Nee, aan de debri zie je duidelijk dat het om een Hatak schip gaat. We zullen volgende week zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar op de 20/21 sec zie je nog een ontploffing, en in frame daarvoor vliegt wel een asgard schip. dus misschien toch?
[Woolsey]quote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Daemon19 het volgende:
Holy ****!![]()
Waarom hebben wij van die muizenschepen?
Vette shit, kan haast niet wachten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:Over je spoiler over de locatie van dat wapen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW, dit zijn niet echt spoilers? Vermoedens van jou en mij toch? Dingen in previews vind ik dan wel spoilers, maar jullie kennelijk niet (ik had weg moeten blijven hier...)
![]()
Sterker nog, alles ervan in seizoen 9, op de Prometheus na, die heeft enkele episodes in S8... en natuurlijk op alle Asgard genoemde schepen na. Deadalus wordt wel genoemd in seizoen 8, maar komt pas in seizoen 9 in Atlantis aan en ik geloof dat alleen een blueprint even voorbij flitst in S8.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Odyssey en Prometheus, dat zijn SG-1 schepen inderdaad. En ook de nog komende Korolev.
De Orion is uit Atlantis.
De Deadalus is ook Aards, maar is gestationeerd bij Atlantis.
Als je het opnieuw kijkt vanaf seizoen 8 ga je die schepen zeker tegenkomen. Maar veel ervan gebeurt pas echt in seizen 9.
Oh, btw, Vala is kicke.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:17 schreef Roa het volgende:
[..]
Over je spoiler over de locatie van dat wapen:zijn vermoedens iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BTW, dit zijn niet echt spoilers? Vermoedens van jou en mij toch? Dingen in previews vind ik dan wel spoilers, maar jullie kennelijk niet (ik had weg moeten blijven hier...)
![]()
![]()
[..]
Sterker nog, alles ervan in seizoen 9, op de Prometheus na, die heeft enkele episodes in S8... en natuurlijk op alle Asgard genoemde schepen na. Deadalus wordt wel genoemd in seizoen 8, maar komt pas in seizoen 9 in Atlantis aan en ik geloof dat alleen een blueprint even voorbij flitst in S8.
Oh, btw, Vala is kicke.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:17 schreef Roa het volgende:
Over je spoiler over de locatie van dat wapen:ik keek net even op gateworld (dit is wel een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
K vond het helemaal jammer dat die gast dood ging.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:05 schreef LimitedBeliefs het volgende:
Ik vond het jammer dat die gast dat ene meisje dood schoot, die was wel cute.
welke aflevering hebben jullie het overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:05 schreef LimitedBeliefs het volgende:
Ik vond het jammer dat die gast dat ene meisje dood schoot, die was wel cute.
Waar zouden we nog naar kunnen kijken? Lost heeft ook al een soort break van nog 2 weken, 24 kijk ik nu maar ben al halverwege sez 4, SGA heeft ook al een break tot de zomer (wanneer precies weet ik niet). BSG enige optie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:04 schreef JK het volgende:
Nog een paar uur en dan is de season final er !!!! Kan niet wachten !
De hele week al niet
En dan een paar maanden geen Stargate
24, Prison Break, The O.C., Lost, House, NCIS..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar zouden we nog naar kunnen kijken? Lost heeft ook al een soort break van nog 2 weken, 24 kijk ik nu maar ben al halverwege sez 4, SGA heeft ook al een break tot de zomer (wanneer precies weet ik niet). BSG enige optie?
Het wordt wel weinig zo?
Heb jij wel gelezen wat ik schreef?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
24, Prison Break, The O.C., Lost, House, NCIS..
Ja da's ook gaaf. Ik volg het nu op Veronica.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
BSG enige optie?
Och, het motorseizoen staat weer voor de deur (heb al wel gereden hoor tijdens sneeuw/pekelshit), dus veel motorrijden denk ik zoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar zouden we nog naar kunnen kijken?
NCIS is echt geweldig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
24, Prison Break, The O.C., Lost, House, NCIS..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |