quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:08 schreef DarthNick het volgende:Waarom zouden niet kunnen weten hoe het werkt, als je er eenmaal achter bent hoe een Al'kesh of Tel'Tak werkt kan z'n Ha'tak niet veel moeilijk zijn lijkt me. Naja, het mooie van de serie is, Oddessey is geintroduceerd. Beetje meer team-building en character ontwikkeling, voelt een beetje als seizoen 1 van SG-1 aan eerlijk gezegd
Stap eens in een Russische Mig met russische tekens en een russischie boordcomputer. Kijken hoe ver jij zal komen
![]()
Maargoed met de jaren leer je het wel.... maargoed, Goa'uld is nou niet een taal die voor iedereen makkelijk is...
quote:
Mirel schreef
Zucht, tussen seizoen 8 en 9 zit al bijna een jaar ofzo..
Meestal zit er een half jaar tussen een season's ender en het nieuwe seizoen.
Ach waar maken we ons druk om, het is maar een verhaaltje en ik ga echt niet onthouden wat er de afgelopen 9 jaar aan stargate is gepasseerd (ja, ik volgde de serie al vanaf de pilot (1997) toen er in Nederland niets over bekend was. In Nederland kwam de boel een heel stuk later op de buis zoals ELKE goeie serie....)..Zo herinner ik me ook niet meer hoe Baal aan de Asgard beamtechniek komt..... ik wordt dement
![]()
Oh wacht ik weet het alweer, door het overmeesteren van the trust door de goa'uld
![]()
Hopen dat ze nog voor een paar seizoenen aan verhalen weten.