Om te internetten moeten ze naar het grote, gezellige Schagen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
In NN hebben ze toch alleen TamTam? kunnen ze daar wel internetten dan?![]()
Ik hoop weer zwanger te zijn, maar dat weet ik over een weekje pas. (net ivf gehad)
Ik moest echt even zoeken, maar je hebt het over de iPod reclame dingesen op de achtergrond?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:42 schreef MaRySe het volgende:
In mijn fotoboek staat verkapte apple spam
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ach, die mag je best af en toe dissen.
Zijn twee windows-gebruikers die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Die gozer is ook nérgens goed in heh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Skietsoekie is wel een newbee natuurlijk.
En oh Ski, ik heb van Gerke gewonnen in het wedstrijdje "wie het eerst een intel iMac aanraakt."
Ik zie maar 1 ding op de foto dat mogelijk iets met Apple te maken heeft, volgens mij bedoel jij datzelfde. Ook al herken ik het niet, wat zou het anders zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik moest echt even zoeken, maar je hebt het over de iPod reclame dingesen op de achtergrond?
Beat thisquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Skietsoekie is wel een newbee natuurlijk.
En oh Ski, ik heb van Gerke gewonnen in het wedstrijdje "wie het eerst een intel iMac aanraakt."
Oja dat zijn die kaartjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zag fel gekleurde vakken met zwarte vlekken erin. in combinatie met verkapte Apple spam kan dat maar een ding zijn
Krijg ik nu de hoofdprijs?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Ben jij dat? Je leek wel een vent!.
Ik weet niet wat ik vroeger wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Baby's zijn altijd heel onduidelijk heur
Goed ik ga iets zinvols doen denk ik. Veel plezier mensen

Een poepiequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vroeger was [afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig herzien mensen hier hun uitspraak sneller dan Berlusconi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat we het hier weer over Apple zouden hebben?
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ben ik dan die sick fuck die MaRySe naakt visualiseert?
ikvonnumgrappigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, sorry, die opmerking over BHFH ging net even te ver. Dat gun je niemand.
Trekschuit. Ze hadden echter wind tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt de post in Limburg nog per paard vervoerd? Vandaag ook al geen Second skin. Nou ja, ook geen cd, die ik eigenlijk wel verwachtte. Eigenlijk maar verdomd weing post.
Lol...geen idee eigenlijk. Ik heb hem op het secretariaat gelegd maar onze secretaresses melden zich met enige regelmaat ziek. Dan is ie waarschijnlijk vandaag weggegaan; ik zal morgen ff checken want dan ben ik weer op de uni. Dan laat ik wel ff wat weten via mail; een dreun aan de Schroevers dames is zo gegevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt de post in Limburg nog per paard vervoerd? Vandaag ook al geen Second skin. Nou ja, ook geen cd, die ik eigenlijk wel verwachtte. Eigenlijk maar verdomd weing post.
Hehe, ok, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol...geen idee eigenlijk. Ik heb hem op het secretariaat gelegd maar onze secretaresses melden zich met enige regelmaat ziek. Dan is ie waarschijnlijk vandaag weggegaan; ik zal morgen ff checken want dan ben ik weer op de uni. Dan laat ik wel ff wat weten via mail; een dreun aan de Schroevers dames is zo gegeven![]()
Sorry, je naam kwam niet echt bekend voor in de inmiddels-voor-mij-wel-bekende-lijst-van-Apple-slowchattersquote:
Ik wel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Sorry, je naam kwam niet echt bekend voor in de inmiddels-voor-mij-wel-bekende-lijst-van-Apple-slowchatters
Post is inderdaad pas gisteren weggegaan dus die zal hopelijk vandaag of morgen aankomen. Sorry voor de vertraging; ik heb de secretaresse inmiddels al gehoektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |