abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34515671
welke gek zou nou weer Kanu terug willen halen
hij heeft over de afgelopen 6 seizoenen een gemiddelde van 3 doelpunten per seizoen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:49:32 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34515754
quote:
Fontein: 'Bij Ajax werken is jongensdroom'
Donderdag 26 januari, door HW, Amsterdam, 18.56u GMT+01.00, Sportweek

Maarten Fontein is erg blij met Ajax. Een jongensdroom, noemt hij zijn nieuwe baan. 'Meewerken, iets kunnen doen om Ajax naar een volgend niveau te brengen, vink ik een enorme eer.'

De algemeen directeur vertelt dit in de Sportweek. Fontein kreeg in het begin veel kritiek te verduren. Hij zou een 'ijsverkoper' zijn en men vroeg zich af wat zo'n 'kakker' te zoeken heeft bij een voetbalclub. Fontein houdt zich er niet mee bezig. 'In alles wat ik doe, staat de mens centraal. Mijn inlevingsvermogen is mijn specialiteit. Dat heb ik in mijn sollicitatiegesprek met Ajax ook naar voren gebracht. Natuurlijk vroegen ze me wat iemand, zoals ik, in de voetbalwereld te zoeken heb. Toen heb ik deze zaken naar voren gebracht. Ik ben trouwens ook een teamspeler en ben altijd een sportman geweest.'

Fontein vindt werken bij Ajax een jongensdroom. Alleen is de club er nog lang niet. 'Voordat Ajax weer mag dromen van nieuwe successen, zal er heel wat moeten gebeuren, als we de woorden van technisch directeur Martin van Geel mogen geloven. Hij stelt onomwonden vast dat het topsportklimaat bij Ajax onvoldoende aanwezig is.´

De algemeen directeur vertelt ook hoe Ajax bezig is met de toekomst en wat de club wil. ´We hebben als directeuren onlangs een bezoek gebracht aan Bayern Mùnchen en daar eens goed rondgekeken, met de mensen gesproken. Dit willen we binnenkort ook bij FC Barcelona gaan doen en nog bij één of twee clubs. Clubs, net als Ajax, met een enorme, traditionele achterban, maar ook met een zakelijke inslag.´

Van een crisis, Ajax staat vierde op de ranglijst, wil Fontein niet spreken. ´De historie wijst uit dat een club, zoals Ajax, er altijd weer sterker uitkomt. Maar voor niks gaat de zon op. Er moet veel gebeuren, het wordt hard werken.´
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34515936
koopje:
quote:
Coolen zet Majstorovic uit Twentse selectie

Rini Coolen heeft het even helemaal gehad met Daniël Majstorovic. De trainer van FC Twente zette de verdediger uit de selectie. De Zweed zal zaterdag ook niet meedoen in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam.
Majstorovic heeft onlangs te kennen gegeven te willen vertrekken bij de Tukkers. Zijn trainer vindt dat er na die mededeling heel wat valt aan te merken op de instelling van de 28-jarige verdediger. Volgens Coolen is Majstorovic te veel bezig met een transfer en te weinig met zijn werk. Een week eerder was de verdediger betrokken bij een vechtpartij met ploeggenoot Blaise N'Kufo.

Het feit dat de Zweed vrijdag te laat op de training verscheen was de druppel die de emmer deed over lopen. Tot maandag, de dag waarop de transfermarkt weer sluit, hoeft Majstorovic zich niet te melden voor de training.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34515973
Het is blijkbaar wel een kapsoneslijer die Masjtorovic, daar hebben we er al genoeg van
Houd van een lijntje.
pi_34516012
ja en dan ook nog vechten met een teamgenoot
pi_34516103
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef jimjim1983 het volgende:
ja en dan ook nog vechten met een teamgenoot
vd Vaart
pi_34516113
Precies wat Ajax nodig heeft, een 'klootzak'. Laat maar komen, die Majstro.
pi_34516141
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

vd Vaart
wat was daar ook alweer mee?
pi_34516152
Waarom is hij een kapsoneslijer?
Alleen vanwege dit voorval??
Lijkt me een beetje kortzichtig . . .
pi_34516185
Dit voorval en een vechtpartij
Houd van een lijntje.
pi_34516289
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Zlatan
pi_34516294
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ibrahimovic
pi_34516315
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit voorval en een vechtpartij
Dat heet gewoon op het scherpst trainen
pi_34516342
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef koentjuh18 het volgende:

[..]

Zlatan
maar die hadden niet echt gevochten als ik het me goed herinner
pi_34516348
Huntelaar slaat hem zo de toekomst uit
Ajax!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:07:16 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34516367
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is blijkbaar wel een kapsoneslijer die Masjtorovic, daar hebben we er al genoeg van
Wesley Sneijder, de arrogante hond met zijn:"Wat nou?" tegen Sonck.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34516430
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wesley Sneijder, de arrogante hond met zijn:"Wat nou?" tegen Sonck.

²
Sneijder had gewoon gelijk. Ik had de bal ook niet richting Sonck gegeven.

En Sneijder is geen arrogante hond.
pi_34516456
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

nou, hij had een bepaalde periode anders wel wat aardig arrogante neigingen.
maar gelukkig is hij nu weer bijgedraaid
pi_34516538
Ik weet niet wat er met Sneijder gebeurd is van de zomer, maar hij is kwa kapsones en kwa voetbal 180 graden gedraait. Want kapsones had hij zeker.

Nu is het onze beste speler, en vind ik heb nog sympathiek ook. Zou het komen omdat VdV is vertrokken?
Houd van een lijntje.
pi_34516575
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet wat er met Sneijder gebeurd is van de zomer, maar hij is kwa kapsones en kwa voetbal 180 graden gedraait. Want kapsones had hij zeker.

Nu is het onze beste speler, en vind ik heb nog sympathiek ook. Zou het komen omdat VdV is vertrokken?
Denk ik wel ja. Zijn toch twee dezelfde types. En samen op een middenveld met vd Vaart. Kan dat nou wel of kamn dat nou niet
Ajax!!
pi_34516608
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:

Dat zal er heus wel mee te maken hebben.
Ik denk dat Wesley nog steeds een zekere arrogantie heeft, maar nu is hij een belangrijke speler in het veld. In de tijd dat Rafael en Zlatan er nog waren, was hij vaak niet de belangrijskte man in het veld. Maar het feit dat men hem zo belangrijk vindt stemt hem natuurlijk tevreden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2006 @ 14:16:57 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34516671
Stam moet naat Amsterdam komen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_34516690
Hij laat het in ieder geval niet meer zien dat hij arrogant is

En dat hij heeft bijgetekend wil natuurlijk ook wel helpen
Houd van een lijntje.
pi_34516815
Heb in een keer een dejavu naar De Jong die het Ajaxembleem kust na gescoord te hebben
Ajax!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:24:56 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34516885
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Gelijk of niet, je zag gelijk de ware aard van deze inmiddels befaamde lassiehond. Zo'n grote mond voor een jongen die zijn eigen veters nog laat strikken door bv. Sylvie.
quote:
Ben ik niet met je eens, hij is me te vaak te ambitieus in het veld, te veel schoten vanuit de 2de lijn, te vaak voor de eigen actie gaan, het is gewoon een naar mannetje.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')