Hahaha, ja! Dat soort foto's heb ik er ook tussen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:11 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Mijn oudste is nu in de leeftijd dat hij de meest belachelijke koppen trekt en de meest rare poses aanmeent in de verwachting dat hij dan leuk op de foto staat.
Meen je dat nouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef HMaster-II het volgende:
Toffie gooit Toeps in de strijd voor januari![]()
Snie-eerlijk Toeps is punten magneet![]()
![]()
Ik hoef mijn inzending dus ook niet meer te doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
* PdeHoog] vind dit een beetje jammer[/me]
[me=PdeHoog gooit tevens gereedstaande inzending in prullenbak
jullie kunnen toch makkelijk dezelfde persoon inzenden, áls de portretten niet te veel op elkaar lijken, is er toch verschilquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoef mijn inzending dus ook niet meer te doen...![]()
Zullen we gaan klagen in Feedback P![]()
En al lijken de foto's op elkaar wat dan nog?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
jullie kunnen toch makkelijk dezelfde persoon inzenden, áls de portretten niet te veel op elkaar lijken, is er toch verschil
het gaat toch om de foto en niet om de persoon?
dat bedoell ik eigenlijk ook wel jahquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En al lijken de foto's op elkaar wat dan nog?
Dan heb je in iedergeval een goed vergelijk wie de beste fotograaf van de drie is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
Zullen we gaan klagen in Feedback P![]()
Ik denk dat je een vrij extreme crop moet maken en dat gaat niet mooi worden denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef Elefes het volgende:
In Praag
Ik twijfelde er ook al over.. Misschien nog eens iets proberen met de crop
quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vrij extreme crop moet maken en dat gaat niet mooi worden denk ik
Croppen en USM kun je beter in omgekeerde volgorde doen. Dus eerst het formaat van de foto bepalen en dan pas USM gebruiken. Wat zijn trouwens de waarden die je hebt gebruikt voor de USM? Het gezicht lijkt niet scherp.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef Esto het volgende:
Ik heb wel een beetje gefotoshopt ja![]()
Ten eerste de achtergrond een beetje doorgedrukt omdat ie anders niet echt pik zwart was... USM bij gedaan en gecroped inderdaad, want er was een beetje veel zwarte loze ruimte
Niets anders???? Je hebt een prachtig model voor handen de hele dagquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niets anders..
Nou ja, nog eens goed zoeken
Tnx voor het commentaar iig
Daar heb je gelijk in, het was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:46 schreef Re het volgende:
elefes, ik vind het wel een portret, je zet iemand neer in een omgeving, hier zijn werk, het is wel zo dat de 2de persoon weinig toevoegd zo met zijn afgehakte beentjes
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:32 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niets anders???? Je hebt een prachtig model voor handen de hele dag![]()
Ah, dank voor de tip!quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Croppen en USM kun je beter in omgekeerde volgorde doen. Dus eerst het formaat van de foto bepalen en dan pas USM gebruiken. Wat zijn trouwens de waarden die je hebt gebruikt voor de USM? Het gezicht lijkt niet scherp.
Ik moet even thuis kijken voor de zekerheid maar volgens mij gebruikt ik altijd 100/1 en dan soms nog een tweede keer met een iets andere in stelling, dan wordt de plaat scherp maar niet zo wollig zoals die van jou wat lijkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:29 schreef Esto het volgende:
[..]
Ah, dank voor de tip!
De waarden waren als het goed is zo: Amount 25 en Radius 3.5
ik vind het een mooie fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
Commentaar?
Het enige bewerkte is omzetting van kleur naar zw/w en crop + resize.
uitsnede?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind het een mooie foto
alleen bij het oog links dat zwarte eromheen vind ik jammer
en de uitsnede links is echt hard gedaan
had je beter met een feader kunnen doen
ziet er anders behoorlijkt uitgeknipt uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef McPhearson het volgende:
Het enige bewerkte is omzetting van kleur naar zw/w en crop + resize.
owquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef McPhearson het volgende:
[..]
uitsnede?
De foto is gemaakt met een witte achtergrond. ik vond het haar links op de foto alleen een beetje vreemd vallen, maar daar is niet echt iets aan te doen denk ik. Misschien wel, maar zo'n fotoshop-genie ben ik niet
Heb er eentje met jouw instellingen bewerktquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik moet even thuis kijken voor de zekerheid maar volgens mij gebruikt ik altijd 100/1 en dan soms nog een tweede keer met een iets andere in stelling, dan wordt de plaat scherp maar niet zo wollig zoals die van jou wat lijkt.
Het was niet de bedoeling geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
owsorry
maar hoe krijg je het voor mekaar om iemand zo hoekig te laten worden
en ik mis haarsprietjes enzo
en vooral dat onderste stukje van de haren wat zo recht naar beneden afgehakt is zegmaar
mmm ja, vind ik ook eik. Verder is het wel een leuke foto.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef lostminds het volgende:
[..]
ziet er anders behoorlijkt uitgeknipt uit.
Hmm ja, of het nou echt beter is? Een beetje wel.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Esto het volgende:
[..]
Heb er eentje met jouw instellingen bewerkt
Linkje -> http://x4.putfile.com/1/2408041574.jpg
tuurlijk wel...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef McPhearson het volgende:
[..]
ik vond het haar links op de foto alleen een beetje vreemd vallen, maar daar is niet echt iets aan te doen denk ik...
Thanks! Ik heb de foto nog eens bewerkt (Alleen Contrast op ongeveer 20 gezet, ipv 40 kwam de foto niet ten goedequote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef PoseidonVS het volgende:
Nog even grofweg mijn workflow in PS:
-knip-
Je blijft het probleem houden met de linkeronderarm. Die is in verhouding tot de rest veel te groot. Tevele groothoek in je lens gestopt bij het maken van je foto.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Esto het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb de foto nog eens bewerkt (Alleen Contrast op ongeveer 20 gezet, ipv 40 kwam de foto niet ten goede)
Dit is het resultaat en ben er wel tevreden over, denk dat ik deze maar in ga zenden
[afbeelding]
Kweet 't... Misschien dat deze foto dan beter is... http://x4.putfile.com/1/2510243815.jpgquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je blijft het probleem houden met de linkeronderarm. Die is in verhouding tot de rest veel te groot. Tevele groothoek in je lens gestopt bij het maken van je foto.
ik vind het erg jammer dat die witte vlek in t gezicht aanwezig is, en dat de ogen zo dichtgelopen zijn in het zwartquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
is wel leuke foto alleen haar blik (vooral haar mond) is wat storend vind ik maar dat is persoonlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?quote:
de schaduwrand over der ogen vind ik er juist wel bij passen, alleen de schaduw over de rest van het lichmaar stoort me wel betje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?
En ik hou niet zo van zwarte kaders, maar dat staat los van de foto.
k_manquote:
iemand die mijn foto bekeekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Schanulleke het volgende:
Als ik in het inzendingen topic kijk zie ik een vreemde vertekening in de foto van Bond, de 2de helft van de foto is groen. Ben ik de enige?
Ow, ben je weer terug?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:22 schreef k_man het volgende:
Tjee, ik kan ook niet een paar weken weg gaan zonder dat hier de boel in het honderd loopt hè?
Alsof jij ooit zo snel een beslissing kunt nemen!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef Elefes het volgende:
En ik had zo'n zin om weer te gaan stemmen...
![]()
Jawel hoor, ik wil alleen altijd de spanning er in houdenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alsof jij ooit zo snel een beslissing kunt nemen!
Ik bedoel ermee dat de kans dan groot is dat die inzenders eenmalig dan wel sporadisch FOT aandoen, en daarmee vaak niet langskomen om te stemmen. Wat uiteindelijk ook weer punten kost voor deelnemers die wel die moeite nemen. Met een herinneringsmailtje is dat wellicht te ondervangen.quote:
Heb ik daarom de nacht voor de meet nog wat aan m'n foto zitten pielenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef Subhuman het volgende:
Op verzoek van pea4fun en omdat ik er vanavond zelf niet ben wordt de inzendtermijn verschoven naar morgenavond 19:00 uur!
Niet mee eens, aangezien iemand ziek kan zijn, op vakantie, onvoorziene omstandigheden, of het inderdaad gewoon kan vergeten. En je kunt nooit nagaan wat het is en of het echt isquote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef oYo het volgende:
Schanulleke, indien een deelnemer niet stamt zou men zijn inzending moeten uitsluiten.
Ik vind dat je zo'n soort regel wel moet inpassen, het uitsluiten van de wedstrijd.. als diegene het 2 maanden achter elkaar doet ofzo, wat jij?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Niet mee eens, aangezien iemand ziek kan zijn, op vakantie, onvoorziene omstandigheden, of het inderdaad gewoon kan vergeten. En je kunt nooit nagaan wat het is en of het echt is
Waarom danquote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik vind dat je zo'n soort regel wel moet inpassen, het uitsluiten van de wedstrijd.. als diegene het 2 maanden achter elkaar doet ofzo, wat jij?![]()
Jij hebt mail terug!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Ynske het volgende:
* Ynske hoopt dat die van mij nog op tijd aangekomen is
k had t gezienquote:
Ja hee...en ik had nog wel uitstel geregeld!quote:
Zijn de prijsjes weer afgeschaft?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
een simpele wedstrijd waar zelfs geen prijs mee te verdienen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |