Wie zijn we? Jouw PB?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef nietzman het volgende:
Wij hebben net de hard drive in een 12" alu PB vervangen.
Je hebt er toch geen 3.5" HDD ingeproptquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef nietzman het volgende:
We zijn nog eventjes aan het hartverzakkeren, aangezien OsX niet meer lekker wil installeren.
Neah, die van G.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef skiczukie het volgende:
Wie zijn we? Jouw PB?
Een nieuwe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef skiczukie het volgende:
Waarom? Wat heeft hij er nu in?
Ik heb Frontrow op mijn iMac en PB. Via Salling Clicker en Bluetooth heb ik van mijn P900 een afstandsbediening gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef Tomasso het volgende:
Wie heeft er allemaal Frontrow? En hebben die mensen ook een AirClick USB van Griffin?
Ik heb frontrow op mijn iBook en heb met behulp van Salling Clicker en Bluetooth van mijn Nokia 6670 een afstandsbediening gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb Frontrow op mijn iMac en PB. Via Salling Clicker en Bluetooth heb ik van mijn P900 een afstandsbediening gemaakt.
Salling Clicker werkt met mijn telefoon nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb Frontrow op mijn iMac en PB. Via Salling Clicker en Bluetooth heb ik van mijn P900 een afstandsbediening gemaakt.
Verbaast me nietsquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef PowerBook15 het volgende:
Iemand uit m'n nieuwe projectgroepje heeft net besloten z'n 2 weken oude Acer laptop op internet te gooien en een MacBook Pro te halen na mij vandaag aan het werk gezien te hebben op m'n PB'tje![]()
Dat zijn wel twee extremen.... van Acer naar Apple.quote:
Hij had er nog nooit mee gewerkt en heeft eigenlijk altijd iets tegen Mac gehad zei hij. Maar we hebben vandaag de hele dag naast elkaar gezeten en hij verbaasde zich gewoon over de werkbaarhgeid van dat ding. Aantekeningen maken, wat UML, wat java programmeren, Office apps, met VEEL vensters tegelijk open werken, docjes zoeken (spotlightquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:48 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee extremen.... van Acer naar Apple.
Volgens mij is de enige zwaardere stap van Packard Bell naar Apple.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Furious het volgende:
PowerBook terug.
Aperture ingestalleerd.
Kwijl.![]()
Pizza besteld.![]()
Sommige mensen acht ik niet in staat tot switchen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
Hij had er nog nooit mee gewerkt en heeft eigenlijk altijd iets tegen Mac gehad zei hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |