Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:15 schreef Ill-Skillz het volgende:
Bellatrix wordt vertolkt door Helena Bonham Carter.
Dat was een goeie geweest ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:55 schreef Adelante het volgende:
ik zag Tonks meer als een neger met roze haar, a la pink
Zoenscene van Hermione met Krumm? Heb ik iets gemist in de boeken? En kwam dat zoenen niet pas in het laatste boek the Halfblood Prince?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb mijn vraagtekens bij deze verfilming. Order of the Phoenix vind ik tot nu toe het slechtste boek.....
Er gebeurt gewoon te weinig om een leuk en spannend verhaal van te maken. Misschien duren dan de zoenscenes van Harry en Cho en Hermelien en Victor extra lang
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef Borizzz het volgende:
Er gebeurt gewoon te weinig om een leuk en spannend verhaal van te maken.
Nou ja, het laatste deel in het Ministerie zal wel een groot gedeelte van de film worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:52 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb mijn vraagtekens bij deze verfilming. Order of the Phoenix vind ik tot nu toe het slechtste boek.....
Er gebeurt gewoon te weinig om een leuk en spannend verhaal van te maken. Misschien duren dan de zoenscenes van Harry en Cho en Hermelien en Victor extra lang
Mafalda Russulaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is dat in de Nederlandse vertaling dan?
join the club...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan me haar totaal niet herinneren
Iemand de engelse vertaling hiervan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Wikenweegschaar
Wizengamot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Iemand de engelse vertaling hiervan?
Ah, natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef franske19 het volgende:
Heb alleen het laatste deel gelezen van de serie maar vond het boek behoorlijk slecht, hopelijk is de film beter. Ik vond de vorige films namelijk erg leuk vandaar dat ik besloot om de half blood prince te gaan lezen. Veel te weinig actie voor een fantasie boek (tenminste in HBP).
Jaah! Zij is leuk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:14 schreef Patch het volgende:
Jessica Stevenson ("Bridget Jones: The Edge of Reason", "Shaun of the Dead", "Spaced") will play Mafalda Hopkirk in Harry Potter and the Order of the Phoenix, opening in theaters and IMAX on July 13, 2007. In the book, Hopkirk is a witch from the Improper Use of Magic Office.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |