True, maar het is wel de mentaliteit die je wilt hebben denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:58 schreef DeTolk het volgende:
Stekelenburg. en Huntelaar, meer hebben we niet nodig
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echte toppers zijn niet te halen, wie wil er tegen RKC of NAC spelen als je wekelijks tegen Arsenal of Real Madrid kan spelen? Juist ja, alleen iemand die klinisch dood is.
Je wilt geen voetballers die klinisch dood zijn en dan kom je juist met het voorbeeld Stijn Vreven.....quote:En het zijn geen subtoppers, het zijn potentiele toppers die haalbaar moeten zijn voor Ajax en op de lange termijn ook een groei zullen doormaken. Stijn Vreven is misschien niet de beste voetballer, maar wel degelijk een aanwinst voor je ploeg, zeker wat strijd en inzet betreft, de hele ploeg kan zich aan hem gaan optrekken.
Dat ben ik dus met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
Je bedoelt de van Hooijdonk die in 2001 van Benfica naar Feyenoord?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.
[..]
Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van de vertrekkers valt bijna een goed elftal te maken.
Lobont;Trabelsi, Escude, de Jong, Maxwell; Pienaar, Galasek, Boukhari; X Anastasiou X
Michael Laudrupquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.
[..]
Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!
Ik vroeg me in het vorige topic al af of het 'nieuwe' Ajax zou kunnen winnen van dit team:
---------------Lobont-------------------
------------------------------------------
--Trabelsi---Grygera----Maxwell---
---------------Escudé-------------------
---de Jong----------------Galasek----
----------------Pienaar-----------------
----de Ridder------------Boukhari---
---------------Anastasiou--------------
Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......![]()
(Witschge en Winter bedenk ik me net ook nog trouwens, al was dat dan wel weer een iets minder groot succes)
litmanen, Verlaat, Roy daarin tegen nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.
Daar zijn het talenten voor. Die geven je ploeg net dat kleine beetje extra, maar kunnen hem niet op sleeptouw nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
Heb je helemaal gelijk in. Voeg daar wat buitenlands talent aan toe in de vorm van Zlatan, Mido, Maxwell, Chivu en je vergat vd Meyde nog.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
Die Belg die gefrustreerd allemaal dingen ging roepen over Ajax toen ie weg was? Nee bedankt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
Jelle van Damme mag van mij komen, hoor! Prima speler voor de breedte en heeft een Ajax-achtergrond.
Dat ben ik dus wel met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat zij dit jaar bij Ajax speelden (op Maxwell na)?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Voeg daar wat buitenlands talent aan toe in de vorm van Zlatan, Mido, Maxwell, Chivu en je vergat vd Meyde nog.
Het enige dat er nog aan ontbrak was een fatsoenlijke trainer + een oudere leider.
Inderdaad, Jan van Halst heeft de ideale instelling. Afgelopen winterstop leverde hij het bewijs:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Vreven. Dat is geen mentaliteit meer, dat is blinde ongecontroleerde haat... wat een debiel.
Nee, jantje van Halst, die moeten we hebben!
quote:Jan van Halst breekt been fysiotherapeut
In een wedstrijdje tussen technische staf en sponsoren heeft Twentes commercieel directeur Jan van Halst na een tackle het kuitbeen gebroken van fysiotherapeut Marcel Richter. Het gebeurde allemaal in Marbella waar FC Twente op trainingskamp is.
De dokter van FC Twente liet de ongelukkige Richter naar het ziekenhuis in Malaga vervoeren waar hij werd behandeld. Jan van Halst was behoorlijk aangeslagen door het voorval. Twente moet zijn fysiotherapeut Richter zeker zes weken missen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik dus met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.²
Gast, waarom moet dit tweemaal geplaatst worden? Omdat ik nog niet reageerde?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik dus wel met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.²
als ze aan hun contract gehouden waren welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat zij dit jaar bij Ajax speelden (op Maxwell na)?
Ik was vergeten dat ik dit reeds gepost had.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Gast, waarom moet dit tweemaal geplaatst worden? Omdat ik nog niet reageerde?![]()
Was ie nog maar fitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, Jan van Halst heeft de ideale instelling. Afgelopen winterstop leverde hij het bewijs:
[..]
quote:Raiola brengt profiel Maduro bij Juventus
Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 10.32u GMT+01.00, www.sports.it
In de Italiaanse media is vandaag bekend geworden dat zaakwaarnemer van Maxwell en Zlatan Ibrahimovic, Mino Raiola, een uitgebreid spelersprofiel van Hedwiges Maduro heeft ingeleverd bij Juventus.
Raiola heeft goede connecties bij Italiaanse clubs. Maduro wordt al enige tijd door Juventus gevolgd. Scouts hebben al bij diverse wedstrijden op de tribune gezeten.
Maar ik vind hem helemaal niet goed genoeg. Ben ik de enige die het niet in hem ziet zitten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal nergens meer over.....
Tuurlijk wint het nieuwe Ajax wel van dit elftal. Iedereen vindt hier Boukhari en Anastasiou niet goed genoeg voor Ajax, en dan zijn het nu ineens toppers? Pienaar en Trabelsi laten ook al een maand of 12 niet echt een goed niveau zien. Grygera en Galasek blijven bij Ajax.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!
Ik vroeg me in het vorige topic al af of het 'nieuwe' Ajax zou kunnen winnen van dit team:
---------------Lobont-------------------
--Trabelsi---Grygera----Maxwell---
---------------Escudé-------------------
---de Jong----------------Galasek----
----------------Pienaar-----------------
----de Ridder------------Boukhari---
---------------Anastasiou--------------
Je hebt helemaal gelijk, ik zie ook liever Hafid Abdessadek (Royal Armed Forces), Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Soufiane Alloudi (Raja Casablanca), Gharib Amzine (Troyes), Youssef Chippo (Al Wakra), Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev), Noureddine Kacemi (Grenoble), Houssine Kharja (AS Roma), Mohamed Madihi (Wydad Casablanca), Hicham Mahdoufi (Olympique Khouribga), Youssef Safri (Norwich City), Mohamed Yaacoubi (Osasuna) of Moncef Zerka (Nancy) komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik vind hem helemaal niet goed genoeg. Ben ik de enige die het niet in hem ziet zitten?²
Wakker worden....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Omega het volgende:
[..]
Tuurlijk wint het nieuwe Ajax wel van dit elftal. Iedereen vindt hier Boukhari en Anastasiou niet goed genoeg voor Ajax, en dan zijn het nu ineens toppers? Pienaar en Trabelsi laten ook al een maand of 12 niet echt een goed niveau zien. Grygera en Galasek blijven bij Ajax.
Steek vs Lobont, beide hebben sterke punten.
Alleen Maxwell is echt een aderlating, en persoonlijk vond ik escudé altijd wel goed, alleen wel soft.
Iedereen met een beetje verstand van voetbal (zelfs m'n moeder) ziet dat die jongen een geweldige voetballer is en alleen nog maar beter kan worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik vind hem helemaal niet goed genoeg. Ben ik de enige die het niet in hem ziet zitten?²
Maar hij heeft geen echte actie in huis, en het is misschien een dooddoener: maar ik vind Aissati echt beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand van voetbal (zelfs m'n moeder) ziet dat die jongen een geweldige voetballer is en alleen nog maar beter kan worden.
Heeft ie al interlands op zijn naam staan? Zo nee kan het ook nog wel eens een Nederlands International wordenquote:Volgens het blad Elsevier is Internazionale op dit moment in onderhandeling met de zaakwaarnemer van Maxwell. De Braziliaanse back komt dan de rest van dit seizoen op huurbasis over naar Italië en kan in de zomer een vast contract tekenen bij de Nerazzurri.
Ook de huidige koploper van de Serie A, Juventus, zit in hem een welkome versterking. Vorig seizoen al leek Maxwell onhoudbaar voor de Amsterdammers door de grote interesse vanuit het buitenland, maar een blessure dwarsboomde een vertrek.
Aankomende zomer loopt het contract van de 24-jarige Maxwell af bij Ajax, en dus mag hij transfervrij de Arena verlaten. Internazionale toonde al meerdere keren interesse, maar tot een transfer kwam het vooralsnog niet. Nu willen de Italianen tot de zomer wachten en dan een verbintenis aangaan met de linksachter.
Een andere reden om Maxwell niet direct over te nemen is zijn vierenhalf jarige verblijf in Nederland. Over zes maanden mag hij een Nederlands paspoort aanvragen en kan hij als EU-speler op de loonlijst. Een ontzettend groot voordeel omdat clubs in Spanje en Italië maar een beperkt aantal niet EU-spelers mag opstellen.
Nigel de Hondquote:De Jong wil best zwerven
R. Deelstra | 26-01-2006 22:04:44
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Nigel de Jong vertrok vooral uit Amsterdam omdat hij het zat was om door het elftal te zwerven. Opvallend is dat zijn nieuwe club Hamburger SV zijn multifunctionaliteit benadrukt bij de presentatie in Duitsland. "Nigel is bijna overal inzetbaar, dat heeft een belangrijke rol gespeeld in onze keuze."
Dietmar Beiersdorfer, sportchef van de Noord-Duitse volksclub: "We zijn zeer blij dat we met Nigel een veelzijdige speler hebben kunnen aantrekken. Hij kan zowel op het middenveld als in de verdediging ingezet worden."
Ook De Jong deed in dat opzicht uitspraken die in strijd waren met woorden die hij enkele weken geleden sprak. "Het liefst speel ik centraal voor de verdediging. Maar eigenlijk maakt het mij niet uit", verklaart de Amsterdammer. "Hoofdzaak is dat ik überhaupt speel, en dat we winnen."
"Mijns inziens is het niet reëel om van een titel te spreken, ook al worden wij beschouwd als concurrent van Bayern München. Het is realistischer om de huidige twee plaats te verdedigen", sprak De Jong over de titelkansen.
Niet Rafael van der Vaart, zijn oud-ploeggenoot, maar Khalid Bouhlarouz, die hij kent uit de jeugd van Ajax, heeft De Jong gepusht. "Boula heeft me altijd gepusht om naar Hamburg te komen. Later heb ik trainer Thomas Doll leren kennen, die zoveel hartstocht en enthousiasme heeft. Dat gaf een goed gevoel."
De Jong krijgt nummer 28. "Ik kon tussen twee nummers kiezen en heb nummer 28 gekozen. Mijn oma verjaart namelijk op de 28ste en zij betekent heel veel voor mij. Zij en mijn opa hebben mij van begin af aan altijd gesteund."
Raiolaquote:Raiola brengt profiel Maduro bij Juventus
Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 10.32u GMT+01.00, www.sports.it
In de Italiaanse media is vandaag bekend geworden dat zaakwaarnemer van Maxwell en Zlatan Ibrahimovic, Mino Raiola, een uitgebreid spelersprofiel van Hedwiges Maduro heeft ingeleverd bij Juventus.
Raiola heeft goede connecties bij Italiaanse clubs. Maduro wordt al enige tijd door Juventus gevolgd. Scouts hebben al bij diverse wedstrijden op de tribune gezeten.
Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Freak187 het volgende:
Huppakkee, Galsek ook pleite en ik voorspel dat Grygera ook weggaat.
We houden echt geen spelers over! Misschien wel goed juist, kunnen we vanaf 0 beginnen en een paar toppers halen.![]()
Maxwell vergelijken met Juanfran is als Bergkamp vergelijken met Stijn Vreven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Maxwell geen aderlating hoor, ik vind Juanfran als verdediger een stuk beter
Maduro is een verdedigende middenvelder en Aissati een aanvallende, dus wat is het nut van deze vergelijkingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen echte actie in huis, en het is misschien een dooddoener: maar ik vind Aissati echt beter.²
Maduro kan ook in aanvallend opzicht als middenvelder fungeren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Maduro is een verdedigende middenvelder en Aissati een aanvallende, dus wat is het nut van deze vergelijking![]()
De Jong was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Pienaar was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Maxwell was tot zijn blessure basisspeler en zou dat zeker ook weer worden, Boukhari was de laatste weken regelmatig basisspeler.......quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.
Aissati vergelijken met Maduro is als Gattusso vergelijken met Bergkampquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maduro kan ook in aanvallend opzicht als middenvelder fungeren.²
agh Pienaar vind ik toch slecht dus dat boeit me niet, Maxwell was ja maar we hebben daar de vervanger al voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
De Jong was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Pienaar was basisspeler tot hij besloot niet te verlengen, Maxwell was tot zijn blessure basisspeler en zou dat zeker ook weer worden, Boukhari was de laatste weken regelmatig basisspeler.......
trabelsi is al een tijdje geen basisspeler meer....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.
Waarom trollen als ik inhoudelijk correct ben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Aissati vergelijken met Maduro is als Gattusso vergelijken met Bergkamp
Waarom reageren als je inhoudelijk niets toevoegd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom trollen als ik inhoudelijk correct ben?²
Misschien ligt het ook wel een beetje aan de Jong hoor?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan zit er gewoon niets niet goed in de verhouding de Jong/Ajax. Hij wil HIER niet zwerven maar daar wel......
Ajax moet eens wat normaler met mensen omgaan, meer duidelijkheid scheppen en spelers eens laten spelen waar ze tot hun recht komen.
Hij gebruikt jouw vergelijking, maar dan voor twee andere spelers. Ik zie het punt niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Nwanko Kanu laat in een interview met De Telegraaf weten dat hij graag naar Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse international is nu actief in de Afrika Cup, maar heeft een contract bij het Engelse West Bromwich Albion.
"Ik heb heimwee naar Ajax en zou iedereen heel graag willen laten zien wat ik nog kan. Jari Litmanen kwam terug en dat ging niet goed. Maar niet iedereen is hetzelfde. Ik weet zeker dat ik nog van waarde kan zijn. I keep my fingers crossed," aldus de 29-jarige Kanu.
Kanu heeft nog een contract tot 2007 bij de Engelsen, maar hij blijft positief. “Maar misschien valt er wel te praten. Als ik in Engeland moet blijven of Ajax me niet meer wil, hoop ik in een andere rol terug te keren, als jeugdtrainer of zo. I love Amsterdam."
In het seizoen 1993/1994 begon de Nigeriaan bij Ajax. Hij scoorde in drie jaar 25 keer en wist de Champions League te winnen. Verder voetbalde hij nog voor Fed Works, Iwanyanwu, Internazionale en Arsenal.
Ga ik je niet eens uitleggen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien kan ie de rol van ananas over nemen, lijkt me wel zo'n type.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Tja, Kanu. het is natuurlijk altijd leuk als oude kampioenen terug willen, maar ik denk ook niet dat hij nog erg veel meerwaarde zal hebben nu.
Maar goed, mijn 1995 hart zegt: doe maar.
Net zoals Litmanen bedoel je? Ervaring vind ik echt een drogreden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:27 schreef Houniet het volgende:
En wat denk je van ervaring.
Heb je wel gelijk in eigenlijk, maar Litmanen was ook erg blessure gevoelig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net zoals Litmanen bedoel je? Ervaring vind ik echt een drogreden.²
Dat zou nu in eerste instantie wel de focus moeten zijn, maar ook buiten het veld kunnen routiniers erg belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Als je iemand wilt halen om zijn ervaring, moet het iemand zijn die wekelijks speelt en Nwanko Kanu zal niet altijd spelen, aangezien we nog genoeg spitsen hebben.
ech oengeloefluk, ech war... oengeloefluk...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef jna het volgende:
Het waren toch Finidi en Kanu die zeiden: "Ik blij" waarop de andere zei: "Ik ook BLIJJ"![]()
en Gerard vd Lemquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer Nwanko Kanu hoort dat Louis van Gaal inmiddels bij AZ zit, zal hij wel naar Alkmaar gaan.
Want wat heeft het huidige Ajax nog te maken met dat van 1994-1996? Ander stadion, andere spelers, andere technische staf, eigenlijk is alleen de naam nog hetzelfde.
Van der Lem schijnt heel belangrijk te zijn geweest voor Kanu en Finidi, dus wie weet....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer Nwanko Kanu hoort dat Louis van Gaal inmiddels bij AZ zit, zal hij wel naar Alkmaar gaan.
Want wat heeft het huidige Ajax nog te maken met dat van 1994-1996? Ander stadion, andere spelers, andere technische staf, eigenlijk is alleen de naam nog hetzelfde.
en ze kunnen bobby vast ook nog wel eens opzoeken...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van der Lem schijnt heel belangrijk te zijn geweest voor Kanu en Finidi, dus wie weet....
Ze? Finidi George is al even gestopt met voetballen, dan denk ik dat we beter Anouar Diba halen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en ze kunnen bobby vast ook nog wel eens opzoeken...
ajax moet een pensioenpotje openen waaruit oudspelers wat geld krijgen... dan zijn ze ook meer bereid om nog een terug te komen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze? Finidi George is al even gestopt met voetballen, dan denk ik dat we beter Anouar Diba halen.![]()
Finidi George is overigens wel één van de beste rechtsbuitens ooit, wát een geweldige voorzet!
Als wat dan? Als voorstopper?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef erikh het volgende:
Kanu wil terug? Doen, die gozer kan zeer zeker van waarde zijn.
cornervlagquote:
David Endtquote:
Gerard v/d Lem ook.quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we eindelijk een oud-speler die dolgraag terug wilt komen naar Ajax, hebben we er niets aan!
Nope, of het moet een actie-foto zijn van Pi-Air en Dirk Kuyt:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zeker een feyenoordplaatje gepost
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef kLowJow het volgende:
Dirk-Kuijt, plaatsen van porno, 48 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |