth en het zusje van Slarioux.
Who wants to touch me?
quote:I'll close, as always, on a note about the future. We've seen that today, Intel already has the performance per watt crown with the Core Duo, and they also have the power advantage, consuming a third less power than a similarly clocked G5. Yet the first Intel based Macs are nothing more than the G5 versions with a different motherboard and cooling. You tend to not over design your chassis when you are Apple, you design them to be as sleek and as minimal as possible. With the Core Duo based iMac consistently consuming 20 - 30W less than the G5 version, you can expect that the truly exciting Intel based Macs are the ones that don't look like these. It's those that I would personally wait for.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |