jack sinds seizoen 9 niet meer, en hammond sinds 8.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef Leffe48 het volgende:
Oh leuk, in de latere seizoenen spelen Jack O'Neill en Hammond niet meer mee? Zijn de tofste karakters imho..
Ik vind de serie nog steeds zeer goed te pruimen en ik kijk er dan ook nog altijd met veel plezier naar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef R0ADKILL het volgende:
SG1 is een beetje dood gebloed naar mijn smaak....
De laatste afleveringen waren gewoon saai
Gelukkig is Atlantis erg sterk begonnen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:52 schreef NJ het volgende:
Ongegeneerde tvp.
Macht, zo veel mogelijk eigenlijk, hij bracht het wel anders maar zijn doel is sinds z'n opkomst niet meer veranderd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef Mirel het volgende:
Wat wil Ba'al nou eigenlijk precies..
he armabnden waar?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef kingmob het volgende:
Nog over de laatste, daar zaten wel veel leuke verwijzingen in. De coolste vond ik denk ik dat compleet andere sg1 team dat je zag lopen en dat ze allemaal zo'n badass armband droegen, waarvan men supersterk maar ook superagressief werd. En ze keken dan ook allemaal lekker chagrijnig.
De laatste deed mij eigenlijk minder, ook al vind ik baal idd ook best vet. Ik vond de verhaallijn van mitchell vooral echt ronduit vervelend.
Het derde Sg-1 team dat vanuit een andere realiteit kwam was een rambo-achtige team met hoofd- en armbanden. Dat bedoelt hij denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
he armabnden waar?
verder leuke aflevering
oh de vorige afleveringquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:55 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het derde Sg-1 team dat vanuit een andere realiteit kwam was een rambo-achtige team met hoofd- en armbanden. Dat bedoelt hij denk ik.![]()
klopt niet eens meer aangedacht maar wat is dan cut the green onequote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Retuobak het volgende:
Die zag ik dan wel weer aankomen, immers had men het ook al over de verwoesting van het ding in die aflevering met al die other-dimension SG-1\'s.
Ja, dat herinnerde ik me nog wel. Maar ik dacht van 'ons SG-1 voorkomt dat wel'. Net zoals de Goa'uld invasie uit seizoen 1, die in onze realiteit ook voorkomen werd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Retuobak het volgende:
Die zag ik dan wel weer aankomen, immers had men het ook al over de verwoesting van het ding in die aflevering met al die other-dimension SG-1\'s.
Goddamn zeg, ik had het wel verwacht, maar toch jammer dat ie nu kapot is, en ook jammer van Pendergast, ik vond hem wel een goeie captain.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef metallicattim het volgende:
Godsamme... byebye prometheus!
wat ik niet snap is waarom ze hem probeerden kapot te schieten met die beaming technologies kunne ze toch ook gewoon een stuk satteliet weg beamenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Goddamn zeg, ik had het wel verwacht, maar toch jammer dat ie nu kapot is, en ook jammer van Pendergast, ik vond hem wel een goeie captain.
Maakt maar weer eens goed duidelijk dat de Orii fucking evil zijn.
En voor de Rand en de Caledonians is het eigen schuld, dikke bult, viel me mee dat ze het een jaar hadden uitgehouden sinds de vorige keer in seizoen 8.
Wat zou er eigenlijk met de satelliet gebeurd zijn? want dat heb ik niet gehoord.
Ja maar de Daedalus was wel gaan kijken op de terugweg van Atlantis, dus het had gekund.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarover is ook niks meer gezegd. Maar ze kunnen niet even naar de planeet, want de Stargate is onbereikbaar.
Je bent praktisch een god, daar kun je best veel fun door beleven.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef Retuobak het volgende:
Of misschien willen ze het gewoon niet?
Ze leven al eeuwig en als ascended heb je eigenlijk niet superveel te doen, zeker als je een Alteran bent. Dan zit je alleen te observeren, big whoopee.
ja het mooiste stuk met de prometheus vond ik wel de eerste keer dat hij verscheen in seizoen 6.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ik had meer een montage verwacht van stukjes film met de prometheus, mar dit was ook mooi, mooie muziek ook op de achtergrond!
Hm, best wel ja. Of stukken steen gaat zitten afstoffen in zijn kamertje en dan dagen lang onder de paperassen zit.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:01 schreef Mirel het volgende:
Ik mis de dingen met Daniel die dan allemaal dingen op een muur leest, heel snel iets onverstaanbaars brabbelt, en dan iets doet waardoor er een knopje omgaat en dat ze dan hippe technologie vinden.
Ik vond vooral het geluid van de Prometheus erg gaaf, dat is misschien raar, maar dat was echt een vet geluid!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja het mooiste stuk met de prometheus vond ik wel de eerste keer dat hij verscheen in seizoen 6.
dat je dat enorme schip uiit de grons ziet komen.
Dat schip was er één van Anubis, die had Ancient kennis, en de missie was er één gericht tegen de Asgard, ik kan me voorstellen dat Anubis wat "tegenmaatregelen" had getroffen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zal het schild wel tegenhouden. De Asgard konden in de aflevering waarin Thor gevangen werd genomen niet eens door Goa\'uld schilden heen beamen, dus al helemaal niet door die van de Orii.
'Asgard designed Shield".quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef SpaceRevolver het volgende:
[..]
Ik hoorde Carter duidelijk zeggen: "Asgard Inspired Shield"
Daniel is te serieus geworden, net als Teal'c. Er is geen Teal'c humor te bekennen met die gekke gezichten van hem.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:01 schreef Mirel het volgende:
Ik mis de dingen met Daniel die dan allemaal dingen op een muur leest, heel snel iets onverstaanbaars brabbelt, en dan iets doet waardoor er een knopje omgaat en dat ze dan hippe technologie vinden.
Ai, ik heb de aflevering al weer verwijderd, mijn schijf zat vol, ik zou meteen aan het na luisteren geslagen zijn, maar je kan heel goed gelijk hebben aangezien ik met een half oor naar die aflevering heb zitten kijken, toch kan ik me niet voorstellen dat die shield even sterk zijn dan bij een Asgard schip.quote:
Ja inderdaad, de energie is een groot probleem. Dat was ook zo met de Deadalus. Die werd eerst gepowered door een ZPM, maar toen die werd overgebracht naar Atlantis zakte de schildsterkte enorm.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef SpaceRevolver het volgende:
met de krachtbronnen die Aarde ter beschikking heeft. De power output van een naquada reactor komt denk ik niet in de buurt van die nutrino-ion generators die de Asgard gebruiken.
Ach, je zou de Wraith naar het Orii stukje heelal kunnen dirigeren, laat die twee het maar een poosje uitvechten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef DarthNick het volgende:
Klopt wat je zegt Saviour, maar zoals al iemand zei, Thor will have a very angry message on his anwsering machine, something about shields, promotheus... destroyed. De Asgard moeten eens met wat meer heavy stuff over de brug komen, de Nox ook, want ook daar zullen de Orii heengaan (Wraith ook) en laat ze eens wat nuttigs vinden in die Ancient database !!
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:19 schreef SpaceRevolver het volgende:
Ach, je zou de Wraith naar het Orii stukje heelal kunnen dirigeren, laat die twee het maar een poosje uitvechten.
Directe linkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef Noedie het volgende:
MacGuyver is priceless!
http://priceless.com/film/worldpremiere.html
Sowieso de naam van het schip. Prometheus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie titel had die aflevering wel. Ethon is, in de oude Griekse mythologie, een reusachtige adelaar die werd gestuurd om Prometheus te straffen voor het stelen van vuur van de godenberg Olympus.
Wel meer afleveringtitels hebben van die mooie betekenissen. Aflevering Trinity van Atlantis, met dat enorme krachtige wapen waarmee McKay uiteindelijk een compleet zonnestelsel opblaast, komt van de Trinity Test. Dat was de naam van de eerste test atoombomontploffing in VS in 1945.
De titanen waren ook goden. Ze werden alleen verslagen door de goden van Olympus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij was idd geen god, maar een titaan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef Noedie het volgende:
MacGuyver is priceless!
http://priceless.com/film/worldpremiere.html
RDA is nu 56 terwijl Christopher Judge nog geen eens 40 is. Dus ik vind Teal'c nog wel mee vallen hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
hij wordt ondertussen ook al weer aardig oud ja. dat is ook goed te zien aan christopher judge (teal'c). Wat dat betreft kan is SG-1 echt wel een oude serie.
maar gelukkig heeft atlantis een frisse jonge cast, die kunnen nog lang doorgaan
Mag ook wel, na een paar van die martel sessies red je het niet meer met Oil of Olaz!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
ja ok, hij's een stuk jonger. maar als je een episode uit seizoen 1 pakt en er eentje uit 10 kijkt, zie je je toch echt duidelijk verschil.
Zal kijken maar ik wil het boek nog niet mollen, dus waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Mirel het volgende:
die foto's he
Ik vind dat grijze wel beter staan bij hem dan het haarverfkleurtje op de foto hierboven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Zal kijken maar ik wil het boek nog niet mollen, dus waarschijnlijk niet![]()
Trouwens toen ik de dvd boxen bekeek samen met een maat van mij was het ook standaard bij iedere aflevering als O'Neill in beeld kwam " wow hij is echt grijs geworden"
Gewone kogels dacht ik zo. Althans, dat maakte ik op uit een van die Siege delen van Atlantis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef Mirel het volgende:
Wat schieten railguns eigenlijk af?
Ja en blijkbaar hebben de de asgard beamtechnologie geupgrade, want die bezit nu dus ook 'healing capabilities'. Vlak voor ze op de Odyssey worden gebeamed zit Carter d'r gezicht onder het bloed, als ze aan boord zijn heeft ze ineens een mooi schoon gezicht.... rara...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Net off the Grid gezien.
De Odyssey is hetzelfde type schip als de Daedalus. Alleen wat geupdate schilden, maar geen nieuwe krachtige wapens, slechts de railguns weer.
Lucian Aliance is toch pas vanaf seizoen 9 ? Ik herinner ze me niet in seizoen 7...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Mirel het volgende:
[[url=het waren een stelletje boeven die eerst niets waard waren en nu ineens besturen ze die schepen alsof ze het al jaren doen]afbeelding[/url]]
Bijna 2 jaar al, en misschien daarvoor als mercenaries.
Stap eens in een Russische Mig met russische tekens en een russischie boordcomputer. Kijken hoe ver jij zal komenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:08 schreef DarthNick het volgende:
Waarom zouden niet kunnen weten hoe het werkt, als je er eenmaal achter bent hoe een Al'kesh of Tel'Tak werkt kan z'n Ha'tak niet veel moeilijk zijn lijkt me. Naja, het mooie van de serie is, Oddessey is geintroduceerd. Beetje meer team-building en character ontwikkeling, voelt een beetje als seizoen 1 van SG-1 aan eerlijk gezegd
Meestal zit er een half jaar tussen een season's ender en het nieuwe seizoen.quote:Mirel schreef
Zucht, tussen seizoen 8 en 9 zit al bijna een jaar ofzo..
Ik zit nu door seizoen 9 heen te werken. De eerste aflevering van het seizoen speelt idd iets van een jaar na seizoen 8 af. Ze moesten alles even tot rust laten komen en de Jaffa weer onrustig laten worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef JK het volgende:
Meestal zit er een half jaar tussen een season's ender en het nieuwe seizoen.
P90's komen uit Belgie.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
Eventjes over die wapens, het lijkt me logisch om te redeneren dat ze de P90's niet meenemen, omdat ze anders nog makkelijker te herkennen zouden zijn geweest (p90's is zowat handelsmerk van SG-1) Ik vermoed dat die guns als afleiding gebruikt zijn. Anyways, ik vond het wapen wat Mitchell gebruikte wel bruut, was dat een europees wapen ? (H&K ofzo). Er moet trouwens meer europese invloed in de serie zitten, in SG-A heb ik nu bijna alle vlaggen gezien behalve die van ons.
Hij speelt ook in CSI:Miami als handschrift-deskundige ofzo..quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zie ik ook regelmatig, bekende stargate acteurs in andere films/series. Zo zag ik pas nog bra'tac in een sauna in een aflevering van Seinfeld
Leek een beetje op de G-36C Rifle (voor de battlefield2 gamers).quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
Eventjes over die wapens, het lijkt me logisch om te redeneren dat ze de P90's niet meenemen, omdat ze anders nog makkelijker te herkennen zouden zijn geweest (p90's is zowat handelsmerk van SG-1) Ik vermoed dat die guns als afleiding gebruikt zijn. Anyways, ik vond het wapen wat Mitchell gebruikte wel bruut, was dat een europees wapen ? (H&K ofzo). Er moet trouwens meer europese invloed in de serie zitten, in SG-A heb ik nu bijna alle vlaggen gezien behalve die van ons.
Inclusief die nergens op slaan, zoals die van Beckett. Je ziet vooral veel Duitse. Pas zag ik nog een Portugese. Misschien gaan ze gewoon een rijtje af.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
het waren g36 idd en mp-7 in iedergeval allemaal H&K wapensquote:Op maandag 13 februari 2006 01:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij speelt ook in CSI:Miami als handschrift-deskundige ofzo..
[..]
Leek een beetje op de G-36C Rifle (voor de battlefield2 gamers).
Edit: Dit is een plaatje van een G36C in het echt, hier heeft ie wel een silencer..
Het zal wel een aanverwant type zijn..
[afbeelding]
Ja klopt, maar ik denk niet dat die gelijk Aarde zullen aanvallen. Ik denk dat dat nog net een stapje te ver is. Maar ze kunnen best de 'next thread' worden in seizoen 11 ofzo.. (de orii zullen nog wel aanwezig zijn in seizoen 10quote:Op maandag 13 februari 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan is er de lucian alliance nog, die kunnen ook nog gevaarlijk worden
Ja dat had ik nog wel mee gekregen, alleen waar had hij ze voor nodig? Dat is mij niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hij wilde een nieuw rijk oprichten, opnieuw beginnen als system lord
Maar die leider zei letterlijk dat die andere kerel de mensen maar met rust moest laten... die waren niet belangrijk enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan is er de lucian alliance nog, die kunnen ook nog gevaarlijk worden
Ik denk dat Vala nou ergens bij de Ori thuiswereld zit vanwaar ze die singulariteit aan het maken waren. De kans bestaat dat ze daarna best wel snel ontdekt werd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar die leider zei letterlijk dat die andere kerel de mensen maar met rust moest laten... die waren niet belangrijk enzo.
Bne trouwens benieuwd of die chick met d'r britse accent nog terug komt dit seisoen![]()
ze hebben ook raketten.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef Daemon19 het volgende:
We moeten binnenkort wel nieuwe wapens krijgen.
Aangezien de Orii ons binnenkort zullen aanvallen (seizoenseinde) en de Wraith ons ook komen aanvallen en wij maar 2 of 3 schepen hebben (met alleen railguns) zullen we toch nieuwe wapens of verdedigingsapparaten moeten krijgen (denk aan zo'n verdedigingssatteliet van 2 afleveringen geleden)..
Anders hebben we natuurlijk geen kans, want op echte hulp van de jaffa hoeven we ook niet te rekenen. Die denken alleen maar aan hun eigen belangen en zijn nogal verdeeld (understatement)..
Inclusief Chair Device, die integraal onderdeel zijn van het systeem? Dus die zouden ze dan moeten slopen in Antarctica of Atlantis, of zelf bouwen (Carter en McKay fixen dat wel lijkt me)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ze hebben ook raketten.
wat ze moeten doen zijn die ancient drones monteren op hun schepen
op de shuttle`s hebben ze die stoel ook niet nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Inclusief Chair Device, die integraal onderdeel zijn van het systeem? Dus die zouden ze dan moeten slopen in Antarctica of Atlantis, of zelf bouwen (Carter en McKay fixen dat wel lijkt me)
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Daemon19 het volgende:
Vala zal ook wel weer terugkomen, ben benieuwd of ze als normaal persoon of als prior terugkomt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
das waar, maar die zijn toch ook helemaal geintegreerd en je hebt het gen nodig, wat men wel kan inenten, maar toch is dat lastig...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
op de shuttle`s hebben ze die stoel ook niet nodig
Dat niemand van SG-1 tot nu toe nog niet het gen heeft gekregen vind ik eigenlijk wel vreemd. Ze komen toch wat vaker Ancient spullen tegen. Al valt dat laatste afleveringen wel tegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:30 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
das waar, maar die zijn toch ook helemaal geintegreerd en je hebt het gen nodig, wat men wel kan inenten, maar toch is dat lastig...
Ja, alleen O'Neill had het en die is foetsie, Teal'c zal het wel niet kunnen krijgen, maar de andere 3 wel lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat niemand van SG-1 tot nu toe nog niet het gen heeft gekregen vind ik eigenlijk wel vreemd. Ze komen toch wat vaker Ancient spullen tegen. Al valt dat laatste afleveringen wel tegen.
Nuy de Ori er aan komen zou wat meer Ancient speelgoed best wel goed uitkomen. Je zou je er tenminste op kunnen voorbereiden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo heel vaak komen ze niet Ancientspul tegen, dat is meer iets voor de mensen in het Pegasusstelsel.
lol, where's the fun in that? ze zullen ongetwijfeld wel iets vinden om de Orii hun kont te schoppen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
of ze moeten zichzelf in zo'n Ancient DNA manipulatieapparaat plaatsen, net zoals met Kalek gebeurd is. Dan kunnen ze ascenden en enorm asskicken tegen de Priors en Orii
Atlantis schijnt 3 ZPM's te kunnen gebruiken. Naar mijn idee moeten ze leren zelf ZPM's te maken. Als de Ancients het konden, moeten wij het ook wel eens kunnen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:22 schreef Daemon19 het volgende:
Ze mogen ook wel is een werkende ZPM vinden, aangezien alleen Atlantis een bijna lege heeft..
Ik vond hem ook wel lekker old school SG-1 eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:55 schreef Breetai het volgende:
Ik vond de beestjes ook echt niet fris. Deze aflevering hakte er wel goed in.
Ja dat heb ik ook gemerkt, ik heb net nog ff vergeleken en met verschillende spelers afgespeeld, maar SG1 is idd niet zo goed, Battlestar Galactica heeft dat ook een beetje, toch jammer.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef LSDsmurf het volgende:
De kwaliteit van de laatste paar SG-1 rips vind ik wel wat minder. In vergelijking met SGA en LOST is de beeldkwaliteit van de SG1 episodes echt slecht.
precies, zo denk ik ook altijd maarquote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga het later dit jaar toch op DVD-kopen, daarop zal het wel goed zitten.
Je bent lekker met spoilers aan het gooien he. Nu weet ik dankzij jou dat Vala over 2 afleveringen terugkomt en dat er een nieuwe vijand komt (en de orii dus binnenkort al verslagen worden).quote:Op zondag 19 februari 2006 02:09 schreef JK het volgende:
Laat 10x1 maar snel komen eigenlijk.... Adria... en de zogenaamde nieuwe vijand... of heb ik nou alweer teveel gezegd.
Dat Vala terug komt, is al reeds meerdere malen gezegd voor dat ik het zei....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je bent lekker met spoilers aan het gooien he. Nu weet ik dankzij jou dat Vala over 2 afleveringen terugkomt en dat er een nieuwe vijand komt (en de orii dus binnenkort al verslagen worden).
Zou je eens tags willen gaan gebruiken alsjeblieft?
Zou jij mijn tekst gewoon even willen lezen en dan gaan zeiken op iedereen die iets zegt wat nog moet komen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zou je voortaan tags willen gebruiken voor spoilers
Het waren eigenlijk de Replicators die de Goa'uld versloegen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
dat er een nieuwe vijand komt, hoeft niet te zeggen dat de orii al verslagen worden. Kijk maar eens naar SG-1 in de vorige seizoenen, die namen het op tegen de Goa'uld en Replicators tegelijk.
.. en met behulp van Ancient technologiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:26 schreef __Saviour__ het volgende:
en SG-1 versloeg de Replicators...met behulp van een Goa'uld. Pff ingewikkeld allemaal zeg
Vergeet de Tokra en de Jaffa niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:50 schreef JK het volgende:
[..]
.. en met behulp van Ancient technologie
Wil je dit voortaan tussen spoiler tags zetten? Nu weet ik ze een supergate hebben en met schepen komenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:00 schreef Mirel het volgende:
Woooooooh, preview van de volgende aflevering: http://www.scifi.com/stargate/ Je ziet Ori schepen en een Supergate enzo!!
En hier heb je nog een topic waarin iemand caps van de preview nam toen die op tv kwam: http://forum.gateworld.net/showthread.php?t=24761
edit: http://forum.gateworld.net/showthread.php?t=24545 << Nog meer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Lee is echt een erg leuke aanwinst voor de cast, hij's grappig. Miniturization... Don't panic, I have calculated the distance they could possible travel on tiny legs.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
De Sodan vond ik meer opvulmateriaal voor de show. Best wel interressant omdat ze onafhankelijk wezen maar tegenover de priors konden ze weinig doen. Je kon er op wachten voordat ze het loodje gingen leggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit vond ik juist een goede aflevering. Ik zie het niet zozeer als een simpele herhaling en combinatie van oude verhalen, maar juist een verdieping daarvan. Het hele concept met alternatieve dimensies is gewoon erg interessant. En de Sodan zijn ook erg interessant, alleen jammer dat ze nu vrijwel uitgeroeid zijn.
Hij doet gewoon lekker onhandig en is gelukkig niet helemaal incompetent. Helemaal lekker de typische nerd uithangen. Weer zo iemand als McKay erbij zou te erg worden.quote:Dr. Lee is echt een erg leuke aanwinst voor de cast, hij's grappig. Miniturization... Don't panic, I have calculated the distance they could possible travel on tiny legs.
http://www.gateworld.net/sg1/s9/graphics/920_07.shtml dat is voorlopig alles denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef DarthNick het volgende:
Zeg heeft iemand al beelden kunnen vinden van de Korolev?
en veel duitsersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
In een serie kunnen ze alles.
Ik blijf het trouwens opvallend vinden welke landen ze selecteren in SG.
Waarom niet de Chinezen? Veel realistischer. Of meer van de Britten.
Nee, dan zien we in SGA ineens een stel Portugese soldaten rondlopen.Niks mis mee natuurlijk, ik blijf het allemaal apart vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht aan Maria uit de bijbelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef s0k het volgende:
Hehe, Darth Vader was idd supermooiToen ze zo zaten denken dacht ik ookal gelijk aan star wars
En verdomt, die grap kwam ook nog. En nog wel van Teal'c
Dat dacht ik ook eerst. Ik dacht zo van 'no way, ze gaan toch niet aan het Christendom komen he, dat gaat niet goed vallen bij veel mensen'.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef JK het volgende:
Ik dacht aan Maria uit de bijbelMaarja, dan weet ik zeker dat Stargate in veel landen verboden wordt omdat jezus dan ook ineens een ancient of ori is
Want hem zijn we nog niet tegen gekomen als goa'uld of ancient en dat zal wel nooit gebeuren ook
er moest natuurlijk op deze ep bespaard worden voor wat jij noemt voor de season finale.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:02 schreef Daemon19 het volgende:
Volgende aflevering een vette space battle!
Tauri, Jaffa, Tokra en Asgard schepen tegen Ori schepen..![]()
ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef JK het volgende:
[..]
Ik dacht aan Maria uit de bijbelMaarja, dan weet ik zeker dat Stargate in veel landen verboden wordt omdat jezus dan ook ineens een ancient of ori is
Want hem zijn we nog niet tegen gekomen als goa'uld of ancient en dat zal wel nooit gebeuren ook
het lijken net stargates met dat blauw gebeuren erinquote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Mattievandezolder het volgende:
Dat zou de volgende 304 zijn, dat zei Landry, er was er toch weer 1 bijna klaar, de volgende zou nog een jaar duren, dus voorlopig hebben de Amerikanen de Odyssey en de russen de Korolev.
Beloofd weer spannend te worden, al had ik bij deze aflevering een beetje een gemengd gevoel, wel veelbelovend, maar verder niet zo spannend.
Hadden trouwens nog meer mensen het idee dat die Orii schepen nog lang niet af waren, zo'n groot gat achteraan, ik dacht dat ze dat nog dicht moesten maken, maar ze zullen dus wel zo horen
[afbeelding]
zag nu ook pas dat ze veel groter zijn dan ik dacht...
wat ik niet snap is dat een gemiddelde f16 krachtigere wapens heeft dan een deadalus schip.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
'k ben ook benieuwd of de asgard al genoeg hersteld zijn om een beetje serieus oorlog te kunnen voeren. die hulp is hard nodig, want ik denk dat die deadalusklasse schepen geen schijn van kans maken
zeg maar een half jaar want ik kan jou verklappen dat ze in de laatste aflevering niet verslaan worden dat zal wel een cliffhanger worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:53 schreef Mattievandezolder het volgende:
En het feit dat ze maar 2 of 3 (de daedalus is bezig in Atlantis, zie Allies) van die schepen hebben is ook niet zo voordelig voor de aarde... (ook al krijgen ze hulp van diverse kanten met meer schepen)
Nog maar 6 dagen van speculatie en afwachten en dan weten we meer!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zeg maar een half jaar want ik kan jou verklappen dat ze in de laatste aflevering niet verslaan worden dat zal wel een cliffhanger worden.Yup, heb gisteren op Gateworld al ff de nieuwtjes over seizoen 10 zitten lezen, en ik denk dat ik het met je eens ga zijn, big-ass cliffhanger en dan half jaar wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
Ja, zie hier de Prometheus (moge haar bemanning in vrede rustenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef Mirel het volgende:
In een van de previewcaps zag je een O'Neill class Asgard schip het opnemen tegen een Ori schip, en wat zag de Asgard schip er klein uit vergeleken met die van de Ori.
In een van deze Stargate topics had iemand een foto van een O'Neill gevonden op stargatecaps.com, en die zag er al gigantisch groot uit
ik koop een ps3 en atlantis in blue-ray verder school school schoolquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef TechXP het volgende:
Dat half jaar wachten is zo erg.. maar ik ga de oude afleveringen downloaden en kijken. Ik begin bij seizoen 1
Tegen de tijd dat de PS3 er is zijn we al tegen het einde van S10quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik koop een ps3 en atlantis in blue-ray verder school school school
deze zomer tochquote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de PS3 er is zijn we al tegen het einde van S10
Maart 2007 oid zijn de geruchten voor Europa. De lenterelease in Japan gaat sowieso al niet meer gehaald worden. Van de Amerikaanse release is het zelfs niet zeker of die 2006 nog gaat halen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef Mirel het volgende:
In een van de previewcaps zag je een O'Neill class Asgard schip het opnemen tegen een Ori schip, en wat zag de Asgard schip er klein uit vergeleken met die van de Ori.
In een van deze Stargate topics had iemand een foto van een O'Neill gevonden op stargatecaps.com, en die zag er al gigantisch groot uit
Holy ****!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, zie hier de Prometheus (moge haar bemanning in vrede rusten) die onder een O'Neill klasse schip hang
![]()
[afbeelding]
Fuck school.. er zijn wel betere dingen die je met je leven kan doen!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik koop een ps3 en atlantis in blue-ray verder school school school
De Asgard hebben natuurlijk iets te compenserenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Daemon19 het volgende:
Holy ****!![]()
Waarom hebben wij van die muizenschepen?
WAT?! O, het is maar een Hatak!quote:
Nee, aan de debri zie je duidelijk dat het om een Hatak schip gaat. We zullen volgende week zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar op de 20/21 sec zie je nog een ontploffing, en in frame daarvoor vliegt wel een asgard schip. dus misschien toch?
[Woolsey]quote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Daemon19 het volgende:
Holy ****!![]()
Waarom hebben wij van die muizenschepen?
Vette shit, kan haast niet wachten!quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:Over je spoiler over de locatie van dat wapen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW, dit zijn niet echt spoilers? Vermoedens van jou en mij toch? Dingen in previews vind ik dan wel spoilers, maar jullie kennelijk niet (ik had weg moeten blijven hier...)
![]()
Sterker nog, alles ervan in seizoen 9, op de Prometheus na, die heeft enkele episodes in S8... en natuurlijk op alle Asgard genoemde schepen na. Deadalus wordt wel genoemd in seizoen 8, maar komt pas in seizoen 9 in Atlantis aan en ik geloof dat alleen een blueprint even voorbij flitst in S8.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Odyssey en Prometheus, dat zijn SG-1 schepen inderdaad. En ook de nog komende Korolev.
De Orion is uit Atlantis.
De Deadalus is ook Aards, maar is gestationeerd bij Atlantis.
Als je het opnieuw kijkt vanaf seizoen 8 ga je die schepen zeker tegenkomen. Maar veel ervan gebeurt pas echt in seizen 9.
Oh, btw, Vala is kicke.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:17 schreef Roa het volgende:
[..]
Over je spoiler over de locatie van dat wapen:zijn vermoedens iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW, dit zijn niet echt spoilers? Vermoedens van jou en mij toch? Dingen in previews vind ik dan wel spoilers, maar jullie kennelijk niet (ik had weg moeten blijven hier...)
![]()
![]()
[..]
Sterker nog, alles ervan in seizoen 9, op de Prometheus na, die heeft enkele episodes in S8... en natuurlijk op alle Asgard genoemde schepen na. Deadalus wordt wel genoemd in seizoen 8, maar komt pas in seizoen 9 in Atlantis aan en ik geloof dat alleen een blueprint even voorbij flitst in S8.
Oh, btw, Vala is kicke.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:17 schreef Roa het volgende:
Over je spoiler over de locatie van dat wapen:ik keek net even op gateworld (dit is wel een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
K vond het helemaal jammer dat die gast dood ging.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:05 schreef LimitedBeliefs het volgende:
Ik vond het jammer dat die gast dat ene meisje dood schoot, die was wel cute.
welke aflevering hebben jullie het overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:05 schreef LimitedBeliefs het volgende:
Ik vond het jammer dat die gast dat ene meisje dood schoot, die was wel cute.
Waar zouden we nog naar kunnen kijken? Lost heeft ook al een soort break van nog 2 weken, 24 kijk ik nu maar ben al halverwege sez 4, SGA heeft ook al een break tot de zomer (wanneer precies weet ik niet). BSG enige optie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:04 schreef JK het volgende:
Nog een paar uur en dan is de season final er !!!! Kan niet wachten !
De hele week al niet
En dan een paar maanden geen Stargate
24, Prison Break, The O.C., Lost, House, NCIS..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar zouden we nog naar kunnen kijken? Lost heeft ook al een soort break van nog 2 weken, 24 kijk ik nu maar ben al halverwege sez 4, SGA heeft ook al een break tot de zomer (wanneer precies weet ik niet). BSG enige optie?
Het wordt wel weinig zo?
Heb jij wel gelezen wat ik schreef?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
24, Prison Break, The O.C., Lost, House, NCIS..
Ja da's ook gaaf. Ik volg het nu op Veronica.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
BSG enige optie?
Och, het motorseizoen staat weer voor de deur (heb al wel gereden hoor tijdens sneeuw/pekelshit), dus veel motorrijden denk ik zoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar zouden we nog naar kunnen kijken?
NCIS is echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
24, Prison Break, The O.C., Lost, House, NCIS..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |