quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef mister_dog het volgende:hmm denkt denkt denkt...
net send was leuk ja
![]()
kwam de systeembeheerder naar mijn pc toe lopen ik lekker googlen enzo voor een werkstuk komt de consierge hmm ik kreeg christiaan is een klootzak op mijn scherm systeembeheeder: ja ik ook het kwam van deze pc ( ik kende die systeembeheerder buiten school om) zei die tegen de consierge die kan het niet gedaan hebben zegt iemand naast me ineens he hoe kwam jij ook al weer aan dat command ding....
![]()
moest ik aan de systeembeheerder gaan uitleggen hoe ik daar gekomen was... geen sancties
verder zit ik op een christelijke kut school, als je vloekt word je er uitgestuurd en als je met de deur gooit ook, verder loopt mijn nederlands leraar de heledag met een datum stempel rond...hoogst erritant, ik moet er ooit nog eens kopen en midden op de voorruit van zen auto 50x de datum stempelen
en ook wel leuk, een jongen uit mijn klas blowd wel is in de pauze en die gaat heel erg zitte lachen als ie stoned is...
en regelmatig droken medeleerlingen in de les wel is een keer in 1 uurtje met 4 man een rekening van 60 euro gezopen in een cafe in de buurt.
veder moet je een uur nakomen bij ons als je de kraan zo hard dicht draait dat ie met geen mogelijkheid meer open te krijgen is. bij techniek ook heel leuk soldeerbouten aan zetten en papier ofzo er op leggen en bij scheikunde ff de gaskraantjes open zetten...
![]()
ook leuk bij scheikunde proeven gewoon alles wat je ziet staan in een buisje flikkeren, groen blauw paars met gas fluoriserend geel met stukjes
![]()
best leuk enzo en toen we net nieuwe kopier apparaten hadden was het systeem lek als een mantje je kon dar apparaat op scanne zetten en dan printen zonder je code en pasje te gebruiken mooi goedkoop
![]()
100 printjes maken...
frans vorig jaar was ook altijd leuk, dat wijf kon je gek maken door der bord spons dinges weg te halen en dan liep ze rood aan en zei ik wil nu men spons terug en em dan kei hard tegen het bord flikkeren...ze durfde nooit wat te doen dan...vervolgens naar de prullebak lopen en doen als of je wat weg ging gooien en de spons weer pakken wachten tot ze bij iemand staat uit te leggen en zeggen wat krijg ik als ie tegen der hoofd gaat uit eindelijk 10euro ofzo mee verdiend
ook toen ik een keer bij haar moet nakomen zat ze tegen mij een een maat tepraten en dan vooraf afgesproken als ze begint te praten je hoofd achterover laten zakken en gaan snurken...
ook nog menig uurtje gezeten met de klas omdat haar agenda weg was
eigelijk allemaal kleine dingetje heel uitgebreidverteld
![]()
edit: trouwens wij hebben een fietsen kelder dus een kelder onder de school maar daar zie je alle buizen lopen daar kun je prachtig fietsen aan op hangen!!
ik zou nooit fietsen ophangen aan de buizen
![]()
enne die lerares was gewoon gek in dr hoofd, die had altijd zo'n wortelbroek aan, opgetrokken tot dr tieten.
en dat was altijd zo mooi --> moesten we een hoofstuk afhebben ofzo, en dan hernummerden wij gewoon het vorige hoofdstuk en dan keurde ze het goed. (JA OOK ALS ER 2 KRUISJES BIJSTONDEN JA
![]()
)
en toen was is een keer dr agenda in de prullenbak gegooit, daar was ook nog een heel gezeik over.
verder(ik zit ook bij mister hond op school)
umm,
naja we zaten wat in het rond te gooien met pakjes, kreeg ik er een naar me hoofd, toen gooide ik hem terug en toen zat de muur er helemaal onder
![]()
das nooit leuk.
en onder de repetitie een samenvatting er bij pakken en het rustig zitten maken terwijl de leraar tegenover je zit met 1 iemand voor je.
oh dat fietsen ophangen is trouwens het leukst bij hele kleine mensen
k wil ooit nog is een citta in de lucht hangen
![]()
ik had in de 1e ook een site gemaakt waar al die leraren gefotofucked waren, en later had ik ook spelletjes gemaakt..
na een tijdje zaten al die leraren elkaar dood te slaan enzo, was ook wel leuk.
en in de toetsweek in de bar zitten in een tussenuur terwijl je daarna nog een toets moet maken is ook nooit grappig
![]()
ik had daar een 5 voor btw, valt nog mee dus...
![]()
o trouwens die keerl van wie hij net send had was ik dus, toen werd ik de hele tijd in de gaten gehouden..
magoed het net send ging evengoed het hele jaar door
![]()
zelfs nu als ik loop te kloten op de computers dan komt er gelijk zo'n gast het computerlokaal binnenstappen
![]()
echt kut magoed
het is ook nooit leuk om bij een leraar nederlands die altijd wijs doet over z'n nieuwste telefoon en lebbertop berichtjes naar z'n telefoon te sturen via bluetooth...
hij de hele tijd de klas rond kijken enzo, komt hij later achter me staan.. wou hij me schrift zien, heeft hij het nog steeds niet door
![]()
knurft
ook leuk om gewoon 2 halve dagen niet op school te zijn en niet gepakt te worden
![]()
(normaal word elk uur dat je spijbelt 2 extra uur..) zelfs de tussenuren
![]()
oja wat ook nog zo was, ik had in de 2e muziek, en toen was er ineens een andere lerares...
die echt ene sufkut was.. toen ging er iemand drop gooien en toen gelijk de rest van de klas ook
![]()
en toen heeft ze ons opgesloten
![]()
ging ze half huilend naar een onderdirecteur toe
kregen we een hele preek dat het niet christelijk was, zelfs als je een scheet laat zijden ze al dat het niet christelijk was