zeg maar een half jaar want ik kan jou verklappen dat ze in de laatste aflevering niet verslaan worden dat zal wel een cliffhanger worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:53 schreef Mattievandezolder het volgende:
En het feit dat ze maar 2 of 3 (de daedalus is bezig in Atlantis, zie Allies) van die schepen hebben is ook niet zo voordelig voor de aarde... (ook al krijgen ze hulp van diverse kanten met meer schepen)
Nog maar 6 dagen van speculatie en afwachten en dan weten we meer!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zeg maar een half jaar want ik kan jou verklappen dat ze in de laatste aflevering niet verslaan worden dat zal wel een cliffhanger worden.Yup, heb gisteren op Gateworld al ff de nieuwtjes over seizoen 10 zitten lezen, en ik denk dat ik het met je eens ga zijn, big-ass cliffhanger en dan half jaar wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
Ja, zie hier de Prometheus (moge haar bemanning in vrede rustenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef Mirel het volgende:
In een van de previewcaps zag je een O'Neill class Asgard schip het opnemen tegen een Ori schip, en wat zag de Asgard schip er klein uit vergeleken met die van de Ori.
In een van deze Stargate topics had iemand een foto van een O'Neill gevonden op stargatecaps.com, en die zag er al gigantisch groot uit
ik koop een ps3 en atlantis in blue-ray verder school school schoolquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef TechXP het volgende:
Dat half jaar wachten is zo erg.. maar ik ga de oude afleveringen downloaden en kijken. Ik begin bij seizoen 1
Tegen de tijd dat de PS3 er is zijn we al tegen het einde van S10quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik koop een ps3 en atlantis in blue-ray verder school school school
deze zomer tochquote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de PS3 er is zijn we al tegen het einde van S10
Maart 2007 oid zijn de geruchten voor Europa. De lenterelease in Japan gaat sowieso al niet meer gehaald worden. Van de Amerikaanse release is het zelfs niet zeker of die 2006 nog gaat halen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef Mirel het volgende:
In een van de previewcaps zag je een O'Neill class Asgard schip het opnemen tegen een Ori schip, en wat zag de Asgard schip er klein uit vergeleken met die van de Ori.
In een van deze Stargate topics had iemand een foto van een O'Neill gevonden op stargatecaps.com, en die zag er al gigantisch groot uit
Holy ****!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, zie hier de Prometheus (moge haar bemanning in vrede rusten) die onder een O'Neill klasse schip hang
![]()
[afbeelding]
Fuck school.. er zijn wel betere dingen die je met je leven kan doen!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik koop een ps3 en atlantis in blue-ray verder school school school
De Asgard hebben natuurlijk iets te compenserenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Daemon19 het volgende:
Holy ****!![]()
Waarom hebben wij van die muizenschepen?
WAT?! O, het is maar een Hatak!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |