Jahoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb het stemtopic even op slot gedaan tot nader overleg. Er worden verbazingwekkend veel eerste posts gedaan in het stemtopic, en de indruk bestaat dat iemand de boel loopt te vern**ken.
Als ik het niet zo lulig vond voor degenen die hier oprecht om de eer meedoen, dan gaf ik je nog gelijk ook. Eigenlijk is het te zielig voor woorden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Ymke het volgende:
Ik moet er toch een beetje om lachen , fraude bij de fot wedstrijd![]()
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Ymke het volgende:
Ik moet er toch een beetje om lachen , fraude bij de fot wedstrijd![]()
Die firstposters zijn vaak te herkennen aan het afwezig zijn van een avatar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef oYo het volgende:
Ik ben vrij nieuw in het fotografieforum, maar wie zijn dan de firstposters? Kan een moderator dan even uitzoeken wie die zijn op basis van IP en corrigeren?
Je kunt ze zo herkennenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef oYo het volgende:
Ik ben vrij nieuw in het fotografieforum, maar wie zijn dan de firstposters? Kan een moderator dan even uitzoeken wie die zijn op basis van IP en corrigeren?
Het is niet helemaal fair tegenover de rest om dit zomaar te laten gaan hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef stil het volgende:
Ach niet druk om maken, ze zullen toch niet zoveel kloonjes aan maken, zodat ze winnen, en volgende keer zie je ze vast niet meer terug.
Maak je geen zorgen, jouw punten blijven (met meer dan 1000 posts) gewoon overeind. En nee, mods kunnen geen IP gegevens opvragen. Maar wees er van overtuigd dat het probleem de aandacht heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef oYo het volgende:
Aan de hand van dat feit heb ik ze ook gezien, kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die firstposters zijn vaak te herkennen aan het afwezig zijn van een avatar.
oh oh... ik ben ook nog maar pas geregistreerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, jouw punten blijven (met meer dan 1000 posts) gewoon overeind. En nee, mods kunnen geen IP gegevens opvragen. Maar wees er van overtuigd dat het probleem de aandacht heeft.
Met een redelijke posthistorie de laatste 14 dagen. Don't worry.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:10 schreef lostminds het volgende:
[..]
oh oh... ik ben ook nog maar pas geregistreerd![]()
Heb ik iets verkeerd gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |