Dat jij de berichten niet begrijpt is een 2e.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.
je bent zwanger?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we anders gewoon de blijde boodschap gaan verspreiden in #dig ?
Ik denk persoonlijk dat dat het handigst is. Dan zit je iig niet met twee halve kanalen waarin af en toe wat gezegd wordt maar gewoon één gezellig hoopje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan straks iemand trouwens de wiki updaten met het kanaal zodra het besloten is ? Dan weet ik het vanavond ook snel te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
quote:
Defineer 'zinnig'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Zinnige dingen melden is ook een kunst.
.
Dit soort loze opmerkingen mag je op IRC zoveel je wil naar mijn hoofd slingeren, het is alleen een beetje overbodig om ze hier te maken.
Hij is 20quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Zinnige dingen melden is ook een kunst.
.
Dit soort loze opmerkingen mag je op IRC zoveel je wil naar mijn hoofd slingeren, het is alleen een beetje overbodig om ze hier te maken.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat jij de berichten niet begrijpt is een 2e. [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.
Ik ook.quote:
Ik bijnaquote:
Helemaal mee eens. Terug naar Apple. Wanneer zou de Rev B MacBook Pro uitkomen?quote:Oh en over het definieren van zinnig: bijvoorbeeld het achterwege laten van het op de man spelen van en door diverse personen. Geen gezanik meer over EXIFdata, KANKERKANKERuitbarstingen, kleedjes in het bos, dat soort dingen.
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok dat de pro-lijn nog wel een tijdje firewire gaat hebben, en dat het bij de thuisgebruikers langzaam uitgefaseerd word.
Ik help je. Ik mag die Steve toch niet zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.
De kans bestaat wel hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.
En iMovie de nek omdraaien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:19 schreef PowerBook15 het volgende:
De kans bestaat wel hoor...
Is ook weer zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
En iMovie de nek omdraaien?
Neaaah.
Dat ze Firewire 800 droppen alá, ik heb daar nog nooit een apparaat voor gezien, maar ik denk dat ze nog wel eventjes aan FW400 vastzitten. Dat dropt Steve echt niet, tenminste niet zolang hij iets om zijn gezondheid geeft.
Zal ik eens wat vertellen? De built in iSight in de iMac zit al op een USB 2.0 bus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:19 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
De kans bestaat wel hoor...
Brengen ze vast ook een iSight USB uit
serieusquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Zal ik eens wat vertellen? De built in iSight in de iMac zit al op een USB 2.0 bus...
Rev B = Revision B / Revisie B.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef Slarioux het volgende:
Wat is de Rev B? Nieuwe model?
En komen er dan ook meteen nieuwe modellen?
FW800 droppen ze ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
En iMovie de nek omdraaien?
Neaaah.
Dat ze Firewire 800 droppen alá, ik heb daar nog nooit een apparaat voor gezien, maar ik denk dat ze nog wel eventjes aan FW400 vastzitten. Dat dropt Steve echt niet, tenminste niet zolang hij iets om zijn gezondheid geeft.
Eigenlijk is die benaming fout, want 'Revision' geeft al aan dat het om een tweede versie van iets gaat. Rev A zou dus de tweede versie moeten zien, waarbij de eerste versie het origineel is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rev B = Revision B / Revisie B.
Dat gaat het 2e model worden
quote:I'll close, as always, on a note about the future. We've seen that today, Intel already has the performance per watt crown with the Core Duo, and they also have the power advantage, consuming a third less power than a similarly clocked G5. Yet the first Intel based Macs are nothing more than the G5 versions with a different motherboard and cooling. You tend to not over design your chassis when you are Apple, you design them to be as sleek and as minimal as possible. With the Core Duo based iMac consistently consuming 20 - 30W less than the G5 version, you can expect that the truly exciting Intel based Macs are the ones that don't look like these. It's those that I would personally wait for.
ja hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
Eey iDex alles goed?
Mijn god..... Een bijna vier jaar oude username, 10 posts per dag gemiddeld en dat niet wetenquote:
In NN hebben ze toch alleen TamTam? kunnen ze daar wel internetten dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik was op bezoek bij een Fok!ster. Daar ontmoette ik ook Angel_of_Dth voordat hij op Fok! kwam. Toen hij zich hier had aangemeld 3 jaar later ofzo was het wel even raar kijken toen we elkaar herkende
Je bent weer zwanger?
Vooral dat 'quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn god..... Een bijna vier jaar oude username, 10 posts per dag gemiddeld en dat niet weten![]()
Dankje, newbiequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vooral dat '' maakt je post wel érg zielig.
Ach, die mag je best af en toe dissen.quote:
Noem je kind wel Steve he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
In NN hebben ze toch alleen TamTam? kunnen ze daar wel internetten dan?![]()
Ik hoop weer zwanger te zijn, maar dat weet ik over een weekje pas. (net ivf gehad)
Windowsquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ach, die mag je best af en toe dissen.
Zijn twee windows-gebruikers die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Om te internetten moeten ze naar het grote, gezellige Schagen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
In NN hebben ze toch alleen TamTam? kunnen ze daar wel internetten dan?![]()
Ik hoop weer zwanger te zijn, maar dat weet ik over een weekje pas. (net ivf gehad)
Ik moest echt even zoeken, maar je hebt het over de iPod reclame dingesen op de achtergrond?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:42 schreef MaRySe het volgende:
In mijn fotoboek staat verkapte apple spam
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ach, die mag je best af en toe dissen.
Zijn twee windows-gebruikers die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Die gozer is ook nérgens goed in heh?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Skietsoekie is wel een newbee natuurlijk.
En oh Ski, ik heb van Gerke gewonnen in het wedstrijdje "wie het eerst een intel iMac aanraakt."
Ik zie maar 1 ding op de foto dat mogelijk iets met Apple te maken heeft, volgens mij bedoel jij datzelfde. Ook al herken ik het niet, wat zou het anders zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik moest echt even zoeken, maar je hebt het over de iPod reclame dingesen op de achtergrond?
Beat thisquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:57 schreef nietzman het volgende:
Skietsoekie is wel een newbee natuurlijk.
En oh Ski, ik heb van Gerke gewonnen in het wedstrijdje "wie het eerst een intel iMac aanraakt."
Oja dat zijn die kaartjesquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:06 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zag fel gekleurde vakken met zwarte vlekken erin. in combinatie met verkapte Apple spam kan dat maar een ding zijn
Krijg ik nu de hoofdprijs?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Ben jij dat? Je leek wel een vent!.
Ik weet niet wat ik vroeger wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:11 schreef Rock-shocker het volgende:![]()
Baby's zijn altijd heel onduidelijk heur
Goed ik ga iets zinvols doen denk ik. Veel plezier mensen

Een poepiequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vroeger was [afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig herzien mensen hier hun uitspraak sneller dan Berlusconi.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik dacht dat we het hier weer over Apple zouden hebben?
Neequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ben ik dan die sick fuck die MaRySe naakt visualiseert?
ikvonnumgrappigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, sorry, die opmerking over BHFH ging net even te ver. Dat gun je niemand.
Trekschuit. Ze hadden echter wind tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt de post in Limburg nog per paard vervoerd? Vandaag ook al geen Second skin. Nou ja, ook geen cd, die ik eigenlijk wel verwachtte. Eigenlijk maar verdomd weing post.
Lol...geen idee eigenlijk. Ik heb hem op het secretariaat gelegd maar onze secretaresses melden zich met enige regelmaat ziek. Dan is ie waarschijnlijk vandaag weggegaan; ik zal morgen ff checken want dan ben ik weer op de uni. Dan laat ik wel ff wat weten via mail; een dreun aan de Schroevers dames is zo gegevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wordt de post in Limburg nog per paard vervoerd? Vandaag ook al geen Second skin. Nou ja, ook geen cd, die ik eigenlijk wel verwachtte. Eigenlijk maar verdomd weing post.
Hehe, ok, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol...geen idee eigenlijk. Ik heb hem op het secretariaat gelegd maar onze secretaresses melden zich met enige regelmaat ziek. Dan is ie waarschijnlijk vandaag weggegaan; ik zal morgen ff checken want dan ben ik weer op de uni. Dan laat ik wel ff wat weten via mail; een dreun aan de Schroevers dames is zo gegeven![]()
Sorry, je naam kwam niet echt bekend voor in de inmiddels-voor-mij-wel-bekende-lijst-van-Apple-slowchattersquote:
Ik wel?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Sorry, je naam kwam niet echt bekend voor in de inmiddels-voor-mij-wel-bekende-lijst-van-Apple-slowchatters
Post is inderdaad pas gisteren weggegaan dus die zal hopelijk vandaag of morgen aankomen. Sorry voor de vertraging; ik heb de secretaresse inmiddels al gehoektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |