zeker mooi, heeft toch het meeste gescoord bij ajax dus verdiend gewoon een basisplek....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Radegast het volgende:
Charisteas staat dus in de basis tegen Utrecht. Mooi.
In het begin was ie juist enorm blij...quote:
quote:Ajax en Inter in gesprek over Maxwell
27/1/2006 21:03
EXCLUSIEF - Ajax en Internazionale onderhandelen over een directe overgang van Maxwell. Voor de Braziliaan lijkt daarmee de transfer zeer nabij, die vorig jaar al bijna was afgerond.
Vorig seizoen waren Maxwell en Inter het nagenoeg al eens over een verblijf van de linksback bij de nerazzurri. Maar op het moment dat zijn zaakwaarnemer in Milaan in gesprek was met de Italiaanse club, liep Maxwell een zware knieblessure op in een competitieduel met Willem II. Sinds die 21ste april voetbalde hij niet meer.
Bij Ajax staat Maxwell nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Maar de 24-jarige linkspoot heeft de Amsterdammers al laten weten dat hij zijn aflopende verbintenis niet zal verlengen, omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging.
Ajax en Internazionale staan in maart tegenover elkaar in de achtste finales van de Champions League.
Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef jna het volgende:
Maxwell verkopen als het aan mij ligt.
Timisela is gewoon een verdediger?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.![]()
Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.![]()
Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo'n verkeerd idee?
Rosales vliegt er zo overheenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomen
Directe overname, dat kan niet. Inter mag er niet nog een speler van buiten de EU bij hebben...quote:
dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopierenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
En dit kopieer je net van Voetbalzone of wat?
Dat is ook netjes van je, maar het was een geintje, kijk bij elk gemiddeld transfergerucht dat over Ajax gaat op Voetbalzonequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopieren![]()
Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer)
Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.
die opstelling was meer even snel neergezet om een overzichtje te geven. Manucharyan zie ik het liefst alleen bij uiterste nood op linkshalf, ik geef de voorkeur liever aan Emanuelson, anders Lindenbergh. over Charisteas kan je best gelijk hebben ja, maar met eventuele vertrekken heb ik geen rekening gehouden aangezien er nog niks concreet is. Perez op de linksbuiten is iemand die goed naar binnen kan trekken, en ik uitstekend vind bij een vrije rol aan de linkerkant. Je kan hem ook op 10 zetten waar hij ook uitstekend uit de voeten kan, maar dan schuift Sneijder op naar het middenveld, Mitea op linksbuiten, Maduro eruit, Landzaat op plek Maduro en Sneijder op plek van Landzaat. Dan is het probleem van de voorzet ook opgelost met Mitea die deze voorzet mijn inziens wel heeft. Overigens staat Rosenberg niet in mijn opstelling, maar kben een groot fan van deze Zweed die m.i kan uitgroeien tot een grote, maar in dit systeem geef ik de voorkeur aan Huntelaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef Roeni3 het volgende:
Even snel een paar puntjes van 'kritiek' (ga zo naar bedje toe)
:
Manucharyan als linkshalf lijkt me geen goede optie. Die jongen is leuk voor in de aanval, maar verdedigende capaciteiten dicht ik hem nauwelijks toe. Verder zal Charisteas Ajax deze zomer wel verlaten, die kan je dan wegstrepen. Perez als linksvoor vind ik een slechte keuze, aangezien het geen speler is die de achterlijn haalt en een voorzet geeft. Dat is nou net wat Blind wel wil zien, evenals Huntelaar. Vooral de laatste is gebaat bij goede vleugelspelers. Als dat niet uitmaakt, kan je net zo goed Rosenberg op die positie zetten.
Landzaat is denk ik niet haalbaar; die gaat na dit seizoen naar het buitenland.
hoezo geen AZ? als ze een versterking zijn, mag van mij iedereen (behalve Feyenoorders) naar onze club komen en in mijn ogen zijn deze 3 AZ-spelers zeker een versterking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet te wachten op allerlei AZ'etters.
Van der Meyde en Gronkjaer halen, en Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer) lijkt mij ook een aanwinst.
Wel van Voetbalzone, maar goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.
Je hebt dus gelijk.quote:Mario Melchiot heeft vandaag de overgang naar Birmingham City afgerond. De rechtsback kwam niet meer aan spelen toe bij Chelsea en mocht transfervrij vertrekken. De Nederlander heeft een contract getekend bij Brimingham tot de zomer van 2007.
Ajax, op dit moment.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef jna het volgende:
Landzaat lijkt me een zeer goede aanwinst, who needs de Jong
Ja, hij heeft gelijk. Ik was in de war met een bericht anno begin 2005, waarin stond dat hij transfervrij mocht vertrekken aangezien Birmingham Glen Johnsen (die rechtsback van Chelsea) aantrok, maar inmiddels is dat al niet meer zo dus vandaar mijn verwarring! Excusequote:
Schijt zolang hij em er niet inbrengt snap ik het probleem nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef gras het volgende:
[..]
Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.
Boakye basis vermoedelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.![]()
Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.![]()
Het seizoen is toch al verpest, werk maar lekker aan volgend seizoen.quote:
quote:'Hiddink sprak met De Jong'
Guus Hiddink deed woensdag op Schiphol een poging om Nigel de Jong naar PSV te halen, weet het Algemeen Dagblad te melden. De Ajacied koos uiteindelijk voor een vertrek naar het Duitse Hamburger SV. Hiddink wilde De Jong voor het komende seizoen strikken.
Het is de zoveelste mislukte poging van Hiddink om een speler uit zijn woonplaats Amsterdam naar Eindhoven te halen. De coach van PSV probeerde vorig seizoen al onder andere Rafael van der Vaart, Steven Pienaar en Hatem Trabelsi binnen te slepen.
De Jong kon ook kiezen voor een tranfser naar onder andere Tottenham Hotspur, Sevilla en Borussia Dortmund. Hij koos voor HSV.
Dan worden we iig wel makkelijk kampioenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Guus kan beter coach van ajax worden als ie zo onder de indruk is van jullie spelers!
Wat een lading shit extra had 'ie over zich heen gekregen als 'ie wel naar PSV had gegaan. Al had het me met al die huichelachtige zichzelf tegensprekende argumenten van Nigel weinig verbaast als hij naar PSV zou zijn vertrokken, nadat hij zei dat hij nergens anders in Nederland zou gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef Suijk het volgende:
Ik had het niet gehoord, maar sta er niet van te kijken!
Met dat grafvoetbal van Eindhoven zeker? Zoals al eerder gezegd, als noodmaatregel vind ik het prima dat we zulk afbraakvoetbal spelen en wat wedstrijden winnen. Maar als dat de lange-termijn planning zou zijn zou ik mezelf toch echt ophangen voordat ik zo geindoctrineerd ben als de PSV'ers nu zijn, die het al niet eens meer lijken te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef S-Two het volgende:
Dan worden we iig wel makkelijk kampioen
quote:Galásek weg om geldkwestie
Tomás Galásek verlaat Ajax om geldredenen. Ajax wilde hem één seizoen laten bijtekenen, terwijl de Tsjech zelf voor twee seizoenen wilde gaan. Uiteindelijk liepen de onderhandelingen op het financiële gebied stuk.
"We kwamen er uiteindelijk financieel niet uit", zegt Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Het verschil tussen vraag en aanbod was te groot."
"Na ons vorige gesprek had ik nog een goed gevoel", blink de middenvelder zelf teurg op de afgelopen onzekere maanden. "Maar ik ben daarna toch weer gaan twijfelen. Toch ben ik trots dat ik zes jaar bij deze club heb mogen spelen. Ik vertrek straks met opgeheven hoofd, dat telt zwaar voor mij."
Busy schedule, he works anytime anywhere.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een zielige vent is die Hiddink zeg, op schiphol de jong proberen te paaien. Bah
Behalve in Eindhovenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Showtime het volgende:
[..]
Busy schedule, he works anytime anywhere.![]()
Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Jasza het volgende:
Galasek nep zeg, gaat weg om geld pfff.
Idd, ik vind het geen topvoetballer maar wel een goeie gast. Hoop ook wel dat er een mooi afscheid komt voor hem tztquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.
Maar ik ben niet zo rouwig om zijn vertrek. Zijn beste tijd is voorbij, maar ik vind hem toch echt niet nep.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Galasek is zo bescheiden, het aanbod zal wel hoger hebben gelegen dan de vraag.
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Blind het probleem in de verdediging waarschijnlijk oplost door Heitinga naar het centrum te halen en Boakye vanaf het begin als rechtsback te laten spelen. Dat zou resulteren in de volgende opstelling:
Stekelenburg
Boakye, Heitinga, Maduro, Juanfran
Galasek, Huntelaar, Lindenbergh
Rosales, Charisteas, Rosenberg
quote:28/1/2006 - 'Inter rond met Ajax over Maxwell voor 1 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
Volgens de Italiaanse sportsite Sportal is Inter zaterdagmorgen met Ajax tot een akkoord gekomen over de transfer van Maxwell. Inter zou Ajax een miljoen euro betalen voor een directe overgang om zo concurrent Juventus te snel af te zijn. Omdat Inter al het maximaal aantal niet-EU spelers in de geledingen heeft zou hij voor een half jaar uitgeleend worden. Na Ascoli, waarvan de president gisteren al aangaf dat de kans groot is dat Maxwell naar Ascoli komt, wordt nu ook Empoli genoemd als nadrukkelijke kandidaat om Maxwell voor de rest van het seizoen te huren.
Op "10", kort achter Charisteasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:33 schreef VoreG het volgende:
Huntelaar midmid?
Pfff alsjeblieft zeg....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Jajong het volgende:
1 miljoen voor de later beste linksback van de wereld. Leuk.
Niks voor de latere beste linksback van de wereld. Geweldig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef Jajong het volgende:
1 miljoen voor de later beste linksback van de wereld. Leuk.
Als hij niet geblesseerd was, was ie nu 1e linksback van Brazilië geweest.quote:
en daarm krijg je maar 1miljoen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als hij niet geblesseerd was, was ie nu 1e linksback van Brazilië geweest.
Ik zeg toch ook niet dat ik t niet begrijp.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
en daarm krijg je maar 1miljoen.
Een geblesseerde speler in het laatste half jaar waarvan je niet weet hooe hij terugkomt na zijn blessure
preciesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:17 schreef zjroentje het volgende:
Beter 1 miljoen dan niks. Hij zal denk ik toch geen minuut meer in Ajax 1 maken, mocht hij blijven.
Kan/Mag niet want inter heeft al teveel spelers van buiten de EU.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Hopelijk speelt hij niet tijdens Ajax - Inter
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:33 schreef cultheld het volgende:
Ik geloof niet dat Hiddink tot zo'n joodse actie (Gabrich) in staat is
Dat hoop ik ook voor Maxwell, ik hoop dan ook dat hij niet naar Inter gaat maar naar Juventus ofso. Een heel wat mooiere clubquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:44 schreef Wessiej het volgende:
Dan is die nog lang niet blessure vrij.
Ik dacht dat die pas in Juni er van af was, en dat zal dan ook wel weer vertagen.
Wel triest voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij nog een mooie voetbalcarriëre krijgt. danwel niet bij Ajax.
Op t moment dat ie geblesseerd raakte stond ie op t punt om bij Inter te tekenen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Juve is wat ik altijd gedacht heb, lekker naar zn maatje Zlatan toe...
dat lijkt me dan een duidelijk teken om niet te gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Op t moment dat ie geblesseerd raakte stond ie op t punt om bij Inter te tekenen...
Blijkbaar niet zo gelovig als zijn mede-Braziliaan Romarioquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat lijkt me dan een duidelijk teken om niet te gaan
dat gaan ze toch allemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Jasza het volgende:
Galasek nep zeg, gaat weg om geld pfff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |