Richard Harris was mijlenver beter in die rol dan Gambon. Richard Harris heeft granduer, status, en geeft de rol gewicht, een combinatie van mysterie, zachtmoedigheid, vaderlijke liefde en kracht. Gambon is vooral hard, direct, kil en enigszins agressief in zijn lichaamstaal en uitstraling. Richard Harris is de enige echte Dumbledore voor mij...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Richard Harris ongelofelijk saai in de eerste twee films. Zijn rol bevatte naar mijn mening helemaal niks van het sprankelende dat Michael Gambon wel heeft.
..Euh?quote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef Mainport het volgende:
Fleur Delacour! Die verdient een eigen gifje.
[afbeelding]
fap fapquote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef Mainport het volgende:
Fleur Delacour! Die verdient een eigen gifje.
[afbeelding]
Het is een promoposter uitgegeven door Warner Bros.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:20 schreef Jeanne_Darc het volgende:
DAt is toch niet het origineel. Meer een teaser denk ik.
Ook al in de trailer te zienquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:13 schreef Mikani het volgende:
Een van de nieuwe foto's op mugglenet.
[afbeelding]
ik doelde meer op de synopsis van de trailer...quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:18 schreef edejong het volgende:
er is één ding dat ik zeker weet ik moet opnieuw gaan lezen, heb geen idee meer waar het precies over ging!
13-07-07quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:37 schreef Roellio het volgende:
Wanneer komen nu precies de nieuwe film en het nieuwe boek?
ik ben 500x meer geinterreseerd in het nieuwe boekquote:
die info weet ik niet, maar zou wel heel erg gaaf zijn ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:44 schreef edejong het volgende:
[..]
als het boek nou ook 777 pag. heeft dan is het helemaal compleet![]()
mmm ik was bij het uitkomen van het 6e boek toevallig in engeland en omgerekend betaal je daar echt ongeveer 7.50 euro, elke winkel stunt daar namelijk, ideaal dusquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:46 schreef Patch het volgende:
[..]
die info weet ik niet, maar zou wel heel erg gaaf zijn ja.
7e boek, komt uit op de 7e dag van de 7e maand van het 7e jaar met 777 pagina's![]()
En dat voor het luttele bedrag van 7,77 Euro
Ik lees de Nederlandse boeken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Mensen die de Nederlandse boeken lezen.![]()
Na de Nederlandse ben ik nu bezig met de Engelse, om de tijd te doden tot boek zeven en omdat ik dan deel 7 lees voor ik de Nederlandse spoilers ter ore krijgquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Er is nog niets bekend over de datum wanneer het nieuwe boek uitkomt.quote:
Wilde net zeggen...dat is nog helemaal niet bekend.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er is nog niets bekend over de datum wanneer het nieuwe boek uitkomt.
Damn zij lijkt een beetje op die blonde van Family Ties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Luna Lovegood:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Bron: mugglenet
Elke keer als die Nederlandse namen langskomen gaan mijn nekharen recht overeind staanquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:12 schreef Roellio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |