Wil je dit voortaan tussen spoiler tags zetten? Nu weet ik ze een supergate hebben en met schepen komenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:00 schreef Mirel het volgende:
Woooooooh, preview van de volgende aflevering: http://www.scifi.com/stargate/ Je ziet Ori schepen en een Supergate enzo!!
En hier heb je nog een topic waarin iemand caps van de preview nam toen die op tv kwam: http://forum.gateworld.net/showthread.php?t=24761
edit: http://forum.gateworld.net/showthread.php?t=24545 << Nog meer!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Lee is echt een erg leuke aanwinst voor de cast, hij's grappig. Miniturization... Don't panic, I have calculated the distance they could possible travel on tiny legs.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
De Sodan vond ik meer opvulmateriaal voor de show. Best wel interressant omdat ze onafhankelijk wezen maar tegenover de priors konden ze weinig doen. Je kon er op wachten voordat ze het loodje gingen leggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit vond ik juist een goede aflevering. Ik zie het niet zozeer als een simpele herhaling en combinatie van oude verhalen, maar juist een verdieping daarvan. Het hele concept met alternatieve dimensies is gewoon erg interessant. En de Sodan zijn ook erg interessant, alleen jammer dat ze nu vrijwel uitgeroeid zijn.
Hij doet gewoon lekker onhandig en is gelukkig niet helemaal incompetent. Helemaal lekker de typische nerd uithangen. Weer zo iemand als McKay erbij zou te erg worden.quote:Dr. Lee is echt een erg leuke aanwinst voor de cast, hij's grappig. Miniturization... Don't panic, I have calculated the distance they could possible travel on tiny legs.
http://www.gateworld.net/sg1/s9/graphics/920_07.shtml dat is voorlopig alles denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef DarthNick het volgende:
Zeg heeft iemand al beelden kunnen vinden van de Korolev?
en veel duitsersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:35 schreef Witchfynder het volgende:
In een serie kunnen ze alles.
Ik blijf het trouwens opvallend vinden welke landen ze selecteren in SG.
Waarom niet de Chinezen? Veel realistischer. Of meer van de Britten.
Nee, dan zien we in SGA ineens een stel Portugese soldaten rondlopen.Niks mis mee natuurlijk, ik blijf het allemaal apart vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht aan Maria uit de bijbelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:15 schreef s0k het volgende:
Hehe, Darth Vader was idd supermooiToen ze zo zaten denken dacht ik ookal gelijk aan star wars
En verdomt, die grap kwam ook nog. En nog wel van Teal'c
Dat dacht ik ook eerst. Ik dacht zo van 'no way, ze gaan toch niet aan het Christendom komen he, dat gaat niet goed vallen bij veel mensen'.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef JK het volgende:
Ik dacht aan Maria uit de bijbelMaarja, dan weet ik zeker dat Stargate in veel landen verboden wordt omdat jezus dan ook ineens een ancient of ori is
Want hem zijn we nog niet tegen gekomen als goa'uld of ancient en dat zal wel nooit gebeuren ook
er moest natuurlijk op deze ep bespaard worden voor wat jij noemt voor de season finale.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:02 schreef Daemon19 het volgende:
Volgende aflevering een vette space battle!
Tauri, Jaffa, Tokra en Asgard schepen tegen Ori schepen..![]()
ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef JK het volgende:
[..]
Ik dacht aan Maria uit de bijbelMaarja, dan weet ik zeker dat Stargate in veel landen verboden wordt omdat jezus dan ook ineens een ancient of ori is
Want hem zijn we nog niet tegen gekomen als goa'uld of ancient en dat zal wel nooit gebeuren ook
het lijken net stargates met dat blauw gebeuren erinquote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Mattievandezolder het volgende:
Dat zou de volgende 304 zijn, dat zei Landry, er was er toch weer 1 bijna klaar, de volgende zou nog een jaar duren, dus voorlopig hebben de Amerikanen de Odyssey en de russen de Korolev.
Beloofd weer spannend te worden, al had ik bij deze aflevering een beetje een gemengd gevoel, wel veelbelovend, maar verder niet zo spannend.
Hadden trouwens nog meer mensen het idee dat die Orii schepen nog lang niet af waren, zo'n groot gat achteraan, ik dacht dat ze dat nog dicht moesten maken, maar ze zullen dus wel zo horen
[afbeelding]
zag nu ook pas dat ze veel groter zijn dan ik dacht...
wat ik niet snap is dat een gemiddelde f16 krachtigere wapens heeft dan een deadalus schip.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
'k ben ook benieuwd of de asgard al genoeg hersteld zijn om een beetje serieus oorlog te kunnen voeren. die hulp is hard nodig, want ik denk dat die deadalusklasse schepen geen schijn van kans maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |