dûh, dán is het wel grappig.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:35 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Wel. Helemaal als de hele school meurt en jij geen les meer hebt
.
mijn god...quote:mijn 1e studiedag op mijn nieuwe school, in de wc pissen, daarna denken leuk te zijn en met pik uit broek buiten de wc te rennen ( nog steeds in de wc ) daar rondjes beginnen te draaien en alles onder te sproeien wat op camera moet staan
zo, dus je hebt een meisje op zn gezicht geslagen in de klasquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef Briejtjuh het volgende:
leraar opgesloten in de klas.
meisje op zn gezicht geslagen in de klas.
Ik deed dat gewoon in de aulaquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef twetwe het volgende:
[..]
W hebben wat stopcontacten in onze gardarobe, en dus hebben wij ons kluisje met iemand geruild die zijn kluisje dichtbij een stopcontact had. We boorden een gat in het kluisje(voor het stopcontact) om het zo on-opgemerkt mogelijk te doen... Helaas is het toch ontdekt![]()
Welke mongolische netwerkbeheerder laat net sends toequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:45 schreef NordicBlue het volgende:
ik had op mijn vorige locatie met 12 computers tegelijk de server en een aantal docenten een net send flood gegeven ,die laten de pc's 's nachts altijd aan , dus als ze dan terug komen
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:12 schreef thunderice het volgende:
Een homo uit onze klas vond homosexuele plaatjes van mijn mentor op internet en die kerel is nu nog depressief.![]()
De snoepautomaat op onze school pakt turkse munten als 2 euro. Ik had heel wat turks geld over van mijn laatste vakantie, is iets van 70 cent waard per munt. Ik heb alles er in geflikkerd wat ik nog had en heb meer dan 30 euro uit die automaat gehaaldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
We kregen een nieuwe snoepautomaat op school, zo'n ding met van die spiralen met voedsel erin. Al snel kwamen we erachter dat wanneer je keihard tegen de zeikant aanbeukte, er van alles uitviel. Elke pauze gratis voedsel dus. Alleen werd de automaat helaas al snel weer weggehaald
.
Bij ons ook. Een stel nerds hadden een scriptje gemaakt en het hele mediatheeknetwerk platgelegd. Een dag later ingebroken op het leraren-netwerk, waar ook de smartboards in de klassen op aan zijn gesloten. Zij wisten de naam van elke computer in elk lokaal, en wisten dus precies op welk smartboard ze een bericht over een bepaalde leraar moesten laten verschijnen, wanneer deze in dat lokaal aan het geven was. We zaten bij economie toen er plotseling allemaal vunzige berichten over die man op het bord verschenen, heel de klas had het niet meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Welke mongolische netwerkbeheerder laat net sends toe
Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?quote:[b]Op zaterdag 18 februari 2006 11:41
Voor de rest is het bij engels altijd wel leuk, wat dacht je van 5 keer in één les eruitgestuurd te worden?
niet als je blijft zitten..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:57 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?![]()
Horlogeafstandsbediening: 10,99¤ bij de Intertoys, laatst een nieuwe gehaald, morgen weer uittestenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Moet eigenlijk ook nog zo'n afstandsbediening hebben..! Bij mij op school hebben ze ook alles van Sony..
Wat kost dat eigenlijk ongeveer? Universele sony afstandsbediening?
Als je af en toe zo die verhalen uit amerika hoor, denk ik dat je een hele leuke mondeling had gehad, als je daar had gewoondquote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Sloffie het volgende:
Op examenfeest (werd gehouden voor het examen) met een dronken lerares (die was 26) lopen flirten enzo. Kom ik bij mondeling examen engels op school, heb ik met haar een gesprek, engels was bij mij een ramp! Beetje over koetjes en kalfjes zitten praten en beetje vooorzichtig vragen of ik nog wat leuks had gedaan laatste tijd... Krijg ik een 7.5 voor dat gesprek
jammergenoeg heb ik haar nooit weergesproken
![]()
Tering jantje, moet je nou echt moeite doen om op MBO Niveau 4 te blijven?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef Sloffie het volgende:
Ik moet nu (kzit op stage) nog weer naar school omdat een leraar mij geen algemene studipunten voor nederlands heeft gegeven: iemand heeft mijn werkstuk gekopieerd, leraar beschuldigd mij van fraude, keel is homo -> staan we te wachten in de gang op hem, doe ik me handen voor de kont, krom lopen en klasgenoten vermaken door te schreeuwen: <naam leraar> is weer laat!! komt die keel er net aan en gaat hij een preek houden dat wie bij hem wat flikt niet zomaar wat kan regelen (kheb 1 keer me huiswerk niet af, krijg ik geen punten!!). Altijd al gemieter gehad met die kloot... binnekort naar school die minder fijne keel is even uitschelden!
gelukkig heeft mijn mentor mij op niveau 4 kunnen houdenwas trouwens na een avondje klassenfeest
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |