Waarom zou je jezelf die moeite op de hals halenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
wil je het even netjes in mijn fotoboek neerzetten ofzo, wat je net hebt weggehaald
ik heb het niet voor niks bijgehouden...
ik wil het nu al weten..wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf die moeite op de hals halenSub gaat dat allemaal narekenen voor ons
![]()
Als jij het nu al wilt weten mag je het voor jezelf bijhouden, maar er zijn hier heel veel mensen die het niet willen weten en dan is het niet zo handig als je de tussenstand middenin het topic neerzet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik wil het nu al weten..wat is daar mis mee?
het staat er nu toch niet meer?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Als jij het nu al wilt weten mag je het voor jezelf bijhouden, maar er zijn hier heel veel mensen die het niet willen weten en dan is het niet zo handig als je dat middenin het topic neerzet.
Precies, dus wat is nou het probleem?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
het staat er nu toch niet meer?
quote:
Catcheeta idem...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Jelleee het volgende:
FrankP en nbch..
Frank 2 heeft pas in 2 topic's iets gepost?
en Nbch's eerste post in Stemtopic..
Alletwee bijna dezelfde stemmen.
Lijkt wel kloon![]()
Checkquote:
hij heeft er wel over nagedachtquote:
je kunt er niet veel aan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk zeg, probeert men de boel wat laagdrempeliger te maken voor de nieuwe mensen, wordt het gelijk verneukt door een zooi klonen
als iemand zo dom is om het stemlijstje identiek te laten dan zaldie ook niet zo slim zijn om van ip adres te veranderenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
van het profiel van Night Angel wordt je ook niet veel wijzer.... het stinkt behoorlijk.
Dit account is ook verdacht Catcheetaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het idee dat het een zelfportret is. Als dat klopt had de poster zichzelf beter even in het modellen topic kunnen vervoegen, want ik vind het (ondanks de kwaliteit van de foto) een mooi hoofd om te zien. Nu is het alleen maar een onhandige actie om op te vallen wat mij betreft.
Mocht Night_Angel meelezen: neem even contact op met één van de mods (mail of MSN) om wat uit te leggen.
Mag ik getuigenbescherming?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:12 schreef Subhuman het volgende:
We nemen alle verdachte posts mee in het onderzoek. Wat klinkt dit officieel!
Je hebt gezien hoe breed ik ben??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe groot RonaldV is.
Perfecte bescherming lijkt me!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je hebt gezien hoe breed ik ben??![]()
Idd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dit account is ook verdacht CatcheetaLeeg profiel met 1 post
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |