't is geen fan fictionquote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Harry die Hermelien in de kont neukt.
Dat zou je wel eens willen zien hé, viezerik!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Vorig jaar al ging het gerucht dat Imelda Staunton Umbridge zou gaan spelen. Later is daar niet echt meer iets over gehoord. Ze lijkt me er wel geschikt voor.![]()
[afbeelding]
En de audities voor Luna Lovegood zijn bijna afgelopen, ben benieuwd wat ze daar van gaan maken.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
die was bloot in "Mrs Henderson Presents"quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Er zijn weer wat rollen bekend:
[afbeelding] Tonks:
Natalia Tena.
een wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit wordt een tovve film.
Die Luna is best wel lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef SSID het volgende:
Nee! Luna moet zweven, als een of ander zweefteefje. Ze moet niet zweven van "kijk-eens-hoe-leuk-ik-ben"!
En Tonks moet mooier...:)
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Die Luna is best wel lekker
Jij hebt geen smaakquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Typische Engelse, lelijk dus.
klopt, dat bespraken we allemaal hieroquote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Muertez het volgende:
ff iets anders, maarre ik vond de verfilming van the goblet of fire echt ontzettend slecht
als ik niet al het boek gelezen had had ik er waarschijnlijk geen drol van begrepen
van de hak op de tak en niets wordt goed uitgelegd of toegelicht
Daarbij vind ik de nieuwe perkamentus niet goed, hij is nog te jong en doet te druk om de wijsheid en waardigheid uit te stralen zoals de oude perkamentus deed.
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik had Luna een stuk lelijker in gedachten
Eensquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Typische Engelse, lelijk dus.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Muertez het volgende:
Daarbij vind ik de nieuwe perkamentus niet goed, hij is nog te jong en doet te druk om de wijsheid en waardigheid uit te stralen zoals de oude perkamentus deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:26 schreef PDOA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken niet gelezen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]oh edit, begreep t verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef Crazykill het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken niet gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Luna wel okay! Ik vind het meisje niet een standaard kijk-mij-eens-mooi-zijn meisje. Moest denk ik wel goed komen.
En Imelda Staunton is wel goed gecast voor Umbridge!Tralalalaaa
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Patch het volgende:dat is dus ook precies wat ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(lekker vaag he met al die spoilers)
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Patch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef Patch het volgende:
Nog geen Sirius....
"Gary Oldman has not yet been presented with or signed a contract to appear in Harry Potter and the Order of the Phoenix, HPANA has confirmed.
Despite a recent statement from the studio, we have learned and double-confirmed that no agreement has been made.
"At this time Gary Oldman is not set to appear in the next Potter film," manager Doug Urbanski told HPANA. "I cannot explain why the studio confirmed his appearance."
It's unlikely Oldman wouldn't reprise his role as Sirius Black in the fifth film.
Note: This does not imply he won't be in the movie, just that there's no current definitive agreement for him to appear."
quote:Roles of Gary Oldman and David Thewlis confirmed
We've just been told by Warner Bros that both actors (playing Sirius Black and Lupin, respectively) are still under negotiations to appear in Order of the Phoenix - they will begin filming this summer. This comes just as rumors earlier today reported the contrary.
Die laatste quote snap ik niet. De rollen zijn bevestigd, omdat ze nog bezig zijn met onderhandelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
Wie weet. Als Harry nou even enigzins doodgaat kunnen ze samen in het hiernamaals wat gaan zwerkballenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef NiekL het volgende:
Gelukkig, Ik kan me niet voorstellen dat ze Gary niet wilde vragen voor de laatste film. Want ik neem niet aan dat ie in boek 7 nog terug komt...
doe dan een blootfoto van Mrs. Henderson Presents...quote:
mwah... vond hem niet zo sterk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Naar deze verfilming ben ik echt benieuwd, vond dit deel wel sterk.
Die vond ik weer niet zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef Patch het volgende:
[..]
mwah... vond hem niet zo sterk.
Ik vond Azkaban erg sterk, het boek dan, verfilming niet zo...
Luna vind ik ook heel goed. Liz Hurley was een geweldige Bellatrix geweest idd, maar deze vind ik ook wel oke. Het is voor mij al zo lang terug dat ik die boeken heb gelezen, dus ik weet even niet meer hoe ik haar altijd heb voorgesteld.. Voldemort vond ik in de vorige film trouwens al heel slecht gecast, hij ziet er veel te menselijk uit :Squote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef MadGuy het volgende:
Luna vind ik geweldig gecast. Ik had echter Bellatrix veel mooier en spitser verwacht. Ging er niet ooit een gerucht dat Liz Hurley die rol zou vertolken. Stiekem had ik dat geweldig gevonden, ze heeft echt een femme fatale uitstraling en kan volgens mij fel en gemeen uit de hoek komen.
[afbeelding]
"Roooooooaaaaar, ik haat Harry!"
nieuwe Dumbledore is niet zo denderend...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef NiekL het volgende:
Ik vond dat Ralph Fiennes Voldemort voortreffelijk neerzette... Ik vind trouwens dat er weinig acteurs in de HP films zitten die ik hun rol niet goed vind neerzetten... (Al irriteer ik me wel vaak aan het soms tenenkrommende acteerwerk van de 3 kids)
Mijn favorieten zijn toch wel Alan Rickman en Ralph Fiennes
Goh zeker op deze foto, precies wat ik er van verwachtte!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:08 schreef bladibladibla het volgende:
![]()
Jeej, Gary Oldman terug!
Ik heb vandaag ontdekt dat de actrice die Tonks gaat spelen (Natalia Tena)dezelfde actrice is die Ellie in About a Boy speelde
Foto
Ach, hij valt best mee. Hij is tenminste ook een beetje maf net als in het boek. Dumbledore in film 1 en 2 was dat totaal niet. Alleen dat TBS-er moment in GoF was een beetje vreemd...quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:39 schreef Patch het volgende:
[..]
nieuwe Dumbledore is niet zo denderend...
Hij deed het ook goed hoor, maar ik vind dat ze z'n uiterlijk nog wel iets schokkender hadden kunnen maken (aangezien het voor kleine kinderen toch niet echt meer een geschikte film is) Alan Rickman is ook absoluut mijn favoriet, van het begin af aan al.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef NiekL het volgende:
Ik vond dat Ralph Fiennes Voldemort voortreffelijk neerzette... Ik vind trouwens dat er weinig acteurs in de HP films zitten die ik hun rol niet goed vind neerzetten... (Al irriteer ik me wel vaak aan het soms tenenkrommende acteerwerk van de 3 kids)
Mijn favorieten zijn toch wel Alan Rickman en Ralph Fiennes
Dus iets later zal 'ie hier ook wel verschijnen.quote:OOTP out on July 13, 2007
It's official: Warner Bros. has announced that the Harry Potter and the Order of Phoenix movie will hit theaters on July 13, 2007!
mugglenet
Ben ik ook wel met je eens.. Ik vond de rol van Harris beter.. gewoon meer zoals Dumbledore in het boek was. Gambon is meer een schreeuwende Al Pacino School hoofdquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:39 schreef Patch het volgende:
[..]
nieuwe Dumbledore is niet zo denderend...
quote:05-04-2006 | Elf Fantasy Fair, Europa’s grootste Fantasy spektakel!
Wat hebben een Vampier, een Elf, Captain Nemo en een raket naar de maan gemeen? De Elf Fantasy Fair 2006! "Vampieren, elfen en ridders gaan dit weekend hand in hand. Alle fantasy werelden treffen elkaar en als bezoeker loop je rond in een groot sprookje." aldus Stefan Struik, organisator van de Elf Fantasy Fair.
Natuurlijk mogen de special guests niet ontbreken. Shane Rangi (The Chronicles of Narnia) en Warwick Davis (Willow & Harry Potter) hebben al toegezegd. De onderhandeling met kinderen uit de Harry Potter films zijn nog in volle gang.
vorige keer waren het Simon Fillister & Marcel Lubbermansquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Welke zouden het zijn? Die zijn druk met de opnames toch?
Dat duurt nog lang!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
hier ook dan maar:
"nog 365 nachtjes slapen tot de premiere van OOTP"
Is dat niet ook ongeveer dezelfde datum dat het laatste boek uit komt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
hier ook dan maar:
"nog 365 nachtjes slapen tot de premiere van OOTP"
Van het boek is nog niks bekend, maar de geruchten gaan dat die op 7.7.7 uitkomt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:24 schreef Koningin het volgende:
[..]
Is dat niet ook ongeveer dezelfde datum dat het laatste boek uit komt?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van het boek is nog niks bekend, maar de geruchten gaan dat die op 7.7.7 uitkomt.
Zou best eens kunnen jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van het boek is nog niks bekend, maar de geruchten gaan dat die op 7.7.7 uitkomt.
Wat een planning.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Harry Potter and Half-Blood Prince, de film na OotF, komt op 21 november 2008 uit.
Haha ik ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij Tonks stelde ik me meer iemand voor met van dat trollenhaar zeg maar..
Trollenhaar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij Tonks stelde ik me meer iemand voor met van dat trollenhaar zeg maar..
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef Ill-Skillz het volgende:
Bellatrix wordt vertolkt door Helena Bonham Carter.
Dat was een goeie geweest ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef Adelante het volgende:
ik zag Tonks meer als een neger met roze haar, a la pink
Zoenscene van Hermione met Krumm? Heb ik iets gemist in de boeken? En kwam dat zoenen niet pas in het laatste boek the Halfblood Prince?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb mijn vraagtekens bij deze verfilming. Order of the Phoenix vind ik tot nu toe het slechtste boek.....
Er gebeurt gewoon te weinig om een leuk en spannend verhaal van te maken. Misschien duren dan de zoenscenes van Harry en Cho en Hermelien en Victor extra lang
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef Borizzz het volgende:
Er gebeurt gewoon te weinig om een leuk en spannend verhaal van te maken.
Nou ja, het laatste deel in het Ministerie zal wel een groot gedeelte van de film worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb mijn vraagtekens bij deze verfilming. Order of the Phoenix vind ik tot nu toe het slechtste boek.....
Er gebeurt gewoon te weinig om een leuk en spannend verhaal van te maken. Misschien duren dan de zoenscenes van Harry en Cho en Hermelien en Victor extra lang
Mafalda Russulaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is dat in de Nederlandse vertaling dan?
join the club...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan me haar totaal niet herinneren
Iemand de engelse vertaling hiervan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wikenweegschaar
Wizengamot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Iemand de engelse vertaling hiervan?
Ah, natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef franske19 het volgende:
Heb alleen het laatste deel gelezen van de serie maar vond het boek behoorlijk slecht, hopelijk is de film beter. Ik vond de vorige films namelijk erg leuk vandaar dat ik besloot om de half blood prince te gaan lezen. Veel te weinig actie voor een fantasie boek (tenminste in HBP).
Jaah! Zij is leuk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef Patch het volgende:
Jessica Stevenson ("Bridget Jones: The Edge of Reason", "Shaun of the Dead", "Spaced") will play Mafalda Hopkirk in Harry Potter and the Order of the Phoenix, opening in theaters and IMAX on July 13, 2007. In the book, Hopkirk is a witch from the Improper Use of Magic Office.
Dat vind ik echt zonde, want die verhaallijn was echt een keerpunt voor Ron.quote:RupertGrint.net, MuggleNet's official Rupert fansite, has posted their exclusive interview with the actor who plays Ron in the Potter films. In it, he talks with site owners Claire and Kelle about everything from his favorite movies to Book 7 theories.
Additionally, those of you who checked our site the other day will remember we reported there will be no Quidditch in Order of the Phoenix. The information (just for MuggleNet visitors) had come from this interview with Rupert, where he states there won't be any broom time "at all" in OOTP. He also says he was "looking forward" to filming the Weasley is our King storyline, which "may be" in the sixth film.
jawel, maar net als in voorafgaande films heeft ie ook een stunt doublequote:Op donderdag 7 september 2006 16:11 schreef Lod het volgende:
Ligt het aan mij of is Hagrid ook niet meer dezelfde acteur?
Klopt, maar er zijn voldoende scenes waar je Hagrid op de achtergrond nodig hebt, dan hoeft Robbie Coltrane niet iedere keer op te komen dagen, kan ie rustig zijn kopje koffie drinkenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:34 schreef Lod het volgende:
Hagrid is een halfreus en vrijwel onverwoestbaar. Die heeft toch geen stunt double nodig
Ik heb ergens gelezen dat zijn haar zo kort is, omdat Harry er dan volwassener uit zou zien. En ze vonden het wel 'in character': een boze Harry die na dat Toverschool Toernooi zijn zijn eigen haar afkniptquote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef MadGuy het volgende:
Umbridge, geweldig.
Wat hebben ze met het haar van Harry gedaan?
quote:"It [his hair] looks great at the end of the fourth movie, with sweat and blood matted into it, but we can't have every scene like that," he [Daniel Radcliffe] says laughing. "And I like to imagine that Harry went home over the summer, angry, and chopped into it himself"
Bronquote:Emma Watson, Hermoine in de Harry Potter films, zal wellicht niet te zien zijn in de laatste twee delen. De drie jeugdige acteurs die de hoofdrollen vertolken hadden een contract tot en met het vijfde deel: Harry Potter and the Order of the Phoenix. Tot dusverre heeft Watson zich nog niet vast laten leggen voor de laatste twee delen en het lijkt er op dat ze daar ook niet zo’n haast mee heeft.
Gevraagd naar haar deelname aan het zesde deel, zei Watson: "I don't know yet. Every film is such a huge production, and it's a long time.". Ook melde Watson dat ze er niet zeker van was of ze door wilde gaan met acteren. David Heyman, producent van de films, over een mogelijk vertrek van Watson: "It would be a hard thing to change and it would be disrupting ... but ultimately (the films' young stars) have to do what's right for them. This is their lives. I'm cautiously optimistic that it will work itself out.".
Lekkere egoïst ben je. In plaats van blij te zijn dat in het begin het belang van de kinderen een hoge prioriteit heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:32 schreef GoldFinch het volgende:
Ik denk dat dit de films heel erg verpest, als dit waar is ga ik er eens over denken of ik nog wel verder wil kijken. Ze hadden haar een contract moeten geven waar in stond dat ze 1 t/m 7 sowieso moest doen. Erg jammer, en niet slim want een betere rol+geld krijgt ze toch niet meer (denk aan dvdsales weer en bioscoop enzovoorts)
Natuurlijk ben ik een egoist of emma watson nou ongelukkig is of gelukkig, als ik maar een leuke film kan zien.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:47 schreef Lod het volgende:
[..]
Lekkere egoïst ben je. In plaats van blij te zijn dat in het begin het belang van de kinderen een hoge prioriteit heeft gekregen.
En feit blijft dan toch dat het heel vreemd zal zijn om iemand anders in de rol van Hermelien te zien.....quote:Op donderdag 28 september 2006 08:47 schreef Lod het volgende:
[..]
Lekkere egoïst ben je. In plaats van blij te zijn dat in het begin het belang van de kinderen een hoge prioriteit heeft gekregen.
Absoluut, maar dat is geen reden om iemand te dwingen om een bepaalde rol te nemen.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:01 schreef melismay het volgende:
[..]
En feit blijft dan toch dat het heel vreemd zal zijn om iemand anders in de rol van Hermelien te zien.....
Nou ja, dwingen vind ik een groot woord. Ik ben het wel eens dat als je zo'n reeks gaat maken, het weinig zin heeft om iemand vast te leggen voor 5, terwijl er 7 zijn. Dat was van te voren bekend. Ik vind het gewoon raar dat ze een 5 films contract hebben gedaan, blijkbaar zijn de makers er dan ook maar voor het gemak van uit gegaan dat die laatste 2 films wel goed zouden komen. Kan me niet voorstellen dat ze van te voren in gedachten hebben gehad dat de laatste 2 films met andere acteurs zouden zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:20 schreef Lod het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is geen reden om iemand te dwingen om een bepaalde rol te nemen.
letterlijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:07 schreef franske19 het volgende:
Denk dat Emma opstapt omdat na deel 5 haar hele personage verkracht wordt.
Inderdaad, zo'n fanboy ben ik nou weer niet.quote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef bladibladibla het volgende:
Heb ik ook gezien, maar ik vind het toch vrij triest om die countdown naar mijn desktop te gaan downloaden...
Jaja, dat zeg je nuquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n fanboy ben ik nou weer niet.
expelleriamus!!!!quote:
Precies mijn mening. Dumbledore hoort een wijze, genuanceerde oude man te zijn en geen schreeuwende dorpsgek.quote:Op maandag 6 november 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Die nieuwe dumbledore is echt een gek, ik vind dat hij meer als een rustig kalm doch machtig persoon moet overkomen en niet als een gare schreeuwlelijk.
idd, die van de eerste twee films is echt geweldig. Helaas is hij niet meer....quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Precies mijn mening. Dumbledore hoort een wijze, genuanceerde oude man te zijn en geen schreeuwende dorpsgek.
Naja, ik vind hem juist erg bot overkomen, en dat is hij in het boek totaal nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef bladibladibla het volgende:
Het dorpsgek aspect van Gambon vind ik wel leuk, want uit de boeken blijkt dat Dumbledore vrij maf is. Maf, maar wel briljant
Maar Richard Harris zette wel een geloofwaardigere Dumbledore neer, Gambon was totaal out of character. De enige keer dat Dumbledore zich gedraagt zoals Gambon deed in de afgelopen film is wat mij betreft tijdens het gevecht op het ministery of Magic in boek 5 (aankomende film). Maar nooit tegen Harry.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Richard Harris ongelofelijk saai in de eerste twee films. Zijn rol bevatte naar mijn mening helemaal niks van het sprankelende dat Michael Gambon wel heeft.
Hmmm. De beschrijving ie ik dus eerder poste was niet echt...quote:On Wednesday we showed you an alleged description of the upcoming Order of the Phoenix trailer, which had been previewed at early Happy Feet screenings. Bad news now, because Warner Bros. has just informed us that the description is completely false. This does not mean, however, that the description isn't accurate of the trailer shown in theaters recently, but that it doesn't reflect the content of the trailer to be released on November 17th.
Richard Harris was mijlenver beter in die rol dan Gambon. Richard Harris heeft granduer, status, en geeft de rol gewicht, een combinatie van mysterie, zachtmoedigheid, vaderlijke liefde en kracht. Gambon is vooral hard, direct, kil en enigszins agressief in zijn lichaamstaal en uitstraling. Richard Harris is de enige echte Dumbledore voor mij...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Richard Harris ongelofelijk saai in de eerste twee films. Zijn rol bevatte naar mijn mening helemaal niks van het sprankelende dat Michael Gambon wel heeft.
..Euh?quote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef Mainport het volgende:
Fleur Delacour! Die verdient een eigen gifje.
[afbeelding]
fap fapquote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef Mainport het volgende:
Fleur Delacour! Die verdient een eigen gifje.
[afbeelding]
Het is een promoposter uitgegeven door Warner Bros.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:
DAt is toch niet het origineel. Meer een teaser denk ik.
Ook al in de trailer te zienquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:13 schreef Mikani het volgende:
Een van de nieuwe foto's op mugglenet.
[afbeelding]
ik doelde meer op de synopsis van de trailer...quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:18 schreef edejong het volgende:
er is één ding dat ik zeker weet ik moet opnieuw gaan lezen, heb geen idee meer waar het precies over ging!
13-07-07quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:37 schreef Roellio het volgende:
Wanneer komen nu precies de nieuwe film en het nieuwe boek?
ik ben 500x meer geinterreseerd in het nieuwe boekquote:
die info weet ik niet, maar zou wel heel erg gaaf zijn ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:44 schreef edejong het volgende:
[..]
als het boek nou ook 777 pag. heeft dan is het helemaal compleet![]()
mmm ik was bij het uitkomen van het 6e boek toevallig in engeland en omgerekend betaal je daar echt ongeveer 7.50 euro, elke winkel stunt daar namelijk, ideaal dusquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:46 schreef Patch het volgende:
[..]
die info weet ik niet, maar zou wel heel erg gaaf zijn ja.
7e boek, komt uit op de 7e dag van de 7e maand van het 7e jaar met 777 pagina's![]()
En dat voor het luttele bedrag van 7,77 Euro
Ik lees de Nederlandse boeken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Mensen die de Nederlandse boeken lezen.![]()
Na de Nederlandse ben ik nu bezig met de Engelse, om de tijd te doden tot boek zeven en omdat ik dan deel 7 lees voor ik de Nederlandse spoilers ter ore krijgquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Er is nog niets bekend over de datum wanneer het nieuwe boek uitkomt.quote:
Wilde net zeggen...dat is nog helemaal niet bekend.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is nog niets bekend over de datum wanneer het nieuwe boek uitkomt.
Damn zij lijkt een beetje op die blonde van Family Ties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Luna Lovegood:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Bron: mugglenet
Elke keer als die Nederlandse namen langskomen gaan mijn nekharen recht overeind staanquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Ik ook, wij freaks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik lees de Nederlandse boeken.
Nadat ik eerste de Engelse en de Duitse versie heb gelezen
trailer zit in de US voor Happy Feet, officieel zou ie dus maandag te zien zijn op het net, of eerder...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zou er gisteren geen trailer uitgekomen moeten zijn, of is dat alleen dat 10 seconden filmpje?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zou er gisteren geen trailer uitgekomen moeten zijn, of is dat alleen dat 10 seconden filmpje?
quote:OOTP Teaser Trailer to Debut Online Monday
Warner Brothers has just informed us that the teaser trailer for Order of the Phoenix will premiere online Monday, November 20th on the official Happy Feet website. We'll let you know when it hits the site!
mugglenet
Tof!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
De trailer zou eigenlijk 20 november uitkomen, maar de trailer is uitgelekt op YouTube.
Hier te bekijken, maar wees er snel bij!!
-edit-: O ja, de kwaliteit is niet echt super
Inderdaad, dat doe je Lord of the Rings toch ook niet aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
willemquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:05 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je Lord of the Rings toch ook niet aan
strijder
Wat een kutkwaliteit, je kunt amper iets zien. Waardeloze camversies ook altijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
De trailer zou eigenlijk 20 november uitkomen, maar de trailer is uitgelekt op YouTube.
Het is wel een redelijke CAMkwaliteitquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutkwaliteit, je kunt amper iets zien. Waardeloze camversies ook altijd
dank uquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
coolquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Toffe trailer.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
cool
ik had ze nog niet gezien, wel bloot gezien, maar niet als Tonks...
Kijk Mrs. Henderson Presents maar een keertjequote:
12 jul 2007.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:23 schreef Bolter het volgende:
Wanneer staat de film eigelijk geplannend? zit dit topic ffkes door te bladeren, maar goed, gelijk een tvp dus
of een marathon.quote:Op zondag 19 november 2006 00:44 schreef Mikkie het volgende:
De 12e is in NL op een donderdag, maar de kans op een voorpremière op woensdag, of een show om 0.05 op donderdag zit er dik in.
Dat is echt niet vol te houden. Deel 1 t/m 5, van gemiddeld zeker zo'n 2,5 uur. Dan ga ik echt niet, ik tief na deel 1 al in slaapquote:
watje....quote:Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef Mikkie het volgende:
Dat is echt niet vol te houden. Deel 1 t/m 5, van gemiddeld zeker zo'n 2,5 uur. Dan ga ik echt niet, ik tief na deel 1 al in slaap
Nja bij HP kan ik mij het nog wel voorstellen. Vind de boeken erg tof, films over het algemeen een stuk minder en zeker een stuk onsamenhangender. Het is niet echt een doorlopend verhaal hé..quote:
Ik heb ze in het Engels en Nederlands gelezen en moet zeggen dat ik er weinig verschil tussen vindt zitten hoor. De namen vind ik ook goed bedacht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
De boeken heb ik hier momenteel niet bij mij, maar ik denk dat ik vanavond toch nog eens opnieuw ga beginnen aan boek 5.quote:Op zondag 19 november 2006 12:48 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de trailer gistermiddag ook al gezien via youtube, maar daar zat er de hele tijd een hoofd voor![]()
De trailer ziet er wel gaaf uit. De beelden van Londen zijn heel erg mooi en de rest ziet er ook lekker donker uit. Ik krijg spontaan weer zin om het boek nog eens te gaan lezen
mensen die zichzelf beter vinden omdat ze de engelse lezenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Da's vlotquote:Op zondag 19 november 2006 13:24 schreef Patch het volgende:
alvast deel 2 aangemaakt:
Harry Potter and the Order of the Phoenix Part 2
Ik lees eerst altijd de Engelse en als de Nederlandse een half jaar later uit is, lees ik die.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Engels-Nederlands discussie is nu al zo vaak gevoerd, dat is inmiddels uitgekauwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |