abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34528440
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Radegast het volgende:
Charisteas staat dus in de basis tegen Utrecht. Mooi.
zeker mooi, heeft toch het meeste gescoord bij ajax dus verdiend gewoon een basisplek....
AFC Ajax
pi_34528490
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]
In het begin was ie juist enorm blij...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34529125
Wiiiee, net toch maar kaarten gehaald voor Ajax - Inter . Vak 124, dat dan wel, maar heb er natuurlijk wel onwijze zin in.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:20:04 #204
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34530632
quote:
Ajax en Inter in gesprek over Maxwell

27/1/2006 21:03

EXCLUSIEF - Ajax en Internazionale onderhandelen over een directe overgang van Maxwell. Voor de Braziliaan lijkt daarmee de transfer zeer nabij, die vorig jaar al bijna was afgerond.

Vorig seizoen waren Maxwell en Inter het nagenoeg al eens over een verblijf van de linksback bij de nerazzurri. Maar op het moment dat zijn zaakwaarnemer in Milaan in gesprek was met de Italiaanse club, liep Maxwell een zware knieblessure op in een competitieduel met Willem II. Sinds die 21ste april voetbalde hij niet meer.

Bij Ajax staat Maxwell nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Maar de 24-jarige linkspoot heeft de Amsterdammers al laten weten dat hij zijn aflopende verbintenis niet zal verlengen, omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging.

Ajax en Internazionale staan in maart tegenover elkaar in de achtste finales van de Champions League.
pi_34530720
Maxwell
pi_34530765
Nu kan je er nog wat geld voor krijgen. Wel jammer dat hij weg gaat.
pi_34530775
Hup verkopen.
pi_34530834
Blind denkt aan basisplaats Schilder

De kans is zeker aanwezig dat Robbert Schilder aanstaande zondag als basisspeler zijn officiele debuut gaat maken bij Ajax. Danny Blind denkt aan een plaats als centrumverdediger.

Dat gerucht gaat in ieder geval rond. Blind zit hoog achterin, omdat Thomas Vermaelen niet kan spelen en Zdenek Grygera geschorst is. Schilder (19) is afkomstig uit Amstelveen en jeugdinternational.

Een andere mogelijkheid is dat Lindenbergh een linie zakt en Emanuelson op het middenveld start. Emanuelson had tegen FC Twente een goede invalbeurt. Echter met een nummer tien in het veld, speelt Ajax altijd met twee controlerende middenvelders.

Ymna Boakye en Michael Timisela nemen waarschijnlijk plaats op de bank. De 19-jarige Timisela doet dat voor het eerst dit seizoen. Hij speelt rechtsback en is afkomstig uit Jong Ajax.
pi_34530901
Schilder lijkt me uitstekend.
pi_34530931
Laat Schilder maar ervaring opdoen, we staan toch al tever achter om kampioen te worden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:43:35 #211
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34531423
Maxwell verkopen als het aan mij ligt.
Jawel, je keek.
pi_34531884
Timisela op de bank.

Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.
pi_34531904
Wel goed, dat hij Schilder eindelijk eens kans gaat geven.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:57:29 #214
108558 Messenga
pi_34531935
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef jna het volgende:
Maxwell verkopen als het aan mij ligt.
Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomen
pi_34531943
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.

Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.
Timisela is gewoon een verdediger?
pi_34532003
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Timisela is gewoon een verdediger?
Ja.
pi_34532034
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef gras het volgende:

[..]

Ja.
Dan is het toch niet zo'n verkeerd idee?
pi_34532184
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dan is het toch niet zo'n verkeerd idee?
Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.
pi_34532367
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Messenga het volgende:

[..]
Maxwell
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34532472
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomen
Rosales vliegt er zo overheen
Houd van een lijntje.
pi_34532958
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Messenga het volgende:

[..]
Directe overname, dat kan niet. Inter mag er niet nog een speler van buiten de EU bij hebben...
pi_34533049
Laat maar doen hoor, centjes vangen
Houd van een lijntje.
pi_34533125
Mijn italiaanse is niet zo best maar wil Inter Maxwell nou gaan verhuren aan Ascoli?

http://sport.virgilio.it/it/cmc/calcio/20064/cmc_91852.html
pi_34533274
Volgens mij wel ja
Houd van een lijntje.
pi_34533396
Dat zal dan wel komen door dat teveel aan spelers van buiten de EU komen. Maar zou wel raar zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34533436
Als het mag vind ik het wel slim
Houd van een lijntje.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:01:53 #227
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34536443
De zomerse renovatie van Ons Aller Ajax
Laat ik beginnen met een overzicht van de vertrekkende spelers en de "kern" die overblijft:

Vertrekken of vertrokken tussen januari 2006 en juni 2006:

- Hatem Trabelsi
- Nigel de Jong
- Steven Pienaar
- Tomas Galasek
- Yannis Anastasiou
- Nourdin Boukhari
- Hans Vonk
- Maxwell
- Bogdan Lobont
- Julien Escudé

Martin van Geel heeft aangekondigd spelers met een contract tot juni 2007 te willen verkopen komende zomer, dus wellicht moeten we ook van deze spelers afscheid nemen.

Contract tot juni 2007

- Zdenek Grygera

(Als iemand nog een speler weet, graag even aanvullen, maar kan nergens een lijst met de contracten zien )

De kern die overblijft:

- Maarten Stekelenburg (DM)
- Kenneth Vermeer (DM)
- John Heitinga (V)
- Thomas Vermaelen (V)
- Juanfran (tenminste als hij blijft) (V)
- Urby Emanuelson (V/M)
- Hedwiges Maduro (V/M)
- Olaf Lindenbergh (V/M)
- Wesley Sneijder (M)
- Michael Krohn-Dehli (M)
- Mauro Rosales (M/A)
- Edgar Manucharyan (M/A)
- Markus Rosenberg (A)
- Angelos Charisteas (A)
- Ryan Babel (A)
- Klaas-Jan Huntelaar (A)
- Nicolae Mitea (A)

Dit kan eventueel worden aangevuld met talenten uit Jong Ajax (ik noem bijv. Schilder, Boakye, Boerrigter)

Hierbij presenteer ik U een lijst met de aankopen van Ons Aller Ajax (volgens mijn beleidsplan )

Doelman:

Oscar Moens: deze keeper brengt de nodige ervaring met zich mee. Mag de concurrentie aangaan met Stekelenburg, die ik niet echt "zeker" vind keepen. Kosten: Gratis, naar mijn weten

Verdediging:

Joris Mathijsen: linksbenige verdediger, zeer goede solide verdediger, kan goed opbouwen en 1 op 1 spelen. Zal menig spits aan banden leggen, en straalt ook iets uit. Kosten: tussen 5 en 7 miljoen

Jaap Stam óf Daniel Majstorovic: keiharde verdedigers hebben we nodig, dat zijn ze. Kunnen rechts centraal in de verdediging spelen, Stam kan ook op rechtsback en neemt de nodige ervaring met zich mee. Kosten: JS (Gratis), DM (3 miljoen)

Mario Melchiot: Deze oud-Ajacied is aan het einde van dit seizoen transfervrij, kent de club en met het vertrek van De Jong en Trabelsi zitten we dun in de rechtsbacks (alleen Heitinga kan er eventueel). Kosten: Gratis (transfervrij)

Middenveld:

Danny Landzaat: De man die de ploeg moet gaan leiden in mijn ogen. Kan op elke plek van het middenveld. Kosten: tussen 8 en 10 miljoen

Verder zie ik graag de aankopen Jenner en Perez (bij elkaar 10 miljoen ongeveer)

Kostenbaat van deze lijst: 28 miljoen, dat kan makkelijk gefinancieerd worden bij Ajax.

Opstelling volgend jaar:

Stekelenburg (Moens)

Melchiot (Heitinga) - Stam (Grygera) - Mathijsen (Vermaelen) - Juanfran (Emanuelson)

Landzaat (Krohn-Dehli) - Sneijder (Lindenbergh/Maduro) - Emanuelson (Manucharyan/Lindenbergh)

Rosales (Jenner) - Huntelaar (Rosenberg) - Perez (Mitea)

En zo keren we terug naar de Europese top Ajax

[ Bericht 1% gewijzigd door ericajax op 28-01-2006 14:15:38 ]
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:03:07 #228
108558 Messenga
pi_34536489
En dit kopieer je net van Voetbalzone of wat?
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:04:40 #229
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34536527
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
En dit kopieer je net van Voetbalzone of wat?
dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopieren
10. Jari Litmanen
pi_34536643
Leuk beleidsplan, Eric.

Even los van de inhoud, is het een van de eerste goede pogingen van de mensen hier een duidelijke visie voor volgend jaar te presenteren.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:11:39 #231
108558 Messenga
pi_34536764
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef ericajax het volgende:

[..]

dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopieren
Dat is ook netjes van je, maar het was een geintje, kijk bij elk gemiddeld transfergerucht dat over Ajax gaat op Voetbalzone .

Overigens denk ik niet dat et van Geel lukt om Perez, Landzaat en Mathijsen te halen.
pi_34536782
Even snel een paar puntjes van 'kritiek' (ga zo naar bedje toe ) :

Manucharyan als linkshalf lijkt me geen goede optie. Die jongen is leuk voor in de aanval, maar verdedigende capaciteiten dicht ik hem nauwelijks toe. Verder zal Charisteas Ajax deze zomer wel verlaten, die kan je dan wegstrepen. Perez als linksvoor vind ik een slechte keuze, aangezien het geen speler is die de achterlijn haalt en een voorzet geeft. Dat is nou net wat Blind wel wil zien, evenals Huntelaar. Vooral die laatste is gebaat bij goede vleugelspelers. Als dat niet uitmaakt, kan je net zo goed Rosenberg op die positie zetten.

Landzaat is denk ik niet haalbaar; die gaat na dit seizoen naar het buitenland.
pi_34536878
Ik zit niet te wachten op allerlei AZ'etters.

Van der Meyde en Gronkjaer halen, en Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer) lijkt mij ook een aanwinst.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:15:37 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34536892
Leuk voorzetje eric.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34536917
Leuk plan op zich. Ik twijfel als AZ-aanhanger (zit niet in stadion, maar woon in de buurt, moeder is Alkmaarse etc, maar gun elke Nederlandse ploeg het beste op Europees niveau) over Matthijssen. Hoe het zit met Perez, ik denk dat vooral de resultaten van Ajax hier gaan meespelen (komen zij gewoon netjes in de top of worden zij middenmoot (dit seizoen). Ook de situatie bij AZ hangt er vanaf. Hij is niet blij met de wissels. Als AZ z'n positie niet kan handhaven of ook middenmoot wordt dan is Ajax erg aantrekkelijk.
Zelf hoop ik natuurlijk dat Landzaat blijft. Mocht hij wel naar Ajax gaan dan hoop ik dat er een team staat wat Landzaat dient en andersom, en wat goede resultaten kan bereiken.

Wat gebeurd er overigens met Harry? Die blijft een soort van reserve-spits mocht Rosenberg bijv geblesseerd raken?
pi_34536939
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer)
Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.
pi_34536998
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.
Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:18:42 #238
131729 jna
pi_34537000
Landzaat lijkt me een zeer goede aanwinst, who needs de Jong
Jawel, je keek.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:19:30 #239
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34537026
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef Roeni3 het volgende:
Even snel een paar puntjes van 'kritiek' (ga zo naar bedje toe ) :

Manucharyan als linkshalf lijkt me geen goede optie. Die jongen is leuk voor in de aanval, maar verdedigende capaciteiten dicht ik hem nauwelijks toe. Verder zal Charisteas Ajax deze zomer wel verlaten, die kan je dan wegstrepen. Perez als linksvoor vind ik een slechte keuze, aangezien het geen speler is die de achterlijn haalt en een voorzet geeft. Dat is nou net wat Blind wel wil zien, evenals Huntelaar. Vooral de laatste is gebaat bij goede vleugelspelers. Als dat niet uitmaakt, kan je net zo goed Rosenberg op die positie zetten.

Landzaat is denk ik niet haalbaar; die gaat na dit seizoen naar het buitenland.
die opstelling was meer even snel neergezet om een overzichtje te geven. Manucharyan zie ik het liefst alleen bij uiterste nood op linkshalf, ik geef de voorkeur liever aan Emanuelson, anders Lindenbergh. over Charisteas kan je best gelijk hebben ja, maar met eventuele vertrekken heb ik geen rekening gehouden aangezien er nog niks concreet is. Perez op de linksbuiten is iemand die goed naar binnen kan trekken, en ik uitstekend vind bij een vrije rol aan de linkerkant. Je kan hem ook op 10 zetten waar hij ook uitstekend uit de voeten kan, maar dan schuift Sneijder op naar het middenveld, Mitea op linksbuiten, Maduro eruit, Landzaat op plek Maduro en Sneijder op plek van Landzaat. Dan is het probleem van de voorzet ook opgelost met Mitea die deze voorzet mijn inziens wel heeft. Overigens staat Rosenberg niet in mijn opstelling, maar kben een groot fan van deze Zweed die m.i kan uitgroeien tot een grote, maar in dit systeem geef ik de voorkeur aan Huntelaar.
10. Jari Litmanen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:21:59 #240
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34537107
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet te wachten op allerlei AZ'etters.

Van der Meyde en Gronkjaer halen, en Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer) lijkt mij ook een aanwinst.
hoezo geen AZ? als ze een versterking zijn, mag van mij iedereen (behalve Feyenoorders) naar onze club komen en in mijn ogen zijn deze 3 AZ-spelers zeker een versterking.

Van der Meyde, tuurlijk zou ik hem terugwillen, maar die is net naar Everton, dus de kans op een terug lijkt me nihil. Gronkjaer ben ik niet zo gecharmeerd van
10. Jari Litmanen
pi_34537123
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.
Wel van Voetbalzone, maar goed.
quote:
Mario Melchiot heeft vandaag de overgang naar Birmingham City afgerond. De rechtsback kwam niet meer aan spelen toe bij Chelsea en mocht transfervrij vertrekken. De Nederlander heeft een contract getekend bij Brimingham tot de zomer van 2007.
Je hebt dus gelijk.
pi_34537153
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef jna het volgende:
Landzaat lijkt me een zeer goede aanwinst, who needs de Jong
Ajax, op dit moment.

Mits die gozer nog voor de volle 100 procent bereid was te spelen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:26:51 #243
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34537261
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef Roeni3 het volgende:

Je hebt dus gelijk.
Ja, hij heeft gelijk. Ik was in de war met een bericht anno begin 2005, waarin stond dat hij transfervrij mocht vertrekken aangezien Birmingham Glen Johnsen (die rechtsback van Chelsea) aantrok, maar inmiddels is dat al niet meer zo dus vandaar mijn verwarring! Excuse
10. Jari Litmanen
pi_34539878
Landzaat is in 2007 transfervrij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 januari 2006 @ 02:20:58 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34540187
Ericajax denk je echt dat AZ 3 van haar spelers naar Ajax laat gaan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34540292
Eric waar is Sneijder
pi_34540632
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef gras het volgende:

[..]

Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.
Schijt zolang hij em er niet inbrengt snap ik het probleem niet
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:51:15 #248
82589 S-Two
barba macacu
pi_34543042
De topics gaan wel hard zo. Maar goed, ik vind het wel goed om met Charisteas in de spits te beginnen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34544249
Volgens het AD had De Jong ook een gesprek gevoerd met Hiddink over een eventuele transfer naar PSV. Mag toch hopen dat dat sowieso niet in zijn hoofd was opgekomen
pi_34544431
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.

Boakye basis vermoedelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:01:09 #251
131729 jna
pi_34544489
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Boakye basis vermoedelijk.
Het seizoen is toch al verpest, werk maar lekker aan volgend seizoen.

Oja, wel even zorgen dat we de playoffs winnen
Jawel, je keek.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:31:52 #252
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34545317
Was dit al vermeld?
quote:
'Hiddink sprak met De Jong'

Guus Hiddink deed woensdag op Schiphol een poging om Nigel de Jong naar PSV te halen, weet het Algemeen Dagblad te melden. De Ajacied koos uiteindelijk voor een vertrek naar het Duitse Hamburger SV. Hiddink wilde De Jong voor het komende seizoen strikken.

Het is de zoveelste mislukte poging van Hiddink om een speler uit zijn woonplaats Amsterdam naar Eindhoven te halen. De coach van PSV probeerde vorig seizoen al onder andere Rafael van der Vaart, Steven Pienaar en Hatem Trabelsi binnen te slepen.

De Jong kon ook kiezen voor een tranfser naar onder andere Tottenham Hotspur, Sevilla en Borussia Dortmund. Hij koos voor HSV.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34545339
Ik had het niet gehoord, maar sta er niet van te kijken!
Klik dan als je durft
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:37:50 #254
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34545482
Inter zit denk ik nu achter Maxwell al aan omdat ze bang zijn dat Juve'em straks nog wegkaapt.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:38:45 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34545509
Guus kan beter coach van ajax worden als ie zo onder de indruk is van jullie spelers!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:40:16 #256
82589 S-Two
barba macacu
pi_34545555
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Guus kan beter coach van ajax worden als ie zo onder de indruk is van jullie spelers!
Dan worden we iig wel makkelijk kampioen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:41:06 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34545572
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef Suijk het volgende:
Ik had het niet gehoord, maar sta er niet van te kijken!
Wat een lading shit extra had 'ie over zich heen gekregen als 'ie wel naar PSV had gegaan. Al had het me met al die huichelachtige zichzelf tegensprekende argumenten van Nigel weinig verbaast als hij naar PSV zou zijn vertrokken, nadat hij zei dat hij nergens anders in Nederland zou gaan spelen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:44:15 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34545657
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef S-Two het volgende:
Dan worden we iig wel makkelijk kampioen
Met dat grafvoetbal van Eindhoven zeker? Zoals al eerder gezegd, als noodmaatregel vind ik het prima dat we zulk afbraakvoetbal spelen en wat wedstrijden winnen. Maar als dat de lange-termijn planning zou zijn zou ik mezelf toch echt ophangen voordat ik zo geindoctrineerd ben als de PSV'ers nu zijn, die het al niet eens meer lijken te zien.

Maar misschien wil Hiddink 6 maandjes interim-trainer zijn. Ik bedoel, naast PSV, Australie, Engeland, SCUM en Real Madrid moet 'ie er nog wel een schnabbeltje bij willen hebben.
pi_34545721
Wat een zielige vent is die Hiddink zeg, op schiphol de jong proberen te paaien. Bah
Houd van een lijntje.
pi_34545949
Galasek gaat weg om geld redenen
quote:
Galásek weg om geldkwestie

Tomás Galásek verlaat Ajax om geldredenen. Ajax wilde hem één seizoen laten bijtekenen, terwijl de Tsjech zelf voor twee seizoenen wilde gaan. Uiteindelijk liepen de onderhandelingen op het financiële gebied stuk.

"We kwamen er uiteindelijk financieel niet uit", zegt Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Het verschil tussen vraag en aanbod was te groot."

"Na ons vorige gesprek had ik nog een goed gevoel", blink de middenvelder zelf teurg op de afgelopen onzekere maanden. "Maar ik ben daarna toch weer gaan twijfelen. Toch ben ik trots dat ik zes jaar bij deze club heb mogen spelen. Ik vertrek straks met opgeheven hoofd, dat telt zwaar voor mij."
pi_34545982
Ik vind het wel slim geprobeerd van Guus, maar natuurlijk kon Nigel dit nooit maken.
That's all folks!
pi_34545998
Galasek nep zeg, gaat weg om geld pfff.
pi_34546013
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een zielige vent is die Hiddink zeg, op schiphol de jong proberen te paaien. Bah
Busy schedule, he works anytime anywhere.
Viper 4 life
pi_34546069
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Showtime het volgende:

[..]

Busy schedule, he works anytime anywhere.
Behalve in Eindhoven
Houd van een lijntje.
pi_34546071
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Jasza het volgende:
Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.
Maar ik ben niet zo rouwig om zijn vertrek. Zijn beste tijd is voorbij, maar ik vind hem toch echt niet nep.
Klik dan als je durft
pi_34546090
Galasek is zo bescheiden, het aanbod zal wel hoger hebben gelegen dan de vraag.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:10:15 #267
82589 S-Two
barba macacu
pi_34546402
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.
Maar ik ben niet zo rouwig om zijn vertrek. Zijn beste tijd is voorbij, maar ik vind hem toch echt niet nep.
Idd, ik vind het geen topvoetballer maar wel een goeie gast. Hoop ook wel dat er een mooi afscheid komt voor hem tzt
pi_34548738
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Galasek is zo bescheiden, het aanbod zal wel hoger hebben gelegen dan de vraag.
Haleloeja
pi_34549070
quote:
Het Algemeen Dagblad meldt dat Blind het probleem in de verdediging waarschijnlijk oplost door Heitinga naar het centrum te halen en Boakye vanaf het begin als rechtsback te laten spelen. Dat zou resulteren in de volgende opstelling:

Stekelenburg
Boakye, Heitinga, Maduro, Juanfran
Galasek, Huntelaar, Lindenbergh
Rosales, Charisteas, Rosenberg
pi_34549314
quote:
28/1/2006 - 'Inter rond met Ajax over Maxwell voor 1 miljoen euro'
(Gepost door RvN)

Volgens de Italiaanse sportsite Sportal is Inter zaterdagmorgen met Ajax tot een akkoord gekomen over de transfer van Maxwell. Inter zou Ajax een miljoen euro betalen voor een directe overgang om zo concurrent Juventus te snel af te zijn. Omdat Inter al het maximaal aantal niet-EU spelers in de geledingen heeft zou hij voor een half jaar uitgeleend worden. Na Ascoli, waarvan de president gisteren al aangaf dat de kans groot is dat Maxwell naar Ascoli komt, wordt nu ook Empoli genoemd als nadrukkelijke kandidaat om Maxwell voor de rest van het seizoen te huren.
pi_34549337
1 miljoen
pi_34549380
Huntelaar midmid?
pi_34549388
beter dan niets...
Haleloeja
pi_34549390
Geld is geld zeg ik dan maar.

Maar het is wel een erg sneu afscheid op deze manier
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2006 @ 14:39:56 #275
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34549587
Ajax - Utreg
0 - 2
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:45:22 #276
131729 jna
pi_34549778
pffff 1 miljoen is inderdaad beter dan niets maar dit doet toch wel een beetje pijn
Jawel, je keek.
pi_34549972
1 miljoen voor de later beste linksback van de wereld. Leuk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34550007
erg weinig, maar beter dan niets
Haleloeja
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:00:04 #279
82589 S-Two
barba macacu
pi_34550225
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:33 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar midmid?
Op "10", kort achter Charisteas
pi_34550250
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Jajong het volgende:
Pfff alsjeblieft zeg....
Houd van een lijntje.
pi_34550275
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Jajong het volgende:
Niks voor de latere beste linksback van de wereld. Geweldig.
pi_34550720
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Pfff alsjeblieft zeg....
Als hij niet geblesseerd was, was ie nu 1e linksback van Brazilië geweest.
pi_34550762
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als hij niet geblesseerd was, was ie nu 1e linksback van Brazilië geweest.
en daarm krijg je maar 1miljoen.

Een geblesseerde speler in het laatste half jaar waarvan je niet weet hooe hij terugkomt na zijn blessure
pi_34550774
Beter 1 miljoen dan niks. Hij zal denk ik toch geen minuut meer in Ajax 1 maken, mocht hij blijven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34550787
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

en daarm krijg je maar 1miljoen.

Een geblesseerde speler in het laatste half jaar waarvan je niet weet hooe hij terugkomt na zijn blessure
Ik zeg toch ook niet dat ik t niet begrijp.
pi_34550938
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef zjroentje het volgende:
Beter 1 miljoen dan niks. Hij zal denk ik toch geen minuut meer in Ajax 1 maken, mocht hij blijven.
precies
pi_34550970
Hij is voetballend zeer begaafd maar voor de beste linksback vd wereld moet je ook goed kunnen verdedigen, en daar laat hij toch wel eens een steekje vallen.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:38:02 #288
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34551309
Hopelijk speelt hij niet tijdens Ajax - Inter
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 15:40:37 #289
131729 jna
pi_34551369
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Hopelijk speelt hij niet tijdens Ajax - Inter
Kan/Mag niet want inter heeft al teveel spelers van buiten de EU.
Jawel, je keek.
  Redactie Games zaterdag 28 januari 2006 @ 15:44:05 #290
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_34551450
Dan is die nog lang niet blessure vrij.
Ik dacht dat die pas in Juni er van af was, en dat zal dan ook wel weer vertagen.
Wel triest voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij nog een mooie voetbalcarriëre krijgt. danwel niet bij Ajax.
.....Kennedy
pi_34552534
Ik geloof niet dat Hiddink tot zo'n joodse actie (Gabrich) in staat is
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34552623
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Ik geloof niet dat Hiddink tot zo'n joodse actie (Gabrich) in staat is
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:49:03 #293
82589 S-Two
barba macacu
pi_34552937
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:44 schreef Wessiej het volgende:
Dan is die nog lang niet blessure vrij.
Ik dacht dat die pas in Juni er van af was, en dat zal dan ook wel weer vertagen.
Wel triest voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij nog een mooie voetbalcarriëre krijgt. danwel niet bij Ajax.
Dat hoop ik ook voor Maxwell, ik hoop dan ook dat hij niet naar Inter gaat maar naar Juventus ofso. Een heel wat mooiere club
pi_34553176
Juve is wat ik altijd gedacht heb, lekker naar zn maatje Zlatan toe...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34553261
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Juve is wat ik altijd gedacht heb, lekker naar zn maatje Zlatan toe...
Op t moment dat ie geblesseerd raakte stond ie op t punt om bij Inter te tekenen...
pi_34553289
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Op t moment dat ie geblesseerd raakte stond ie op t punt om bij Inter te tekenen...
dat lijkt me dan een duidelijk teken om niet te gaan
pi_34553301
Ja slecht aura hangt er rond die club
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34553359
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat lijkt me dan een duidelijk teken om niet te gaan
Blijkbaar niet zo gelovig als zijn mede-Braziliaan Romario
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:14:32 #299
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_34553667
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Jasza het volgende:
dat gaan ze toch allemaal Wat een verrassing
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:17:07 #300
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34553746
Wanneer is onze vriend Edgar Manucharyan weer fit eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')