Bronquote:Emma Watson, Hermoine in de Harry Potter films, zal wellicht niet te zien zijn in de laatste twee delen. De drie jeugdige acteurs die de hoofdrollen vertolken hadden een contract tot en met het vijfde deel: Harry Potter and the Order of the Phoenix. Tot dusverre heeft Watson zich nog niet vast laten leggen voor de laatste twee delen en het lijkt er op dat ze daar ook niet zo’n haast mee heeft.
Gevraagd naar haar deelname aan het zesde deel, zei Watson: "I don't know yet. Every film is such a huge production, and it's a long time.". Ook melde Watson dat ze er niet zeker van was of ze door wilde gaan met acteren. David Heyman, producent van de films, over een mogelijk vertrek van Watson: "It would be a hard thing to change and it would be disrupting ... but ultimately (the films' young stars) have to do what's right for them. This is their lives. I'm cautiously optimistic that it will work itself out.".
Lekkere egoïst ben je. In plaats van blij te zijn dat in het begin het belang van de kinderen een hoge prioriteit heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:32 schreef GoldFinch het volgende:
Ik denk dat dit de films heel erg verpest, als dit waar is ga ik er eens over denken of ik nog wel verder wil kijken. Ze hadden haar een contract moeten geven waar in stond dat ze 1 t/m 7 sowieso moest doen. Erg jammer, en niet slim want een betere rol+geld krijgt ze toch niet meer (denk aan dvdsales weer en bioscoop enzovoorts)
Natuurlijk ben ik een egoist of emma watson nou ongelukkig is of gelukkig, als ik maar een leuke film kan zien.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:47 schreef Lod het volgende:
[..]
Lekkere egoïst ben je. In plaats van blij te zijn dat in het begin het belang van de kinderen een hoge prioriteit heeft gekregen.
En feit blijft dan toch dat het heel vreemd zal zijn om iemand anders in de rol van Hermelien te zien.....quote:Op donderdag 28 september 2006 08:47 schreef Lod het volgende:
[..]
Lekkere egoïst ben je. In plaats van blij te zijn dat in het begin het belang van de kinderen een hoge prioriteit heeft gekregen.
Absoluut, maar dat is geen reden om iemand te dwingen om een bepaalde rol te nemen.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:01 schreef melismay het volgende:
[..]
En feit blijft dan toch dat het heel vreemd zal zijn om iemand anders in de rol van Hermelien te zien.....
Nou ja, dwingen vind ik een groot woord. Ik ben het wel eens dat als je zo'n reeks gaat maken, het weinig zin heeft om iemand vast te leggen voor 5, terwijl er 7 zijn. Dat was van te voren bekend. Ik vind het gewoon raar dat ze een 5 films contract hebben gedaan, blijkbaar zijn de makers er dan ook maar voor het gemak van uit gegaan dat die laatste 2 films wel goed zouden komen. Kan me niet voorstellen dat ze van te voren in gedachten hebben gehad dat de laatste 2 films met andere acteurs zouden zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:20 schreef Lod het volgende:
[..]
Absoluut, maar dat is geen reden om iemand te dwingen om een bepaalde rol te nemen.
letterlijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:07 schreef franske19 het volgende:
Denk dat Emma opstapt omdat na deel 5 haar hele personage verkracht wordt.
Inderdaad, zo'n fanboy ben ik nou weer niet.quote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef bladibladibla het volgende:
Heb ik ook gezien, maar ik vind het toch vrij triest om die countdown naar mijn desktop te gaan downloaden...
Jaja, dat zeg je nuquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n fanboy ben ik nou weer niet.
expelleriamus!!!!quote:
Precies mijn mening. Dumbledore hoort een wijze, genuanceerde oude man te zijn en geen schreeuwende dorpsgek.quote:Op maandag 6 november 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Die nieuwe dumbledore is echt een gek, ik vind dat hij meer als een rustig kalm doch machtig persoon moet overkomen en niet als een gare schreeuwlelijk.
idd, die van de eerste twee films is echt geweldig. Helaas is hij niet meer....quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Precies mijn mening. Dumbledore hoort een wijze, genuanceerde oude man te zijn en geen schreeuwende dorpsgek.
Naja, ik vind hem juist erg bot overkomen, en dat is hij in het boek totaal nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef bladibladibla het volgende:
Het dorpsgek aspect van Gambon vind ik wel leuk, want uit de boeken blijkt dat Dumbledore vrij maf is. Maf, maar wel briljant
Maar Richard Harris zette wel een geloofwaardigere Dumbledore neer, Gambon was totaal out of character. De enige keer dat Dumbledore zich gedraagt zoals Gambon deed in de afgelopen film is wat mij betreft tijdens het gevecht op het ministery of Magic in boek 5 (aankomende film). Maar nooit tegen Harry.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Richard Harris ongelofelijk saai in de eerste twee films. Zijn rol bevatte naar mijn mening helemaal niks van het sprankelende dat Michael Gambon wel heeft.
Hmmm. De beschrijving ie ik dus eerder poste was niet echt...quote:On Wednesday we showed you an alleged description of the upcoming Order of the Phoenix trailer, which had been previewed at early Happy Feet screenings. Bad news now, because Warner Bros. has just informed us that the description is completely false. This does not mean, however, that the description isn't accurate of the trailer shown in theaters recently, but that it doesn't reflect the content of the trailer to be released on November 17th.
Richard Harris was mijlenver beter in die rol dan Gambon. Richard Harris heeft granduer, status, en geeft de rol gewicht, een combinatie van mysterie, zachtmoedigheid, vaderlijke liefde en kracht. Gambon is vooral hard, direct, kil en enigszins agressief in zijn lichaamstaal en uitstraling. Richard Harris is de enige echte Dumbledore voor mij...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Richard Harris ongelofelijk saai in de eerste twee films. Zijn rol bevatte naar mijn mening helemaal niks van het sprankelende dat Michael Gambon wel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |