14 Decemberquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef sleepflower het volgende:
Ik moet het boek maar eens nog een keer lezen, ben alles al weer kwijt. Wanneer komt de film hier uit?
Hmm ja, ben benieuwd. Het zijn op zich wel leuke boeken maar zo ontzettend cliché.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:23 schreef Patch het volgende:
[..]
14 December
Heb nu boek 1 en 2 gelezen... het wachten is op boek 3...
vond ik ook, lezen wel lekker weg, weinig verrassingen en plotwendingen inderdaad...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:28 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Hmm ja, ben benieuwd. Het zijn op zich wel leuke boeken maar zo ontzettend cliché.
Volgens mij had Anya (zo heette ze toch) in het boek ook zwart haar, hier opeens blond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:29 schreef Patch het volgende:
[..]
vond ik ook, lezen wel lekker weg, weinig verrassingen en plotwendingen inderdaad...
Ik vind de meeste acteurs ook een beetje miscast eigenlijk....
King Galbatorix en Durza.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef sleepflower het volgende:
Wie stellen die zwarte vent en z'n enge zombie-vriendje eigenlijk voor?
quote:
Aryaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:33 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Volgens mij had Anya (zo heette ze toch) in het boek ook zwart haar, hier opeens blond.
Zat al te twijfelen of het nou Arya of Anya was. Tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen. Ben trouwens benieuwd hoe ze dat nou met die draak gaan doen.quote:
CGI & beetje muppet studio & stem van een Britse actrice waarschijnlijk....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:58 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen of het nou Arya of Anya was. Tijd geleden dat ik de boeken heb gelezen. Ben trouwens benieuwd hoe ze dat nou met die draak gaan doen.
Zoals ze op die poster hierboven staat doet ze me denken aan dat beest uit The Neverending Story.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:12 schreef Patch het volgende:
[..]
CGI & beetje muppet studio & stem van een Britse actrice waarschijnlijk....
Ik geloof dat Eragon op een hertje wil schieten en dat dan ineens het blauwe drakenei uit de lucht komt vallen met een lichtflits, ik geloof niet dat de lichtflits / vuurbal afkomstig is van de pijl of boog...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:55 schreef Kontiki het volgende:
Alleen dat screenshot met die jongen die een pijl en boog afvuurt ziet er nogal cheap uit. Lijkt wel Dungeons & Dragons. Zo'n vuurbal kan ik hier ook op mijn PC maken.
Hier precies het zelfde, kijk ook te veel naar de cover. Nu heb ik deel 1 van het boek toch maar besteld, eens kijken of het wat is. De trailer ziet er in iedergeval goed uit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag het boek meerdere malen liggen, maar vond de cover wat amateuristisch. Dus maar laten liggen.
Misschien eens een keer kijken.
In het boek hoort alleen Eragon haar (Saphira de draak), ze communiceren met elkaar via gedachten, dus niet een pratende draak a la DragonHeart. En tot dusver (imdb) staat er geen actrice op de castlijst die de stem doet...quote:Op zondag 3 december 2006 20:44 schreef MadGuy het volgende:
Stomme vraag, maar wat is daar apart aan dan? Ik heb het boek nog niet gelezen...![]()
Hij leek mij te kinderachtig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:30 schreef MadGuy het volgende:
Ik zag het boek meerdere malen liggen, maar vond de cover wat amateuristisch. Dus maar laten liggen.
Misschien eens een keer kijken.
Ben ook erg benieuwdquote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef magnifor het volgende:
Ben benieuwd naar de film. 14 december naar de bios.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |