't is geen fan fictionquote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Harry die Hermelien in de kont neukt.
Dat zou je wel eens willen zien hé, viezerik!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Vorig jaar al ging het gerucht dat Imelda Staunton Umbridge zou gaan spelen. Later is daar niet echt meer iets over gehoord. Ze lijkt me er wel geschikt voor.![]()
[afbeelding]
En de audities voor Luna Lovegood zijn bijna afgelopen, ben benieuwd wat ze daar van gaan maken.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
die was bloot in "Mrs Henderson Presents"quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Er zijn weer wat rollen bekend:
[afbeelding] Tonks:
Natalia Tena.
een wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit wordt een tovve film.
Die Luna is best wel lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef SSID het volgende:
Nee! Luna moet zweven, als een of ander zweefteefje. Ze moet niet zweven van "kijk-eens-hoe-leuk-ik-ben"!
En Tonks moet mooier...:)
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:16 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Die Luna is best wel lekker
Jij hebt geen smaakquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Typische Engelse, lelijk dus.
klopt, dat bespraken we allemaal hieroquote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Muertez het volgende:
ff iets anders, maarre ik vond de verfilming van the goblet of fire echt ontzettend slecht
als ik niet al het boek gelezen had had ik er waarschijnlijk geen drol van begrepen
van de hak op de tak en niets wordt goed uitgelegd of toegelicht
Daarbij vind ik de nieuwe perkamentus niet goed, hij is nog te jong en doet te druk om de wijsheid en waardigheid uit te stralen zoals de oude perkamentus deed.
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik had Luna een stuk lelijker in gedachten
Eensquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Typische Engelse, lelijk dus.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef Muertez het volgende:
Daarbij vind ik de nieuwe perkamentus niet goed, hij is nog te jong en doet te druk om de wijsheid en waardigheid uit te stralen zoals de oude perkamentus deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:26 schreef PDOA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken niet gelezen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]oh edit, begreep t verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef Crazykill het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de boeken niet gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Luna wel okay! Ik vind het meisje niet een standaard kijk-mij-eens-mooi-zijn meisje. Moest denk ik wel goed komen.
En Imelda Staunton is wel goed gecast voor Umbridge!Tralalalaaa
quote:Op maandag 6 februari 2006 16:54 schreef Take_A_Picture het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Patch het volgende:dat is dus ook precies wat ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(lekker vaag he met al die spoilers)
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:41 schreef Patch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef Patch het volgende:
Nog geen Sirius....
"Gary Oldman has not yet been presented with or signed a contract to appear in Harry Potter and the Order of the Phoenix, HPANA has confirmed.
Despite a recent statement from the studio, we have learned and double-confirmed that no agreement has been made.
"At this time Gary Oldman is not set to appear in the next Potter film," manager Doug Urbanski told HPANA. "I cannot explain why the studio confirmed his appearance."
It's unlikely Oldman wouldn't reprise his role as Sirius Black in the fifth film.
Note: This does not imply he won't be in the movie, just that there's no current definitive agreement for him to appear."
quote:Roles of Gary Oldman and David Thewlis confirmed
We've just been told by Warner Bros that both actors (playing Sirius Black and Lupin, respectively) are still under negotiations to appear in Order of the Phoenix - they will begin filming this summer. This comes just as rumors earlier today reported the contrary.
Die laatste quote snap ik niet. De rollen zijn bevestigd, omdat ze nog bezig zijn met onderhandelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |