quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk is nog niet geweest...
En vanavond ga ik stemmen tellen dus dan gaat het er ook niet van komen, maar alles komt goed! Normaliter is alles makkelijk bij te benen maar nu met twee wedstrijden door elkaar vergt het iets meer moeite. Vanaf volgende maand loopt alles weer op rolletjes, beloofd!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:25 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb nou al een tijdje geleden deze foto ingestuurd, met de vraag erbij of (huis)dieren nou wel of niet mogen. Nog steeds geen antwoord.
Naar mijn mening mag het wel. Er zijn nl ook genoeg fotografen die portretfoto's van (huis)dieren maken. Dus waarom hier niet???
Heb op dit moment ff geen psp ofzo, maar word aan gewerkt. Gaat deze maand denk ik niet meer lukken
Het originele formaat is trouwens scherper/mooier.
Maar we hebben het aan het begin van de wedstrijd niet uitgesloten... Ik laat de stemmers beslissen of ze het bij het onderwerp vinden passen of niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:21 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind een hond nu ook niet echt bij dit onderwerp passen![]()
Waarom niet? Het is toch een gezicht/kop?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar we hebben het aan het begin van de wedstrijd niet uitgesloten... Ik laat de stemmers beslissen of ze het bij het onderwerp vinden passen of niet.
Dan moet ik je wel gelijk gevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vind het dierfotografie, potretten maak je van mensen. Maar dat is mijn mening...
Dat kan niet, mijn camera is bij de leverancier zoals in ander tyopic verteld, dit zijn dus foto's uit de oude doos. Ik kan dus niks nieuws makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:47 schreef Subhuman het volgende:
Probeer het nog eens
Oh dat heb ik even over het hoofd gezien dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat kan niet, mijn camera is bij de leverancier zoals in ander tyopic verteld, dit zijn dus foto's uit de oude doos. Ik kan dus niks nieuws maken![]()
Wees daar wel voorzichtig mee, een achtergrond vervagen zodat ie mooi en realistisch lijkt is heel erg moeilijk. Misschien kan je tips en adviezen vragen in [centraal] Fotobewerking/Photoshop!quote:Maar ik ga degene die het word zo bewerken dat de achtergrond gewoon netjes is
npquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef Subhuman het volgende:
Oh dat heb ik even over het hoofd gezien dan.
Ik heb al een aantal jaar photoshop ervaringquote:Wees daar wel voorzichtig mee, een achtergrond vervagen zodat ie mooi en realistisch lijkt is heel erg moeilijk. Misschien kan je tips en adviezen vragen in [centraal] Fotobewerking/Photoshop!
2!, of anders 5. De rest is denk ik vooral leuk als je de mensen kent.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat portretjes uit de oude doos en 1 nieuw portret. Eens bedenken welke ik in zal sturen.
Je hebt (zoals ik zie) alleen maar een wazig kadertje omheen gemaakt? En in mijn ogen is dat echt niet verboden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:02 schreef Ireth het volgende:
Aangezien kleine bewerkingen wel toegestaan zijn, vraag ik me af of dit dan ook mag. Of dat dit net weer to much is.
[afbeelding]
(Originele foto zonder enige bewerking)
Of je dat iets helpt voor de wedstrijd is een andere vraag. Er zijn ook weer mensen die dit niet mooi vinden uitzien.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:35 schreef Ireth het volgende:
Yep, kadertje en hijs iets lichter gemaakt.
geen goed idee, ze is nog minderjarig en die witte jurk keek je echt dwars door heenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:55 schreef Ymke het volgende:
...dus ik kies voor 3, maar die zou mooier zijn zonder die witte slip
minder gewoontjes...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef mwvdlee het volgende:
...maar eigenlijk vind ik de 1e foto het mooiste, is wat minder gewoontjes
nummer 3quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:05 schreef Bond het volgende:
Ik kan niet kiezen ik vind ze alle 3 erg mooi.
overboord met die zooi...quote:
Sprekendquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:50 schreef lostminds het volgende:
fester adams?![]()
[afbeelding]
[..]
overboord met die zooi...![]()
Kan hij toch niets aan doen???quote:
Ik kan lastig kiezen tussen 2 en 3. maar de slip (zie andere commentaren) deed het hem: ik zou 2 kiezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:53 schreef lostminds het volgende:
help!! ik kan niet kiezen...![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Ik ben het eens met het meisje, alhoewel ik 3 zeker ook de moeite waard vind.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:05 schreef Bond het volgende:
Ik kan niet kiezen ik vind ze alle 3 erg mooi.
Ze zijn trouwens geen van alleen nog bewerkt dat doe ik wel als ik de beste weet.
1# Mijn favo
[afbeelding]
2# Favo van het meisje
[afbeelding]
3# ook mooi vind ik
[afbeelding]
Welke zou jij kiezen?? Want ik kom er echt niet uit![]()
Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 22 januari 2006 15:08 schreef Jelleee het volgende:
Ik ga dit straks uitwerken voor de wedstrijd! hopen dat 't iets word..
jahaa, tekening is kleuterachtig, maar het moest even in 1 minuutje :l
[afbeelding]
en eenmaal uitgewerkt..
[afbeelding]
![]()
Oh God. Deze komt me echt bekend voor.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zat weer eens te denken aan andere manier van portretten. Of te wel gewoon knallen tijdens een concert. Vond dit wel een grappige voor de strijd van januari.![]()
[afbeelding]
Coolquote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zat weer eens te denken aan andere manier van portretten. Of te wel gewoon knallen tijdens een concert. Vond dit wel een grappige voor de strijd van januari.![]()
[afbeelding]
1/80 sec. F/3.2 70mm ISO-800quote:Op maandag 23 januari 2006 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMaareh...dat is OF een megacrop OF 1600 iso
Nee kan hij ook niets aan doenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kan hij toch niets aan doen???
Ik vind het juist een andere foto dan anders
Hij kijkt een beetje alsof hij zojuist zijn nageslacht de menigte in heeft gespoten..quote:Op maandag 23 januari 2006 09:57 schreef Ymke het volgende:
Ah , nu ik nog eens kijk , mis ik denk ik de gitaar , of iig iets waardoor je ziet waarom de man zo kijkt . Nu kijkt hij alleen maar ,,,,, (eng?) , Ik mis een link naar de actie .
Snap je wat ik bedoel?
Ik dacht , ik hou het netjes en zeg .. engquote:Op maandag 23 januari 2006 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje alsof hij zojuist zijn nageslacht de menigte in heeft gespoten..![]()
Dat stukje gitaar kan ik er nog wel aan-un-croppen (vaag woord)quote:Op maandag 23 januari 2006 09:57 schreef Ymke het volgende:
Ah , nu ik nog eens kijk , mis ik denk ik de gitaar , of iig iets waardoor je ziet waarom de man zo kijkt . Nu kijkt hij alleen maar ,,,,, (eng?) , Ik mis een link naar de actie .
Snap je wat ik bedoel?
Precies, en aangezien ik net las dat er geen bezwaar tegen is, ga ik deze insturenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:25 schreef mien-moeke het volgende:
Naar mijn mening mag het wel. Er zijn nl ook genoeg fotografen die portretfoto's van (huis)dieren maken. Dus waarom hier niet???
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:07 schreef Ymke het volgende:
Jammer dat de achtergrond zo druk is . Ik zou hem overmaken ipv gaan photoshoppen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Bond het volgende:
Dat kan niet, mijn camera is bij de leverancier zoals in ander tyopic verteld, dit zijn dus foto's uit de oude doos. Ik kan dus niks nieuws maken![]()
Tja dan heb je pechquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:21 schreef HMaster-II het volgende:
[afbeelding]
Ben het heel erg niet met Ymke eens. Dat je niet weet waarom die man zo kijkt geeft de foto juist een lekkere lading. Ik hou wel van foto's waar je zelf het 'waarom' mag invullen, kun je je fantasie de vrije loop laten ja toch, Ireth? Dat alleen al maakt dit een lekkere plaat. De belichting (hoewel in technische zin bagger) maakt m voor mij af.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:57 schreef Ymke het volgende:
Snap je wat ik bedoel?
Aan fantasie geen gebrek hiero!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Ben het heel erg niet met Ymke eens. Dat je niet weet waarom die man zo kijkt geeft de foto juist een lekkere lading. Ik hou wel van foto's waar je zelf het 'waarom' mag invullen, kun je je fantasie de vrije loop laten ja toch, Ireth? Dat alleen al maakt dit een lekkere plaat. De belichting (hoewel in technische zin bagger) maakt m voor mij af.![]()
Hij rookt gewoon nog na!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben ook even aan het stoeine geweest in Photoshop.
(Ireth houdt je in)
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Het gaat om de verbetering van de foto Miepsquote:
*Eensch is.. Vond de nieuwe ook te eeehhh saai.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
De ruis is een stuk minder, maar ik vind die bovenste foto meer sfeer hebben
Zolang je geen baard van 3 dagen + een lange jas aan hebt, zal het toch wel meevallen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
en om nu ouders in een speeltuin gewoon te vragen of je foto;s mag maken van hun kinderen, komt dat niet raar over?
* Ynske heeft geen baardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:02 schreef Bond het volgende:
[..]
Zolang je geen baard van 3 dagen + een lange jas aan hebt, zal het toch wel meevallen ?
ik heb geen idee eigenlijkIk sleur gewoon me zusje naar buiten
![]()
Dat weet ik ook wel Druif, maar deze fotonewbee vind elke foto mooi zolang er al iets herkenbaars op staatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het gaat om de verbetering van de foto Mieps![]()
quote:(Ireth houdt je in)
Oepsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske heeft geen baardlange jas dan weer wel, maar wel met rokje
zusje, helaasdie is er niet, wel mijn nichtje, maar die zit zo'n 2 uur reizen van me af
dat is het punt nu juistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:11 schreef Ireth het volgende:
@Ynske, zijn er geen mensen in je naaste omgeving/woonwijk waar je een ietwat meer contact mee hebt dan alleen het simpele hoofdknikje op straat? Ik heb dus onlangs gevraagd aan mensen die ik redelijk goed ken (lees: bij het tegenkomen minstens een half uur staan te kleppen) of ik hun dochter mocht 'lenen' voor portretfoto's. Daarna ook aan de dochter zelf gevraagd en beide partijen vonden het goed/leuk!
(nu alleen nog mooie weerssituaties buiten de schooltijden om.. )
Wat is er mis met een baard van 3 dagen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:02 schreef Bond het volgende:
[..]
Zolang je geen baard van 3 dagen + een lange jas aan hebt, zal het toch wel meevallen ?
Maar jij bent dan ook goedquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:16 schreef Subhuman het volgende:
En over het modellen krijgen, ik heb een paar vriendinnen van me gevraagd en die vonden het leuk! Er meldden zich zelfs spontaan anderen aan!
denk dat t om de combi, man+baard+kinderen+speeltuin+fotocamera gingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat is er mis met een baard van 3 dagen?
* Sub heeft altijd een baard van 3 dagen
idd, dat zal hier niet zo snel gebeuren... maarjah zonder oefenmateriaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:17 schreef Bond het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook goedDan komen ze vast inderdaat vanzelf.
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:17 schreef Bond het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook goedDan komen ze vast inderdaat vanzelf.
![]()
Hier ook Utrecht! Misschien moeten we elkaar dan maar misbruiken :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is het punt nu juist
ik woon hier in Utrecht nu een klein jaar, maar geen contact met mensen met kinderen.
bij mijn ouders thuis, ken ik wel mensen met kinderen, maar die zijn lekker allemaal in de pubertijd...
en dan is er mijn nichtje nogde schat, maar dat kan bv alleen in t weekend, en ik wil door de week ook lekker bezig kunnen zijn.
dr is bij mij om de hoek een kinderdagverblijf en als je dan ziet hoe die kleintjes spelen enzo, dat wil ik gewoon proberen vast te leggen, kweet niet, kids trekken me wel juist omdat ze nog zo puur zijn
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier ook Utrecht! Misschien moeten we elkaar dan maar misbruiken :p
Kzou zeggen, probeer mijn dochter eens, maar die wil alleen maar op het schermpje van de camera kijken en blijft niet meer stil zitten..![]()
Ze noemt me Druifquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel Druif, maar deze fotonewbee vind elke foto mooi zolang er al iets herkenbaars op staat![]()
Aan mijn commentaar heb je toch vrij weinig, dus reageerde ik op je
[..]
![]()
* Ynske klimt al in haar meelproggelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Ireth het volgende:
Hier krijg je dan voornamelijk dit soort camera effecten (is een filmpje, maar geeft goed weer hoe ze nu is mbt de camera)
"Mama Suussie makuh? Suussie kijkuh!"
@Ynske: mail me maar eens, wie weet hoe dicht we bij elkaar zitten!
Ik zit 500 meter bij je vandaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Ireth het volgende:
Ynske en ik zitten al redelijk dicht bij elkaar!
Ik doe mee als ik weer mobiel benquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:55 schreef PoseidonVS het volgende:
Fotonemers te Utrecht Verzamelt U!
Nu nog zo'n leuke jaren '30 poster erbij en we zijn compleet.
Overigens is deze Utrechter er ook altijd voor in om nieuwe mensen te leren kennen en ik heb hele mooie kids.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:56 schreef Ireth het volgende:
Ynske en ik zitten al redelijk dicht bij elkaar!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:55 schreef PoseidonVS het volgende:
Fotonemers te Utrecht Verzamelt U!
Nu nog zo'n leuke jaren '30 poster erbij en we zijn compleet.
Overigens is deze Utrechter er ook altijd voor in om nieuwe mensen te leren kennen en ik heb hele mooie kids.
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=15819quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]nog meer kiddies
tijd voor beter weer, en een speeltuin
Ik denk dat jou dochter en mijn zoon ongeveer dezelfde leeftijd hebben , maar ik krijg hem nu al nauwelijks op de foto , llaat staan samen met anderenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn dochter wil altijd graag op de foto maar die is ook iets ouder dan Ireth.
Misschien een ideetje om af te spreken?
Nee, ze vinden het juist leuk!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik denk dat jou dochter en mijn zoon ongeveer dezelfde leeftijd hebben , maar ik krijg hem nu al nauwelijks op de foto , llaat staan samen met anderen
Hebben jullie dat niet . dat je kinderen wegrennen als je de camera pakt?
Mazzelaarquote:
Mijn oudste is nu in de leeftijd dat hij de meest belachelijke koppen trekt en de meest rare poses aanmeent in de verwachting dat hij dan leuk op de foto staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik denk dat jou dochter en mijn zoon ongeveer dezelfde leeftijd hebben , maar ik krijg hem nu al nauwelijks op de foto , llaat staan samen met anderen
Hebben jullie dat niet . dat je kinderen wegrennen als je de camera pakt?
Hahaha, ja! Dat soort foto's heb ik er ook tussen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:11 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Mijn oudste is nu in de leeftijd dat hij de meest belachelijke koppen trekt en de meest rare poses aanmeent in de verwachting dat hij dan leuk op de foto staat.
Meen je dat nouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef HMaster-II het volgende:
Toffie gooit Toeps in de strijd voor januari![]()
Snie-eerlijk Toeps is punten magneet![]()
![]()
Ik hoef mijn inzending dus ook niet meer te doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
* PdeHoog] vind dit een beetje jammer[/me]
[me=PdeHoog gooit tevens gereedstaande inzending in prullenbak
jullie kunnen toch makkelijk dezelfde persoon inzenden, áls de portretten niet te veel op elkaar lijken, is er toch verschilquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoef mijn inzending dus ook niet meer te doen...![]()
Zullen we gaan klagen in Feedback P![]()
En al lijken de foto's op elkaar wat dan nog?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
jullie kunnen toch makkelijk dezelfde persoon inzenden, áls de portretten niet te veel op elkaar lijken, is er toch verschil
het gaat toch om de foto en niet om de persoon?
dat bedoell ik eigenlijk ook wel jahquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En al lijken de foto's op elkaar wat dan nog?
Dan heb je in iedergeval een goed vergelijk wie de beste fotograaf van de drie is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
Zullen we gaan klagen in Feedback P![]()
Ik denk dat je een vrij extreme crop moet maken en dat gaat niet mooi worden denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef Elefes het volgende:
In Praag
Ik twijfelde er ook al over.. Misschien nog eens iets proberen met de crop
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vrij extreme crop moet maken en dat gaat niet mooi worden denk ik
Croppen en USM kun je beter in omgekeerde volgorde doen. Dus eerst het formaat van de foto bepalen en dan pas USM gebruiken. Wat zijn trouwens de waarden die je hebt gebruikt voor de USM? Het gezicht lijkt niet scherp.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef Esto het volgende:
Ik heb wel een beetje gefotoshopt ja![]()
Ten eerste de achtergrond een beetje doorgedrukt omdat ie anders niet echt pik zwart was... USM bij gedaan en gecroped inderdaad, want er was een beetje veel zwarte loze ruimte
Niets anders???? Je hebt een prachtig model voor handen de hele dagquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets anders..
Nou ja, nog eens goed zoeken
Tnx voor het commentaar iig
Daar heb je gelijk in, het was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:46 schreef Re het volgende:
elefes, ik vind het wel een portret, je zet iemand neer in een omgeving, hier zijn werk, het is wel zo dat de 2de persoon weinig toevoegd zo met zijn afgehakte beentjes
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niets anders???? Je hebt een prachtig model voor handen de hele dag![]()
Ah, dank voor de tip!quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Croppen en USM kun je beter in omgekeerde volgorde doen. Dus eerst het formaat van de foto bepalen en dan pas USM gebruiken. Wat zijn trouwens de waarden die je hebt gebruikt voor de USM? Het gezicht lijkt niet scherp.
Ik moet even thuis kijken voor de zekerheid maar volgens mij gebruikt ik altijd 100/1 en dan soms nog een tweede keer met een iets andere in stelling, dan wordt de plaat scherp maar niet zo wollig zoals die van jou wat lijkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Esto het volgende:
[..]
Ah, dank voor de tip!
De waarden waren als het goed is zo: Amount 25 en Radius 3.5
ik vind het een mooie fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
Commentaar?
Het enige bewerkte is omzetting van kleur naar zw/w en crop + resize.
uitsnede?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind het een mooie foto
alleen bij het oog links dat zwarte eromheen vind ik jammer
en de uitsnede links is echt hard gedaan
had je beter met een feader kunnen doen
ziet er anders behoorlijkt uitgeknipt uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef McPhearson het volgende:
Het enige bewerkte is omzetting van kleur naar zw/w en crop + resize.
owquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef McPhearson het volgende:
[..]
uitsnede?
De foto is gemaakt met een witte achtergrond. ik vond het haar links op de foto alleen een beetje vreemd vallen, maar daar is niet echt iets aan te doen denk ik. Misschien wel, maar zo'n fotoshop-genie ben ik niet
Heb er eentje met jouw instellingen bewerktquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik moet even thuis kijken voor de zekerheid maar volgens mij gebruikt ik altijd 100/1 en dan soms nog een tweede keer met een iets andere in stelling, dan wordt de plaat scherp maar niet zo wollig zoals die van jou wat lijkt.
Het was niet de bedoeling geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
owsorry
maar hoe krijg je het voor mekaar om iemand zo hoekig te laten worden
en ik mis haarsprietjes enzo
en vooral dat onderste stukje van de haren wat zo recht naar beneden afgehakt is zegmaar
mmm ja, vind ik ook eik. Verder is het wel een leuke foto.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef lostminds het volgende:
[..]
ziet er anders behoorlijkt uitgeknipt uit.
Hmm ja, of het nou echt beter is? Een beetje wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Esto het volgende:
[..]
Heb er eentje met jouw instellingen bewerkt
Linkje -> http://x4.putfile.com/1/2408041574.jpg
tuurlijk wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef McPhearson het volgende:
[..]
ik vond het haar links op de foto alleen een beetje vreemd vallen, maar daar is niet echt iets aan te doen denk ik...
Thanks! Ik heb de foto nog eens bewerkt (Alleen Contrast op ongeveer 20 gezet, ipv 40 kwam de foto niet ten goedequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef PoseidonVS het volgende:
Nog even grofweg mijn workflow in PS:
-knip-
Je blijft het probleem houden met de linkeronderarm. Die is in verhouding tot de rest veel te groot. Tevele groothoek in je lens gestopt bij het maken van je foto.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Esto het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb de foto nog eens bewerkt (Alleen Contrast op ongeveer 20 gezet, ipv 40 kwam de foto niet ten goede)
Dit is het resultaat en ben er wel tevreden over, denk dat ik deze maar in ga zenden
[afbeelding]
Kweet 't... Misschien dat deze foto dan beter is... http://x4.putfile.com/1/2510243815.jpgquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je blijft het probleem houden met de linkeronderarm. Die is in verhouding tot de rest veel te groot. Tevele groothoek in je lens gestopt bij het maken van je foto.
ik vind het erg jammer dat die witte vlek in t gezicht aanwezig is, en dat de ogen zo dichtgelopen zijn in het zwartquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
is wel leuke foto alleen haar blik (vooral haar mond) is wat storend vind ik maar dat is persoonlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?quote:
de schaduwrand over der ogen vind ik er juist wel bij passen, alleen de schaduw over de rest van het lichmaar stoort me wel betje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?
En ik hou niet zo van zwarte kaders, maar dat staat los van de foto.
k_manquote:
iemand die mijn foto bekeekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Schanulleke het volgende:
Als ik in het inzendingen topic kijk zie ik een vreemde vertekening in de foto van Bond, de 2de helft van de foto is groen. Ben ik de enige?
Ow, ben je weer terug?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:22 schreef k_man het volgende:
Tjee, ik kan ook niet een paar weken weg gaan zonder dat hier de boel in het honderd loopt hè?
Alsof jij ooit zo snel een beslissing kunt nemen!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef Elefes het volgende:
En ik had zo'n zin om weer te gaan stemmen...
![]()
Jawel hoor, ik wil alleen altijd de spanning er in houdenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alsof jij ooit zo snel een beslissing kunt nemen!
Ik bedoel ermee dat de kans dan groot is dat die inzenders eenmalig dan wel sporadisch FOT aandoen, en daarmee vaak niet langskomen om te stemmen. Wat uiteindelijk ook weer punten kost voor deelnemers die wel die moeite nemen. Met een herinneringsmailtje is dat wellicht te ondervangen.quote:
Heb ik daarom de nacht voor de meet nog wat aan m'n foto zitten pielenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef Subhuman het volgende:
Op verzoek van pea4fun en omdat ik er vanavond zelf niet ben wordt de inzendtermijn verschoven naar morgenavond 19:00 uur!
Niet mee eens, aangezien iemand ziek kan zijn, op vakantie, onvoorziene omstandigheden, of het inderdaad gewoon kan vergeten. En je kunt nooit nagaan wat het is en of het echt isquote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef oYo het volgende:
Schanulleke, indien een deelnemer niet stamt zou men zijn inzending moeten uitsluiten.
Ik vind dat je zo'n soort regel wel moet inpassen, het uitsluiten van de wedstrijd.. als diegene het 2 maanden achter elkaar doet ofzo, wat jij?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Niet mee eens, aangezien iemand ziek kan zijn, op vakantie, onvoorziene omstandigheden, of het inderdaad gewoon kan vergeten. En je kunt nooit nagaan wat het is en of het echt is
Waarom danquote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik vind dat je zo'n soort regel wel moet inpassen, het uitsluiten van de wedstrijd.. als diegene het 2 maanden achter elkaar doet ofzo, wat jij?![]()
Jij hebt mail terug!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Ynske het volgende:
* Ynske hoopt dat die van mij nog op tijd aangekomen is
k had t gezienquote:
Ja hee...en ik had nog wel uitstel geregeld!quote:
Zijn de prijsjes weer afgeschaft?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
een simpele wedstrijd waar zelfs geen prijs mee te verdienen is.
En die van mij en van Ynske staan er helemaal niet bijquote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef PoseidonVS het volgende:
Euuh Sub, bedankt voor het aanpassen van mijn foto, maar in het overzicht van Offy staat de verkeerde nog!
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En die van mij en van Ynske staan er helemaal niet bij
en je model is een beetje frigid(air)equote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, weet ik ook waarom ik lekker geen puntjes zal verzamelen
jah goed hequote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
en je model is een beetje frigide![]()
k moet de rest nog bekijken van het ijssculpturen festivalquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef Offy het volgende:
Lieve mensen, hoe vaak moet ik jullie nog vertellen dat de overzichtsite een archief is van alle FOT-wedstrijden voordat jullie het geloven?
Toevallig ben ik de afgelopen paar maanden op tijd online geweest om alles op de site te zetten voordat het stemtopic werd geopend, maar resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! (verwende nesten die jullie zijn)
Maargoed, met wel een heel uur vertraging staat alsnog alles online
ben nog steeds aan het wachten op de mijnequote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn de prijsjes weer afgeschaft?Geen CD'tjes meer?
Volgens mij moet je je punten ff duidelijker weergevenquote:
Maar ik vind het heel fijn dat de site in ieder geval zo gewaardeerd en vaak gebruikt wordt hoorquote:
Ik waardeer je werk gewoon enorm. Ik vind het overzicht reuze handig om mijn keuze te maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef Offy het volgende:
Lieve mensen, hoe vaak moet ik jullie nog vertellen dat de overzichtsite een archief is van alle FOT-wedstrijden voordat jullie het geloven?
Toevallig ben ik de afgelopen paar maanden op tijd online geweest om alles op de site te zetten voordat het stemtopic werd geopend, maar resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! (verwende nesten die jullie zijn)
Maargoed, met wel een heel uur vertraging staat alsnog alles online
hij luistert te veel naar coldplayquote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je punten ff duidelijker weergevenGeef je nu 5 punten aan Xil of 1 punt
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik waardeer je werk gewoon enorm. Ik vind het overzicht reuze handig om mijn keuze te maken.
Ik kan gewoon niet meer zonder!
Uhm....wat heb je over mijn zus gezegdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Offy het volgende:
Wat lijk je veel op je zus zeg(en je weet wat ik over je zus heb gezegd
)
Zijn zus ziet er echt wel beter uit hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat lijk je veel op je zus zeg(en je weet wat ik over je zus heb gezegd
)
Subtiele complimentjes zijn niet voor jou bedoeld, ik merk het alquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm....wat heb je over mijn zus gezegdIk weet het niet meer
Snuffel maar eens door je mailquote:En bedankt voor het compliment mbt zusjeliefMijn zusje he
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zijn zus ziet er echt wel beter uit hoor!
Ik ben zelf ook vrijwel niet subtielquote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Subtiele complimentjes zijn niet voor jou bedoeld, ik merk het al
One has his preferences...quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben zelf ook vrijwel niet subtielEnneh....mail is een beetje weg ben ik bang
Dat heeft te maken met herinstallaties, nieuwe PC's etc. etc. etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Je hebt geen speciale 'mailtjes van Offy'-mapje? Nu heb je me diep, diep beledigd!![]()
Als straf zul je nu nooit meer weten wat mijn complimentje was
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Jelleee het volgende:
FrankP en nbch..
Frank 2 heeft pas in 2 topic's iets gepost?
en Nbch's eerste post in Stemtopic..
Alletwee bijna dezelfde stemmen.
Lijkt wel kloon![]()
Doe maar niet, sommige mensen worden daar zenuwachtig van.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben een lijstje aan het bijhouden met de scores... ik schrijf het zo even neer
nightangel heeft ook maar 1 postquote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Jelleee het volgende:
FrankP en nbch..
Lijkt wel kloon![]()
en je lijst klopt trouwens ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe maar niet, sommige mensen worden daar zenuwachtig van.
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Edit RonaldV: in het verleden is hier een behoorlijke rel over geweest. Men vindt het spannender om het niet te weten, tot de laatste heeft gestemd. Van daar de tusenstand verwijderd.
Waarom zou je jezelf die moeite op de hals halenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
wil je het even netjes in mijn fotoboek neerzetten ofzo, wat je net hebt weggehaald
ik heb het niet voor niks bijgehouden...
ik wil het nu al weten..wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf die moeite op de hals halenSub gaat dat allemaal narekenen voor ons
![]()
Als jij het nu al wilt weten mag je het voor jezelf bijhouden, maar er zijn hier heel veel mensen die het niet willen weten en dan is het niet zo handig als je de tussenstand middenin het topic neerzet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik wil het nu al weten..wat is daar mis mee?
het staat er nu toch niet meer?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Als jij het nu al wilt weten mag je het voor jezelf bijhouden, maar er zijn hier heel veel mensen die het niet willen weten en dan is het niet zo handig als je dat middenin het topic neerzet.
Precies, dus wat is nou het probleem?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
het staat er nu toch niet meer?
quote:
Catcheeta idem...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Jelleee het volgende:
FrankP en nbch..
Lijkt wel kloon![]()
Checkquote:
hij heeft er wel over nagedachtquote:
je kunt er niet veel aan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk zeg, probeert men de boel wat laagdrempeliger te maken voor de nieuwe mensen, wordt het gelijk verneukt door een zooi klonen
als iemand zo dom is om het stemlijstje identiek te laten dan zaldie ook niet zo slim zijn om van ip adres te veranderenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
van het profiel van Night Angel wordt je ook niet veel wijzer.... het stinkt behoorlijk.
Dit account is ook verdacht Catcheetaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het idee dat het een zelfportret is. Als dat klopt had de poster zichzelf beter even in het modellen topic kunnen vervoegen, want ik vind het (ondanks de kwaliteit van de foto) een mooi hoofd om te zien. Nu is het alleen maar een onhandige actie om op te vallen wat mij betreft.
Mocht Night_Angel meelezen: neem even contact op met één van de mods (mail of MSN) om wat uit te leggen.
Mag ik getuigenbescherming?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:12 schreef Subhuman het volgende:
We nemen alle verdachte posts mee in het onderzoek. Wat klinkt dit officieel!
Je hebt gezien hoe breed ik ben??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe groot RonaldV is.
Perfecte bescherming lijkt me!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe breed ik ben??![]()
Idd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dit account is ook verdacht CatcheetaLeeg profiel met 1 post
![]()
wie zou zij bedoelen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef NightAngel het volgende:
Ymske 1 punt
ach de stem telt waarschijnlijk toch niet mee, dus maakt het wat uit?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ach de stem telt waarschijnlijk toch niet mee, dus maakt het wat uit?
Tis een vrouwtje hoor. Volgens het profiel.quote:
sollie hoortquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis een vrouwtje hoor. Volgens het profiel.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef PoseidonVS het volgende:
Tjee wat een hoge kwaliteit van inzendingen weer.
* Xilantof
* Petre86
* Lostminds
* Ymke
* -Marjo-
Vlak daarvoor aangemeld ook...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef Schanulleke het volgende:
Het is echt opvallend hoeveel mensen hun eerste post ooit komen doen in het stemtopic dit keer.
We hebben er weer een.
Precies , ik heb het hard nodig , ik sta bijna bovenaanquote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het stemtopic even op slot gedaan tot nader overleg. Er worden verbazingwekkend veel eerste posts gedaan in het stemtopic, en de indruk bestaat dat iemand de boel loopt te vern**ken.
Jahoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het stemtopic even op slot gedaan tot nader overleg. Er worden verbazingwekkend veel eerste posts gedaan in het stemtopic, en de indruk bestaat dat iemand de boel loopt te vern**ken.
Als ik het niet zo lulig vond voor degenen die hier oprecht om de eer meedoen, dan gaf ik je nog gelijk ook. Eigenlijk is het te zielig voor woorden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Ymke het volgende:
Ik moet er toch een beetje om lachen , fraude bij de fot wedstrijd![]()
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Ymke het volgende:
Ik moet er toch een beetje om lachen , fraude bij de fot wedstrijd![]()
Die firstposters zijn vaak te herkennen aan het afwezig zijn van een avatar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef oYo het volgende:
Ik ben vrij nieuw in het fotografieforum, maar wie zijn dan de firstposters? Kan een moderator dan even uitzoeken wie die zijn op basis van IP en corrigeren?
Je kunt ze zo herkennenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef oYo het volgende:
Ik ben vrij nieuw in het fotografieforum, maar wie zijn dan de firstposters? Kan een moderator dan even uitzoeken wie die zijn op basis van IP en corrigeren?
Het is niet helemaal fair tegenover de rest om dit zomaar te laten gaan hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef stil het volgende:
Ach niet druk om maken, ze zullen toch niet zoveel kloonjes aan maken, zodat ze winnen, en volgende keer zie je ze vast niet meer terug.
Maak je geen zorgen, jouw punten blijven (met meer dan 1000 posts) gewoon overeind. En nee, mods kunnen geen IP gegevens opvragen. Maar wees er van overtuigd dat het probleem de aandacht heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef oYo het volgende:
Aan de hand van dat feit heb ik ze ook gezien, kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die firstposters zijn vaak te herkennen aan het afwezig zijn van een avatar.
oh oh... ik ben ook nog maar pas geregistreerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jouw punten blijven (met meer dan 1000 posts) gewoon overeind. En nee, mods kunnen geen IP gegevens opvragen. Maar wees er van overtuigd dat het probleem de aandacht heeft.
Met een redelijke posthistorie de laatste 14 dagen. Don't worry.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef lostminds het volgende:
[..]
oh oh... ik ben ook nog maar pas geregistreerd![]()
Heb ik iets verkeerd gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |