Je pakt GVD nooit, maar dan ook NOOIT, de conciergequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef ro0ompjee het volgende:
-zoveel mogelijk wc's laten overstromen in 1 keer(je moet de congierges zien rennen!),
"Geboortedatum: 1992-11-02"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Rugtas van een klasgenootje in de prullenbak gegooidOoOoOoOoOo!!! Ik verveel me
![]()
stouterik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Rugtas van een klasgenootje in de prullenbak gegooidOoOoOoOoOo!!! Ik verveel me
![]()
Die is wel meesterlijk. Die moet je uithalen bij zo'n computerlokaal. Al die kinderen moeten dan tegelijk hun PC aan zetten: Poef... Rookwolk! Echt geweldig, was dus ook een keer bij ons op school gebeurd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:42 schreef C2C het volgende:
oja en zet elke computer die je tegen komt achter op de voeding op 110 volt,
1: haal de stekker uit de voeding
2: haal het schakelaartje over
3: loop weg en check het resultaat
na een tijdje is er vanzelf een of andere wijsneus die het wel even gaat maken, stopt de stekker er in en * poef* weg computer
Wij hadden alleen maar ex-gedetineerden als concierges, stuk voor stuk klootzakken!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je pakt GVD nooit, maar dan ook NOOIT, de concierge![]()
Nee ik ben geen concierge, maar ik heb wel de grootste lol gehad met die vent, tijdens corvee taart eten ipv vegen, met hem het gras maaien voor het lokaal waar je de les uitgestuurd bent en dat heel op je gemak doen met koffie en een sigaretje (mag nooit roken opschool), enz
.
Van de concierge blijf je af.
Zit je dan in de ghetto op schoolquote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Alter_Ego het volgende:
Hier kan je maar barweinig doen, overal hangen camera's en dat soort troep![]()
Hmm, bij ons alleen maar in de fietskelder, en dat zijn van die baggercamera's die 1 beeldje per seconde oid opnemen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Alter_Ego het volgende:
Hier kan je maar barweinig doen, overal hangen camera's en dat soort troep![]()
Mistten je ouders je niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Dakota het volgende:
mijn tafel stond permanent buiten de klas
ik heb stukken van t staten generaal 6000 keer overgeschreven.
ik heb een nacht in school geslapen omdat ik t laatste uur in slaap viel tijdens gym op 1 van de rechtopstaande dikke matten, ik heb koffie gezet en in mn eentje apekooi gedaan, de beveiliging was niet al te best, het gezicht van de concierge ook niet om 6 uur s'morgens
Gokje: LTS-school, en de betreffende hoofdrolspelers werken nu in de groenvoorziening.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:44 schreef WalkingDisaster het volgende:
...
Kantoorbaantje.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gokje: LTS-school, en de betreffende hoofdrolspelers werken nu in de groenvoorziening.
Je schijnt nogal uitdagend werk te hebben.quote:
Ik werk niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je schijnt nogal uitdagend werk te hebben.
Ook niet echt een lekker alarm dan...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef Dakota het volgende:
mijn tafel stond permanent buiten de klas
ik heb stukken van t staten generaal 6000 keer overgeschreven.
ik heb een nacht in school geslapen omdat ik t laatste uur in slaap viel tijdens gym op 1 van de rechtopstaande dikke matten, ik heb koffie gezet en in mn eentje apekooi gedaan, de beveiliging was niet al te best, het gezicht van de concierge ook niet om 6 uur s'morgens
zoals ik al zei, internaat + telexquote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ook niet echt een lekker alarm dan...![]()
Had je geen ouders die zich afvroegen waar je was?
Verder hadden wij vroeger hele lange kapstokken waar een paar honderd jassen aan hingen. Deze hadden ze toen echter nog niet vastgeschroefd, dus elke keer half omleggen en dan al die jassen op de grond. Moet je eens opletten wat een chaos t dan wordt wanneer iedereen tegeljk uit is en door de gang loopt waar die jassen hangen (liggen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |