Gewone kogels dacht ik zo. Althans, dat maakte ik op uit een van die Siege delen van Atlantis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef Mirel het volgende:
Wat schieten railguns eigenlijk af?
Ja en blijkbaar hebben de de asgard beamtechnologie geupgrade, want die bezit nu dus ook 'healing capabilities'. Vlak voor ze op de Odyssey worden gebeamed zit Carter d'r gezicht onder het bloed, als ze aan boord zijn heeft ze ineens een mooi schoon gezicht.... rara...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Net off the Grid gezien.
De Odyssey is hetzelfde type schip als de Daedalus. Alleen wat geupdate schilden, maar geen nieuwe krachtige wapens, slechts de railguns weer.
Lucian Aliance is toch pas vanaf seizoen 9 ? Ik herinner ze me niet in seizoen 7...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Mirel het volgende:
[[url=het waren een stelletje boeven die eerst niets waard waren en nu ineens besturen ze die schepen alsof ze het al jaren doen]afbeelding[/url]]
Bijna 2 jaar al, en misschien daarvoor als mercenaries.
Stap eens in een Russische Mig met russische tekens en een russischie boordcomputer. Kijken hoe ver jij zal komenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:08 schreef DarthNick het volgende:
Waarom zouden niet kunnen weten hoe het werkt, als je er eenmaal achter bent hoe een Al'kesh of Tel'Tak werkt kan z'n Ha'tak niet veel moeilijk zijn lijkt me. Naja, het mooie van de serie is, Oddessey is geintroduceerd. Beetje meer team-building en character ontwikkeling, voelt een beetje als seizoen 1 van SG-1 aan eerlijk gezegd
Meestal zit er een half jaar tussen een season's ender en het nieuwe seizoen.quote:Mirel schreef
Zucht, tussen seizoen 8 en 9 zit al bijna een jaar ofzo..
Ik zit nu door seizoen 9 heen te werken. De eerste aflevering van het seizoen speelt idd iets van een jaar na seizoen 8 af. Ze moesten alles even tot rust laten komen en de Jaffa weer onrustig laten worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:41 schreef JK het volgende:
Meestal zit er een half jaar tussen een season's ender en het nieuwe seizoen.
P90's komen uit Belgie.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
Eventjes over die wapens, het lijkt me logisch om te redeneren dat ze de P90's niet meenemen, omdat ze anders nog makkelijker te herkennen zouden zijn geweest (p90's is zowat handelsmerk van SG-1) Ik vermoed dat die guns als afleiding gebruikt zijn. Anyways, ik vond het wapen wat Mitchell gebruikte wel bruut, was dat een europees wapen ? (H&K ofzo). Er moet trouwens meer europese invloed in de serie zitten, in SG-A heb ik nu bijna alle vlaggen gezien behalve die van ons.
Hij speelt ook in CSI:Miami als handschrift-deskundige ofzo..quote:Op zondag 12 februari 2006 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zie ik ook regelmatig, bekende stargate acteurs in andere films/series. Zo zag ik pas nog bra'tac in een sauna in een aflevering van Seinfeld
Leek een beetje op de G-36C Rifle (voor de battlefield2 gamers).quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
Eventjes over die wapens, het lijkt me logisch om te redeneren dat ze de P90's niet meenemen, omdat ze anders nog makkelijker te herkennen zouden zijn geweest (p90's is zowat handelsmerk van SG-1) Ik vermoed dat die guns als afleiding gebruikt zijn. Anyways, ik vond het wapen wat Mitchell gebruikte wel bruut, was dat een europees wapen ? (H&K ofzo). Er moet trouwens meer europese invloed in de serie zitten, in SG-A heb ik nu bijna alle vlaggen gezien behalve die van ons.
Inclusief die nergens op slaan, zoals die van Beckett. Je ziet vooral veel Duitse. Pas zag ik nog een Portugese. Misschien gaan ze gewoon een rijtje af.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef DarthNick het volgende:
het waren g36 idd en mp-7 in iedergeval allemaal H&K wapensquote:Op maandag 13 februari 2006 01:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij speelt ook in CSI:Miami als handschrift-deskundige ofzo..
[..]
Leek een beetje op de G-36C Rifle (voor de battlefield2 gamers).
Edit: Dit is een plaatje van een G36C in het echt, hier heeft ie wel een silencer..
Het zal wel een aanverwant type zijn..
[afbeelding]
Ja klopt, maar ik denk niet dat die gelijk Aarde zullen aanvallen. Ik denk dat dat nog net een stapje te ver is. Maar ze kunnen best de 'next thread' worden in seizoen 11 ofzo.. (de orii zullen nog wel aanwezig zijn in seizoen 10quote:Op maandag 13 februari 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan is er de lucian alliance nog, die kunnen ook nog gevaarlijk worden
Ja dat had ik nog wel mee gekregen, alleen waar had hij ze voor nodig? Dat is mij niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
hij wilde een nieuw rijk oprichten, opnieuw beginnen als system lord
Maar die leider zei letterlijk dat die andere kerel de mensen maar met rust moest laten... die waren niet belangrijk enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
en dan is er de lucian alliance nog, die kunnen ook nog gevaarlijk worden
Ik denk dat Vala nou ergens bij de Ori thuiswereld zit vanwaar ze die singulariteit aan het maken waren. De kans bestaat dat ze daarna best wel snel ontdekt werd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar die leider zei letterlijk dat die andere kerel de mensen maar met rust moest laten... die waren niet belangrijk enzo.
Bne trouwens benieuwd of die chick met d'r britse accent nog terug komt dit seisoen![]()
ze hebben ook raketten.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:03 schreef Daemon19 het volgende:
We moeten binnenkort wel nieuwe wapens krijgen.
Aangezien de Orii ons binnenkort zullen aanvallen (seizoenseinde) en de Wraith ons ook komen aanvallen en wij maar 2 of 3 schepen hebben (met alleen railguns) zullen we toch nieuwe wapens of verdedigingsapparaten moeten krijgen (denk aan zo'n verdedigingssatteliet van 2 afleveringen geleden)..
Anders hebben we natuurlijk geen kans, want op echte hulp van de jaffa hoeven we ook niet te rekenen. Die denken alleen maar aan hun eigen belangen en zijn nogal verdeeld (understatement)..
Inclusief Chair Device, die integraal onderdeel zijn van het systeem? Dus die zouden ze dan moeten slopen in Antarctica of Atlantis, of zelf bouwen (Carter en McKay fixen dat wel lijkt me)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ze hebben ook raketten.
wat ze moeten doen zijn die ancient drones monteren op hun schepen
op de shuttle`s hebben ze die stoel ook niet nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Inclusief Chair Device, die integraal onderdeel zijn van het systeem? Dus die zouden ze dan moeten slopen in Antarctica of Atlantis, of zelf bouwen (Carter en McKay fixen dat wel lijkt me)
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Daemon19 het volgende:
Vala zal ook wel weer terugkomen, ben benieuwd of ze als normaal persoon of als prior terugkomt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
das waar, maar die zijn toch ook helemaal geintegreerd en je hebt het gen nodig, wat men wel kan inenten, maar toch is dat lastig...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
op de shuttle`s hebben ze die stoel ook niet nodig
Dat niemand van SG-1 tot nu toe nog niet het gen heeft gekregen vind ik eigenlijk wel vreemd. Ze komen toch wat vaker Ancient spullen tegen. Al valt dat laatste afleveringen wel tegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:30 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
das waar, maar die zijn toch ook helemaal geintegreerd en je hebt het gen nodig, wat men wel kan inenten, maar toch is dat lastig...
Ja, alleen O'Neill had het en die is foetsie, Teal'c zal het wel niet kunnen krijgen, maar de andere 3 wel lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat niemand van SG-1 tot nu toe nog niet het gen heeft gekregen vind ik eigenlijk wel vreemd. Ze komen toch wat vaker Ancient spullen tegen. Al valt dat laatste afleveringen wel tegen.
Nuy de Ori er aan komen zou wat meer Ancient speelgoed best wel goed uitkomen. Je zou je er tenminste op kunnen voorbereiden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo heel vaak komen ze niet Ancientspul tegen, dat is meer iets voor de mensen in het Pegasusstelsel.
lol, where's the fun in that? ze zullen ongetwijfeld wel iets vinden om de Orii hun kont te schoppen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
of ze moeten zichzelf in zo'n Ancient DNA manipulatieapparaat plaatsen, net zoals met Kalek gebeurd is. Dan kunnen ze ascenden en enorm asskicken tegen de Priors en Orii
Atlantis schijnt 3 ZPM's te kunnen gebruiken. Naar mijn idee moeten ze leren zelf ZPM's te maken. Als de Ancients het konden, moeten wij het ook wel eens kunnen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:22 schreef Daemon19 het volgende:
Ze mogen ook wel is een werkende ZPM vinden, aangezien alleen Atlantis een bijna lege heeft..
Ik vond hem ook wel lekker old school SG-1 eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:55 schreef Breetai het volgende:
Ik vond de beestjes ook echt niet fris. Deze aflevering hakte er wel goed in.
Ja dat heb ik ook gemerkt, ik heb net nog ff vergeleken en met verschillende spelers afgespeeld, maar SG1 is idd niet zo goed, Battlestar Galactica heeft dat ook een beetje, toch jammer.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef LSDsmurf het volgende:
De kwaliteit van de laatste paar SG-1 rips vind ik wel wat minder. In vergelijking met SGA en LOST is de beeldkwaliteit van de SG1 episodes echt slecht.
precies, zo denk ik ook altijd maarquote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga het later dit jaar toch op DVD-kopen, daarop zal het wel goed zitten.
Je bent lekker met spoilers aan het gooien he. Nu weet ik dankzij jou dat Vala over 2 afleveringen terugkomt en dat er een nieuwe vijand komt (en de orii dus binnenkort al verslagen worden).quote:Op zondag 19 februari 2006 02:09 schreef JK het volgende:
Laat 10x1 maar snel komen eigenlijk.... Adria... en de zogenaamde nieuwe vijand... of heb ik nou alweer teveel gezegd.
Dat Vala terug komt, is al reeds meerdere malen gezegd voor dat ik het zei....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je bent lekker met spoilers aan het gooien he. Nu weet ik dankzij jou dat Vala over 2 afleveringen terugkomt en dat er een nieuwe vijand komt (en de orii dus binnenkort al verslagen worden).
Zou je eens tags willen gaan gebruiken alsjeblieft?
Zou jij mijn tekst gewoon even willen lezen en dan gaan zeiken op iedereen die iets zegt wat nog moet komen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zou je voortaan tags willen gebruiken voor spoilers
Het waren eigenlijk de Replicators die de Goa'uld versloegen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
dat er een nieuwe vijand komt, hoeft niet te zeggen dat de orii al verslagen worden. Kijk maar eens naar SG-1 in de vorige seizoenen, die namen het op tegen de Goa'uld en Replicators tegelijk.
.. en met behulp van Ancient technologiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:26 schreef __Saviour__ het volgende:
en SG-1 versloeg de Replicators...met behulp van een Goa'uld. Pff ingewikkeld allemaal zeg
Vergeet de Tokra en de Jaffa niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:50 schreef JK het volgende:
[..]
.. en met behulp van Ancient technologie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |