Inderdaad, zo'n fanboy ben ik nou weer niet.quote:Op zondag 5 november 2006 12:16 schreef bladibladibla het volgende:
Heb ik ook gezien, maar ik vind het toch vrij triest om die countdown naar mijn desktop te gaan downloaden...
Jaja, dat zeg je nuquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n fanboy ben ik nou weer niet.
expelleriamus!!!!quote:
Precies mijn mening. Dumbledore hoort een wijze, genuanceerde oude man te zijn en geen schreeuwende dorpsgek.quote:Op maandag 6 november 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Die nieuwe dumbledore is echt een gek, ik vind dat hij meer als een rustig kalm doch machtig persoon moet overkomen en niet als een gare schreeuwlelijk.
idd, die van de eerste twee films is echt geweldig. Helaas is hij niet meer....quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Precies mijn mening. Dumbledore hoort een wijze, genuanceerde oude man te zijn en geen schreeuwende dorpsgek.
Naja, ik vind hem juist erg bot overkomen, en dat is hij in het boek totaal nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef bladibladibla het volgende:
Het dorpsgek aspect van Gambon vind ik wel leuk, want uit de boeken blijkt dat Dumbledore vrij maf is. Maf, maar wel briljant
Maar Richard Harris zette wel een geloofwaardigere Dumbledore neer, Gambon was totaal out of character. De enige keer dat Dumbledore zich gedraagt zoals Gambon deed in de afgelopen film is wat mij betreft tijdens het gevecht op het ministery of Magic in boek 5 (aankomende film). Maar nooit tegen Harry.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Richard Harris ongelofelijk saai in de eerste twee films. Zijn rol bevatte naar mijn mening helemaal niks van het sprankelende dat Michael Gambon wel heeft.
Hmmm. De beschrijving ie ik dus eerder poste was niet echt...quote:On Wednesday we showed you an alleged description of the upcoming Order of the Phoenix trailer, which had been previewed at early Happy Feet screenings. Bad news now, because Warner Bros. has just informed us that the description is completely false. This does not mean, however, that the description isn't accurate of the trailer shown in theaters recently, but that it doesn't reflect the content of the trailer to be released on November 17th.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |