abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:57:28 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510293

Met een compilatie van de tien vertrokken of (komende zomer) vetrekkende spelers bij Ajax:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34510328
Wat een dramatische TT
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
True, maar het is wel de mentaliteit die je wilt hebben denk ik.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:58:46 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34510337
Stekelenburg. en Huntelaar, meer hebben we niet nodig
pi_34510375
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:58 schreef DeTolk het volgende:
Stekelenburg. en Huntelaar, meer hebben we niet nodig

Huntelaar op doel en Stekelenburg in de spits?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:01:20 #5
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34510396
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Echte toppers zijn niet te halen, wie wil er tegen RKC of NAC spelen als je wekelijks tegen Arsenal of Real Madrid kan spelen? Juist ja, alleen iemand die klinisch dood is.
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.
quote:
En het zijn geen subtoppers, het zijn potentiele toppers die haalbaar moeten zijn voor Ajax en op de lange termijn ook een groei zullen doormaken. Stijn Vreven is misschien niet de beste voetballer, maar wel degelijk een aanwinst voor je ploeg, zeker wat strijd en inzet betreft, de hele ploeg kan zich aan hem gaan optrekken.
Je wilt geen voetballers die klinisch dood zijn en dan kom je juist met het voorbeeld Stijn Vreven.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:04:48 #6
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34510490
Van de vertrekkers valt bijna een goed elftal te maken.

Lobont;Trabelsi, Escude, de Jong, Maxwell; Pienaar, Galasek, Boukhari; X Anastasiou X
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:04:57 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34510497
quote:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
Dat ben ik dus met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34510509
Dat plaatje van de 10. Lobont kijkt zo blij naar die bal .
pi_34510515
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]
Je bedoelt de van Hooijdonk die in 2001 van Benfica naar Feyenoord?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:06:13 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34510531
Ik heb in de wandelgangen dat we van Damme aan gaan trekken als nieuwe spits
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:09:41 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510631
Jelle van Damme mag van mij komen, hoor! Prima speler voor de breedte en heeft een Ajax-achtergrond.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:10:10 #12
53851 BoNi
pi_34510644
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van de vertrekkers valt bijna een goed elftal te maken.

Lobont;Trabelsi, Escude, de Jong, Maxwell; Pienaar, Galasek, Boukhari; X Anastasiou X
Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!
Ik vroeg me in het vorige topic al af of het 'nieuwe' Ajax zou kunnen winnen van dit team:
---------------Lobont-------------------
------------------------------------------
--Trabelsi---Grygera----Maxwell---
---------------Escudé-------------------
---de Jong----------------Galasek----
----------------Pienaar-----------------
----de Ridder------------Boukhari---
---------------Anastasiou--------------
Schitterend!
pi_34510648
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]
Michael Laudrup
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:12:08 #14
53851 BoNi
pi_34510698
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Michael Laudrup
Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......
(Witschge en Winter bedenk ik me net ook nog trouwens, al was dat dan wel weer een iets minder groot succes)
Schitterend!
pi_34510717
mwha.. in mijn ogen is het neit verkeerd dat er veel spelers vertrekken. Het loopt al tijden niet meer, dus echt vele toekomst zat er niet in de selectie. terwijl het in potentie toch een vna de beste spelers van NL zijn..

benieuwd wat er komend seizoen staat!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:14:14 #16
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34510748
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef BoNi het volgende:

[..]

Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!
Ik vroeg me in het vorige topic al af of het 'nieuwe' Ajax zou kunnen winnen van dit team:
Inderdaad.

Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
pi_34510764
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......
(Witschge en Winter bedenk ik me net ook nog trouwens, al was dat dan wel weer een iets minder groot succes)
Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.
Porcupine Tee - Normal
pi_34510788
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.
litmanen, Verlaat, Roy daarin tegen niet
pi_34510876
pi_34510884
Oh ja, in antwoord op de TT:

Nee.

vrijdag 27 januari 2006 @ 11:19:50 #21
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34510922
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer op de transfer markt?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34510935
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
Daar zijn het talenten voor. Die geven je ploeg net dat kleine beetje extra, maar kunnen hem niet op sleeptouw nemen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:20:29 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510947
Ik hoop dat Ajax de transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) haalt als linksbuiten, zodat hij kan concurreren met Nicolae Mitea, op rechtsbuiten geldt hetzelfde voor Mauro Rosales en Julian Jenner. Verder dient er nog een rechtshalf (Edgar Barreto?) te komen, een centrale verdediger (Gijs Luirink) en een rechtsback (Dwight Tiendalli?). Spitsen even niet.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:21:05 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34510957
Vreven . Dat is geen mentaliteit meer, dat is blinde ongecontroleerde haat... wat een debiel.

Nee, jantje van Halst, die moeten we hebben!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:22:17 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34510999
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:

Heb je helemaal gelijk in. Voeg daar wat buitenlands talent aan toe in de vorm van Zlatan, Mido, Maxwell, Chivu en je vergat vd Meyde nog.

Het enige dat er nog aan ontbrak was een fatsoenlijke trainer + een oudere leider.
pi_34511001
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
Jelle van Damme mag van mij komen, hoor! Prima speler voor de breedte en heeft een Ajax-achtergrond.
Die Belg die gefrustreerd allemaal dingen ging roepen over Ajax toen ie weg was? Nee bedankt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:22:53 #27
13462 BansheeBoy
pi_34511013
quote:
Dat ben ik dus wel met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34511035
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Voeg daar wat buitenlands talent aan toe in de vorm van Zlatan, Mido, Maxwell, Chivu en je vergat vd Meyde nog.

Het enige dat er nog aan ontbrak was een fatsoenlijke trainer + een oudere leider.
Ik kan me niet herinneren dat zij dit jaar bij Ajax speelden (op Maxwell na)?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:24:46 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34511055
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Vreven . Dat is geen mentaliteit meer, dat is blinde ongecontroleerde haat... wat een debiel.

Nee, jantje van Halst, die moeten we hebben!
Inderdaad, Jan van Halst heeft de ideale instelling. Afgelopen winterstop leverde hij het bewijs:
quote:
Jan van Halst breekt been fysiotherapeut

In een wedstrijdje tussen technische staf en sponsoren heeft Twentes commercieel directeur Jan van Halst na een tackle het kuitbeen gebroken van fysiotherapeut Marcel Richter. Het gebeurde allemaal in Marbella waar FC Twente op trainingskamp is.

De dokter van FC Twente liet de ongelukkige Richter naar het ziekenhuis in Malaga vervoeren waar hij werd behandeld. Jan van Halst was behoorlijk aangeslagen door het voorval. Twente moet zijn fysiotherapeut Richter zeker zes weken missen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:26:25 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34511104
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik dus met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik dus wel met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
Gast, waarom moet dit tweemaal geplaatst worden? Omdat ik nog niet reageerde?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:28:31 #31
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34511154
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat zij dit jaar bij Ajax speelden (op Maxwell na)?
als ze aan hun contract gehouden waren wel
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:28:50 #32
13462 BansheeBoy
pi_34511160
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Gast, waarom moet dit tweemaal geplaatst worden? Omdat ik nog niet reageerde?
Ik was vergeten dat ik dit reeds gepost had.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:33:15 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34511277
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, Jan van Halst heeft de ideale instelling. Afgelopen winterstop leverde hij het bewijs:
[..]
Was ie nog maar fit .
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:35:57 #34
53851 BoNi
pi_34511361
quote:
Raiola brengt profiel Maduro bij Juventus
Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 10.32u GMT+01.00, www.sports.it

In de Italiaanse media is vandaag bekend geworden dat zaakwaarnemer van Maxwell en Zlatan Ibrahimovic, Mino Raiola, een uitgebreid spelersprofiel van Hedwiges Maduro heeft ingeleverd bij Juventus.

Raiola heeft goede connecties bij Italiaanse clubs. Maduro wordt al enige tijd door Juventus gevolgd. Scouts hebben al bij diverse wedstrijden op de tribune gezeten.

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.....
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:37:55 #35
13462 BansheeBoy
pi_34511419
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.....
Maar ik vind hem helemaal niet goed genoeg. Ben ik de enige die het niet in hem ziet zitten?

²
pi_34511453
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef BoNi het volgende:

[..]

Tuurlijk wint het nieuwe Ajax wel van dit elftal. Iedereen vindt hier Boukhari en Anastasiou niet goed genoeg voor Ajax, en dan zijn het nu ineens toppers? Pienaar en Trabelsi laten ook al een maand of 12 niet echt een goed niveau zien. Grygera en Galasek blijven bij Ajax.
Steek vs Lobont, beide hebben sterke punten.
Alleen Maxwell is echt een aderlating, en persoonlijk vond ik escudé altijd wel goed, alleen wel soft.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:40:57 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34511511
Volgend jaar mogen de doelstellingen echt bijgesteld worden. Top 5 met mazzel
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:42:30 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34511555
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ik vind hem helemaal niet goed genoeg. Ben ik de enige die het niet in hem ziet zitten?

²
Je hebt helemaal gelijk, ik zie ook liever Hafid Abdessadek (Royal Armed Forces), Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Soufiane Alloudi (Raja Casablanca), Gharib Amzine (Troyes), Youssef Chippo (Al Wakra), Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev), Noureddine Kacemi (Grenoble), Houssine Kharja (AS Roma), Mohamed Madihi (Wydad Casablanca), Hicham Mahdoufi (Olympique Khouribga), Youssef Safri (Norwich City), Mohamed Yaacoubi (Osasuna) of Moncef Zerka (Nancy) komen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:43:35 #39
53851 BoNi
pi_34511586
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Omega het volgende:

[..]

Tuurlijk wint het nieuwe Ajax wel van dit elftal. Iedereen vindt hier Boukhari en Anastasiou niet goed genoeg voor Ajax, en dan zijn het nu ineens toppers? Pienaar en Trabelsi laten ook al een maand of 12 niet echt een goed niveau zien. Grygera en Galasek blijven bij Ajax.
Steek vs Lobont, beide hebben sterke punten.
Alleen Maxwell is echt een aderlating, en persoonlijk vond ik escudé altijd wel goed, alleen wel soft.
Wakker worden....
Galasek vertrekt bij Ajax, Grygera heeft aangegeven eerst af te wachten wat Galasek ging doen.
Kans is dus flink gegroeid dat ook hij na dit seizoen vertrekt.
Ik zeg ook zeker niet dat dit toppers zijn, maar zet hier maar een elftal tegenover dat sterker is dan.
Met name in de verdediging vertrekken een aantal erg sterke spelers...
Kijk voor de gein even naar Trabelsi tijdens de Africa Cup.....
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:46:07 #40
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34511665
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Iedereen met een beetje verstand van voetbal (zelfs m'n moeder) ziet dat die jongen een geweldige voetballer is en alleen nog maar beter kan worden.
Jawel, je keek.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:49:33 #41
13462 BansheeBoy
pi_34511780
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:46 schreef jna het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje verstand van voetbal (zelfs m'n moeder) ziet dat die jongen een geweldige voetballer is en alleen nog maar beter kan worden.
Maar hij heeft geen echte actie in huis, en het is misschien een dooddoener: maar ik vind Aissati echt beter.

²
pi_34511802
quote:
Volgens het blad Elsevier is Internazionale op dit moment in onderhandeling met de zaakwaarnemer van Maxwell. De Braziliaanse back komt dan de rest van dit seizoen op huurbasis over naar Italië en kan in de zomer een vast contract tekenen bij de Nerazzurri.

Ook de huidige koploper van de Serie A, Juventus, zit in hem een welkome versterking. Vorig seizoen al leek Maxwell onhoudbaar voor de Amsterdammers door de grote interesse vanuit het buitenland, maar een blessure dwarsboomde een vertrek.

Aankomende zomer loopt het contract van de 24-jarige Maxwell af bij Ajax, en dus mag hij transfervrij de Arena verlaten. Internazionale toonde al meerdere keren interesse, maar tot een transfer kwam het vooralsnog niet. Nu willen de Italianen tot de zomer wachten en dan een verbintenis aangaan met de linksachter.

Een andere reden om Maxwell niet direct over te nemen is zijn vierenhalf jarige verblijf in Nederland. Over zes maanden mag hij een Nederlands paspoort aanvragen en kan hij als EU-speler op de loonlijst. Een ontzettend groot voordeel omdat clubs in Spanje en Italië maar een beperkt aantal niet EU-spelers mag opstellen.
Heeft ie al interlands op zijn naam staan? Zo nee kan het ook nog wel eens een Nederlands International worden
pi_34511867
quote:
De Jong wil best zwerven
R. Deelstra | 26-01-2006 22:04:44

Wed ¤15 gratis bij Unibet
Nigel de Jong vertrok vooral uit Amsterdam omdat hij het zat was om door het elftal te zwerven. Opvallend is dat zijn nieuwe club Hamburger SV zijn multifunctionaliteit benadrukt bij de presentatie in Duitsland. "Nigel is bijna overal inzetbaar, dat heeft een belangrijke rol gespeeld in onze keuze."

Dietmar Beiersdorfer, sportchef van de Noord-Duitse volksclub: "We zijn zeer blij dat we met Nigel een veelzijdige speler hebben kunnen aantrekken. Hij kan zowel op het middenveld als in de verdediging ingezet worden."

Ook De Jong deed in dat opzicht uitspraken die in strijd waren met woorden die hij enkele weken geleden sprak. "Het liefst speel ik centraal voor de verdediging. Maar eigenlijk maakt het mij niet uit", verklaart de Amsterdammer. "Hoofdzaak is dat ik überhaupt speel, en dat we winnen."

"Mijns inziens is het niet reëel om van een titel te spreken, ook al worden wij beschouwd als concurrent van Bayern München. Het is realistischer om de huidige twee plaats te verdedigen", sprak De Jong over de titelkansen.

Niet Rafael van der Vaart, zijn oud-ploeggenoot, maar Khalid Bouhlarouz, die hij kent uit de jeugd van Ajax, heeft De Jong gepusht. "Boula heeft me altijd gepusht om naar Hamburg te komen. Later heb ik trainer Thomas Doll leren kennen, die zoveel hartstocht en enthousiasme heeft. Dat gaf een goed gevoel."

De Jong krijgt nummer 28. "Ik kon tussen twee nummers kiezen en heb nummer 28 gekozen. Mijn oma verjaart namelijk op de 28ste en zij betekent heel veel voor mij. Zij en mijn opa hebben mij van begin af aan altijd gesteund."
Nigel de Hond
pi_34511914
Ik vind Maxwell geen aderlating hoor, ik vind Juanfran als verdediger een stuk beter
Houd van een lijntje.
pi_34511962
quote:
Raiola brengt profiel Maduro bij Juventus
Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 10.32u GMT+01.00, www.sports.it

In de Italiaanse media is vandaag bekend geworden dat zaakwaarnemer van Maxwell en Zlatan Ibrahimovic, Mino Raiola, een uitgebreid spelersprofiel van Hedwiges Maduro heeft ingeleverd bij Juventus.

Raiola heeft goede connecties bij Italiaanse clubs. Maduro wordt al enige tijd door Juventus gevolgd. Scouts hebben al bij diverse wedstrijden op de tribune gezeten.
Raiola
pi_34511964
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nigel de Hond
Omg, wat een ****
pi_34511965
Huppakkee, Galsek ook pleite en ik voorspel dat Grygera ook weggaat.

We houden echt geen spelers over! Misschien wel goed juist, kunnen we vanaf 0 beginnen en een paar toppers halen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:55:00 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34511981
Tja, dan zit er gewoon niets niet goed in de verhouding de Jong/Ajax. Hij wil HIER niet zwerven maar daar wel......

Ajax moet eens wat normaler met mensen omgaan, meer duidelijkheid scheppen en spelers eens laten spelen waar ze tot hun recht komen.
Get woke, go broke!
pi_34512003
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Freak187 het volgende:
Huppakkee, Galsek ook pleite en ik voorspel dat Grygera ook weggaat.

We houden echt geen spelers over! Misschien wel goed juist, kunnen we vanaf 0 beginnen en een paar toppers halen.
Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:55:41 #50
13462 BansheeBoy
pi_34512014
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Maxwell geen aderlating hoor, ik vind Juanfran als verdediger een stuk beter
Maxwell vergelijken met Juanfran is als Bergkamp vergelijken met Stijn Vreven.

²
pi_34512072
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar hij heeft geen echte actie in huis, en het is misschien een dooddoener: maar ik vind Aissati echt beter.

²
Maduro is een verdedigende middenvelder en Aissati een aanvallende, dus wat is het nut van deze vergelijking
pi_34512114
Maduro heeft geen actie, heb je tijdens het WK onder 20 wel opgelet bij zijn goal
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:59:23 #53
13462 BansheeBoy
pi_34512137
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Maduro is een verdedigende middenvelder en Aissati een aanvallende, dus wat is het nut van deze vergelijking
Maduro kan ook in aanvallend opzicht als middenvelder fungeren.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:02:13 #54
53851 BoNi
pi_34512212
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.
De Jong was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Pienaar was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Maxwell was tot zijn blessure basisspeler en zou dat zeker ook weer worden, Boukhari was de laatste weken regelmatig basisspeler.......
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:03:41 #55
53851 BoNi
pi_34512259
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maduro kan ook in aanvallend opzicht als middenvelder fungeren.

²
Aissati vergelijken met Maduro is als Gattusso vergelijken met Bergkamp
Schitterend!
pi_34512280
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

De Jong was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Pienaar was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Maxwell was tot zijn blessure basisspeler en zou dat zeker ook weer worden, Boukhari was de laatste weken regelmatig basisspeler.......
agh Pienaar vind ik toch slecht dus dat boeit me niet, Maxwell was ja maar we hebben daar de vervanger al voor de Jong kan ook wel opgevangen worden.
pi_34512340
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Jasza het volgende:

[..]

trabelsi is al een tijdje geen basisspeler meer....
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:09:50 #58
13462 BansheeBoy
pi_34512423
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Aissati vergelijken met Maduro is als Gattusso vergelijken met Bergkamp
Waarom trollen als ik inhoudelijk correct ben?

²
pi_34512458
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Waarom reageren als je inhoudelijk niets toevoegd?
pi_34512547
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan zit er gewoon niets niet goed in de verhouding de Jong/Ajax. Hij wil HIER niet zwerven maar daar wel......

Ajax moet eens wat normaler met mensen omgaan, meer duidelijkheid scheppen en spelers eens laten spelen waar ze tot hun recht komen.
Misschien ligt het ook wel een beetje aan de Jong hoor?
pi_34512565
quote:

[..]

²
Hij gebruikt jouw vergelijking, maar dan voor twee andere spelers. Ik zie het punt niet.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:21:11 #62
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34512771
Mensen nog het interview van Kanu gelezen in de Telegraaf .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:21:45 #63
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34512790
quote:
Nwanko Kanu laat in een interview met De Telegraaf weten dat hij graag naar Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse international is nu actief in de Afrika Cup, maar heeft een contract bij het Engelse West Bromwich Albion.

"Ik heb heimwee naar Ajax en zou iedereen heel graag willen laten zien wat ik nog kan. Jari Litmanen kwam terug en dat ging niet goed. Maar niet iedereen is hetzelfde. Ik weet zeker dat ik nog van waarde kan zijn. I keep my fingers crossed," aldus de 29-jarige Kanu.

Kanu heeft nog een contract tot 2007 bij de Engelsen, maar hij blijft positief. “Maar misschien valt er wel te praten. Als ik in Engeland moet blijven of Ajax me niet meer wil, hoop ik in een andere rol terug te keren, als jeugdtrainer of zo. I love Amsterdam."

In het seizoen 1993/1994 begon de Nigeriaan bij Ajax. Hij scoorde in drie jaar 25 keer en wist de Champions League te winnen. Verder voetbalde hij nog voor Fed Works, Iwanyanwu, Internazionale en Arsenal.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:22:00 #64
53851 BoNi
pi_34512800
quote:

[..]

²
Ga ik je niet eens uitleggen...
Schitterend!
pi_34512862
Kanu vind Ajax tenminste een goede en leuke club, alleen hebben we geen spits nodig.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:26:20 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34512962
Tja, Kanu. het is natuurlijk altijd leuk als oude kampioenen terug willen, maar ik denk ook niet dat hij nog erg veel meerwaarde zal hebben nu.

Maar goed, mijn 1995 hart zegt: doe maar .
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:27:25 #67
131729 jna
pi_34513002
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Tja, Kanu. het is natuurlijk altijd leuk als oude kampioenen terug willen, maar ik denk ook niet dat hij nog erg veel meerwaarde zal hebben nu.

Maar goed, mijn 1995 hart zegt: doe maar .
Misschien kan ie de rol van ananas over nemen, lijkt me wel zo'n type.
Jawel, je keek.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:27:50 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34513020
En wat denk je van ervaring.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:29:33 #69
13462 BansheeBoy
pi_34513084
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:27 schreef Houniet het volgende:
En wat denk je van ervaring.
Net zoals Litmanen bedoel je? Ervaring vind ik echt een drogreden.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:30:29 #70
131729 jna
pi_34513131
Het waren toch Finidi en Kanu die zeiden: "Ik blij" waarop de andere zei: "Ik ook BLIJJ"
Jawel, je keek.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:31:29 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34513177
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Net zoals Litmanen bedoel je? Ervaring vind ik echt een drogreden.

²
Heb je wel gelijk in eigenlijk, maar Litmanen was ook erg blessure gevoelig.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:32:22 #72
53851 BoNi
pi_34513214
Ajax moet zich naar mijn idee eerst concentreren op het halen van voetballers die echt toegevoegde waarde hebben voor dit team.
Natuurlijk moet je kijken wat het waard is als een kans als deze zich voor doet, maar het moet niet de focus zijn op dit moment.
De spits positie is op dit moment naar mijn idee goed bezet en daarnaast is Kanu volgens mij niet echt een type dat leiding kan geven of een groep op sleeptouw neemt.
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:34:23 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34513305
Als je iemand wilt halen om zijn ervaring, moet het iemand zijn die wekelijks speelt en Nwanko Kanu zal niet altijd spelen, aangezien we nog genoeg spitsen hebben.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:37:47 #74
53851 BoNi
pi_34513422
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Als je iemand wilt halen om zijn ervaring, moet het iemand zijn die wekelijks speelt en Nwanko Kanu zal niet altijd spelen, aangezien we nog genoeg spitsen hebben.
Dat zou nu in eerste instantie wel de focus moeten zijn, maar ook buiten het veld kunnen routiniers erg belangrijk zijn.
Zo schenen van den Brom en van Vossen ook erg belangrijk geweest te zijn in 94/95.
Schitterend!
pi_34513465
Ok Galasek gaat dus toch weg. Maar Grygera wil gewoon even bekijken hoe het verder gaat.
Ajax moet op zoek naar een centrum verdediger, en bij AZ lopen er 2 goede, daar kun je misschien 1 van halen. Daarnaast zal Schilder in de komende 6 maanden ervaring opdoen en dus volgend seizoen zijn minuten gaan pakken. Naast Heijtinga, Vermaelen en Grygera, moet dat genoeg zijn voor de verdediging, vooral omdat Heijtinga en Grygera en Boakye rechtsachter kunnen spelen.

Middenveld is met Maduro, Lindenbergh, Sneyder en Urby wel wat dun bezaait. Maar Ajax gaat in de zomer echt wel spelers halen.
pi_34513604
Galasek dus ook weg, dan verwacht ik dat Grygera wel zal volgen.

Kanu mag wel komen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:47:23 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34513716
Wanneer Nwanko Kanu hoort dat Louis van Gaal inmiddels bij AZ zit, zal hij wel naar Alkmaar gaan.

Want wat heeft het huidige Ajax nog te maken met dat van 1994-1996? Ander stadion, andere spelers, andere technische staf, eigenlijk is alleen de naam nog hetzelfde.
pi_34513729
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef jna het volgende:
Het waren toch Finidi en Kanu die zeiden: "Ik blij" waarop de andere zei: "Ik ook BLIJJ"
ech oengeloefluk, ech war... oengeloefluk...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34513844
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer Nwanko Kanu hoort dat Louis van Gaal inmiddels bij AZ zit, zal hij wel naar Alkmaar gaan.

Want wat heeft het huidige Ajax nog te maken met dat van 1994-1996? Ander stadion, andere spelers, andere technische staf, eigenlijk is alleen de naam nog hetzelfde.
en Gerard vd Lem
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:51:07 #80
53851 BoNi
pi_34513874
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef M0NTANA het volgende:

Van der Lem schijnt heel belangrijk te zijn geweest voor Kanu en Finidi, dus wie weet....
Schitterend!
pi_34513880
en Danny Blind
pi_34514072
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef BoNi het volgende:

[..]

Van der Lem schijnt heel belangrijk te zijn geweest voor Kanu en Finidi, dus wie weet....
en ze kunnen bobby vast ook nog wel eens opzoeken...
pi_34514106
Vreven? en dan Mastorevic in het centrum en Juanfran Linksback

waar zijn de creative spelers?
Ajax!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:59:54 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34514140
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

en ze kunnen bobby vast ook nog wel eens opzoeken...
Ze? Finidi George is al even gestopt met voetballen, dan denk ik dat we beter Anouar Diba halen.

Finidi George is overigens wel één van de beste rechtsbuitens ooit, wát een geweldige voorzet!
pi_34514200
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze? Finidi George is al even gestopt met voetballen, dan denk ik dat we beter Anouar Diba halen.

Finidi George is overigens wel één van de beste rechtsbuitens ooit, wát een geweldige voorzet!
ajax moet een pensioenpotje openen waaruit oudspelers wat geld krijgen... dan zijn ze ook meer bereid om nog een terug te komen...
pi_34514261
Kanu wil terug? Doen, die gozer kan zeer zeker van waarde zijn.
pi_34514326
Het doelpunt van Kanu tegen Nac en Feyenoord uit
Porcupine Tee - Normal
pi_34514552
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef erikh het volgende:
Kanu wil terug? Doen, die gozer kan zeer zeker van waarde zijn.
Als wat dan? Als voorstopper?
Ajax!!
pi_34514650
Ik vind het leuk dat hij terug wil komen, maar we hebben meer dan genoeg spitsen
Houd van een lijntje.
pi_34514668
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

cornervlag
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:20:45 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34514714
Hebben we eindelijk een oud-speler die dolgraag terug wilt komen naar Ajax, hebben we er niets aan!
pi_34514715
Hij had een half jaartje eerder moeten zijn...
In Southern Sun
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:21:43 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34514750
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

en Gerard vd Lem
David Endt
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:30:19 #94
13462 BansheeBoy
pi_34515045
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

David Endt
Gerard v/d Lem ook.

²
pi_34515286
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we eindelijk een oud-speler die dolgraag terug wilt komen naar Ajax, hebben we er niets aan!
Inderdaad ja Ach past ook wel bij de hoek waar we met Ajax inzitten. Volgendjaar lachen we erom met zijn alle. En realistisch gezien was dit nodig. Zo kon het ook niet verder gaan.
Ajax!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:38:26 #96
131729 jna
pi_34515324
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

We missen volgend seizoen nog een afrikaan die dansjes doet
Jawel, je keek.
pi_34515327
Alweer een nieuw topic

Dirk-Kuijt heeft alweer een 48 uurs ban te pakken jongens, dus we kunnen misschien 2 of topics door zonder zijn gezeik
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34515412
zeker een feyenoordplaatje gepost
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:44:49 #99
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34515570
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zeker een feyenoordplaatje gepost
Nope, of het moet een actie-foto zijn van Pi-Air en Dirk Kuyt:
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef kLowJow het volgende:
Dirk-Kuijt, plaatsen van porno, 48 uur.
pi_34515671
welke gek zou nou weer Kanu terug willen halen
hij heeft over de afgelopen 6 seizoenen een gemiddelde van 3 doelpunten per seizoen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:49:32 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34515754
quote:
Fontein: 'Bij Ajax werken is jongensdroom'
Donderdag 26 januari, door HW, Amsterdam, 18.56u GMT+01.00, Sportweek

Maarten Fontein is erg blij met Ajax. Een jongensdroom, noemt hij zijn nieuwe baan. 'Meewerken, iets kunnen doen om Ajax naar een volgend niveau te brengen, vink ik een enorme eer.'

De algemeen directeur vertelt dit in de Sportweek. Fontein kreeg in het begin veel kritiek te verduren. Hij zou een 'ijsverkoper' zijn en men vroeg zich af wat zo'n 'kakker' te zoeken heeft bij een voetbalclub. Fontein houdt zich er niet mee bezig. 'In alles wat ik doe, staat de mens centraal. Mijn inlevingsvermogen is mijn specialiteit. Dat heb ik in mijn sollicitatiegesprek met Ajax ook naar voren gebracht. Natuurlijk vroegen ze me wat iemand, zoals ik, in de voetbalwereld te zoeken heb. Toen heb ik deze zaken naar voren gebracht. Ik ben trouwens ook een teamspeler en ben altijd een sportman geweest.'

Fontein vindt werken bij Ajax een jongensdroom. Alleen is de club er nog lang niet. 'Voordat Ajax weer mag dromen van nieuwe successen, zal er heel wat moeten gebeuren, als we de woorden van technisch directeur Martin van Geel mogen geloven. Hij stelt onomwonden vast dat het topsportklimaat bij Ajax onvoldoende aanwezig is.´

De algemeen directeur vertelt ook hoe Ajax bezig is met de toekomst en wat de club wil. ´We hebben als directeuren onlangs een bezoek gebracht aan Bayern Mùnchen en daar eens goed rondgekeken, met de mensen gesproken. Dit willen we binnenkort ook bij FC Barcelona gaan doen en nog bij één of twee clubs. Clubs, net als Ajax, met een enorme, traditionele achterban, maar ook met een zakelijke inslag.´

Van een crisis, Ajax staat vierde op de ranglijst, wil Fontein niet spreken. ´De historie wijst uit dat een club, zoals Ajax, er altijd weer sterker uitkomt. Maar voor niks gaat de zon op. Er moet veel gebeuren, het wordt hard werken.´
pi_34515936
koopje:
quote:
Coolen zet Majstorovic uit Twentse selectie

Rini Coolen heeft het even helemaal gehad met Daniël Majstorovic. De trainer van FC Twente zette de verdediger uit de selectie. De Zweed zal zaterdag ook niet meedoen in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam.
Majstorovic heeft onlangs te kennen gegeven te willen vertrekken bij de Tukkers. Zijn trainer vindt dat er na die mededeling heel wat valt aan te merken op de instelling van de 28-jarige verdediger. Volgens Coolen is Majstorovic te veel bezig met een transfer en te weinig met zijn werk. Een week eerder was de verdediger betrokken bij een vechtpartij met ploeggenoot Blaise N'Kufo.

Het feit dat de Zweed vrijdag te laat op de training verscheen was de druppel die de emmer deed over lopen. Tot maandag, de dag waarop de transfermarkt weer sluit, hoeft Majstorovic zich niet te melden voor de training.
pi_34515973
Het is blijkbaar wel een kapsoneslijer die Masjtorovic, daar hebben we er al genoeg van
Houd van een lijntje.
pi_34516012
ja en dan ook nog vechten met een teamgenoot
pi_34516103
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja en dan ook nog vechten met een teamgenoot
vd Vaart
pi_34516113
Precies wat Ajax nodig heeft, een 'klootzak'. Laat maar komen, die Majstro.
pi_34516141
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

vd Vaart
wat was daar ook alweer mee?
pi_34516152
Waarom is hij een kapsoneslijer?
Alleen vanwege dit voorval??
Lijkt me een beetje kortzichtig . . .
pi_34516185
Dit voorval en een vechtpartij
Houd van een lijntje.
pi_34516289
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Zlatan
pi_34516294
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ibrahimovic
pi_34516315
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit voorval en een vechtpartij
Dat heet gewoon op het scherpst trainen
pi_34516342
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef koentjuh18 het volgende:

[..]

Zlatan
maar die hadden niet echt gevochten als ik het me goed herinner
pi_34516348
Huntelaar slaat hem zo de toekomst uit
Ajax!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:07:16 #116
13462 BansheeBoy
pi_34516367
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is blijkbaar wel een kapsoneslijer die Masjtorovic, daar hebben we er al genoeg van
Wesley Sneijder, de arrogante hond met zijn:"Wat nou?" tegen Sonck.

²
pi_34516430
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wesley Sneijder, de arrogante hond met zijn:"Wat nou?" tegen Sonck.

²
Sneijder had gewoon gelijk. Ik had de bal ook niet richting Sonck gegeven.

En Sneijder is geen arrogante hond.
pi_34516456
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

nou, hij had een bepaalde periode anders wel wat aardig arrogante neigingen.
maar gelukkig is hij nu weer bijgedraaid
pi_34516538
Ik weet niet wat er met Sneijder gebeurd is van de zomer, maar hij is kwa kapsones en kwa voetbal 180 graden gedraait. Want kapsones had hij zeker.

Nu is het onze beste speler, en vind ik heb nog sympathiek ook. Zou het komen omdat VdV is vertrokken?
Houd van een lijntje.
pi_34516575
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet wat er met Sneijder gebeurd is van de zomer, maar hij is kwa kapsones en kwa voetbal 180 graden gedraait. Want kapsones had hij zeker.

Nu is het onze beste speler, en vind ik heb nog sympathiek ook. Zou het komen omdat VdV is vertrokken?
Denk ik wel ja. Zijn toch twee dezelfde types. En samen op een middenveld met vd Vaart. Kan dat nou wel of kamn dat nou niet
Ajax!!
pi_34516608
quote:

Dat zal er heus wel mee te maken hebben.
Ik denk dat Wesley nog steeds een zekere arrogantie heeft, maar nu is hij een belangrijke speler in het veld. In de tijd dat Rafael en Zlatan er nog waren, was hij vaak niet de belangrijskte man in het veld. Maar het feit dat men hem zo belangrijk vindt stemt hem natuurlijk tevreden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2006 @ 14:16:57 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34516671
Stam moet naat Amsterdam komen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_34516690
Hij laat het in ieder geval niet meer zien dat hij arrogant is

En dat hij heeft bijgetekend wil natuurlijk ook wel helpen
Houd van een lijntje.
pi_34516815
Heb in een keer een dejavu naar De Jong die het Ajaxembleem kust na gescoord te hebben
Ajax!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:24:56 #125
13462 BansheeBoy
pi_34516885
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Gelijk of niet, je zag gelijk de ware aard van deze inmiddels befaamde lassiehond. Zo'n grote mond voor een jongen die zijn eigen veters nog laat strikken door bv. Sylvie.
quote:
Ben ik niet met je eens, hij is me te vaak te ambitieus in het veld, te veel schoten vanuit de 2de lijn, te vaak voor de eigen actie gaan, het is gewoon een naar mannetje.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:26:30 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34516932
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:21 schreef Cordoba32 het volgende:
Heb in een keer een dejavu naar De Jong die het Ajaxembleem kust na gescoord te hebben
Ach, dat doen ze allemaal wel eens .
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:27:07 #127
13462 BansheeBoy
pi_34516954
quote:
Dat moet ik wel toegeven, hij is heel erg bijgedraaid vanaf dit seizoen. Ik denk dat de dood van Di Tomasso toch een bepaalde invloed op hem heeft gehad, mischien de juiste invloed.
quote:
Ik vind hem qua voetbal juist veel minder geworden. Hij komt ongemotiveerd op mij over.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:27:19 #128
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34516963
Waar zou Galasek heen gaan? Terug naar Tilburg ofzo?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34516991
Als ze niet degraderen
Houd van een lijntje.
pi_34517007
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Waar zou Galasek heen gaan? Terug naar Tilburg ofzo?
Wolfsburg word genoemd, maar ik denk ook tilburg. mits ze niet degraderen
Ajax!!
pi_34517017
Spartak Praag
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:30:33 #132
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34517054
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef Cordoba32 het volgende:
Wolfsburg word genoemd, maar ik denk ook tilburg. mits ze niet degraderen
Voor een middenmoter in Nederland kan Galasek nog heel nuttig zijn met zijn kwaliteiten en ervaring.

Maar ja, Willem2 is eigenlijk geen middenmoter!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34517959
heren:
quote:
Ajax heeft Vito Wormgoor voor de neus van onder andere Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC en FC Twente weggekaapt. De 17-jarige jeugdspeler komt over van de amateurs van DOVO.

De verdediger cq middenvelder was bijna akkoord met Vitesse en kon tekenen bij elke betaald voetbal-club in Nederland, maar koos voor Ajax. "Dit is mijn club, mijn droomclub", reageerde Wormgoor, die in de A1 zal beginnen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:00:08 #134
131729 jna
pi_34517970
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
heren:
[..]

was al langsgekomen
Jawel, je keek.
pi_34518007
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:00 schreef jna het volgende:

[..]

was al langsgekomen
blijf toch blij

pi_34518127
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Cordoba32 het volgende:
Huntelaar slaat hem zo de toekomst uit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34518757
o laat maar

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2006 15:21:31 ]
pi_34519163
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik niet met je eens, hij is me te vaak te ambitieus in het veld, te veel schoten vanuit de 2de lijn, te vaak voor de eigen actie gaan, het is gewoon een naar mannetje.

²
Uhm, ja, want aangezien Sneijder veel beter kan verdedigen moet hij maar als centrale verdediger gaan spelen.

Dude, die gozer staat daar omdat hij vanuit de tweede lijn kan schieten. Je hebt de talloze goals van hem gemist die er met een afstandschot in gingen? En te vaak voor de eigen actie is simpelweg niet waar. Die gozer is een teamspeler pur sang, zeker nu hij beseft hoe belangrijk hij voor de ploeg is.
pi_34519340
Ik begin toch sterk te twijfelen of BansheeBoy een Ajacied is.

Ik ben er voor om Oude Kamphuis te halen.
pi_34520156
Uit het transfergeruchtentopic:
quote:
Jamal Akachar transfervrij naar AFC Ajax
Bron: Hank (schijnt een erg betrouwbare bron te zijn, 'Hank' is een soort nieuwsbrief die vooral in kringen van journalisten circuleert).

Deze jongen (aanvaller, 23 jaar) heeft al eens twee jaar voor Ajax gespeeld (2002 - 2004), mocht daarin twee keer opdraven binnen de lijnen, geen doelpunten gemaakt. Daarna een transfer naar Cambuur, alwaar hij ook geen indruk wist te maken (29 wedstrijden, 5 doelpunten).

Wat moet Ajax met deze speler?
pi_34520238
AFC Ajax zaterdag.

Is in het transfergeruchtentopic al verteld.
pi_34520333
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
AFC Ajax zaterdag.

Is in het transfergeruchtentopic al verteld.
Aaah, ik dacht dat dat betekende dat het zaterdag officieel zou worden gemaakt.
pi_34520499
Als je een beetje had gelezen had je 't al geweten.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

AFC Ajax, zaterdag.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

aha... vond het al een opzienbarende transfer
pi_34520581
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef Nashje het volgende:
Als je een beetje had gelezen had je 't al geweten.
[..]

[..]
Dan heb ik het topic te snel doorgelezen. Dat heb ik trouwens wel gelezen, maar daaruit maakte ik niet op dat het niet waar was.

Je begint wel een beetje te zeiken, moet ik zeggen hoor . Foutje moet kunnen, of niet?
pi_34522438
Vito Wormgoor per 1 juli 2006 dus definitief Ajacied. Komt wel al meetrainen met A1 of Jong Ajax en gaat af en toe mee op stages. Zal beginnen in Jong Ajax.

Leuk!

En Galásek zal ik niet missen. Vermoedelijk komt ie gewoon zijn afspraken na en speelt hij volgend jaar weer voor de Tricolores.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34522589
quote:
Charisteas spits en Huntelaar op 'tien'

Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 16.43u GMT+01.00, www.ajax.nl

Oefenmeester Danny Blind komt zondag met een verrassende opstelling. Klaas-Jan Huntelaar start niet als spits maar als nummer tien en Angelos Charisteas wordt aanvalsleider.

Blind wil Rosales en Rosenberg op de flanken houden, zo verklaarde hij op de persconferentie. Omdat Sneijder, Manchuaryan en Pienaar niet kunnen spelen, is de trainer op zoek gegaan naar alternatieven voor de positie van schaduwspits.

'Ik heb het er met Klaas Jan uitvoerig over gehad. Hij doet het voor de ploeg, maar deze rol is in principe eenmalig', zegt Blind.
..
pi_34522703
Danny blijft expirimenteren, wanneer houdt dat een keer op?
That's all folks!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:05:24 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34522749
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Danny blijft expirimenteren, wanneer houdt dat een keer op?
Tot we winnen met goed voetbal, of tot Blind ontslagen wordt .
Get woke, go broke!
pi_34522942
Hmz tegen Twente kreeg Ajax na de inbreng van Charisteas wel meer kansen, misschien dat ze gewoon gaan stormen zondag
pi_34522969
Als Huntelaar op tien moet van Blind, is er ruimte voor Kanu te halen. Laten we dan gelijk ook Nando Rafael ophalen bij Hertha. Als dat gebeurt, speelt Ajax over een paar maanden met Stekelenburg in het doel en tien spitsen in het veld.
pi_34523113
Het is eenmalig en het is helemaal geen experiment. Er zijn gewoon geen andere nummer 10's voorhanden, dus zet Danny Klaas Jan hier 1 keer neer. Dus laat alle paniekverhalen maar achterwege
pi_34523142
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef marsu het volgende:
Het is eenmalig en het is helemaal geen experiment. Er zijn gewoon geen andere nummer 10's voorhandig, dus zet Danny Klaas Jan hier 1 keer neer. Dus laat alle paniekverhalen maar achterwege
Hij had ook Rosenberg als 10 en Urby als linksbuiten kunnen doen
pi_34523152
Blind zegt dat het eenmalig is.

Maar daar geloof ik eigenlijk niks van.
pi_34523199
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nee man, vooral geen spelers op een positie opstellen die wat logischer lijkt dan wat je kunt bedenken. Hans Vonk op 10!
www.thuisuiteten.nl
pi_34523200
En volgende week alles weer helemaal anders. Hoezo automatismen kweken?
pi_34524202
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Als Huntelaar op tien moet van Blind, is er ruimte voor Kanu te halen.
gemiddelde van 3 doelpunten per seizoen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:07:16 #157
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34524627
AJAX
pi_34524843
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook gewoon experimenteren?!?!?!
Dus of je nu met CHaristeas en Huntelaar experimenteert of met Markus en Urby
pi_34525087
quote:
Danny Blind verklaarde vanmiddag op de persconferentie dat Tomas Galasek deze zomer definitief vertrekt bij Ajax. Het probleem lag hem in de duur van verlenging van het contract.

Ajax wilde geen water bij de wijn doen. 'Gelet op zijn leeftijd wilden we Tomás nog een jaar aan ons binden, maar het was zijn wens om langer te blijven. Een verlenging van twee jaar was voor ons echt geen optie', aldus Blind.
Hier snap ik dan weer niks van. Plak dat extra jaartje eraan vast, en de kans dat Grygera blijft is ook een stuk groter.
Houd van een lijntje.
pi_34525197
Ik vind de leegloop goed nieuws. Ajax had te maken met een selectie die elkaar meer dan zat was en waar ook te weinig kwaliteit aanwezig was. Nu moeten ze opnieuw beginnen en ik zie dit niet als een nadeel.
pi_34525218
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef kriele het volgende:
Ik vind de leegloop goed nieuws. Ajax had te maken met een selectie die elkaar meer dan zat was en waar ook te weinig kwaliteit aanwezig was. Nu moeten ze opnieuw beginnen en ik zie dit niet als een nadeel.
Zo denk ik er ook over.
pi_34525384
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef kriele het volgende:
Galasek weg is prima maar de Jong hadden ze nog heel goed kunnen gebruiken.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_34525434
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.
En ik ook.
That's all folks!
pi_34525458
ja die leegloop is aan de ene kant idd wel goed maar aan de andere kant verliezen we wel een aantal spelers die erg veel kwaliteiten hebben.
pi_34525491
quote:
Rosenberg vindt komst Huntelaar maar niets

AMSTERDAM - Markus Rosenberg is niet blij met de komst van Klaas-Jan Huntelaar naar Ajax. Dat zegt hij vrijdag in Ajax Magazine. "Als ik heel eerlijk ben, vind ik het maar niets dat er nog meer spitsen naar Ajax worden gehaald." Van de Zweedse spits hoeft de Amsterdamse club niet te investeren in aanvallers. "Ik gun Ajax de beste spelers van de wereld, maar je kunt niet van een voetballer verwachten dat hij zijn directe concurrent van harte welkom heet."

Rosenberg zegt zich bij Ajax te blijven richten op de positie centraal in de spits. Trainer Danny Blind stelde hem in de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente opnieuw op als linksbuiten. "Ik wil gewoon als centrale spits spelen. Het is mijn plek en zolang ik goed speel, hoef ik me nergens zorgen over te maken."

Toch sluit de 23-jarige Zweed niet uit dat hij in de toekomst een goede combinatie met Huntelaar vormt. "Wie weet worden we een gouden duo en ben ik dolgelukkig dat Ajax Huntelaar ooit heeft aangetrokken. Alles is mogelijk. En aan mij zal het niet liggen."
pi_34525546
Eerst werd toch anders geschreven. Maar die reactie is natuurlijk wel logisch.
pi_34525589
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Qua kwaliteiten wel, maar ajax moet gaan voor spelers die graag voor de club willen spelen. Die voorwaarden moeten ook beter gecreeerd worden door ajax zelf. Ze moeten af van dat kille imago. Ook zou het niet onverstandig zijn om te gaan investeren in het stadion, qua sfeer en warmte.
Godsamme, wat is de arena mij toch een doorn in het oog!
pi_34525639
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die leegloop is aan de ene kant idd wel goed maar aan de andere kant verliezen we wel een aantal spelers die erg veel kwaliteiten hebben.
Dat zeggen de 'kenners' wel, maar als ik dan zie dat ze nog geen pass kunnen geven, dan betwijfel ik dat tenzeerste.
pi_34525647
Ik dacht juist dat Rosenberg na de komst van Huntelaar blij was met de komst van Klaas Jan.

Maar waarom Sarpong niet op 10?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:47:33 #170
108558 Messenga
pi_34525674
Al bekend dat Wolfsburg en Köln op Galasek azen?
pi_34525727
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Je moet spelers hebben die voor de club willen spelen. Als je weggaat omdat je vind dat je geen vaste positie hebt a la, maar als je bij je nieuwe club gaat beweren dat je overal kan worden ingezet dan heb je het bij mij afgedaan.
pi_34525765
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:46 schreef Nashje het volgende:
Ik dacht juist dat Rosenberg na de komst van Huntelaar blij was met de komst van Klaas Jan.

Maar waarom Sarpong niet op 10?
Omdat het niet verstandig is om jeugdspelers in het huidige ajax voor de leeuwen te gooien. Dit heeft Blind gezegd en ik vind dit een van de weinige verstandige dingen die Blind tot nu toe heeft gedaan. Ik denk ook dat je jeugdspelers schaadt om ze in het huidige team in te zetten. Dat zijn niet de juiste omstandigheden om ze ervaring op te laten doen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:56:25 #173
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34525926
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef Messenga het volgende:
Is dat te bereiden vanuit Tilburg?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:58:27 #174
13462 BansheeBoy
pi_34525985
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef Messenga het volgende:
Het is maar 4 of 5 keer geroepen in dit topic, dus: nee, we weten van niks.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:00:44 #175
13462 BansheeBoy
pi_34526050
Overigens heel eerlijk van Rosenberg, hij heeft toch gelijk. Huntelaar halen op het moment dat de spitsen hun draai hebben gevonden is een kamikaze actie van heb ik jou daar.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:01:23 #176
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_34526065
Vanavond party! hehehe jammer dat je niet kan dev! Verder nog mensen die gaan?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:02:59 #177
108558 Messenga
pi_34526109
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:56 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Is dat te berijdden vanuit Tilburg?
Koln wel
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:03:33 #178
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34526122
ik wist dat ik iets fout deed
pi_34526242
Agh Rosenberg mag best ontevreden zijn, maar ik vind hem als linksbuiten op dit moment niet eens zo slecht. Hij scoort en is het meest dreigend
pi_34526269
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef sugarnieuws het volgende:
Vanavond party! hehehe jammer dat je niet kan dev! Verder nog mensen die gaan?
410 party toch ? Nah, geen zinin veel te koud buiten. Blijf lekker binnen
pi_34526384
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Je moet spelers hebben die voor de club willen spelen. Als je weggaat omdat je vind dat je geen vaste positie hebt a la, maar als je bij je nieuwe club gaat beweren dat je overal kan worden ingezet dan heb je het bij mij afgedaan.
De Jong kan toch op veel postiies spelen?
pi_34526413
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

De Jong kan toch op veel postiies spelen?
Kan die wel, maar hij eiste bij Ajax een vaste positie. Beetje raar dat hij dat principe binnen no-time overboord zet.
pi_34526466
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef kriele het volgende:

[..]

Qua kwaliteiten wel, maar ajax moet gaan voor spelers die graag voor de club willen spelen. Die voorwaarden moeten ook beter gecreeerd worden door ajax zelf.
Dat vind ik ook. Ze gaan te laconiek om met hun jonge talenten. Aissiati en Affelay zie ik bv niet op hun 21'ste naar de Bundesliga vertrekken. Dat de grootste talenten van Ajax dat wel doen is regelrechte mismanagement.
pi_34526493
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kan die wel, maar hij eiste bij Ajax een vaste positie. Beetje raar dat hij dat principe binnen no-time overboord zet.
Hij hoorde ook in de eerste elf imho. Al was het maar voor z'n ontwikkeling en status. Dat ie bij z'n nieuwe club niet gelijk een grote bek opzet vind ik niet zo raar.
pi_34526518
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Ze gaan te laconiek om met hun jonge talenten. Aissiati en Affelay zie ik bv niet op hun 21'ste naar de Bundesliga vertrekken. Dat de grootste talenten van Ajax dat wel doen is regelrechte mismanagement.
Nee hoor dat ligt aan het aard van het beestje. Die marokanen van psv zijn (nog) bescheiden jongens, de jong overschat zichzelf.
Houd van een lijntje.
pi_34526546
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef Erwtensoep het volgende:
de jong overschat zichzelf.
Net als Van Persie?

edit:
Trouwens, je zegt aard van het beestje, maar VdV overschat zichzelf niet ook, of wel?
pi_34526575
Mischien, maar ik denk het niet
Houd van een lijntje.
pi_34526641
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij hoorde ook in de eerste elf imho. Al was het maar voor z'n ontwikkeling en status. Dat ie bij z'n nieuwe club niet gelijk een grote bek opzet vind ik niet zo raar.
Nu ga je toch nog niet in op het punt dat De Jong weg ging omdat hij geen vaste basisplaats had (rechtshalf), maar bij zijn nieuwe club het opeens helemaal niet erg vindt weer door de ploeg te worden gezworven? Dan is De Jong's oorspronkelijke reden van zijn transfer toch niet legitiem meer?
pi_34526734
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Net als Van Persie?

edit:
Trouwens, je zegt aard van het beestje, maar VdV overschat zichzelf niet ook, of wel?
VdV heeft meer gepresteerd dan De Jong
Houd van een lijntje.
pi_34526747
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nu ga je toch nog niet in op het punt dat De Jong weg ging omdat hij geen vaste basisplaats had (rechtshalf), maar bij zijn nieuwe club het opeens helemaal niet erg vindt weer door de ploeg te worden gezworven? Dan is De Jong's oorspronkelijke reden van zijn transfer toch niet legitiem meer?
Misschien niet, in die zin dat hij bij z'n nieuwe club misschien niet beter af is. Maar hij voelde zich imo terecht ondergewaardeerd bij Ajax, daarom snap ik z'n vertrek.
pi_34526840
Onder Koeman had ik het begrepen, maar de statistieken vertellen dat Blind hem bijna altijd heeft opgesteld, en ook nog eens op zn favoriete plek.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:31:24 #192
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_34526849
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het is ook geen openlucht feest.
Gewoon komen man, 10 eurie entree en hoppakee je hebt het meteen weer warm
pi_34526884
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Onder Koeman had ik het begrepen, maar de statistieken vertellen dat Blind hem bijna altijd heeft opgesteld, en ook nog eens op zn favoriete plek.
Het is goeddeels Koeman's schuld, dat ben ik met je eens. Nog een wonder dat Sneijder zich niet door hem heeft laten wegpesten.
pi_34526925
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je gaat nooit uit in de winter?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:37:34 #195
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34527048
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:31 schreef sugarnieuws het volgende:
Gewoon komen man, 10 eurie entree en hoppakee je hebt het meteen weer warm
Lekker knuffelen in de blokhut, dan heb je het zo warm!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:40:38 #196
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34527138
Ik ga wel.
pi_34527223
Charisteas staat dus in de basis tegen Utrecht. Mooi.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:45:39 #198
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34527320
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Radegast het volgende:
pi_34527329
quote:
Utrecht-supporter zeker?
pi_34528195
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Lekker knuffelen in de blokhut, dan heb je het zo warm!
Nee wij lopen niet hand in hand
pi_34528440
quote:
zeker mooi, heeft toch het meeste gescoord bij ajax dus verdiend gewoon een basisplek....
AFC Ajax
pi_34528490
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]
In het begin was ie juist enorm blij...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34529125
Wiiiee, net toch maar kaarten gehaald voor Ajax - Inter . Vak 124, dat dan wel, maar heb er natuurlijk wel onwijze zin in.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:20:04 #204
108558 Messenga
pi_34530632
quote:
Ajax en Inter in gesprek over Maxwell

27/1/2006 21:03

EXCLUSIEF - Ajax en Internazionale onderhandelen over een directe overgang van Maxwell. Voor de Braziliaan lijkt daarmee de transfer zeer nabij, die vorig jaar al bijna was afgerond.

Vorig seizoen waren Maxwell en Inter het nagenoeg al eens over een verblijf van de linksback bij de nerazzurri. Maar op het moment dat zijn zaakwaarnemer in Milaan in gesprek was met de Italiaanse club, liep Maxwell een zware knieblessure op in een competitieduel met Willem II. Sinds die 21ste april voetbalde hij niet meer.

Bij Ajax staat Maxwell nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Maar de 24-jarige linkspoot heeft de Amsterdammers al laten weten dat hij zijn aflopende verbintenis niet zal verlengen, omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging.

Ajax en Internazionale staan in maart tegenover elkaar in de achtste finales van de Champions League.
pi_34530720
Maxwell
pi_34530765
Nu kan je er nog wat geld voor krijgen. Wel jammer dat hij weg gaat.
pi_34530775
Hup verkopen.
pi_34530834
Blind denkt aan basisplaats Schilder

De kans is zeker aanwezig dat Robbert Schilder aanstaande zondag als basisspeler zijn officiele debuut gaat maken bij Ajax. Danny Blind denkt aan een plaats als centrumverdediger.

Dat gerucht gaat in ieder geval rond. Blind zit hoog achterin, omdat Thomas Vermaelen niet kan spelen en Zdenek Grygera geschorst is. Schilder (19) is afkomstig uit Amstelveen en jeugdinternational.

Een andere mogelijkheid is dat Lindenbergh een linie zakt en Emanuelson op het middenveld start. Emanuelson had tegen FC Twente een goede invalbeurt. Echter met een nummer tien in het veld, speelt Ajax altijd met twee controlerende middenvelders.

Ymna Boakye en Michael Timisela nemen waarschijnlijk plaats op de bank. De 19-jarige Timisela doet dat voor het eerst dit seizoen. Hij speelt rechtsback en is afkomstig uit Jong Ajax.
pi_34530901
Schilder lijkt me uitstekend.
pi_34530931
Laat Schilder maar ervaring opdoen, we staan toch al tever achter om kampioen te worden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:43:35 #211
131729 jna
pi_34531423
Maxwell verkopen als het aan mij ligt.
Jawel, je keek.
pi_34531884
Timisela op de bank.

Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.
pi_34531904
Wel goed, dat hij Schilder eindelijk eens kans gaat geven.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:57:29 #214
108558 Messenga
pi_34531935
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef jna het volgende:
Maxwell verkopen als het aan mij ligt.
Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomen
pi_34531943
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.

Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.
Timisela is gewoon een verdediger?
pi_34532003
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Timisela is gewoon een verdediger?
Ja.
pi_34532034
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef gras het volgende:

[..]

Ja.
Dan is het toch niet zo'n verkeerd idee?
pi_34532184
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan is het toch niet zo'n verkeerd idee?
Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.
pi_34532367
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Messenga het volgende:

[..]
Maxwell
Porcupine Tee - Normal
pi_34532472
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomen
Rosales vliegt er zo overheen
Houd van een lijntje.
pi_34532958
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Messenga het volgende:

[..]
Directe overname, dat kan niet. Inter mag er niet nog een speler van buiten de EU bij hebben...
pi_34533049
Laat maar doen hoor, centjes vangen
Houd van een lijntje.
pi_34533125
Mijn italiaanse is niet zo best maar wil Inter Maxwell nou gaan verhuren aan Ascoli?

http://sport.virgilio.it/it/cmc/calcio/20064/cmc_91852.html
pi_34533274
Volgens mij wel ja
Houd van een lijntje.
pi_34533396
Dat zal dan wel komen door dat teveel aan spelers van buiten de EU komen. Maar zou wel raar zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34533436
Als het mag vind ik het wel slim
Houd van een lijntje.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:01:53 #227
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34536443
De zomerse renovatie van Ons Aller Ajax
Laat ik beginnen met een overzicht van de vertrekkende spelers en de "kern" die overblijft:

Vertrekken of vertrokken tussen januari 2006 en juni 2006:

- Hatem Trabelsi
- Nigel de Jong
- Steven Pienaar
- Tomas Galasek
- Yannis Anastasiou
- Nourdin Boukhari
- Hans Vonk
- Maxwell
- Bogdan Lobont
- Julien Escudé

Martin van Geel heeft aangekondigd spelers met een contract tot juni 2007 te willen verkopen komende zomer, dus wellicht moeten we ook van deze spelers afscheid nemen.

Contract tot juni 2007

- Zdenek Grygera

(Als iemand nog een speler weet, graag even aanvullen, maar kan nergens een lijst met de contracten zien )

De kern die overblijft:

- Maarten Stekelenburg (DM)
- Kenneth Vermeer (DM)
- John Heitinga (V)
- Thomas Vermaelen (V)
- Juanfran (tenminste als hij blijft) (V)
- Urby Emanuelson (V/M)
- Hedwiges Maduro (V/M)
- Olaf Lindenbergh (V/M)
- Wesley Sneijder (M)
- Michael Krohn-Dehli (M)
- Mauro Rosales (M/A)
- Edgar Manucharyan (M/A)
- Markus Rosenberg (A)
- Angelos Charisteas (A)
- Ryan Babel (A)
- Klaas-Jan Huntelaar (A)
- Nicolae Mitea (A)

Dit kan eventueel worden aangevuld met talenten uit Jong Ajax (ik noem bijv. Schilder, Boakye, Boerrigter)

Hierbij presenteer ik U een lijst met de aankopen van Ons Aller Ajax (volgens mijn beleidsplan )

Doelman:

Oscar Moens: deze keeper brengt de nodige ervaring met zich mee. Mag de concurrentie aangaan met Stekelenburg, die ik niet echt "zeker" vind keepen. Kosten: Gratis, naar mijn weten

Verdediging:

Joris Mathijsen: linksbenige verdediger, zeer goede solide verdediger, kan goed opbouwen en 1 op 1 spelen. Zal menig spits aan banden leggen, en straalt ook iets uit. Kosten: tussen 5 en 7 miljoen

Jaap Stam óf Daniel Majstorovic: keiharde verdedigers hebben we nodig, dat zijn ze. Kunnen rechts centraal in de verdediging spelen, Stam kan ook op rechtsback en neemt de nodige ervaring met zich mee. Kosten: JS (Gratis), DM (3 miljoen)

Mario Melchiot: Deze oud-Ajacied is aan het einde van dit seizoen transfervrij, kent de club en met het vertrek van De Jong en Trabelsi zitten we dun in de rechtsbacks (alleen Heitinga kan er eventueel). Kosten: Gratis (transfervrij)

Middenveld:

Danny Landzaat: De man die de ploeg moet gaan leiden in mijn ogen. Kan op elke plek van het middenveld. Kosten: tussen 8 en 10 miljoen

Verder zie ik graag de aankopen Jenner en Perez (bij elkaar 10 miljoen ongeveer)

Kostenbaat van deze lijst: 28 miljoen, dat kan makkelijk gefinancieerd worden bij Ajax.

Opstelling volgend jaar:

Stekelenburg (Moens)

Melchiot (Heitinga) - Stam (Grygera) - Mathijsen (Vermaelen) - Juanfran (Emanuelson)

Landzaat (Krohn-Dehli) - Sneijder (Lindenbergh/Maduro) - Emanuelson (Manucharyan/Lindenbergh)

Rosales (Jenner) - Huntelaar (Rosenberg) - Perez (Mitea)

En zo keren we terug naar de Europese top Ajax

[ Bericht 1% gewijzigd door ericajax op 28-01-2006 14:15:38 ]
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:03:07 #228
108558 Messenga
pi_34536489
En dit kopieer je net van Voetbalzone of wat?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:04:40 #229
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34536527
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
En dit kopieer je net van Voetbalzone of wat?
dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopieren
10. Jari Litmanen
pi_34536643
Leuk beleidsplan, Eric.

Even los van de inhoud, is het een van de eerste goede pogingen van de mensen hier een duidelijke visie voor volgend jaar te presenteren.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:11:39 #231
108558 Messenga
pi_34536764
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef ericajax het volgende:

[..]

dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopieren
Dat is ook netjes van je, maar het was een geintje, kijk bij elk gemiddeld transfergerucht dat over Ajax gaat op Voetbalzone .

Overigens denk ik niet dat et van Geel lukt om Perez, Landzaat en Mathijsen te halen.
pi_34536782
Even snel een paar puntjes van 'kritiek' (ga zo naar bedje toe ) :

Manucharyan als linkshalf lijkt me geen goede optie. Die jongen is leuk voor in de aanval, maar verdedigende capaciteiten dicht ik hem nauwelijks toe. Verder zal Charisteas Ajax deze zomer wel verlaten, die kan je dan wegstrepen. Perez als linksvoor vind ik een slechte keuze, aangezien het geen speler is die de achterlijn haalt en een voorzet geeft. Dat is nou net wat Blind wel wil zien, evenals Huntelaar. Vooral die laatste is gebaat bij goede vleugelspelers. Als dat niet uitmaakt, kan je net zo goed Rosenberg op die positie zetten.

Landzaat is denk ik niet haalbaar; die gaat na dit seizoen naar het buitenland.
pi_34536878
Ik zit niet te wachten op allerlei AZ'etters.

Van der Meyde en Gronkjaer halen, en Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer) lijkt mij ook een aanwinst.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:15:37 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34536892
Leuk voorzetje eric.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34536917
Leuk plan op zich. Ik twijfel als AZ-aanhanger (zit niet in stadion, maar woon in de buurt, moeder is Alkmaarse etc, maar gun elke Nederlandse ploeg het beste op Europees niveau) over Matthijssen. Hoe het zit met Perez, ik denk dat vooral de resultaten van Ajax hier gaan meespelen (komen zij gewoon netjes in de top of worden zij middenmoot (dit seizoen). Ook de situatie bij AZ hangt er vanaf. Hij is niet blij met de wissels. Als AZ z'n positie niet kan handhaven of ook middenmoot wordt dan is Ajax erg aantrekkelijk.
Zelf hoop ik natuurlijk dat Landzaat blijft. Mocht hij wel naar Ajax gaan dan hoop ik dat er een team staat wat Landzaat dient en andersom, en wat goede resultaten kan bereiken.

Wat gebeurd er overigens met Harry? Die blijft een soort van reserve-spits mocht Rosenberg bijv geblesseerd raken?
pi_34536939
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer)
Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.
pi_34536998
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.
Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:18:42 #238
131729 jna
pi_34537000
Landzaat lijkt me een zeer goede aanwinst, who needs de Jong
Jawel, je keek.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:19:30 #239
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34537026
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef Roeni3 het volgende:
Even snel een paar puntjes van 'kritiek' (ga zo naar bedje toe ) :

Manucharyan als linkshalf lijkt me geen goede optie. Die jongen is leuk voor in de aanval, maar verdedigende capaciteiten dicht ik hem nauwelijks toe. Verder zal Charisteas Ajax deze zomer wel verlaten, die kan je dan wegstrepen. Perez als linksvoor vind ik een slechte keuze, aangezien het geen speler is die de achterlijn haalt en een voorzet geeft. Dat is nou net wat Blind wel wil zien, evenals Huntelaar. Vooral de laatste is gebaat bij goede vleugelspelers. Als dat niet uitmaakt, kan je net zo goed Rosenberg op die positie zetten.

Landzaat is denk ik niet haalbaar; die gaat na dit seizoen naar het buitenland.
die opstelling was meer even snel neergezet om een overzichtje te geven. Manucharyan zie ik het liefst alleen bij uiterste nood op linkshalf, ik geef de voorkeur liever aan Emanuelson, anders Lindenbergh. over Charisteas kan je best gelijk hebben ja, maar met eventuele vertrekken heb ik geen rekening gehouden aangezien er nog niks concreet is. Perez op de linksbuiten is iemand die goed naar binnen kan trekken, en ik uitstekend vind bij een vrije rol aan de linkerkant. Je kan hem ook op 10 zetten waar hij ook uitstekend uit de voeten kan, maar dan schuift Sneijder op naar het middenveld, Mitea op linksbuiten, Maduro eruit, Landzaat op plek Maduro en Sneijder op plek van Landzaat. Dan is het probleem van de voorzet ook opgelost met Mitea die deze voorzet mijn inziens wel heeft. Overigens staat Rosenberg niet in mijn opstelling, maar kben een groot fan van deze Zweed die m.i kan uitgroeien tot een grote, maar in dit systeem geef ik de voorkeur aan Huntelaar.
10. Jari Litmanen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:21:59 #240
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34537107
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet te wachten op allerlei AZ'etters.

Van der Meyde en Gronkjaer halen, en Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer) lijkt mij ook een aanwinst.
hoezo geen AZ? als ze een versterking zijn, mag van mij iedereen (behalve Feyenoorders) naar onze club komen en in mijn ogen zijn deze 3 AZ-spelers zeker een versterking.

Van der Meyde, tuurlijk zou ik hem terugwillen, maar die is net naar Everton, dus de kans op een terug lijkt me nihil. Gronkjaer ben ik niet zo gecharmeerd van
10. Jari Litmanen
pi_34537123
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.
Wel van Voetbalzone, maar goed.
quote:
Mario Melchiot heeft vandaag de overgang naar Birmingham City afgerond. De rechtsback kwam niet meer aan spelen toe bij Chelsea en mocht transfervrij vertrekken. De Nederlander heeft een contract getekend bij Brimingham tot de zomer van 2007.
Je hebt dus gelijk.
pi_34537153
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef jna het volgende:
Landzaat lijkt me een zeer goede aanwinst, who needs de Jong
Ajax, op dit moment.

Mits die gozer nog voor de volle 100 procent bereid was te spelen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:26:51 #243
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34537261
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef Roeni3 het volgende:

Je hebt dus gelijk.
Ja, hij heeft gelijk. Ik was in de war met een bericht anno begin 2005, waarin stond dat hij transfervrij mocht vertrekken aangezien Birmingham Glen Johnsen (die rechtsback van Chelsea) aantrok, maar inmiddels is dat al niet meer zo dus vandaar mijn verwarring! Excuse
10. Jari Litmanen
pi_34539878
Landzaat is in 2007 transfervrij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 januari 2006 @ 02:20:58 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34540187
Ericajax denk je echt dat AZ 3 van haar spelers naar Ajax laat gaan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34540292
Eric waar is Sneijder
pi_34540632
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef gras het volgende:

[..]

Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.
Schijt zolang hij em er niet inbrengt snap ik het probleem niet
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:51:15 #248
82589 S-Two
barba macacu
pi_34543042
De topics gaan wel hard zo. Maar goed, ik vind het wel goed om met Charisteas in de spits te beginnen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34544249
Volgens het AD had De Jong ook een gesprek gevoerd met Hiddink over een eventuele transfer naar PSV. Mag toch hopen dat dat sowieso niet in zijn hoofd was opgekomen
pi_34544431
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.

Boakye basis vermoedelijk.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:01:09 #251
131729 jna
pi_34544489
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Boakye basis vermoedelijk.
Het seizoen is toch al verpest, werk maar lekker aan volgend seizoen.

Oja, wel even zorgen dat we de playoffs winnen
Jawel, je keek.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:31:52 #252
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34545317
Was dit al vermeld?
quote:
'Hiddink sprak met De Jong'

Guus Hiddink deed woensdag op Schiphol een poging om Nigel de Jong naar PSV te halen, weet het Algemeen Dagblad te melden. De Ajacied koos uiteindelijk voor een vertrek naar het Duitse Hamburger SV. Hiddink wilde De Jong voor het komende seizoen strikken.

Het is de zoveelste mislukte poging van Hiddink om een speler uit zijn woonplaats Amsterdam naar Eindhoven te halen. De coach van PSV probeerde vorig seizoen al onder andere Rafael van der Vaart, Steven Pienaar en Hatem Trabelsi binnen te slepen.

De Jong kon ook kiezen voor een tranfser naar onder andere Tottenham Hotspur, Sevilla en Borussia Dortmund. Hij koos voor HSV.
pi_34545339
Ik had het niet gehoord, maar sta er niet van te kijken!
Klik dan als je durft
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:37:50 #254
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34545482
Inter zit denk ik nu achter Maxwell al aan omdat ze bang zijn dat Juve'em straks nog wegkaapt.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:38:45 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34545509
Guus kan beter coach van ajax worden als ie zo onder de indruk is van jullie spelers!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:40:16 #256
82589 S-Two
barba macacu
pi_34545555
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Guus kan beter coach van ajax worden als ie zo onder de indruk is van jullie spelers!
Dan worden we iig wel makkelijk kampioen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:41:06 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34545572
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef Suijk het volgende:
Ik had het niet gehoord, maar sta er niet van te kijken!
Wat een lading shit extra had 'ie over zich heen gekregen als 'ie wel naar PSV had gegaan. Al had het me met al die huichelachtige zichzelf tegensprekende argumenten van Nigel weinig verbaast als hij naar PSV zou zijn vertrokken, nadat hij zei dat hij nergens anders in Nederland zou gaan spelen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:44:15 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34545657
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef S-Two het volgende:
Dan worden we iig wel makkelijk kampioen
Met dat grafvoetbal van Eindhoven zeker? Zoals al eerder gezegd, als noodmaatregel vind ik het prima dat we zulk afbraakvoetbal spelen en wat wedstrijden winnen. Maar als dat de lange-termijn planning zou zijn zou ik mezelf toch echt ophangen voordat ik zo geindoctrineerd ben als de PSV'ers nu zijn, die het al niet eens meer lijken te zien.

Maar misschien wil Hiddink 6 maandjes interim-trainer zijn. Ik bedoel, naast PSV, Australie, Engeland, SCUM en Real Madrid moet 'ie er nog wel een schnabbeltje bij willen hebben.
pi_34545721
Wat een zielige vent is die Hiddink zeg, op schiphol de jong proberen te paaien. Bah
Houd van een lijntje.
pi_34545949
Galasek gaat weg om geld redenen
quote:
Galásek weg om geldkwestie

Tomás Galásek verlaat Ajax om geldredenen. Ajax wilde hem één seizoen laten bijtekenen, terwijl de Tsjech zelf voor twee seizoenen wilde gaan. Uiteindelijk liepen de onderhandelingen op het financiële gebied stuk.

"We kwamen er uiteindelijk financieel niet uit", zegt Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Het verschil tussen vraag en aanbod was te groot."

"Na ons vorige gesprek had ik nog een goed gevoel", blink de middenvelder zelf teurg op de afgelopen onzekere maanden. "Maar ik ben daarna toch weer gaan twijfelen. Toch ben ik trots dat ik zes jaar bij deze club heb mogen spelen. Ik vertrek straks met opgeheven hoofd, dat telt zwaar voor mij."
pi_34545982
Ik vind het wel slim geprobeerd van Guus, maar natuurlijk kon Nigel dit nooit maken.
That's all folks!
pi_34545998
Galasek nep zeg, gaat weg om geld pfff.
pi_34546013
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een zielige vent is die Hiddink zeg, op schiphol de jong proberen te paaien. Bah
Busy schedule, he works anytime anywhere.
Viper 4 life
pi_34546069
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Showtime het volgende:

[..]

Busy schedule, he works anytime anywhere.
Behalve in Eindhoven
Houd van een lijntje.
pi_34546071
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Jasza het volgende:
Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.
Maar ik ben niet zo rouwig om zijn vertrek. Zijn beste tijd is voorbij, maar ik vind hem toch echt niet nep.
Klik dan als je durft
pi_34546090
Galasek is zo bescheiden, het aanbod zal wel hoger hebben gelegen dan de vraag.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:10:15 #267
82589 S-Two
barba macacu
pi_34546402
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.
Maar ik ben niet zo rouwig om zijn vertrek. Zijn beste tijd is voorbij, maar ik vind hem toch echt niet nep.
Idd, ik vind het geen topvoetballer maar wel een goeie gast. Hoop ook wel dat er een mooi afscheid komt voor hem tzt
pi_34548738
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Galasek is zo bescheiden, het aanbod zal wel hoger hebben gelegen dan de vraag.
Haleloeja
pi_34549070
quote:
Het Algemeen Dagblad meldt dat Blind het probleem in de verdediging waarschijnlijk oplost door Heitinga naar het centrum te halen en Boakye vanaf het begin als rechtsback te laten spelen. Dat zou resulteren in de volgende opstelling:

Stekelenburg
Boakye, Heitinga, Maduro, Juanfran
Galasek, Huntelaar, Lindenbergh
Rosales, Charisteas, Rosenberg
pi_34549314
quote:
28/1/2006 - 'Inter rond met Ajax over Maxwell voor 1 miljoen euro'
(Gepost door RvN)

Volgens de Italiaanse sportsite Sportal is Inter zaterdagmorgen met Ajax tot een akkoord gekomen over de transfer van Maxwell. Inter zou Ajax een miljoen euro betalen voor een directe overgang om zo concurrent Juventus te snel af te zijn. Omdat Inter al het maximaal aantal niet-EU spelers in de geledingen heeft zou hij voor een half jaar uitgeleend worden. Na Ascoli, waarvan de president gisteren al aangaf dat de kans groot is dat Maxwell naar Ascoli komt, wordt nu ook Empoli genoemd als nadrukkelijke kandidaat om Maxwell voor de rest van het seizoen te huren.
pi_34549337
1 miljoen
pi_34549380
Huntelaar midmid?
pi_34549388
beter dan niets...
Haleloeja
pi_34549390
Geld is geld zeg ik dan maar.

Maar het is wel een erg sneu afscheid op deze manier
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2006 @ 14:39:56 #275
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34549587
Ajax - Utreg
0 - 2
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:45:22 #276
131729 jna
pi_34549778
pffff 1 miljoen is inderdaad beter dan niets maar dit doet toch wel een beetje pijn
Jawel, je keek.
pi_34549972
1 miljoen voor de later beste linksback van de wereld. Leuk.
pi_34550007
erg weinig, maar beter dan niets
Haleloeja
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:00:04 #279
82589 S-Two
barba macacu
pi_34550225
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:33 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar midmid?
Op "10", kort achter Charisteas
pi_34550250
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Jajong het volgende:
Pfff alsjeblieft zeg....
Houd van een lijntje.
pi_34550275
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Jajong het volgende:
Niks voor de latere beste linksback van de wereld. Geweldig.
pi_34550720
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Pfff alsjeblieft zeg....
Als hij niet geblesseerd was, was ie nu 1e linksback van Brazilië geweest.
pi_34550762
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als hij niet geblesseerd was, was ie nu 1e linksback van Brazilië geweest.
en daarm krijg je maar 1miljoen.

Een geblesseerde speler in het laatste half jaar waarvan je niet weet hooe hij terugkomt na zijn blessure
pi_34550774
Beter 1 miljoen dan niks. Hij zal denk ik toch geen minuut meer in Ajax 1 maken, mocht hij blijven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34550787
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

en daarm krijg je maar 1miljoen.

Een geblesseerde speler in het laatste half jaar waarvan je niet weet hooe hij terugkomt na zijn blessure
Ik zeg toch ook niet dat ik t niet begrijp.
pi_34550938
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef zjroentje het volgende:
Beter 1 miljoen dan niks. Hij zal denk ik toch geen minuut meer in Ajax 1 maken, mocht hij blijven.
precies
pi_34550970
Hij is voetballend zeer begaafd maar voor de beste linksback vd wereld moet je ook goed kunnen verdedigen, en daar laat hij toch wel eens een steekje vallen.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:38:02 #288
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34551309
Hopelijk speelt hij niet tijdens Ajax - Inter
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:40:37 #289
131729 jna
pi_34551369
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Hopelijk speelt hij niet tijdens Ajax - Inter
Kan/Mag niet want inter heeft al teveel spelers van buiten de EU.
Jawel, je keek.
  Redactie Games zaterdag 28 januari 2006 @ 15:44:05 #290
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_34551450
Dan is die nog lang niet blessure vrij.
Ik dacht dat die pas in Juni er van af was, en dat zal dan ook wel weer vertagen.
Wel triest voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij nog een mooie voetbalcarriëre krijgt. danwel niet bij Ajax.
.....Kennedy
pi_34552534
Ik geloof niet dat Hiddink tot zo'n joodse actie (Gabrich) in staat is
pi_34552623
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Ik geloof niet dat Hiddink tot zo'n joodse actie (Gabrich) in staat is
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:49:03 #293
82589 S-Two
barba macacu
pi_34552937
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:44 schreef Wessiej het volgende:
Dan is die nog lang niet blessure vrij.
Ik dacht dat die pas in Juni er van af was, en dat zal dan ook wel weer vertagen.
Wel triest voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij nog een mooie voetbalcarriëre krijgt. danwel niet bij Ajax.
Dat hoop ik ook voor Maxwell, ik hoop dan ook dat hij niet naar Inter gaat maar naar Juventus ofso. Een heel wat mooiere club
pi_34553176
Juve is wat ik altijd gedacht heb, lekker naar zn maatje Zlatan toe...
In Southern Sun
pi_34553261
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Juve is wat ik altijd gedacht heb, lekker naar zn maatje Zlatan toe...
Op t moment dat ie geblesseerd raakte stond ie op t punt om bij Inter te tekenen...
pi_34553289
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Op t moment dat ie geblesseerd raakte stond ie op t punt om bij Inter te tekenen...
dat lijkt me dan een duidelijk teken om niet te gaan
pi_34553301
Ja slecht aura hangt er rond die club
In Southern Sun
pi_34553359
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat lijkt me dan een duidelijk teken om niet te gaan
Blijkbaar niet zo gelovig als zijn mede-Braziliaan Romario
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:14:32 #299
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_34553667
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Jasza het volgende:
dat gaan ze toch allemaal Wat een verrassing
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:17:07 #300
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34553746
Wanneer is onze vriend Edgar Manucharyan weer fit eigenlijk?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:18:42 #301
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_34553799
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')