ik vind het erg jammer dat die witte vlek in t gezicht aanwezig is, en dat de ogen zo dichtgelopen zijn in het zwartquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
is wel leuke foto alleen haar blik (vooral haar mond) is wat storend vind ik maar dat is persoonlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?quote:
de schaduwrand over der ogen vind ik er juist wel bij passen, alleen de schaduw over de rest van het lichmaar stoort me wel betje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?
En ik hou niet zo van zwarte kaders, maar dat staat los van de foto.
k_manquote:
iemand die mijn foto bekeekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Schanulleke het volgende:
Als ik in het inzendingen topic kijk zie ik een vreemde vertekening in de foto van Bond, de 2de helft van de foto is groen. Ben ik de enige?
Ow, ben je weer terug?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:22 schreef k_man het volgende:
Tjee, ik kan ook niet een paar weken weg gaan zonder dat hier de boel in het honderd loopt hè?
Alsof jij ooit zo snel een beslissing kunt nemen!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef Elefes het volgende:
En ik had zo'n zin om weer te gaan stemmen...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |