Ik ook, wij freaks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik lees de Nederlandse boeken.
Nadat ik eerste de Engelse en de Duitse versie heb gelezen
trailer zit in de US voor Happy Feet, officieel zou ie dus maandag te zien zijn op het net, of eerder...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zou er gisteren geen trailer uitgekomen moeten zijn, of is dat alleen dat 10 seconden filmpje?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zou er gisteren geen trailer uitgekomen moeten zijn, of is dat alleen dat 10 seconden filmpje?
quote:OOTP Teaser Trailer to Debut Online Monday
Warner Brothers has just informed us that the teaser trailer for Order of the Phoenix will premiere online Monday, November 20th on the official Happy Feet website. We'll let you know when it hits the site!
mugglenet
Tof!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
De trailer zou eigenlijk 20 november uitkomen, maar de trailer is uitgelekt op YouTube.
Hier te bekijken, maar wees er snel bij!!
-edit-: O ja, de kwaliteit is niet echt super
Inderdaad, dat doe je Lord of the Rings toch ook niet aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Mensen die de Nederlandse boeken lezen.![]()
willemquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:05 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe je Lord of the Rings toch ook niet aan
strijder
Wat een kutkwaliteit, je kunt amper iets zien. Waardeloze camversies ook altijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
De trailer zou eigenlijk 20 november uitkomen, maar de trailer is uitgelekt op YouTube.
Het is wel een redelijke CAMkwaliteitquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutkwaliteit, je kunt amper iets zien. Waardeloze camversies ook altijd
dank uquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De trailer is er nu tóch
coolquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Toffe trailer.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
cool
ik had ze nog niet gezien, wel bloot gezien, maar niet als Tonks...
Kijk Mrs. Henderson Presents maar een keertjequote:
12 jul 2007.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:23 schreef Bolter het volgende:
Wanneer staat de film eigelijk geplannend? zit dit topic ffkes door te bladeren, maar goed, gelijk een tvp dus
of een marathon.quote:Op zondag 19 november 2006 00:44 schreef Mikkie het volgende:
De 12e is in NL op een donderdag, maar de kans op een voorpremičre op woensdag, of een show om 0.05 op donderdag zit er dik in.
Dat is echt niet vol te houden. Deel 1 t/m 5, van gemiddeld zeker zo'n 2,5 uur. Dan ga ik echt niet, ik tief na deel 1 al in slaapquote:
watje....quote:Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef Mikkie het volgende:
Dat is echt niet vol te houden. Deel 1 t/m 5, van gemiddeld zeker zo'n 2,5 uur. Dan ga ik echt niet, ik tief na deel 1 al in slaap
Nja bij HP kan ik mij het nog wel voorstellen. Vind de boeken erg tof, films over het algemeen een stuk minder en zeker een stuk onsamenhangender. Het is niet echt een doorlopend verhaal hé..quote:
Ik heb ze in het Engels en Nederlands gelezen en moet zeggen dat ik er weinig verschil tussen vindt zitten hoor. De namen vind ik ook goed bedacht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
De boeken heb ik hier momenteel niet bij mij, maar ik denk dat ik vanavond toch nog eens opnieuw ga beginnen aan boek 5.quote:Op zondag 19 november 2006 12:48 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de trailer gistermiddag ook al gezien via youtube, maar daar zat er de hele tijd een hoofd voor![]()
De trailer ziet er wel gaaf uit. De beelden van Londen zijn heel erg mooi en de rest ziet er ook lekker donker uit. Ik krijg spontaan weer zin om het boek nog eens te gaan lezen
mensen die zichzelf beter vinden omdat ze de engelse lezenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Da's vlotquote:Op zondag 19 november 2006 13:24 schreef Patch het volgende:
alvast deel 2 aangemaakt:
Harry Potter and the Order of the Phoenix Part 2
Ik lees eerst altijd de Engelse en als de Nederlandse een half jaar later uit is, lees ik die.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Die Engels-Nederlands discussie is nu al zo vaak gevoerd, dat is inmiddels uitgekauwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |