En die van mij en van Ynske staan er helemaal niet bijquote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef PoseidonVS het volgende:
Euuh Sub, bedankt voor het aanpassen van mijn foto, maar in het overzicht van Offy staat de verkeerde nog!
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En die van mij en van Ynske staan er helemaal niet bij
en je model is een beetje frigid(air)equote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, weet ik ook waarom ik lekker geen puntjes zal verzamelen
jah goed hequote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
en je model is een beetje frigide![]()
k moet de rest nog bekijken van het ijssculpturen festivalquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef Offy het volgende:
Lieve mensen, hoe vaak moet ik jullie nog vertellen dat de overzichtsite een archief is van alle FOT-wedstrijden voordat jullie het geloven?
Toevallig ben ik de afgelopen paar maanden op tijd online geweest om alles op de site te zetten voordat het stemtopic werd geopend, maar resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! (verwende nesten die jullie zijn)
Maargoed, met wel een heel uur vertraging staat alsnog alles online
ben nog steeds aan het wachten op de mijnequote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn de prijsjes weer afgeschaft?Geen CD'tjes meer?
Volgens mij moet je je punten ff duidelijker weergevenquote:
Maar ik vind het heel fijn dat de site in ieder geval zo gewaardeerd en vaak gebruikt wordt hoorquote:
Ik waardeer je werk gewoon enorm. Ik vind het overzicht reuze handig om mijn keuze te maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef Offy het volgende:
Lieve mensen, hoe vaak moet ik jullie nog vertellen dat de overzichtsite een archief is van alle FOT-wedstrijden voordat jullie het geloven?
Toevallig ben ik de afgelopen paar maanden op tijd online geweest om alles op de site te zetten voordat het stemtopic werd geopend, maar resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst! (verwende nesten die jullie zijn)
Maargoed, met wel een heel uur vertraging staat alsnog alles online
hij luistert te veel naar coldplayquote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je punten ff duidelijker weergevenGeef je nu 5 punten aan Xil of 1 punt
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik waardeer je werk gewoon enorm. Ik vind het overzicht reuze handig om mijn keuze te maken.
Ik kan gewoon niet meer zonder!
Uhm....wat heb je over mijn zus gezegdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Offy het volgende:
Wat lijk je veel op je zus zeg(en je weet wat ik over je zus heb gezegd
)
Zijn zus ziet er echt wel beter uit hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat lijk je veel op je zus zeg(en je weet wat ik over je zus heb gezegd
)
Subtiele complimentjes zijn niet voor jou bedoeld, ik merk het alquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm....wat heb je over mijn zus gezegdIk weet het niet meer
Snuffel maar eens door je mailquote:En bedankt voor het compliment mbt zusjeliefMijn zusje he
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zijn zus ziet er echt wel beter uit hoor!
Ik ben zelf ook vrijwel niet subtielquote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef Offy het volgende:
[..]
Subtiele complimentjes zijn niet voor jou bedoeld, ik merk het al
One has his preferences...quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben zelf ook vrijwel niet subtielEnneh....mail is een beetje weg ben ik bang
Dat heeft te maken met herinstallaties, nieuwe PC's etc. etc. etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Je hebt geen speciale 'mailtjes van Offy'-mapje? Nu heb je me diep, diep beledigd!![]()
Als straf zul je nu nooit meer weten wat mijn complimentje was
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Jelleee het volgende:
FrankP en nbch..
Frank 2 heeft pas in 2 topic's iets gepost?
en Nbch's eerste post in Stemtopic..
Alletwee bijna dezelfde stemmen.
Lijkt wel kloon![]()
Doe maar niet, sommige mensen worden daar zenuwachtig van.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben een lijstje aan het bijhouden met de scores... ik schrijf het zo even neer
nightangel heeft ook maar 1 postquote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Jelleee het volgende:
FrankP en nbch..
Lijkt wel kloon![]()
en je lijst klopt trouwens ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe maar niet, sommige mensen worden daar zenuwachtig van.
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Edit RonaldV: in het verleden is hier een behoorlijke rel over geweest. Men vindt het spannender om het niet te weten, tot de laatste heeft gestemd. Van daar de tusenstand verwijderd.
Waarom zou je jezelf die moeite op de hals halenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
wil je het even netjes in mijn fotoboek neerzetten ofzo, wat je net hebt weggehaald
ik heb het niet voor niks bijgehouden...
ik wil het nu al weten..wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf die moeite op de hals halenSub gaat dat allemaal narekenen voor ons
![]()
Als jij het nu al wilt weten mag je het voor jezelf bijhouden, maar er zijn hier heel veel mensen die het niet willen weten en dan is het niet zo handig als je de tussenstand middenin het topic neerzet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik wil het nu al weten..wat is daar mis mee?
het staat er nu toch niet meer?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Als jij het nu al wilt weten mag je het voor jezelf bijhouden, maar er zijn hier heel veel mensen die het niet willen weten en dan is het niet zo handig als je dat middenin het topic neerzet.
Precies, dus wat is nou het probleem?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
het staat er nu toch niet meer?
quote:
Catcheeta idem...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef Jelleee het volgende:
FrankP en nbch..
Lijkt wel kloon![]()
Checkquote:
hij heeft er wel over nagedachtquote:
je kunt er niet veel aan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk zeg, probeert men de boel wat laagdrempeliger te maken voor de nieuwe mensen, wordt het gelijk verneukt door een zooi klonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |