ik vind het erg jammer dat die witte vlek in t gezicht aanwezig is, en dat de ogen zo dichtgelopen zijn in het zwartquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
is wel leuke foto alleen haar blik (vooral haar mond) is wat storend vind ik maar dat is persoonlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef NightAngel het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ingestuurd..wat vinden jullie ervan???
Foto is gemaakt in een cafe op 3200 ISO, korrel is dus express aanwezig.
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?quote:
de schaduwrand over der ogen vind ik er juist wel bij passen, alleen de schaduw over de rest van het lichmaar stoort me wel betje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuk portretje hoor, wel jammer van die schaduwrand net over haar ogen. Ms kun je die in PS nog wat minder hard maken?
En ik hou niet zo van zwarte kaders, maar dat staat los van de foto.
k_manquote:
iemand die mijn foto bekeekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:58 schreef Schanulleke het volgende:
Als ik in het inzendingen topic kijk zie ik een vreemde vertekening in de foto van Bond, de 2de helft van de foto is groen. Ben ik de enige?
Ow, ben je weer terug?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:22 schreef k_man het volgende:
Tjee, ik kan ook niet een paar weken weg gaan zonder dat hier de boel in het honderd loopt hè?
Alsof jij ooit zo snel een beslissing kunt nemen!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef Elefes het volgende:
En ik had zo'n zin om weer te gaan stemmen...
![]()
Jawel hoor, ik wil alleen altijd de spanning er in houdenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alsof jij ooit zo snel een beslissing kunt nemen!
Ik bedoel ermee dat de kans dan groot is dat die inzenders eenmalig dan wel sporadisch FOT aandoen, en daarmee vaak niet langskomen om te stemmen. Wat uiteindelijk ook weer punten kost voor deelnemers die wel die moeite nemen. Met een herinneringsmailtje is dat wellicht te ondervangen.quote:
Heb ik daarom de nacht voor de meet nog wat aan m'n foto zitten pielenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef Subhuman het volgende:
Op verzoek van pea4fun en omdat ik er vanavond zelf niet ben wordt de inzendtermijn verschoven naar morgenavond 19:00 uur!
Niet mee eens, aangezien iemand ziek kan zijn, op vakantie, onvoorziene omstandigheden, of het inderdaad gewoon kan vergeten. En je kunt nooit nagaan wat het is en of het echt isquote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef oYo het volgende:
Schanulleke, indien een deelnemer niet stamt zou men zijn inzending moeten uitsluiten.
Ik vind dat je zo'n soort regel wel moet inpassen, het uitsluiten van de wedstrijd.. als diegene het 2 maanden achter elkaar doet ofzo, wat jij?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Niet mee eens, aangezien iemand ziek kan zijn, op vakantie, onvoorziene omstandigheden, of het inderdaad gewoon kan vergeten. En je kunt nooit nagaan wat het is en of het echt is
Waarom danquote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik vind dat je zo'n soort regel wel moet inpassen, het uitsluiten van de wedstrijd.. als diegene het 2 maanden achter elkaar doet ofzo, wat jij?![]()
Jij hebt mail terug!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Ynske het volgende:
* Ynske hoopt dat die van mij nog op tijd aangekomen is
k had t gezienquote:
Ja hee...en ik had nog wel uitstel geregeld!quote:
Zijn de prijsjes weer afgeschaft?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
een simpele wedstrijd waar zelfs geen prijs mee te verdienen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |