stoer johquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
Weet je wat ik gister deed ey?We hadden zo engels he en we gingen film kijken dus ik liep zo naar voren om de tv en dvd en zo maar aan te drukken. En toen heb ik stiekem de batterijen van zowel de dvd als de tv afstandsbediening omgewisseld
Je weet wel, gewoon 1 batterij zo omdraaien dat de polen dus verkeerd zitten, en later de lerares zo klooien met de subtitles en die deden het niet via de afstandsbediening
vreemd he? Toen moest ik het fiksen, dus sneaky de batterij omgedraait en snel ff gedaan en de batterij weer verkeerd omleggen. daar denken die losers op onze school nooit aan
ha leuk manquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
ikke laatst zag ik zon leraar die ik niet moest, ik trek mijn mes en steek hem zo tussen zijn ribben, dat was lache![]()
wat ben jij zieligquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
ikke laatst zag ik zon leraar die ik niet moest, ik trek mijn mes en steek hem zo tussen zijn ribben, dat was lache![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
ik zit op ict academie en wij zijn de school de baas, wij hebben het admin wachtwoord gekraakt en halen VNC zo wegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:39 schreef _Yapser_ het volgende:
- Pinball spelen op computers waar je -alleen- IE, word enz. kon gebruiken dmv. het configuratiescherm(muisinstellingen, cursor browsen, dan kom je op de C:\-schijf en kan je ook programma's openen
)
- Op een forum typen (niet kunnen posten) 'en de systeembeheerder zuigt hier, dus ik kan op elk moment weer afgesloten worden'. Op dat moment zat-ie via VNC bij mij mee te kijken. Kon een week niet naar de mediatheek
- Muziek luisteren tijdens de les, en met 'ja, weet ik' antwoorden als een docent zegt dat dr iets in je oor zit en er vervolgens uitgestuurd worden
- iemand verteld dat je absoluut niet op het rooie schakelaartje van een voeding mocht zitten omdat anders de pc's kapot gingen, 4 pc's gaven een blauw vonkje binnen 5 minuten
- 3 van die bedorven-ei stinkbommen in een lokaal gegooid, we mochten naar huis![]()
Laat die onzin achterwege.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
stoer joh![]()
Ontopic:
Die is wel leuk ja, kunnen de docenten van elkaar ook eens horen wie de bullies zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef mrkanarie het volgende:
Leraren opgenomen in de les als ze gingen flippen, samples knippen, afmixen in een stevige hardcore-mix en die dan door de intercom door het gehele schoolgebouw laten horen. Zal die dag nooit meer vergeten.
Mooie actiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:52 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb, toen de docent even naar de wc was tijdens een lesuur, haar agenda gepakt en een kruisje achter mijn naam gezet dat een handelingsdeel af was. Nooit meer wat van gehoord en mijn diploma heb ik inmiddels.
Dat kan zeker niet...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik zit te fokken tijdens schooltijd, dat kan echt niet door de beugel hoor *gangsta kijkt*
Met Elzendaal ben ik nog op wintersport geweestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat kan zeker niet...![]()
Waar btw.. Boxmeer => Elzendaal?![]()
Stoer zeg..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:58 schreef hoppla het volgende:
[..]
Met Elzendaal ben ik nog op wintersport geweest![]()
OMG!!11!!11!!!11! Poepjesspray!!111!!111!! PoepJESspray!!!!111! wooooooquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:16 schreef martinuhhh het volgende:
Tijdens de pauze de wc's naast de kantine volgespoten met poepjesspray (mensen die het kennen weten wel hoe erg het meurt..). Binnen 2 minuten was de hele kantine leeg en stond iedereen buiten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:44 schreef googoodoll het volgende:
[..]
OMG!!11!!11!!!11! Poepjesspray!!111!!111!! PoepJESspray!!!!111! woooooo
oO<
dûh, dán is het wel grappig.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:35 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Wel. Helemaal als de hele school meurt en jij geen les meer hebt
.
mijn god...quote:mijn 1e studiedag op mijn nieuwe school, in de wc pissen, daarna denken leuk te zijn en met pik uit broek buiten de wc te rennen ( nog steeds in de wc ) daar rondjes beginnen te draaien en alles onder te sproeien wat op camera moet staan
zo, dus je hebt een meisje op zn gezicht geslagen in de klasquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Briejtjuh het volgende:
leraar opgesloten in de klas.
meisje op zn gezicht geslagen in de klas.
Ik deed dat gewoon in de aulaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef twetwe het volgende:
[..]
W hebben wat stopcontacten in onze gardarobe, en dus hebben wij ons kluisje met iemand geruild die zijn kluisje dichtbij een stopcontact had. We boorden een gat in het kluisje(voor het stopcontact) om het zo on-opgemerkt mogelijk te doen... Helaas is het toch ontdekt![]()
Welke mongolische netwerkbeheerder laat net sends toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:45 schreef NordicBlue het volgende:
ik had op mijn vorige locatie met 12 computers tegelijk de server en een aantal docenten een net send flood gegeven ,die laten de pc's 's nachts altijd aan , dus als ze dan terug komen
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef thunderice het volgende:
Een homo uit onze klas vond homosexuele plaatjes van mijn mentor op internet en die kerel is nu nog depressief.![]()
De snoepautomaat op onze school pakt turkse munten als 2 euro. Ik had heel wat turks geld over van mijn laatste vakantie, is iets van 70 cent waard per munt. Ik heb alles er in geflikkerd wat ik nog had en heb meer dan 30 euro uit die automaat gehaaldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
We kregen een nieuwe snoepautomaat op school, zo'n ding met van die spiralen met voedsel erin. Al snel kwamen we erachter dat wanneer je keihard tegen de zeikant aanbeukte, er van alles uitviel. Elke pauze gratis voedsel dus. Alleen werd de automaat helaas al snel weer weggehaald
.
Bij ons ook. Een stel nerds hadden een scriptje gemaakt en het hele mediatheeknetwerk platgelegd. Een dag later ingebroken op het leraren-netwerk, waar ook de smartboards in de klassen op aan zijn gesloten. Zij wisten de naam van elke computer in elk lokaal, en wisten dus precies op welk smartboard ze een bericht over een bepaalde leraar moesten laten verschijnen, wanneer deze in dat lokaal aan het geven was. We zaten bij economie toen er plotseling allemaal vunzige berichten over die man op het bord verschenen, heel de klas had het niet meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke mongolische netwerkbeheerder laat net sends toe
Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?quote:[b]Op zaterdag 18 februari 2006 11:41
Voor de rest is het bij engels altijd wel leuk, wat dacht je van 5 keer in één les eruitgestuurd te worden?
niet als je blijft zitten..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |