Wat gaan we doen het weekend??quote:
Nou, ze komt eerst naar mij natuurlijk maar daarna kunnen we wellicht wel even langs jou gaanquote:
LOL....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou, ze komt eerst naar mij natuurlijk maar daarna kunnen we wellicht wel even langs jou gaan
Oh...ok, in dat geval...Zaterdag dan maar???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Dakota het volgende:
ehh wie wil nou precies wat?
ik heb nog 17 dagen daarna emigreer ik naar ierland
Leuk ....ik hoop dat je het naar je zin krijgt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef Dakota het volgende:
link in mn sig ;]
Nazischoolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja is goed, de prikstokken staan al klaar.
De goeie motten onder de slechte lije zegt hij... met zijn stomme wijsvinger.
OK...familie is belangrijker...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef Dakota het volgende:
in ieder geval een jaar
zaterdag ben ik mn broer aan t besmeuren met taart (niets pervers verder)
Komt dat ff goed uit...ik werk in een maandverband fabriek....ik neem wel wat mee voor je....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef Dakota het volgende:
ik ben 16 dagen ongesteld
dudequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
- ik ben 16 dagen ongesteld
Komt dat ff goed uit...ik werk in een maandverband fabriek....ik neem wel wat mee voor je....
Zie je wel.... zonder dat we elkaar ooit hebben gezien hebben we al lol ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef Dakota het volgende:
*grijns
Uhm, neequote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gokje: LTS-school, en de betreffende hoofdrolspelers werken nu in de groenvoorziening.
Nee, doe gewoon havo.. 3de jaars.. Alleen in de 4de van de mavo zitten namelijk nogal een aantal relschoppers.. En er zijn nogal veel buitenlanders (Opzich niks tegen) op onze school..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat doe je DJBob, speciaal onderwijs voor de zeer zwakzinnigen?
Nee,sorry, kan niet zingen.. Wel muziek producenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:35 schreef B_BOY het volgende:
DJBOB Is stiekem zangerbob.nl
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:35 schreef B_BOY het volgende:
DJBOB Is stiekem zangerbob.nl
cker ik had deze pen:quote:
waar koop je die!?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:20 schreef Geqxon het volgende:
IN-TER-PUNC-TIE
Zo'n pen doet overigens net zo veel als een simpel LED-je, krachtige laser-pens kunnen met gemak een ballon laten knappen.
Ichthusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Uhm, nee
Ichthus College te Veenendaal
Christelijke School op reformatorische grondslag voo MAVO HAVO en VWO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |