abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35152439
1 keer met examenstunt alle sloten van de school dicht gekit vonden ze niet zo leuk toen ze de volgende ochtend op school kwamen de leerlingen wel
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:57:06 #127
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35161366
Bij ons op school hadden we een pasjes systeem, met dat pasje kon je naar binnen via de poortjes, na de metaaldetectors enzo.. en daar kon je ook mee betalen..

stelletje nerds van de ICT afdeling hadden een manier gevonden om ze op te laden , 10 euro kostte je 5 euro.

Ik zat er zelf te kort voor op school om t te proberen , maar hee veel blije gezichten gezien door die nerd
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_35206072
4e Klas... Khad een zoutzuur bom gemaakt, in de toilet, zet het in me tas, loop door de aula richting de prullenbak maar ondertussen in de overvolle aula was het in my tas ontploft, ik pijn, want mijn been deed pijn ( niet echt pijn maar gewoon zeg maar dat je een stoot tegen krijgt ) en ik wist niet eens wat ik moest doen ik was verstijfd kon niet mer bij mijn tas, waren al 30 mensen omheen dus ik wegrennen... uiteidenlijk gepakt zat mijn agenda nog in doh... Conrector zegt dat ik een moordenaar ben ( ) ik helemeaal gek worden, want het was niet eens zo hard, en ik was er gewoon bij toen het ontplofte, politie komt, lekker proces verbaal, 40 uur werkstraf van school getrapt ;\
pi_35215003
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Welke mongolische netwerkbeheerder laat net sends toe
Bij ons ook. Een stel nerds hadden een scriptje gemaakt en het hele mediatheeknetwerk platgelegd. Een dag later ingebroken op het leraren-netwerk, waar ook de smartboards in de klassen op aan zijn gesloten. Zij wisten de naam van elke computer in elk lokaal, en wisten dus precies op welk smartboard ze een bericht over een bepaalde leraar moesten laten verschijnen, wanneer deze in dat lokaal aan het geven was. We zaten bij economie toen er plotseling allemaal vunzige berichten over die man op het bord verschenen, heel de klas had het niet meer natuurlijk.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_35216090
Het beste wat ik meegemaakt hebt dat was toch echt vorig jaar. We haaden zo'n Going Global dag (lees: projectdag) en iedereen moest verplicht op school zijn. Maar we hadden een traditie hoog te houden om zoveel mogelijk te zuipen op ene open plek in het bos. En fucking gezellig dat het was. En dan de school maar afvragen waar we allemaal waren.

Maar iedereen was echt ladder zat. Wat wil je ook als er om het uur 3 nieuwe kratten bier neergegooid werden en dat 9 uur lang. Ik denk dat we met 50 mensen daar zetn. En bruin dat ik was..

Voor de rest is het bij engels altijd wel leuk, wat dacht je van 5 keer in één les eruitgestuurd te worden?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zaterdag 18 februari 2006 @ 12:10:53 #131
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_35216765
Ik heb 4 strijkers en een wcpot gedaan en aan gestoken .
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_35219745
quote:
[b]Op zaterdag 18 februari 2006 11:41
Voor de rest is het bij engels altijd wel leuk, wat dacht je van 5 keer in één les eruitgestuurd te worden?
Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?
pi_35238312
Zelf nog niet echt veel specials gedaan. Wel hadden er een paar vuurwerk afgestoken voor de ingang van de ingang van de kantine, wat nogal een mooie knal gaf. Kwamen leraren lijkbleek van de trap af rennen omdat ze dachten dat er een bom was ontploft.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 23:17:22 #134
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_35240043
Ik heb wel eens een pepermuntje gegeten in de klas
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_35240101
Leraar een stoel naar zn hoofd gegooid in groep 5. In groep 6 dezelfde leraar in zn ballen geschopt en naar huis gegaan.
  zondag 19 februari 2006 @ 13:17:21 #136
139840 Bars
Down the riverside!
pi_35251567
In de 2e had ik een keer gigantische ruzie met een leraar over een doktersbezoek (behandeling voor m'n 2 m. lengte op mijn 14e). Hij maakte me belachelijk voor de hele klas, heb een linkse gegeven, flink gescholden en deur tegen zijn kop dichtgesmeten.

Volgens les kwam de rector naar me toe, moest ik met hem op gesprek. Hij was vet kwaad, en ik moest mijn verontschuldigingen aanbieden. Niet gedaan totdat die leraar opbiechtte wat hij had geflikt. Het kwam er op neer dat ik geen strafwerk o.i.d. kreeg omdat die leraar was begonnen.

--

We hebben een keer met een paar gozers 3 rijen kluisjes omgegooit.
Stoned in de klas
Bezopen in de klas
Slapen in de klas
Bier drinken in de klas
Met een vervormde stem de eerste van de telefoonlijst bellen en zo de hele klas vrij laten krijgen
Alaaf!
  zondag 19 februari 2006 @ 13:19:23 #137
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35251637
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:57 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

Eruit is eruit toch? Roepen ze je iedere keer terug?
niet als je blijft zitten..

en dan daarna voor een compleet andere "overtreding" eruit wordt gezet en dan weer blijft zitten en ze er niets meer aan doet dan zeggen, potverdomme ga nou eens, en dan gewoon blijven zittne en dat nog 3 keer hierna.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_35251756
Toen iemand de het kopieerapparaat op gratis had laten staan.. iets eronder leggen en dat x 999.
Flits flits flits flits kadoenk kadoenk kadoenk, dat apparaat al die blaadjes uitspugen !
En wij wegrennen, kwam de mediatheek vrouwtje achter ons aan rennen
pi_35254965
1ste school:
Elke les er uit gestuurd bij 1 vak.
Dronken zijn, leraren WC onder kotsen en opsceen dansen op een schoolfeest: Schorsing/mocht niet mee op kamp.
vuurwek afsteken naast de school: Gezeik
Rookbom in een winkel gegooid tijdens de pauze: Schorsing
Vragen of ik ziek naar huis mocht bij nablijven, mocht niet, toch gegaan: Schorsing.
Kreeg altijd gratis eten en drinken in de kantine, omdat ik die meisjes achter de balie kende. Toen zag een keer een concierge het, en natuurlijk was ik de lul. Zij vonden dus dat ik steelde.: Schorsing, van school gekickt.
2de school:
Te laat komen, veel absentie, vaak er uit gestuurd worden: Schorsing. (wat later van school gekickt werd, door lage cijfers en niks doen tijdens proefwerkweken.

verder vaak zuipen op schoolfeesten(wat niet mocht).
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35270744
was best een schatje.

ben best een paar keer de klas uitgeschopt en huiswerk kende ik niet.
och ja en gym dat was vreselijk en dan vooral die doos die les gaf
heb der 1 keer boos gemaakt met wat andere meiden en toen moesten we ook de gymles uit want we deden niks en na de les ging ze met ons praten en toen moest ik lachen,hield het aardig in maar een vriendin moest weer om mij lachen en toen werdt het mens boos
we namen der niet serieus.

owja en ik spijbelde wel eens
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_35277394
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Moet eigenlijk ook nog zo'n afstandsbediening hebben..! Bij mij op school hebben ze ook alles van Sony..

Wat kost dat eigenlijk ongeveer? Universele sony afstandsbediening?
Horlogeafstandsbediening: 10,99¤ bij de Intertoys, laatst een nieuwe gehaald, morgen weer uittesten
  maandag 20 februari 2006 @ 09:53:00 #142
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_35279899
meestal als wij duits hadden en iemand zat naast het netwerk stekkertje die eruit trekken dus wij allemaal vaag doe: hé, we kunnen niet inloggen... met als gevolg vrij uur.

Eerst trok ik bij klasgenoot de voeding eruit van de pc en hij geeft mij voor de gein zon bitchslap in me gezicht en toen moesten we eruit toen waren we pizza gaan halen en toen naar huis gegaan.

keer in natuurkunde lokaal staan van die bakken met slangen eraan waar water uit komt, en slangen met gas.
Had mensen natgespoten met die slang dus moest eruit. verder niet veel rotzooi uitgehaald hoor.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_35280605
En nu heb ik informatica xD
  maandag 20 februari 2006 @ 11:03:03 #144
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_35281503
Goh, een leuk topic in [PUB]...

Ondanks het feit dat ik niet tot de doelgroep behoor en ondanks het feit dat ik al véle jaren van school af ben toch wat herinneringen:

- In het scheikundelokaal ging de hoofdafsluiter van de gasleiding net niet helemaal goed dicht. Vlak voor kerst hadden we allemaal een klein vlammetje branden op de tafels door de gaskraan open te draaien en het langzaam uitstromende gas aan te steken. Achteraf gezien ...

- Alle gangen waren verlicht met TL-buizen. Als je de starter er uithaalt, deze openpeutert en vervolgens de condensator een paar keer ronddraait zodat de metalen pootjes in elkaar gevlochten raken, dan gaat de TL buis niet meer aan (blijft wel gewoon branden als hij al aan was). Starter gewoon terugdraaien, concierge snapte er geen reet van.

- We waren er in geslaagd om letterlijk 99% van alle proefwerkpapier te verduisteren. In de school was ook een avondschool gevestigd en de leraren gingen elkaar beschuldigen van onderling jatten! Proefwerken e.d. werden tijdelijk op blanco papier gemaakt totdat er nieuw proefwerkpapier geleverd was.

- In een paar tussenuren bij de lokale groenteboer een bak lychees gehaald en deze klassikaal leeggevroten. 't Was gezellig, maar de halve kantine was rood van de schilletjes. Gevolg: zeer boze concierge

- Op de laboratoriumschool, bij microbiogisch practicum: pipetten volzuigen met overbodige agar-gel (soort gelatine) en zo in de wasser zetten. Was voor de amanuensis een vreselijk karwei om dat er weer uit te krijgen. (volgens mij gooide hij ze kapot en haalde dan nieuwe uit de kast).

- Niet op school maar op een schoolfeest in een parochiehuis (dat dat jaar voor het laatst bereid was om ons te ontvangen...): In de keuken stond een grote bak cashew-noten. Deze gekaapt en aan de bar leegeten met klasgenoten. De bardame stak haar handen uit met een blik van 'HIER DIE BAK!', maar kreeg alleen een handje nootjes. Kon ze wel om lachen, maar wilde alsnog de hele bak hebben. Als wraak hebben we de voorraad koolzuur-cylinders voor de biertap ietsje opengedraaid. (Laboranten hè! )

- Middelbare school: wegens wanprestaties bij Duits en Frans ben ik van havo-3 naar mavo-4 gezet. Omdat dat op het aller-aller-allerlaatste moment gebeurde klopte de leerlingadministratie niet en moest ik bij elk vak gaan vertellen dat ik toch écht in die klas hoorde. Voor 'gym' was ik dat vergeten... Hele jaar niet geweest, op het einde van het jaar kwamen ze er achter en moest ik gaan inhalen, anders verloor ik mijn recht op herexamen... duh...

- In het verlengde van het vorige: halverwege het jaar werd ik door een zeer wazig figuur aangesproken met de mededeling dat het toch écht de bedoeling was dat ik zijn lessen maatschappijleer kwam bijwonen. Wist ik veel, dat hadden we in havo-3 niet...

- Afstandsbedieningsgeintjes zijn al vaker genoemd. We deden het als volgt: de leraar was bezig om de video af te stemmen op de tv (scart bestond toen nog niet, ik praat hier over de periode 1980-1985). Nét toen hij beeld had verzette iemand de TV naar het volgende kanaal, kon hij weer opnieuw beginnen. Toen hij het doorhad vielen er bijna klappen...
  maandag 20 februari 2006 @ 11:57:45 #145
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_35283025
Op examenfeest (werd gehouden voor het examen) met een dronken lerares (die was 26) lopen flirten enzo. Kom ik bij mondeling examen engels op school, heb ik met haar een gesprek , engels was bij mij een ramp! Beetje over koetjes en kalfjes zitten praten en beetje vooorzichtig vragen of ik nog wat leuks had gedaan laatste tijd... Krijg ik een 7.5 voor dat gesprek jammergenoeg heb ik haar nooit weergesproken
pi_35283305
tvp
pi_35283319
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Sloffie het volgende:
Op examenfeest (werd gehouden voor het examen) met een dronken lerares (die was 26) lopen flirten enzo. Kom ik bij mondeling examen engels op school, heb ik met haar een gesprek , engels was bij mij een ramp! Beetje over koetjes en kalfjes zitten praten en beetje vooorzichtig vragen of ik nog wat leuks had gedaan laatste tijd... Krijg ik een 7.5 voor dat gesprek jammergenoeg heb ik haar nooit weergesproken
Als je af en toe zo die verhalen uit amerika hoor, denk ik dat je een hele leuke mondeling had gehad, als je daar had gewoond
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  maandag 20 februari 2006 @ 12:42:38 #148
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_35284421
Ik moet nu (kzit op stage) nog weer naar school omdat een leraar mij geen algemene studipunten voor nederlands heeft gegeven: iemand heeft mijn werkstuk gekopieerd, leraar beschuldigd mij van fraude, keel is homo -> staan we te wachten in de gang op hem, doe ik me handen voor de kont, krom lopen en klasgenoten vermaken door te schreeuwen: <naam leraar> is weer laat!! komt die keel er net aan en gaat hij een preek houden dat wie bij hem wat flikt niet zomaar wat kan regelen (kheb 1 keer me huiswerk niet af, krijg ik geen punten!!). Altijd al gemieter gehad met die kloot... binnekort naar school die minder fijne keel is even uitschelden!
gelukkig heeft mijn mentor mij op niveau 4 kunnen houden was trouwens na een avondje klassenfeest
pi_35310636
hahah wat heb ik niet gedaan xD dronken geweest in school , hmmz ook leuk een les binnenlopen en er binnen 2 seconden uitgestuurt worden ! (record van de school jeuj) , oja ook met gym zo leuk van de 100 lessen ben ik uit meer dan 70x eruit gestuurt maar 2x gemeld bij consierge :E

hmmz wat nog meer geen idee te lang gelden , was wel leuk iig
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
pi_35311488
oja ook leuk we hadden 3 aula's , met 3 mensen overal van die groene stinkbom buisjes kapot gemakt stonk zn 4 uur lang in alle aula's / kantine... ik denk leuk te zijn want idereen stond buiten ,,, ook 1 in learen kamer kapot gemaakt .... gevolg... betrapt en strafwerk was wel leuk opzich
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')