What the fuck brabbel je daar allemaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef nouwneej het volgende:
nog 1die doe ik al vanaf de eerste klas bij een so of rep expres te laat komen en de pis paal van de kals s ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
Inderdaad, half verBrEeZaH't.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef Caspian het volgende:
[..]
What the fuck brabbel je daar allemaal?![]()
Ik hoop dat we snel iets te lezen krijgen over de eerste les Nederlands.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef nouwneej het volgende:
nog 1die doe ik al vanaf de eerste klas bij een so of rep expres te laat komen en de pis paal van de kals s ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
Oh wacht, bij die 2e bedoelt hij dat hij morgen weer kan gaan posten want dan gaat de hele klas uit z'n dak, dan hebben ze Economie en Frans, en zelfs de nerds gaan dan los. Zoiets denk ik, en ik heb het eerste stuk even ont-BreEzaaHtt..quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef nouwneej het volgende:
Nog een, die doe ik al vanaf de eerste klas. Bij een SO of repetitie expres te laat komen en de pispaal van de klas 's ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent.
Woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
R-E-S-P-E-C-T, ik zou het niet kunnen!![]()
Dat is ook altijd leuk jaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef hallo_mensen het volgende:
en het laatste jaar op het rooster een brief opgehangen met het originele logo enz.
dat iedereen na het 3e uur na huis mocht
op onze oude school nog steeds prikbordquote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd leuk jaMaar tegenwoordig heeft bijna elke school een monitor ipv een roosterbord
Dit was vast jou laatste schooldagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:15 schreef vamos1 het volgende:
je hebt in wat oudere scholen nog wc's met zo'n stortbak hoog erboven, welke verbonden zit met de pot dmv een slang en je doorspoelt met een touwtje..
1. om zelf niet doorweekt te raken, draai je eerst het stortbak-kraantje dichten spoel je door (stortbak leeg)
2. vervolgens draait men het middenstuk van de buis los, en geeft deze een ruk, zodat de buis naast het toilet richt..
3. het touwtje wordt aangetrokken (alsof doortrekken,..let op! om niet zeiknat te worden zie 1.) en om de buis geknoopt met een stevige knoop, zodat de stortbak gegarandeerd door blijft lopen...
4. ga op de toiletpot staan op zo'n manier dat je niet nat kunt worden en draai het kraantje open
5. verlaat het toilet onopvallend en probeer hierbij droog te blijven
6. (optioneel) ga naar het volgende wc-hokje
7. extra: ook leuk is het om de buis op de wc-deur te richten,.. hiervoor moet je het stortbakkraantje wel vanaf een andere locatie (hokje ernaast) opendraaien
Ook blijft het leuk om de bureaustoel van je leraar, vast te ducktapen aan zijn bureau..
gegarandeerd brullen van het lachen
niet? want dit waren ik en een vriend ook van plan namelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef twetwe het volgende:
- Een tosti-ijzer in iemands kluisje zetten en elke pauze tosti's maken(werd ook niet op prijsgesteld)
Gewoon vriendelijk vragen aan de leraar of ze er ook een willenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef CittaR het volgende:
[..]
niet? want dit waren ik en een vriend ook van plan namelijk
Onder het bureau?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef Koentje3 het volgende:
mn leuter laten zien aan engels lerares, maar dat was eenmalig.
hoe zorg je voor stroom? Want het lijkt me zo vet om een frituur in m'n kluisje te zettenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef twetwe het volgende:
- Een tosti-ijzer in iemands kluisje zetten en elke pauze tosti's maken(werd ook niet op prijsgesteld)
Met glas ervoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:45 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
op onze oude school nog steeds prikbord
Had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:25 schreef taart het volgende:
Kheb een keer 138 schoefjes van tafels afgedraaid, mja
Zorg ervoor dat ze je niet pakkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Had ik ook gedaanToen moest ik naar een andere school
![]()
Dacht dat je LVG bedoelde.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Je hebt niet bij mij op school gezeten de laatste 2 jaar
ik zou nooit fietsen ophangen aan de buizenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef mister_dog het volgende:
hmm denkt denkt denkt...
net send was leuk jakwam de systeembeheerder naar mijn pc toe lopen ik lekker googlen enzo voor een werkstuk komt de consierge hmm ik kreeg christiaan is een klootzak op mijn scherm systeembeheeder: ja ik ook het kwam van deze pc ( ik kende die systeembeheerder buiten school om) zei die tegen de consierge die kan het niet gedaan hebben zegt iemand naast me ineens he hoe kwam jij ook al weer aan dat command ding....
moest ik aan de systeembeheerder gaan uitleggen hoe ik daar gekomen was... geen sancties
verder zit ik op een christelijke kut school, als je vloekt word je er uitgestuurd en als je met de deur gooit ook, verder loopt mijn nederlands leraar de heledag met een datum stempel rond...hoogst erritant, ik moet er ooit nog eens kopen en midden op de voorruit van zen auto 50x de datum stempelen
en ook wel leuk, een jongen uit mijn klas blowd wel is in de pauze en die gaat heel erg zitte lachen als ie stoned is...
en regelmatig droken medeleerlingen in de les wel is een keer in 1 uurtje met 4 man een rekening van 60 euro gezopen in een cafe in de buurt.
veder moet je een uur nakomen bij ons als je de kraan zo hard dicht draait dat ie met geen mogelijkheid meer open te krijgen is. bij techniek ook heel leuk soldeerbouten aan zetten en papier ofzo er op leggen en bij scheikunde ff de gaskraantjes open zetten...ook leuk bij scheikunde proeven gewoon alles wat je ziet staan in een buisje flikkeren, groen blauw paars met gas fluoriserend geel met stukjes
best leuk enzo en toen we net nieuwe kopier apparaten hadden was het systeem lek als een mantje je kon dar apparaat op scanne zetten en dan printen zonder je code en pasje te gebruiken mooi goedkoop
100 printjes maken...
frans vorig jaar was ook altijd leuk, dat wijf kon je gek maken door der bord spons dinges weg te halen en dan liep ze rood aan en zei ik wil nu men spons terug en em dan kei hard tegen het bord flikkeren...ze durfde nooit wat te doen dan...vervolgens naar de prullebak lopen en doen als of je wat weg ging gooien en de spons weer pakken wachten tot ze bij iemand staat uit te leggen en zeggen wat krijg ik als ie tegen der hoofd gaat uit eindelijk 10euro ofzo mee verdiend
ook toen ik een keer bij haar moet nakomen zat ze tegen mij een een maat tepraten en dan vooraf afgesproken als ze begint te praten je hoofd achterover laten zakken en gaan snurken...![]()
ook nog menig uurtje gezeten met de klas omdat haar agenda weg was
eigelijk allemaal kleine dingetje heel uitgebreidverteld
edit: trouwens wij hebben een fietsen kelder dus een kelder onder de school maar daar zie je alle buizen lopen daar kun je prachtig fietsen aan op hangen!!![]()
W hebben wat stopcontacten in onze gardarobe, en dus hebben wij ons kluisje met iemand geruild die zijn kluisje dichtbij een stopcontact had. We boorden een gat in het kluisje(voor het stopcontact) om het zo on-opgemerkt mogelijk te doen... Helaas is het toch ontdektquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef vinge het volgende:
[..]
hoe zorg je voor stroom? Want het lijkt me zo vet om een frituur in m'n kluisje te zetten
De eerste 20 mn?? En wat moet dat voorstellen, maanden kan het niet zijn want daar zitten er maar 12 van in 1 jaar. Oh, verlicht ons en leer typenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:12 schreef Risht het volgende:
een vriend van mij is de de eertste 20 mn van dit school jaar al de klas uit gezet, wel een leuk record
-knip-
de bal 1Km wegschieten is ook zo'n zoort dingquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
De eerste 20 mn?? En wat moet dat voorstellen, maanden kan het niet zijn want daar zitten er maar 12 van in 1 jaar. Oh, verlicht ons en leer typen
@taart: je moet wel goed lezen!hij schiet de bal niet 1 kilometer weg hoor!quote:de bal over het hek schieten dat ze eerst 1Km moetern loopen
mjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef arjen_d het volgende:
[..]
@taart: je moet wel goed lezen!hij schiet de bal niet 1 kilometer weg hoor!
hij zegt dat er 1 kilometer gelopen moet worden om de bal te halen.
Uiteraard zou hij 'loopen' en 'dat' op een andere manier, lopen en zodat, beter neer kunnen zetten.
Is te merken ja..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef Risht het volgende:
ze moeten 1 km loopen omdat mijn school, als het waare omhijnst is met hekken.
en over mijn nederlands : ik woon al 5 jaar in frankrijk en daar geeven ze geen nederlands....
dede wij ook waren ze neit blij mee ... ik mocht wel blijvenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Had ik ook gedaanToen moest ik naar een andere school
![]()
Geniaal idee van die roostertv'squote:Op donderdag 2 februari 2006 16:46 schreef funkmaster het volgende:
sony cd speler/tv in elk lokaalen ik had thuis ook alles van sony en universele sony afstandsbediening....
resulteerde in leuke luistertoesten op "shuffle" en mtv in de pauzes op de rooster tv's
thnxquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Geniaal idee van die roostertv's
Moet eigenlijk ook nog zo'n afstandsbediening hebben..! Bij mij op school hebben ze ook alles van Sony..quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:51 schreef funkmaster het volgende:
[..]
thnx...ja zag zo'n wit coax stekkertje erin zitten, en in de pauze met 1500 leerlingen in de aula valt het niet op als je even zapt
![]()
daarna moesten de concierges met een ladder (tv's hingen hoog) de zender weer omzetten want ze hadden geen afstandsbediening.."
(en dan vlak voordat ie erbij kan de tv weer op rooster zetten...heerlijk was die lamme mid. schooltijd)
beter is zoeen horlogequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook nog zo'n afstandsbediening hebben..! Bij mij op school hebben ze ook alles van Sony..
Wat kost dat eigenlijk ongeveer? Universele sony afstandsbediening?
stoer johquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
Weet je wat ik gister deed ey?We hadden zo engels he en we gingen film kijken dus ik liep zo naar voren om de tv en dvd en zo maar aan te drukken. En toen heb ik stiekem de batterijen van zowel de dvd als de tv afstandsbediening omgewisseld
Je weet wel, gewoon 1 batterij zo omdraaien dat de polen dus verkeerd zitten, en later de lerares zo klooien met de subtitles en die deden het niet via de afstandsbediening
vreemd he? Toen moest ik het fiksen, dus sneaky de batterij omgedraait en snel ff gedaan en de batterij weer verkeerd omleggen. daar denken die losers op onze school nooit aan
ha leuk manquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
ikke laatst zag ik zon leraar die ik niet moest, ik trek mijn mes en steek hem zo tussen zijn ribben, dat was lache![]()
wat ben jij zieligquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
ikke laatst zag ik zon leraar die ik niet moest, ik trek mijn mes en steek hem zo tussen zijn ribben, dat was lache![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
ik zit op ict academie en wij zijn de school de baas, wij hebben het admin wachtwoord gekraakt en halen VNC zo wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:39 schreef _Yapser_ het volgende:
- Pinball spelen op computers waar je -alleen- IE, word enz. kon gebruiken dmv. het configuratiescherm(muisinstellingen, cursor browsen, dan kom je op de C:\-schijf en kan je ook programma's openen
)
- Op een forum typen (niet kunnen posten) 'en de systeembeheerder zuigt hier, dus ik kan op elk moment weer afgesloten worden'. Op dat moment zat-ie via VNC bij mij mee te kijken. Kon een week niet naar de mediatheek
- Muziek luisteren tijdens de les, en met 'ja, weet ik' antwoorden als een docent zegt dat dr iets in je oor zit en er vervolgens uitgestuurd worden
- iemand verteld dat je absoluut niet op het rooie schakelaartje van een voeding mocht zitten omdat anders de pc's kapot gingen, 4 pc's gaven een blauw vonkje binnen 5 minuten
- 3 van die bedorven-ei stinkbommen in een lokaal gegooid, we mochten naar huis![]()
Laat die onzin achterwege.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
Die is wel leuk ja, kunnen de docenten van elkaar ook eens horen wie de bullies zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef mrkanarie het volgende:
Leraren opgenomen in de les als ze gingen flippen, samples knippen, afmixen in een stevige hardcore-mix en die dan door de intercom door het gehele schoolgebouw laten horen. Zal die dag nooit meer vergeten.
Mooie actiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:52 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb, toen de docent even naar de wc was tijdens een lesuur, haar agenda gepakt en een kruisje achter mijn naam gezet dat een handelingsdeel af was. Nooit meer wat van gehoord en mijn diploma heb ik inmiddels.
Dat kan zeker niet...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik zit te fokken tijdens schooltijd, dat kan echt niet door de beugel hoor *gangsta kijkt*
Met Elzendaal ben ik nog op wintersport geweestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat kan zeker niet...![]()
Waar btw.. Boxmeer => Elzendaal?![]()
Stoer zeg..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:58 schreef hoppla het volgende:
[..]
Met Elzendaal ben ik nog op wintersport geweest![]()
OMG!!11!!11!!!11! Poepjesspray!!111!!111!! PoepJESspray!!!!111! wooooooquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:16 schreef martinuhhh het volgende:
Tijdens de pauze de wc's naast de kantine volgespoten met poepjesspray (mensen die het kennen weten wel hoe erg het meurt..). Binnen 2 minuten was de hele kantine leeg en stond iedereen buiten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef googoodoll het volgende:
[..]
OMG!!11!!11!!!11! Poepjesspray!!111!!111!! PoepJESspray!!!!111! woooooo
oO<
dûh, dán is het wel grappig.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:35 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Wel. Helemaal als de hele school meurt en jij geen les meer hebt
.
mijn god...quote:mijn 1e studiedag op mijn nieuwe school, in de wc pissen, daarna denken leuk te zijn en met pik uit broek buiten de wc te rennen ( nog steeds in de wc ) daar rondjes beginnen te draaien en alles onder te sproeien wat op camera moet staan
zo, dus je hebt een meisje op zn gezicht geslagen in de klasquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Briejtjuh het volgende:
leraar opgesloten in de klas.
meisje op zn gezicht geslagen in de klas.
Ik deed dat gewoon in de aulaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef twetwe het volgende:
[..]
W hebben wat stopcontacten in onze gardarobe, en dus hebben wij ons kluisje met iemand geruild die zijn kluisje dichtbij een stopcontact had. We boorden een gat in het kluisje(voor het stopcontact) om het zo on-opgemerkt mogelijk te doen... Helaas is het toch ontdekt![]()
Welke mongolische netwerkbeheerder laat net sends toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:45 schreef NordicBlue het volgende:
ik had op mijn vorige locatie met 12 computers tegelijk de server en een aantal docenten een net send flood gegeven ,die laten de pc's 's nachts altijd aan , dus als ze dan terug komen
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef thunderice het volgende:
Een homo uit onze klas vond homosexuele plaatjes van mijn mentor op internet en die kerel is nu nog depressief.![]()
De snoepautomaat op onze school pakt turkse munten als 2 euro. Ik had heel wat turks geld over van mijn laatste vakantie, is iets van 70 cent waard per munt. Ik heb alles er in geflikkerd wat ik nog had en heb meer dan 30 euro uit die automaat gehaaldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
We kregen een nieuwe snoepautomaat op school, zo'n ding met van die spiralen met voedsel erin. Al snel kwamen we erachter dat wanneer je keihard tegen de zeikant aanbeukte, er van alles uitviel. Elke pauze gratis voedsel dus. Alleen werd de automaat helaas al snel weer weggehaald
.
Bij ons ook. Een stel nerds hadden een scriptje gemaakt en het hele mediatheeknetwerk platgelegd. Een dag later ingebroken op het leraren-netwerk, waar ook de smartboards in de klassen op aan zijn gesloten. Zij wisten de naam van elke computer in elk lokaal, en wisten dus precies op welk smartboard ze een bericht over een bepaalde leraar moesten laten verschijnen, wanneer deze in dat lokaal aan het geven was. We zaten bij economie toen er plotseling allemaal vunzige berichten over die man op het bord verschenen, heel de klas had het niet meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke mongolische netwerkbeheerder laat net sends toe
Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?quote:[b]Op zaterdag 18 februari 2006 11:41
Voor de rest is het bij engels altijd wel leuk, wat dacht je van 5 keer in één les eruitgestuurd te worden?
niet als je blijft zitten..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?![]()
Horlogeafstandsbediening: 10,99¤ bij de Intertoys, laatst een nieuwe gehaald, morgen weer uittestenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook nog zo'n afstandsbediening hebben..! Bij mij op school hebben ze ook alles van Sony..
Wat kost dat eigenlijk ongeveer? Universele sony afstandsbediening?
Als je af en toe zo die verhalen uit amerika hoor, denk ik dat je een hele leuke mondeling had gehad, als je daar had gewoondquote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Sloffie het volgende:
Op examenfeest (werd gehouden voor het examen) met een dronken lerares (die was 26) lopen flirten enzo. Kom ik bij mondeling examen engels op school, heb ik met haar een gesprek, engels was bij mij een ramp! Beetje over koetjes en kalfjes zitten praten en beetje vooorzichtig vragen of ik nog wat leuks had gedaan laatste tijd... Krijg ik een 7.5 voor dat gesprek
jammergenoeg heb ik haar nooit weergesproken
![]()
Tering jantje, moet je nou echt moeite doen om op MBO Niveau 4 te blijven?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef Sloffie het volgende:
Ik moet nu (kzit op stage) nog weer naar school omdat een leraar mij geen algemene studipunten voor nederlands heeft gegeven: iemand heeft mijn werkstuk gekopieerd, leraar beschuldigd mij van fraude, keel is homo -> staan we te wachten in de gang op hem, doe ik me handen voor de kont, krom lopen en klasgenoten vermaken door te schreeuwen: <naam leraar> is weer laat!! komt die keel er net aan en gaat hij een preek houden dat wie bij hem wat flikt niet zomaar wat kan regelen (kheb 1 keer me huiswerk niet af, krijg ik geen punten!!). Altijd al gemieter gehad met die kloot... binnekort naar school die minder fijne keel is even uitschelden!
gelukkig heeft mijn mentor mij op niveau 4 kunnen houdenwas trouwens na een avondje klassenfeest
![]()
Hij heeft 'r toch ook niet opgeslotenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Claustrofobische mensen opsluiten is sick. Dat je het maar even weet.
kwa niveau niet, maar om de leraren welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tering jantje, moet je nou echt moeite doen om op MBO Niveau 4 te blijven?
LOL...nee niet echt..quote:
ja klopt, ik kan die pasjes hier op school ook opladenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef Pumatje het volgende:
Bij ons op school hadden we een pasjes systeem, met dat pasje kon je naar binnen via de poortjes, na de metaaldetectors enzo.. en daar kon je ook mee betalen..
stelletje nerds van de ICT afdeling hadden een manier gevonden om ze op te laden, 10 euro kostte je 5 euro.
Ik zat er zelf te kort voor op school om t te proberen, maar hee veel blije gezichten gezien door die nerd
![]()
is niet zo moeilijk. je kan gewoon zo'n cardreader kopen bij de Conrad oid, e ndan lees je em gewoon uit via usb, en dan is het vast echt kinderspel om te editten.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef C2C het volgende:
[..]
ja klopt, ik kan die pasjes hier op school ook opladen
bij ons waren het de nerdsquote:Op zondag 26 februari 2006 17:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk. je kan gewoon zo'n cardreader kopen bij de Conrad oid, e ndan lees je em gewoon uit via usb, en dan is het vast echt kinderspel om te editten.
nee daar hoef je geen nerd voor te zijn, daar moet je gewoon even logisch bij na denken..
Leesdequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef Guvnor het volgende:
Wij hadden een keer op het bord geschreven :' wie dit leest heeft kanker' maar helaas leesde ik het zelf ook
Sorry, ik wist niet dat kanker er voor zorgde dat je basisgevoel voor nederlands naar de tyfus gaat.quote:
Het was niet tegen jou maar tegen die andere sorryquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat kanker er voor zorgde dat je basisgevoel voor nederlands naar de tyfus gaat.
zorg voor heel veel rookbommenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef ro0ompjee het volgende:
me vriend is laatst van school gestuurd(zit in examejaar, moet dus nog 1 maand les volgen ofzo)majah de reden was omdat hij een website had, ongelofelijk grappig, waar een paar leerlingen en leraren flink te kakke gezet werden. tsjah de conrector typte zijn naam in bij google en voila, kwam op zijn site. maar om de stunt-traditie van me vriend voort te zetten besloot ik hard-tegen-hard te gaan.
-zoveel mogelijk wc's laten overstromen in 1 keer(je moet de congierges zien rennen!),
-hars op deurkrukken smeren,
-met de loper van de lokaalsloten(die mijn vriend ooit gejat heeft) leraren opsluiten in hun lokaal,
-plakjes kaas onder tafels plakken zodat dat flink gaat schimmelen en stinken,
-ik ben bezig met een stinkbom![]()
-eieren overal op willekeurige plekken kapotkletsen
-stukken ijstaart in colaautomaten stoppen(het gedeelte waar het blikje invalt dus)
-witte verf op wc-brillen smeren
-overal garnalen in stoppen, gaat vreselijk stinken zodra het rot(suggesties: rooster voor schoolingang, achter de verwarming, enz)
maaagoed ik blijk de leraren maar niet genoeg te kunnen irriteren..iemand nog goeie tips voor een ultieme stunt??
lees dit topic maar doorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef ro0ompjee het volgende:
maaagoed ik blijk de leraren maar niet genoeg te kunnen irriteren..iemand nog goeie tips voor een ultieme stunt??
Dat is echt zooo grappigquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:42 schreef C2C het volgende:
oja en zet elke computer die je tegen komt achter op de voeding op 110 volt,
1: haal de stekker uit de voeding
2: haal het schakelaartje over
3: loop weg en check het resultaat
na een tijdje is er vanzelf een of andere wijsneus die het wel even gaat maken, stopt de stekker er in en * poef* weg computer
Wow en wel een SOquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef viagraap het volgende:
Onze lerares Duits dacht wel rekening te hebben gehouden met de uitwisseling... Ja natuurlijk de SO verschuiven zodat we hem twee dagen na de uitwisseling hebben scheelt enorm
Wel als de hele klas door meer van dit soort acties een kutcijfer heeft. En wij krijgen amper SO's naast de tentamensquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wow en wel een SO. Die zijn kei belangrijk man
.
ik zit in de 4e. Ik weet ook dat SO's niet horen, maar dat mens heeft daar schijt aan. Aan het begin van het jaar in zo'n voorlichtingsavond (ze is tevens bovenbouw coördinator) zei ze zelf nota bene dat het huiswerk niet meer gecontroleerd wordt in de 4e en dat er geen SO's meer zullen komen. Wie begint er met beide de volgende dag? Juist.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:25 schreef Jurrio het volgende:
SO's horen niet in de tweede fasedan heb je alleen proefwerken of zoals jij wilt tentamens (al doet dat woord mij altijd alleen aan toetsen binnen studies: universiteit, hbo of mbo denken). En zit je wel in de brugklas of derde klas, dan heb je dus geen tentamen, maar een proefwerkje
.
Hmm, let me gues..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef mister_dog het volgende:
--
Je pakt GVD nooit, maar dan ook NOOIT, de conciergequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef ro0ompjee het volgende:
-zoveel mogelijk wc's laten overstromen in 1 keer(je moet de congierges zien rennen!),
"Geboortedatum: 1992-11-02"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Rugtas van een klasgenootje in de prullenbak gegooidOoOoOoOoOo!!! Ik verveel me
![]()
stouterik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Rugtas van een klasgenootje in de prullenbak gegooidOoOoOoOoOo!!! Ik verveel me
![]()
Die is wel meesterlijk. Die moet je uithalen bij zo'n computerlokaal. Al die kinderen moeten dan tegelijk hun PC aan zetten: Poef... Rookwolk! Echt geweldig, was dus ook een keer bij ons op school gebeurd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:42 schreef C2C het volgende:
oja en zet elke computer die je tegen komt achter op de voeding op 110 volt,
1: haal de stekker uit de voeding
2: haal het schakelaartje over
3: loop weg en check het resultaat
na een tijdje is er vanzelf een of andere wijsneus die het wel even gaat maken, stopt de stekker er in en * poef* weg computer
Wij hadden alleen maar ex-gedetineerden als concierges, stuk voor stuk klootzakken!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je pakt GVD nooit, maar dan ook NOOIT, de concierge![]()
Nee ik ben geen concierge, maar ik heb wel de grootste lol gehad met die vent, tijdens corvee taart eten ipv vegen, met hem het gras maaien voor het lokaal waar je de les uitgestuurd bent en dat heel op je gemak doen met koffie en een sigaretje (mag nooit roken opschool), enz
.
Van de concierge blijf je af.
Zit je dan in de ghetto op schoolquote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Alter_Ego het volgende:
Hier kan je maar barweinig doen, overal hangen camera's en dat soort troep![]()
Hmm, bij ons alleen maar in de fietskelder, en dat zijn van die baggercamera's die 1 beeldje per seconde oid opnemen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Alter_Ego het volgende:
Hier kan je maar barweinig doen, overal hangen camera's en dat soort troep![]()
Mistten je ouders je niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Dakota het volgende:
mijn tafel stond permanent buiten de klas
ik heb stukken van t staten generaal 6000 keer overgeschreven.
ik heb een nacht in school geslapen omdat ik t laatste uur in slaap viel tijdens gym op 1 van de rechtopstaande dikke matten, ik heb koffie gezet en in mn eentje apekooi gedaan, de beveiliging was niet al te best, het gezicht van de concierge ook niet om 6 uur s'morgens
Gokje: LTS-school, en de betreffende hoofdrolspelers werken nu in de groenvoorziening.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:44 schreef WalkingDisaster het volgende:
...
Kantoorbaantje.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gokje: LTS-school, en de betreffende hoofdrolspelers werken nu in de groenvoorziening.
Je schijnt nogal uitdagend werk te hebben.quote:
Ik werk niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je schijnt nogal uitdagend werk te hebben.
Ook niet echt een lekker alarm dan...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Dakota het volgende:
mijn tafel stond permanent buiten de klas
ik heb stukken van t staten generaal 6000 keer overgeschreven.
ik heb een nacht in school geslapen omdat ik t laatste uur in slaap viel tijdens gym op 1 van de rechtopstaande dikke matten, ik heb koffie gezet en in mn eentje apekooi gedaan, de beveiliging was niet al te best, het gezicht van de concierge ook niet om 6 uur s'morgens
zoals ik al zei, internaat + telexquote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ook niet echt een lekker alarm dan...![]()
Had je geen ouders die zich afvroegen waar je was?
Verder hadden wij vroeger hele lange kapstokken waar een paar honderd jassen aan hingen. Deze hadden ze toen echter nog niet vastgeschroefd, dus elke keer half omleggen en dan al die jassen op de grond. Moet je eens opletten wat een chaos t dan wordt wanneer iedereen tegeljk uit is en door de gang loopt waar die jassen hangen (liggen).
-offtopic-quote:Op maandag 13 maart 2006 12:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
zoals ik al zei, internaat + telex
ook ben ik van die school afgetrapt , ik liep naast een decaan op de trap, die sowieso al de pest aan me had, iemand duwde me aan en ik haar.
zij viel
ik de lul
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
-offtopic-
Ik vind jou wel een prettige verschijning......
-offtopic-
Sorry , had ff in je fotoboek gekeken....mooi pic's hoor...quote:
Ze is van mij.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:24 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Sorry , had ff in je fotoboek gekeken....mooi pic's hoor...
Wel leuk, zo'n leuk meisje en dan toch een etter op school...My Kinda Woman...
Doe je goed....ze is maar 7 jaar ouder....wat zullen je vrienden trots op je zijn.....quote:
quote:
Eens.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:13 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
-offtopic-
Ik vind jou wel een prettige verschijning......
-offtopic-
Ik ben de beroerdste niet, ik wil haar wel ruilen tegen dat smakelijke meisje uit je avatarquote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]![]()
Ze houdt van Pearl Jam en woont in Hengelo, die is van mij hoor Chriz2k![]()
Je doelt op het smakelijke kontjequote:Op maandag 13 maart 2006 19:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet, ik wil haar wel ruilen tegen dat smakelijke meisje uit je avatar.
Je zou d'r kop eens moeten zienquote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Je doelt op het smakelijke kontje![]()
Ey, Chris2k waren net een ruil overeengekomen. Jij bent te laatquote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je zou d'r kop eens moeten zien
@Dakota: al een vriendje?
Maar ik ben wél knap, lief en aardigquote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ey, Chris2k waren net een ruil overeengekomen. Jij bent te laat![]()
Bah.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef Xenwolfie het volgende:
Mijn hobby is: iemand een zetje geven die vlakbij iemand staat die net zijn kluisje open/dicht wilt doen. Diegene die het duwtje krijgt komt tegen het sleuteltje aan, Hierdoor breekt zijn sleutel af, onstaat er een ruzie en onduidelijkheid, kan degene (of soms een groepje) een telaat briefje halen. En nooit ben ik betrapt. Heb verder alleen nog een mini brugger opgehagen (vorig jaar dus het was een medebrugger
.)
Dat van die pornofilm is meesterlijk... Dat kon ik alleen nooit doen want als je daarvoor betrapt werd kon je het wel schudden. Totaal geen humor op dat gebied. Je had trouwens gayporn erin moeten stoppen... Maar waar haal je zo'n cheap-ass band. Vroeger bij de Knaakland had je goedkope "gewone" porno...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:17 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Gozer een gebroken neus geslagen ('t was zelfverdediging)
Voetbal gejat..
Achterlichten gesloopt..
Tafels en muren beklad..
Bij godsdienstles een willekeurige video omgewisseld voor een pornofilm
6 keer een 1 gescoor voor Duits in een schooljaar en nog slagen met gemiddeld een 5,9
Ennuh..
In het scheikundelokaal aan de hendel voor de "brand-douche" getrokken toen ik werd uitgedaagd.. Helaas voor hem werd net de deur dichtgesmeten toen hij opzij wilde springen
nopequote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je zou d'r kop eens moeten zien
@Dakota: al een vriendje?
Krimpen aan den IJssel, Krimpenerwaardcollege. Uberbrave schoolquote:
Wat gaan we doen het weekend??quote:
Nou, ze komt eerst naar mij natuurlijk maar daarna kunnen we wellicht wel even langs jou gaanquote:
LOL....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou, ze komt eerst naar mij natuurlijk maar daarna kunnen we wellicht wel even langs jou gaan
Oh...ok, in dat geval...Zaterdag dan maar???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Dakota het volgende:
ehh wie wil nou precies wat?
ik heb nog 17 dagen daarna emigreer ik naar ierland
Leuk ....ik hoop dat je het naar je zin krijgt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Dakota het volgende:
link in mn sig ;]
Nazischoolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja is goed, de prikstokken staan al klaar.
De goeie motten onder de slechte lije zegt hij... met zijn stomme wijsvinger.
OK...familie is belangrijker...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef Dakota het volgende:
in ieder geval een jaar
zaterdag ben ik mn broer aan t besmeuren met taart (niets pervers verder)
Komt dat ff goed uit...ik werk in een maandverband fabriek....ik neem wel wat mee voor je....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef Dakota het volgende:
ik ben 16 dagen ongesteld
dudequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
- ik ben 16 dagen ongesteld
Komt dat ff goed uit...ik werk in een maandverband fabriek....ik neem wel wat mee voor je....
Zie je wel.... zonder dat we elkaar ooit hebben gezien hebben we al lol ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef Dakota het volgende:
*grijns
Uhm, neequote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gokje: LTS-school, en de betreffende hoofdrolspelers werken nu in de groenvoorziening.
Nee, doe gewoon havo.. 3de jaars.. Alleen in de 4de van de mavo zitten namelijk nogal een aantal relschoppers.. En er zijn nogal veel buitenlanders (Opzich niks tegen) op onze school..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat doe je DJBob, speciaal onderwijs voor de zeer zwakzinnigen?
Nee,sorry, kan niet zingen.. Wel muziek producenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:35 schreef B_BOY het volgende:
DJBOB Is stiekem zangerbob.nl
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:35 schreef B_BOY het volgende:
DJBOB Is stiekem zangerbob.nl
cker ik had deze pen:quote:
waar koop je die!?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:20 schreef Geqxon het volgende:
IN-TER-PUNC-TIE
Zo'n pen doet overigens net zo veel als een simpel LED-je, krachtige laser-pens kunnen met gemak een ballon laten knappen.
Ichthusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Uhm, nee
Ichthus College te Veenendaal
Christelijke School op reformatorische grondslag voo MAVO HAVO en VWO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |