Als je iWeb hebt, zit \'ie daarin.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:42 schreef Furious het volgende:
Heeft iemand even dat \\\\\\\'(appeltje) Made on a Mac\\\\\\\' afbeeldinkje in .PNG of .GIF?
Ah, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je iWeb hebt, zit \\\'ie daarin.
Och, zo is het iig veilig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:54 schreef Tijn het volgende:
Oh Slari, zeg even tegen Breuls dat \'ie stripslashes() weer terug in het forumscript mag stoppen
Die vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef Geqxon het volgende:
Jij bent hier zeker mee in de war:
[afbeelding]
Hilarisch die duffe iSkins
Je koopt je iPod 50% voor het design en dan ga je hem verpesten door er niet op zijn minst een screenprotector op te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die vind ik wel mooi
Maar ik zou er ook nooit een skin omheen doen. Je koopt een iPod 50% voor het design dan ga je er niet iets omheen doen![]()
Helaas heeft ook dat geen ondertiteling-support, iets wat ik in het QuickTime Codec Pack ook nog mis..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:05 schreef PowerBook15 het volgende:
Mediacentral --> http://www.equinux.com/us/products/mediacentral/index.html
Een app zoals FrontRow maar dan met alle codecs en nog meer extra\'s. Bekijk het eens
Jawel, de .png-file zit gewoon in ergens in de inhoud van het iWeb.app package. Beetje rondbladeren en je hebt 'em zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef Furious het volgende:
Hmm, zoiets kan ik alleen niet kopieeren/plakken, want ik maak m\\\'n site gewoon met Dreamweaver.
Ja okee, maar al is mijn iPod bekrast ik vind hem dan nog mooier dan in een hoesjequote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je koopt je iPod 50% voor het design en dan ga je hem verpesten door er niet op zijn minst een screenprotector op te doen
Je hebt ook echt wat aan \"50% voor het design\" als je iPod helemaal bekrast is.
Je moet 'em opnieuw uploaden, ze zijn allemaal wegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil mijn icoontje terug.Hij stond nog in de cache, maar nu niet meer.
Wie heeft er een site gemaakt met iWeb?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, de .png-file zit gewoon in ergens in de inhoud van het iWeb.app package. Beetje rondbladeren en je hebt \'em zo.
Maar als dat te ingewikkeld voor je is, kun je ook even een site met iWeb maken waarin je dat plaatje hangt. Das ook makkelijk
Ik heb 'm niet. Nou ja, ik zoek wel een leuke cd hoes.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet \'em opnieuw uploaden, ze zijn allemaal weg
Hee Tijn, zit jij in Hilversum ? Zo ja, zin om wat te drinken ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet \'em opnieuw uploaden, ze zijn allemaal weg
http://hugo.1k.nlquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie heeft er een site gemaakt met iWeb?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |