quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:13 schreef m021 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Molluck dit niet mogen vragen in dit topic natuurlijk, maar ik geef toch maar even antwoord.
NIET lezen als je het boek nog niet gelezen hebt!heel fijn weer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
klopt, maar ik had verzocht om dit soort ongein in het andere topic te posten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je hoeft de spoiler toch niet te lezen.
Sterker nog, hij is al eens een keer gevraagd in dat topic en drie keer raden door wiequote:Op zondag 30 oktober 2005 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt, maar ik had verzocht om dit soort ongein in het andere topic te posten.
Dus ik vraag vriendelijk of die user zijn post wil verwijderen of plaatsen in het andere topic en hier dan een linkje plaatsen in zijn oorspronkelijke bericht.
Duidelijk was, dat je hier een vraag stelde die een user onmogelijk kan beantwoorden, als we hier de users houden waarvoor het topic uiteindelijk de bedoeling isquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:17 schreef Molluck het volgende:
Hee, wat doe ik nou weer fout, dit gaat toch over het boek?
En Lod, ik was vergeten dat ik het al een keer had gevraagd, maar erg duidelijk is het ook niet...
...wat dat betreft was de Engelse versie beter
dat deed ik expres
*aanbidquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:39 schreef tonks het volgende:
Ik heb de engelse gelezen, maar deze ga ik ook kopen. dan heb ik ze allemaal
Ach, hebben jullie ook wat te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:01 schreef Klonk het volgende:
Niet meer bij bol.com bestellen, ik werk voor pakketservice van TPG en ik voor onze hele stad zitten (5 postcodes) zitten we voor as zaterdag al op 200 pakketen (en dat worden er alleen maar meer) extra, 3 maar raden allemaal harry potter.![]()
Laat ie de boeken maar bij z'n lezers toveren
Ja! Ik zit zelf altijd al vertalingen te verzinnen en dan te kijken of Wiebe hetzelfde idee had.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:02 schreef tonks het volgende:
Ben wel benieuwd naar sommige namen zoals horcrux en gaunt enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |