Dat jij de berichten niet begrijpt is een 2e.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.
je bent zwanger?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we anders gewoon de blijde boodschap gaan verspreiden in #dig ?
Ik denk persoonlijk dat dat het handigst is. Dan zit je iig niet met twee halve kanalen waarin af en toe wat gezegd wordt maar gewoon één gezellig hoopje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan straks iemand trouwens de wiki updaten met het kanaal zodra het besloten is ? Dan weet ik het vanavond ook snel te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
quote:
Defineer 'zinnig'.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Zinnige dingen melden is ook een kunst.
.
Dit soort loze opmerkingen mag je op IRC zoveel je wil naar mijn hoofd slingeren, het is alleen een beetje overbodig om ze hier te maken.
Hij is 20quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Zinnige dingen melden is ook een kunst.
.
Dit soort loze opmerkingen mag je op IRC zoveel je wil naar mijn hoofd slingeren, het is alleen een beetje overbodig om ze hier te maken.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat jij de berichten niet begrijpt is een 2e. [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, of er volgen meer ongefundeerde scheldberichten over hoe kut MacHouse wel niet is en hoe hij genaaid is.
Ik ook.quote:
Ik bijnaquote:
Helemaal mee eens. Terug naar Apple. Wanneer zou de Rev B MacBook Pro uitkomen?quote:Oh en over het definieren van zinnig: bijvoorbeeld het achterwege laten van het op de man spelen van en door diverse personen. Geen gezanik meer over EXIFdata, KANKERKANKERuitbarstingen, kleedjes in het bos, dat soort dingen.
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik gok dat de pro-lijn nog wel een tijdje firewire gaat hebben, en dat het bij de thuisgebruikers langzaam uitgefaseerd word.
Ik help je. Ik mag die Steve toch niet zo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.
De kans bestaat wel hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het lijkt mij HEEL erg sterk dat FireWire uit de nieuwe iBooks gaat, en mocht het toch zo zijn ga ik hoogstpersoonlijk een steen bij Steve door de ruiten gooien.
En iMovie de nek omdraaien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:19 schreef PowerBook15 het volgende:
De kans bestaat wel hoor...
Is ook weer zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
En iMovie de nek omdraaien?
Neaaah.
Dat ze Firewire 800 droppen alá, ik heb daar nog nooit een apparaat voor gezien, maar ik denk dat ze nog wel eventjes aan FW400 vastzitten. Dat dropt Steve echt niet, tenminste niet zolang hij iets om zijn gezondheid geeft.
Zal ik eens wat vertellen? De built in iSight in de iMac zit al op een USB 2.0 bus...quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:19 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
De kans bestaat wel hoor...
Brengen ze vast ook een iSight USB uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |