jack sinds seizoen 9 niet meer, en hammond sinds 8.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef Leffe48 het volgende:
Oh leuk, in de latere seizoenen spelen Jack O'Neill en Hammond niet meer mee? Zijn de tofste karakters imho..
Ik vind de serie nog steeds zeer goed te pruimen en ik kijk er dan ook nog altijd met veel plezier naar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef R0ADKILL het volgende:
SG1 is een beetje dood gebloed naar mijn smaak....
De laatste afleveringen waren gewoon saai
Gelukkig is Atlantis erg sterk begonnen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:52 schreef NJ het volgende:
Ongegeneerde tvp.
Macht, zo veel mogelijk eigenlijk, hij bracht het wel anders maar zijn doel is sinds z'n opkomst niet meer veranderd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef Mirel het volgende:
Wat wil Ba'al nou eigenlijk precies..
he armabnden waar?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef kingmob het volgende:
Nog over de laatste, daar zaten wel veel leuke verwijzingen in. De coolste vond ik denk ik dat compleet andere sg1 team dat je zag lopen en dat ze allemaal zo'n badass armband droegen, waarvan men supersterk maar ook superagressief werd. En ze keken dan ook allemaal lekker chagrijnig.
De laatste deed mij eigenlijk minder, ook al vind ik baal idd ook best vet. Ik vond de verhaallijn van mitchell vooral echt ronduit vervelend.
Het derde Sg-1 team dat vanuit een andere realiteit kwam was een rambo-achtige team met hoofd- en armbanden. Dat bedoelt hij denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
he armabnden waar?
verder leuke aflevering
oh de vorige afleveringquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:55 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het derde Sg-1 team dat vanuit een andere realiteit kwam was een rambo-achtige team met hoofd- en armbanden. Dat bedoelt hij denk ik.![]()
klopt niet eens meer aangedacht maar wat is dan cut the green onequote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Retuobak het volgende:
Die zag ik dan wel weer aankomen, immers had men het ook al over de verwoesting van het ding in die aflevering met al die other-dimension SG-1\'s.
Ja, dat herinnerde ik me nog wel. Maar ik dacht van 'ons SG-1 voorkomt dat wel'. Net zoals de Goa'uld invasie uit seizoen 1, die in onze realiteit ook voorkomen werd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Retuobak het volgende:
Die zag ik dan wel weer aankomen, immers had men het ook al over de verwoesting van het ding in die aflevering met al die other-dimension SG-1\'s.
Goddamn zeg, ik had het wel verwacht, maar toch jammer dat ie nu kapot is, en ook jammer van Pendergast, ik vond hem wel een goeie captain.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef metallicattim het volgende:
Godsamme... byebye prometheus!
wat ik niet snap is waarom ze hem probeerden kapot te schieten met die beaming technologies kunne ze toch ook gewoon een stuk satteliet weg beamenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:56 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Goddamn zeg, ik had het wel verwacht, maar toch jammer dat ie nu kapot is, en ook jammer van Pendergast, ik vond hem wel een goeie captain.
Maakt maar weer eens goed duidelijk dat de Orii fucking evil zijn.
En voor de Rand en de Caledonians is het eigen schuld, dikke bult, viel me mee dat ze het een jaar hadden uitgehouden sinds de vorige keer in seizoen 8.
Wat zou er eigenlijk met de satelliet gebeurd zijn? want dat heb ik niet gehoord.
Ja maar de Daedalus was wel gaan kijken op de terugweg van Atlantis, dus het had gekund.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarover is ook niks meer gezegd. Maar ze kunnen niet even naar de planeet, want de Stargate is onbereikbaar.
Je bent praktisch een god, daar kun je best veel fun door beleven.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef Retuobak het volgende:
Of misschien willen ze het gewoon niet?
Ze leven al eeuwig en als ascended heb je eigenlijk niet superveel te doen, zeker als je een Alteran bent. Dan zit je alleen te observeren, big whoopee.
ja het mooiste stuk met de prometheus vond ik wel de eerste keer dat hij verscheen in seizoen 6.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ik had meer een montage verwacht van stukjes film met de prometheus, mar dit was ook mooi, mooie muziek ook op de achtergrond!
Hm, best wel ja. Of stukken steen gaat zitten afstoffen in zijn kamertje en dan dagen lang onder de paperassen zit.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:01 schreef Mirel het volgende:
Ik mis de dingen met Daniel die dan allemaal dingen op een muur leest, heel snel iets onverstaanbaars brabbelt, en dan iets doet waardoor er een knopje omgaat en dat ze dan hippe technologie vinden.
Ik vond vooral het geluid van de Prometheus erg gaaf, dat is misschien raar, maar dat was echt een vet geluid!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja het mooiste stuk met de prometheus vond ik wel de eerste keer dat hij verscheen in seizoen 6.
dat je dat enorme schip uiit de grons ziet komen.
Dat schip was er één van Anubis, die had Ancient kennis, en de missie was er één gericht tegen de Asgard, ik kan me voorstellen dat Anubis wat "tegenmaatregelen" had getroffen.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zal het schild wel tegenhouden. De Asgard konden in de aflevering waarin Thor gevangen werd genomen niet eens door Goa\'uld schilden heen beamen, dus al helemaal niet door die van de Orii.
'Asgard designed Shield".quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef SpaceRevolver het volgende:
[..]
Ik hoorde Carter duidelijk zeggen: "Asgard Inspired Shield"
Daniel is te serieus geworden, net als Teal'c. Er is geen Teal'c humor te bekennen met die gekke gezichten van hem.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:01 schreef Mirel het volgende:
Ik mis de dingen met Daniel die dan allemaal dingen op een muur leest, heel snel iets onverstaanbaars brabbelt, en dan iets doet waardoor er een knopje omgaat en dat ze dan hippe technologie vinden.
Ai, ik heb de aflevering al weer verwijderd, mijn schijf zat vol, ik zou meteen aan het na luisteren geslagen zijn, maar je kan heel goed gelijk hebben aangezien ik met een half oor naar die aflevering heb zitten kijken, toch kan ik me niet voorstellen dat die shield even sterk zijn dan bij een Asgard schip.quote:
Ja inderdaad, de energie is een groot probleem. Dat was ook zo met de Deadalus. Die werd eerst gepowered door een ZPM, maar toen die werd overgebracht naar Atlantis zakte de schildsterkte enorm.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef SpaceRevolver het volgende:
met de krachtbronnen die Aarde ter beschikking heeft. De power output van een naquada reactor komt denk ik niet in de buurt van die nutrino-ion generators die de Asgard gebruiken.
Ach, je zou de Wraith naar het Orii stukje heelal kunnen dirigeren, laat die twee het maar een poosje uitvechten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:32 schreef DarthNick het volgende:
Klopt wat je zegt Saviour, maar zoals al iemand zei, Thor will have a very angry message on his anwsering machine, something about shields, promotheus... destroyed. De Asgard moeten eens met wat meer heavy stuff over de brug komen, de Nox ook, want ook daar zullen de Orii heengaan (Wraith ook) en laat ze eens wat nuttigs vinden in die Ancient database !!
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:19 schreef SpaceRevolver het volgende:
Ach, je zou de Wraith naar het Orii stukje heelal kunnen dirigeren, laat die twee het maar een poosje uitvechten.
Directe linkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef Noedie het volgende:
MacGuyver is priceless!
http://priceless.com/film/worldpremiere.html
Sowieso de naam van het schip. Prometheus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie titel had die aflevering wel. Ethon is, in de oude Griekse mythologie, een reusachtige adelaar die werd gestuurd om Prometheus te straffen voor het stelen van vuur van de godenberg Olympus.
Wel meer afleveringtitels hebben van die mooie betekenissen. Aflevering Trinity van Atlantis, met dat enorme krachtige wapen waarmee McKay uiteindelijk een compleet zonnestelsel opblaast, komt van de Trinity Test. Dat was de naam van de eerste test atoombomontploffing in VS in 1945.
De titanen waren ook goden. Ze werden alleen verslagen door de goden van Olympus.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij was idd geen god, maar een titaan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:10 schreef Noedie het volgende:
MacGuyver is priceless!
http://priceless.com/film/worldpremiere.html
RDA is nu 56 terwijl Christopher Judge nog geen eens 40 is. Dus ik vind Teal'c nog wel mee vallen hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
hij wordt ondertussen ook al weer aardig oud ja. dat is ook goed te zien aan christopher judge (teal'c). Wat dat betreft kan is SG-1 echt wel een oude serie.
maar gelukkig heeft atlantis een frisse jonge cast, die kunnen nog lang doorgaan
Mag ook wel, na een paar van die martel sessies red je het niet meer met Oil of Olaz!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
ja ok, hij's een stuk jonger. maar als je een episode uit seizoen 1 pakt en er eentje uit 10 kijkt, zie je je toch echt duidelijk verschil.
Zal kijken maar ik wil het boek nog niet mollen, dus waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Mirel het volgende:
die foto's he
Ik vind dat grijze wel beter staan bij hem dan het haarverfkleurtje op de foto hierboven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Zal kijken maar ik wil het boek nog niet mollen, dus waarschijnlijk niet![]()
Trouwens toen ik de dvd boxen bekeek samen met een maat van mij was het ook standaard bij iedere aflevering als O'Neill in beeld kwam " wow hij is echt grijs geworden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |