Ik ook, wij freaks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik lees de Nederlandse boeken.
Nadat ik eerste de Engelse en de Duitse versie heb gelezen
trailer zit in de US voor Happy Feet, officieel zou ie dus maandag te zien zijn op het net, of eerder...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zou er gisteren geen trailer uitgekomen moeten zijn, of is dat alleen dat 10 seconden filmpje?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zou er gisteren geen trailer uitgekomen moeten zijn, of is dat alleen dat 10 seconden filmpje?
quote:OOTP Teaser Trailer to Debut Online Monday
Warner Brothers has just informed us that the teaser trailer for Order of the Phoenix will premiere online Monday, November 20th on the official Happy Feet website. We'll let you know when it hits the site!
mugglenet
Tof!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
De trailer zou eigenlijk 20 november uitkomen, maar de trailer is uitgelekt op YouTube.
Hier te bekijken, maar wees er snel bij!!
-edit-: O ja, de kwaliteit is niet echt super
Inderdaad, dat doe je Lord of the Rings toch ook niet aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Mensen die de Nederlandse boeken lezen.![]()
willemquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:05 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je Lord of the Rings toch ook niet aan
strijder
Wat een kutkwaliteit, je kunt amper iets zien. Waardeloze camversies ook altijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
De trailer zou eigenlijk 20 november uitkomen, maar de trailer is uitgelekt op YouTube.
Het is wel een redelijke CAMkwaliteitquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutkwaliteit, je kunt amper iets zien. Waardeloze camversies ook altijd
dank uquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
coolquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Toffe trailer.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
cool
ik had ze nog niet gezien, wel bloot gezien, maar niet als Tonks...
Kijk Mrs. Henderson Presents maar een keertjequote:
12 jul 2007.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:23 schreef Bolter het volgende:
Wanneer staat de film eigelijk geplannend? zit dit topic ffkes door te bladeren, maar goed, gelijk een tvp dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |